Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

BOSD a win32k.sys

Moderátoři: Rudy, Moderátoři

Pravidla fóra
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.
Zpráva
Autor
Elohim
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 21
Registrován: 07 lis 2011 19:46

Re: BOSD a win32k.sys

#16 Příspěvek od Elohim »

Jo, to je jasný i mně. Ale na restart se ptala hláška AJ ze stránek, ze kterých se stahovalo, ale hláška byl klasický windousovský panel, sice psal, že instalaci přerušil, ale asi proběhlo. Stejně si ale nemám jak ověřit, že je to OK. Jen znovu přes SlimDrivers nascanovat a pokud neukáže nic, tak asi OK. Každopádně mne ale v jednom případě zase systém hlásil, že chci přepsat novější verzi verzi starší (program doporučil stáhnout a instalovat, systém se ptal zdali má přepsat starší verzí), proto nikdy PC nemůžu rozumět, pro mne to nemá logiku.
Když něco (slimdrivers) kontroluje stav systému v PC a najde program ve verzi 9.1.0.212 a pak doporučí přepsat verzí 9.0..0.113 tak to nechápu, ale přesně to se stalo - jen ty verze jsem si vymyslel pro názornost.

Každopádně ovladače jsou ošetřeny dle návrhu, teď program SD hlásí vše OK, nebo spíše nehlásí nic tzn. není nic třeba aktualizovat.
Tak jdu teď udělat druhý krok, sice nevím, co mám od toho čekat, ale čas ukáže

Elohim
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 21
Registrován: 07 lis 2011 19:46

Re: BOSD a win32k.sys

#17 Příspěvek od Elohim »

disk prohlédnut CrystalDiskInfo, vygenerována tabulka ale co dále ?
stav disku hlásí: Pozor
k tomu je žlutě označeno počet podezřelých sektorů: 6
asi jsem při této akci zjistil akorád nějaký další problém na HDD, ale stejně nevím co dál, něco mi říká že to BODS nezpůsobuje.

Elohim
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 21
Registrován: 07 lis 2011 19:46

Re: BOSD a win32k.sys

#18 Příspěvek od Elohim »

Zdá se, že jsme se nějak zasekli. Můj problém překrývá řada dalších a já jsem nikam nepokročil. Zkusím to tedy jinak.
Hned v úvodu jsem byl "vyčiněn", že se snažím pochopit něco, co v podstatě pochopit nemohu bez zkušeností a to je log výpisu z BOSD, který systém vypsal a uložil v minidupu a který "rozklíčoval" WinDbg do následujícího logu.
Zkuste mne tedy poradit, co znamená log z posledního pádu, o čem mne vlastně informuje, tedy přečíst tento log, odstranit všeobecné info "kdy, kdo a co" a vytáhnout podstatu problému.
někde jsem včera v té zaplávě info kolem toho vyčetl, že podstatné je se dívat na PROCES_NAME, IMAGE_NAME a SYMBOL_NAME, to jsou důvody, které pád způsobily a hledat řešení v odpovědích, když tyto atributy dám do vyhledávačů.
Díky předem všem za snahu a čas nějak posunout věc dále, LS :mrgreen:

a snad je doplnění - verze systémového souboru win32k.sys 5.1. 2600.6119 byla updatována 06.09.2011 na verzi 5.1. 2600.6149 hotfixem KB2567053
problémy ale nebyly od data update win32k.sys, ale až zhruba od 28.09. (nevím to ale přesně, předchozí pády hned restart, ani jsem si možná nevšiml, že došlo k BOSD) ke kolizi dochází na prohlížeči Chrome při proklinknutí na jinou stranu, systém spadl co si vybavuji asi 6x, soubory DMP mám z posledních 3 pádů - viz výše
poslední úprava chrome.exe je 26.10.2011

