Dobrý den,
jsem rovněž totální laik a mám podobný problém jako hermes (příspěvek z 1.3.2010), mějte se mnou, prosím moc moc moc trpělivosti.
U mě se rovněž vyskytl zpomalený proces načítání stránek jak u mozilly, tak u exploreru. Připojení je normální, mám wi-fi – ověřovala jsem funkčnost i u správce sítě. Načítání stránek je nejrychlejší po zapnutí PC, pak se hodně rychle zpomaluje, načítání trvá pak i více než 30 s.
Defragmentace disku (podle systému) není nutná; počítač jsem přeinstalovala rovněž před dvěma měsíci a není zpomalené jen načítání Internetových stránek, ale celkově – celý systém.
Antivir používám NOD32, ten virus nezjistil, ale taky hodně souborů na disku C se mu nepodařilo otevřít.
Až včera jsem použila jsem i Ccleaner. Poté, co jsem se od Vás dočetla, že není dobrý, tak jsem odinstalovala Ad-Adaware.
Systém: WIN XP Professional 2002, service pack 3, PC: AMD Duron 1300 MHz, 224 MB RAM
Taky jsem použila combofix a malware. Malware nic nenalezl a combofix toho napsal hodně, ale nerozumím tomu....
Poraďte mi prosím, co by se s tímto problémem dalo dělat? Myslím si, že po dvou měsících to není na opětovné formátování harddisku.
Předem všem děkuji za pomoc.

Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz
pomalé načítání stránek
Moderátor: Moderátoři
Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.
!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.
!NOVINKA!