Microsoft (R) Windows Debugger Version 6.11.0001.404 X86
Copyright (c) Microsoft Corporation. All rights reserved.
Loading Dump File [C:\WINDOWS\Minidump\Mini110711-01.dmp]
Mini Kernel Dump File: Only registers and stack trace are available
Symbol search path is: http://msdl.microsoft.com/download/symbols
Executable search path is:
Windows XP Kernel Version 2600 (Service Pack 3) MP (2 procs) Free x86 compatible
Product: WinNt, suite: TerminalServer SingleUserTS
Built by: 2600.xpsp_sp3_qfe.101209-1646
Machine Name:
Kernel base = 0x804d7000 PsLoadedModuleList = 0x8055d720
Debug session time: Mon Nov 7 16:58:02.609 2011 (GMT+1)
System Uptime: 0 days 0:59:18.281
Loading Kernel Symbols
...............................................................
................................................................
................
Loading User Symbols
Loading unloaded module list
..............
*******************************************************************************
* *
* Bugcheck Analysis *
* *
*******************************************************************************
Use !analyze -v to get detailed debugging information.
BugCheck 1000008E, {c0000005, bf955332, a7e27c00, 0}
Probably caused by : win32k.sys ( win32k!GreGetGlyphIndicesW+af )
Followup: MachineOwner
---------

1: kd> !analyze -v
*******************************************************************************
* *
* Bugcheck Analysis *
* *
*******************************************************************************
KERNEL_MODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED_M (1000008e)
This is a very common bugcheck. Usually the exception address pinpoints
the driver/function that caused the problem. Always note this address
as well as the link date of the driver/image that contains this address.
Some common problems are exception code 0x80000003. This means a hard
coded breakpoint or assertion was hit, but this system was booted
/NODEBUG. This is not supposed to happen as developers should never have
hardcoded breakpoints in retail code, but ...
If this happens, make sure a debugger gets connected, and the
system is booted /DEBUG. This will let us see why this breakpoint is
happening.
Arguments:
Arg1: c0000005, The exception code that was not handled
Arg2: bf955332, The address that the exception occurred at
Arg3: a7e27c00, Trap Frame
Arg4: 00000000

Debugging Details:
------------------
EXCEPTION_CODE: (NTSTATUS) 0xc0000005 - Instrukce na adrese 0x%08lx odkazovala na adresu pam
FAULTING_IP:
win32k!GreGetGlyphIndicesW+af
bf955332 8b4004 mov eax,dword ptr [eax+4]
TRAP_FRAME: a7e27c00 -- (.trap 0xffffffffa7e27c00)
ErrCode = 00000000
eax=00000000 ebx=00000100 ecx=00000014 edx=e35ea404 esi=e1be6000 edi=e35ea008
eip=bf955332 esp=a7e27c74 ebp=a7e27c8c iopl=0 nv up ei pl zr na pe nc
cs=0008 ss=0010 ds=0023 es=0023 fs=0030 gs=0000 efl=00010246
win32k!GreGetGlyphIndicesW+0xaf:
bf955332 8b4004 mov eax,dword ptr [eax+4] ds:0023:00000004=????????
Resetting default scope

CUSTOMER_CRASH_COUNT: 1
DEFAULT_BUCKET_ID: DRIVER_FAULT
BUGCHECK_STR: 0x8E
PROCESS_NAME: chrome.exe
LAST_CONTROL_TRANSFER: from bf94c9bf to bf955332
STACK_TEXT:
a7e27c8c bf94c9bf e3c2a008 e1be6200 e37fe270 win32k!GreGetGlyphIndicesW+0xaf
a7e27d28 bf94ca3b 5c010d84 0013e880 00000100 win32k!NtGdiGetGlyphIndicesWInternal+0xf2
a7e27d48 8054167c 5c010d84 0013e880 00000100 win32k!NtGdiGetGlyphIndicesW+0x1b
a7e27d48 7c90e514 5c010d84 0013e880 00000100 nt!KiFastCallEntry+0xfc
WARNING: Frame IP not in any known module. Following frames may be wrong.
0013e5f0 00000000 00000000 00000000 00000000 0x7c90e514

STACK_COMMAND: kb
FOLLOWUP_IP:
win32k!GreGetGlyphIndicesW+af
bf955332 8b4004 mov eax,dword ptr [eax+4]

SYMBOL_STACK_INDEX: 0
SYMBOL_NAME: win32k!GreGetGlyphIndicesW+af
FOLLOWUP_NAME: MachineOwner
MODULE_NAME: win32k
IMAGE_NAME: win32k.sys
DEBUG_FLR_IMAGE_TIMESTAMP: 4e661e29
FAILURE_BUCKET_ID: 0x8E_win32k!GreGetGlyphIndicesW+af
BUCKET_ID: 0x8E_win32k!GreGetGlyphIndicesW+af

Followup: MachineOwner

StrejdaProšek
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 650
Registrován: 22 srp 2011 09:26

Re: BOSD a win32k.sys

#19 Příspěvek od StrejdaProšek »

Ahoj to vyčinění nebylo tak myšlený a hlavně nebylo myšlený na tu psaáž o bsod, ale o havěti :wink:
Na čtení bsod v podstatě stačí nějaký prográmek ať už ten co píšeš ty, nebo jiný a potom vyčíst z důležitých řádků typ chyby, což si taky udělal a potom to je o hledání a nastavování.
Hledání samo o sobě není těžký , ale potom to nastavování :!:
Ono pokud nastavuješ něco o čem nevíš co udělá k čemu je a jak to funguje není ta správná cesta :boxed:
Jinak k tomu slimdrivers - to co píšeš s těmi verzemi se mi stalo poprvé /on mohl pc detekovat hardware, ale už ne číslo ovladače, kterej identifikoval až instalátor, takže z toho bych si hlavu nelámal :)
Pokud u disku máš stav pozor, tak je to znamení že může v dohledný době kdykoliv odejít :roll:
Proto poradím radši zkopírovat z něj data do nějakýho jinýho uložiště dokud můžeš :!:
A potom by byl nejlepší novej formát toho disku :idea:
K těm výpisům z dmp souborů:
- zkoušel si jiný prohlížeš (jestli to nedělá java, nebo tak něco, protože je tam chyba driveru)
- zkus nainstalovat poslední betaverzi chrome co vyšla

ALE PŘEDEM BYCH SE ZAMĚŘIL NA TEN DISK!!!!!

Elohim
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 21
Registrován: 07 lis 2011 19:46

Re: BOSD a win32k.sys

#20 Příspěvek od Elohim »

Ahojky ve foru, díky za odpovědi a samozřejmě nic ve zlém, příspěvek jsem sem dal jako pokus o další názor. Výše jsem uvedl odkaz na stránky, kde se popisuje stejný problém; i doložené logy jsou jakoby přes kopírák toho mého (ale 2 roky zpět a problém ovladač win32k versus nová verze Chrome, akorád s jinými verzemi, dokonce identifikace problému je stejná), takže jsem si myslel, že třeba někdo má stejný problém a nebo se lidé s branže s něčím podobným v těchto dnech setkali.

Co je problém všech těchto diskuzí, že se nikde nedočteš, jak to nakonec dopadlo, co pomohlo - prostě dotaz, spousta rad a pak nic. Taky tomuto postupu v diskuzích nerozumím, když už někoho otravuji dotazy, měl bych dát nakonec vědět, co pomohlo, ať se mohou jiní popř. posunout rychle dále.
Svůj laický odhad jsem popsal a chrome zatím vyřadil z oběhu (což mne ale štve, neboť IE, FF, Opera i Safari zatím na Chrome v rychlosti nemají - IE9 XP nepodporují, FF furt něco mění než kdesi cosi, je všechno jinak, Opera je standard, Safari moc nepoužívám. Zatím BOSD nebyl, uvidíme.
K HDD
Obdobu Crystaldisku používám již dlouhodobě (HDD Control, GSmart Control a nakonec data vyčteš i v Defraggleru), disk má natočeno 12.000 hodin, všechny programy nějaké chyby ukazují, ale je to úměrné opotřebení. Tam chyba BOSD není. Ikdyž u PC nikdy nemůžeš říkat nikdy.

V podstatě zpětnou dedukcí jsem dovodil, že problémy nastaly aktualizací poslední verze Chrome, vždy, když jsem byl na prohlížeči a snažil se prolinknout někam jinam. Na druhou stranu, na x proklinknutí to spadne 1x, zatím sobota, neděle , pondělí, dneska se drží, ale na Chrome, jak jsem psal, od včerejška nechodím.
Tak uvidíme,

Spíš mne mate hláška Stop:0x0000008E, což je klasická hláška na problém s některou s pamětí (tedy HW). A v tom to je, co já vím, co tím autor (myšleno Microsoft) chtěl říci ?

Díky všem za příspěvky, pokud kohokoli z Vás cokoli napadne, dejte sem, ať neumřeme hloupí.
Další vývoj doplním, pokud bude změna.
Hezký večer všem, monitoruji na pozadí, LS

StrejdaProšek
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 650
Registrován: 22 srp 2011 09:26

Re: BOSD a win32k.sys

#21 Příspěvek od StrejdaProšek »

V pořádku nic se neděje :all_coholic:
Ten odkaz na řešení problému jsem nějak přehlídnul :97:
U hodně diskuzí (problémů) se bohužel problém nevyřeší :(
Mě se každou chvíli stává při hledání nějakejch řešení, že problém není vyřešen.
K těm prohlížečům - testuj a uvidíš :wink:
K tomu hdd netvrdím že na 100% může způsobovat modrou smrt, ale o data můžeš přijít ani nemrkneš :wacko:
To s těma datama bylo jen doporučení :thumbsup:
A poslední věci jsou paměti - pokud můžeš tak vyzkoušej jednotlivý moduly a znovu počítač otestuj.
Popravdě řečeno k řešení k těmhle problémům se víceméně dostává náhodně :x mluvím z vlastní zkušenosti :42:

Elohim
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 21
Registrován: 07 lis 2011 19:46

Re: BOSD a win32k.sys

#22 Příspěvek od Elohim »

No jestli jsem se za těch 20 let něčemu poučil, tak je to systematizace souborů a jejich neustálé zálohování. Mám své 8 PC, prošel jsem 7 OS, a o data jsem v počátcích přišel mnohokrát, takže v tomto ohledu jde každý den vše na dva různé externí HDD, na jeden přírustková, na druhý rozdílová záloha.
Je pravdou, že disky se těžko monitorují, elektronika odejde bez varování a mechanické problémy sice narůstají, jak disk stárne, modernější disky ale vydrží dost.
Když ale odejde, tak je to ze dne na den.
Jak jsem psal, testoval jsem paměti memtestem86+, ale nikde jsem nenašel nějaký stručný manuál, jak se má program vlastně správně ovládat a jak si nastavit testování RAM, L1,L2 či sběrnic. Moc jsem ho zatím nestudoval, vše trvá dlouho, takže jen přes dobu, kdy PC nepotřebuji, ale to zase nesleduji pořadí testů, neb nejsem u PC. Konfigurační menu sice cosi odkrývá, ale nikdy jsem se v testu nedobral konce a nějakého výpisu, vždy jen vidím typ testu, u Pass je nějaké číslo a pak chyby. Test běžel 7 hodin v základním nastavení, chyby byly 0, ale co já vím testovalo to asi jen RAM.
Nemáte někdo k testování pamětí více info či odkazů, kde se dá něco rozumného načíst ?

StrejdaProšek
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 650
Registrován: 22 srp 2011 09:26

Re: BOSD a win32k.sys

#23 Příspěvek od StrejdaProšek »

Vše důležitý ohledně nastavení najdeš tady:
http://www.memtest86.com/#philo
Je to v angličtině, ale aspoň něco :wink:
Jinak takový ořezaný návod v češtině je i zde na fóru:
http://www.viry.cz/forum/viewtopic.php?f=53&t=106788

Uživatelský avatar
cernohous13
VIP in memoriam
VIP in memoriam
Příspěvky: 8721
Registrován: 09 pro 2006 06:19
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: BOSD a win32k.sys

#24 Příspěvek od cernohous13 »

:oops: Strejdo promiň pokus o doplnění další možnosti - http://www.slunecnice.cz/sw/goldmemory/
Doporučení:
V průběhu léčení prováděj nové instalace a odinstalace jen na můj pokyn.
Důkladně prostuduj a proveď celou operaci podle mé odpovědi.
V případě nejasností se zeptej - vysvětlím Obrázek

-------------------------------------------------------------------------------------------------
> Podpora fóra <

StrejdaProšek
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 650
Registrován: 22 srp 2011 09:26

Re: BOSD a win32k.sys

#25 Příspěvek od StrejdaProšek »

V pořádku já sem psal návod pro memtest jako takovej :wink:

Elohim
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 21
Registrován: 07 lis 2011 19:46

Re: BOSD a win32k.sys

#26 Příspěvek od Elohim »

Zdravím a díky za odkazy, mezitím jsem pohledal, pročetl řady diskuzí a z těch střípků poskládal nějaký celkový obraz, taky jsem si dal ten čas a trochu se v tom pohrabal, čímž jsem, myslím, pochopil vše podstatné.
Včera jsem tedy zatížil paměti CPU dalšímu testu, výsledek OK, žádné chyby ani na RAM, ani L1,L2 a sběrnice, test proběhl 5 x dokola v základním nastavení tzn. všech 8 testů v jednom kole.

Zkusím ještě ten druhý test. První odkaz je na memtest86 na AJ, ale na verzi druhé skupiny, já používám memtest86+.
BOSD zatím žádné od 07.11.2011.

Závěr a vývoj mého problému, poslední pád 07.11.2011 - soubor *.MPD je vypsán a popř. na letecké poště. Aktualizoval jsem ovladače, včera bylo nové update Windows XP, eliminoval jsem chybu HDD a pamětí, systéím se zatím drží, vracím se k Chrome a uvidíme.

Tak mne držte palce, Hezký den všem, LS

Uživatelský avatar
JaRon
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15241
Registrován: 29 bře 2005 13:39
Bydliště: BB-SK

Re: BOSD a win32k.sys

#27 Příspěvek od JaRon »

ja len kratko:
je chvalyhodne, ze si si pretestoval HW, problem bol zrejme v chrome:

CUSTOMER_CRASH_COUNT: 1
DEFAULT_BUCKET_ID: DRIVER_FAULT
BUGCHECK_STR: 0x8E
PROCESS_NAME: chrome.exe
drzim palce
FRST |ADWCleaner |MBAM |CCleaner |AVPTool

V prípade spokojnosti je možné podporiť fórum
https://platba.viry.cz/payment/

StrejdaProšek
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 650
Registrován: 22 srp 2011 09:26

Re: BOSD a win32k.sys

#28 Příspěvek od StrejdaProšek »

Vidíš seš šikula :wink:
Problém podle výpisů sedí na chrome, ale bohužel nevím jak ho odstranit.
Jedině mě napadá zkusit napsat ne jejich technickou podporu tvůj problém a čekat na odpověď.
Jinak snad si problém našel a teď už najít věc co způsobuje že chrome hází modrou smrt.
Podle mýho to bude způsobovat nějakej konflikt se softwarem, nebo záplata od windows, ale jistej si nejsem.
Poslední rada zkus nouzovej režim s prací v síti a v něj chrome pořádně otestuj :wink:
Sice budeš mít rozlišení 640x480, ale i stím se dá v největší nouzi pracovat.

Elohim
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 21
Registrován: 07 lis 2011 19:46

Re: BOSD a win32k.sys

#29 Příspěvek od Elohim »

Zdravím všechny ty, co si udělali čas a napsali své postřehy a rady.
Abych neodporoval tomu, co jsem zde výše kritizoval, tzn. skutečnost, že se v řadě těchto diskuzí nakonec nedočtete výsledku (což dalším případným hledačům chyb v podobných případech poví jen to, že někdo něco podobného řešil, ale jak to dopadlo, již nenapíše a tak si těžko dovodíte, co pomohlo, a jak na svůj problém co nejrychleji)

Takže - interpretací souboru DMP z posledního pádu (viz soubor z adresáře minidumpu) - viz. i výše uvedený příspěvek odkazující na část výpisu se dal dovodit problém v prohlížeči Chrome a nějaké nesrovnalosti ovladač Chrome versus ovladač Windows win32k.sys, kdy ke kolizi dochází po update na vyšší verzi prohlížeče Chrome. (mám tři soubory DMP, vždy jako důvod uveden prohlížeč a soubor chrome.exe).

Na podobný závěr jsem usuzoval i s ohledem na procházení diskuzí na zahraničních diskuzních forech, kde se podobný problém řešil již dříve (2 roky staré s aktuálními připomínkami postupem času), sice skutečný důvod nikde nebyl uveden, ale vždy k BOSD docházelo mezi právě aktualizovanou verzí prohlížeče Chrome a Windows a aktualizace win32k.sys.
Probíhala zde i diskuze přímo se servisními pracovníky Chrome, kteří sice chybu přímo nepřiznali, ale ze způsobu odpovědi jsem nabyl dojmu, že jsou si jí dobře vědomi a pracuje se na odstranění, a dále se již neřešilo, což dokladuje, že se podařilo doladit ovladače a chybu odstranit třetí stranou (servisem Chrome a Microsoftu) - jinými slovy, problémy tak, jak nečekaně začaly, tak i rychle skončily - bylo třeba jen několika dnů, aby se v tichosti opravily ovladače.

Můj závěr a co jsem provedl:
po té co jsem měl po dvouletém bezchybném provozu první BOSD jsem udělal následovné,
: v systému si nastavil průběh BOSD tak, aby po pádu zůstala modrá obrazovka s výpisem RAM a neprováděl se restart - vidím prvotně, kde je asi problém a všimnu si, že došlo BOSD
: provedu aktualizaci všech ovladačů - řeším přes program SlimDrivers, který se po instalaci zaloguje do cloudu, nascanuje PC a doporučí všechny změny, postupně aktualizuji všechna doporučení
: eliminuji chyby v nestabilnosti systému v špatném HW - tedy kontrola RAM a HDD, kontrolu HW realizuji pomocí specializovaných nástrojů - paměti RAM, L1,L2 a sběrnic kontroluji programem memtest86+ (popř. memtest86), HDD kontroluji na chyby - různé nástroje, stačí CrystalDisk
: prověřím PC na viry, Rootkity - klasický používaný aktualizovaný antivir, popř. specializovaný nástroj na rootkity - já Gmer
: stáhl a nainstaloval jsem si nástroj Debugging Tools for Windows, po instalaci je třeba do programu zadat cestu na stránky Microsoftu, aby byla správná interpretace symbolů (spustím program, složka File a podmenu File symbol Path - nastavím cestu - aktuální odkaz v době psaní příspěvku byl http://msdl.microsoft.com/download/symbols) - pomocí tohoto nástroje - programu WinDBG otevřu soubor z minidumbu (*.DMP)
: snažím se pochopit výpis, poradím se se zkušenějšími, porovnám podobné výpisy v diskuzích, ve výpise se zaměřuji na položky
CUSTOMER_CRASH_COUNT: 1
DEFAULT_BUCKET_ID: DRIVER_FAULT
BUGCHECK_STR: 0x8E
PROCESS_NAME: chrome.exe
a dále na
SYMBOL_NAME: win32k!GreGetGlyphIndicesW+af
FOLLOWUP_NAME: MachineOwner
MODULE_NAME: win32k
IMAGE_NAME: win32k.sys
DEBUG_FLR_IMAGE_TIMESTAMP: 4e661e29
FAILURE_BUCKET_ID: 0x8E_win32k!GreGetGlyphIndicesW+af
BUCKET_ID: 0x8E_win32k!GreGetGlyphIndicesW+af

: na základě výpisu jsem si ověřil poslední aktualizace soubor win32k.sys (Windows/system32 . . .) - hotfixy či adresář hf_mig (adresář je klasicky skrytý - musím nastavit, abych viděl) a aktualizaci chrome.exe (složka Google a program Chrome pravděpodobně v Program Files),
: vyřadil jsem prohlížeč na pár dní z provozu - věříce, že bude opraveno třetí stranu

Úplný závěr:
: nevím, co vlastně pomohlo, ale zatím je PC bez dalších BOSD při plném provozu, Chrome již opět používám
: nejspíše ale aktualizace ovladačů v PC (především na Chipsetu atd.) a nebo oprava třetí stranou (update záplat Chrome a Windows v průběhu těchto dní - nic jsem speciálně nestahoval, prostě další Update, jak přichází jejich čas)

Hezký den všem, díky za pomoc, LS

StrejdaProšek
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 650
Registrován: 22 srp 2011 09:26

Re: BOSD a win32k.sys

#30 Příspěvek od StrejdaProšek »

Kdyby každej takhle dokázal popsat svůj problém a nakonec napsat řešení, tak by se spoustu problémů hledalo o 100% líp :idea:

Zamčeno