
Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz
prosim o kontrolu logu
Moderátor: Moderátoři
Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.
!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.
!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
prosim o kontrolu logu
dobry den,prosim o kontrolu logu,natahl jsem s nejaky bordel do pc...
- Přílohy
-
- Addition.rar
- (9.05 KiB) Staženo 29 x
Re: prosim o kontrolu logu
a jeste pripojuji i druhy soubor
- Přílohy
-
- FRST.rar
- (69.52 KiB) Staženo 32 x
- Rudy
- Site Admin

- Příspěvky: 119673
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: prosim o kontrolu logu
Zdravím!
Spusťte tuto utiltu:
Spusťte tuto utiltu:
Stáhněte AdwCleaner http://general-changelog-team.fr/fr/dow ... adwcleaner
Uložte na plochu
Ukončete všechny programy
Klikněte nejprve na >Scan< a pak na >Clean<.
Proběhne skenováni a pak se objeví log, který sem vložte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Re: prosim o kontrolu logu
# AdwCleaner v6.000 - *Logfile created 17/08/2016 *at 21:35:59
# *Updated on 12/08/2016 by ToolsLib
# *Database : 2016-08-17.2 [*Server]
# *Operating System : Windows 10 Home Insider Preview (X64)
# *Username : plastman - DESKTOP-O1VNJLB
# *Running from : C:\Users\plastman\Desktop\adwcleaner_6.000.exe
# *Mode: Clean
# *Support : https://toolslib.net/forum
***** [ *Services ] *****
***** [ *Folders ] *****
***** [ *Files ] *****
***** [ DLL ] *****
***** [ WMI ] *****
***** [ *Shortcuts ] *****
***** [ *Scheduled Tasks ] *****
***** [ *Registry ] *****
[-] *Key deleted: HKU\S-1-5-21-1933583828-659402489-2317521534-1001\Software\Classes\AppXrh6feys59dqfzsv9p3s9p6aep0hwtb23
[#] *Key deleted on reboot: HKCU\Software\Classes\AppXrh6feys59dqfzsv9p3s9p6aep0hwtb23
[-] *Key deleted: [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{7BCA6879-A9F8-47DE-AE05-F5CE7EA3A474}
[-] *Key deleted: HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{B38A71EA-343E-4D69-8FD6-67A57A0AEF61}
[-] *Key deleted: HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{7BCA6879-A9F8-47DE-AE05-F5CE7EA3A474}
[-] *Key deleted: HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{ADF1FA2A-6EAA-4A97-A55F-3C8B92843EF5}
[-] *Key deleted: HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\OverlayIcon.DLL
***** [ *Browsers ] *****
*************************
:: *"Tracing" keys deleted
:: *Winsock settings cleared
*************************
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C0].txt - [2285 *Bytes] - [14/08/2016 21:30:00]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C2].txt - [1484 *Bytes] - [17/08/2016 21:35:59]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [2332 *Bytes] - [14/08/2016 21:27:47]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt - [1877 *Bytes] - [17/08/2016 21:35:41]
########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C2].txt - [1706 *Bytes] ##########
# *Updated on 12/08/2016 by ToolsLib
# *Database : 2016-08-17.2 [*Server]
# *Operating System : Windows 10 Home Insider Preview (X64)
# *Username : plastman - DESKTOP-O1VNJLB
# *Running from : C:\Users\plastman\Desktop\adwcleaner_6.000.exe
# *Mode: Clean
# *Support : https://toolslib.net/forum
***** [ *Services ] *****
***** [ *Folders ] *****
***** [ *Files ] *****
***** [ DLL ] *****
***** [ WMI ] *****
***** [ *Shortcuts ] *****
***** [ *Scheduled Tasks ] *****
***** [ *Registry ] *****
[-] *Key deleted: HKU\S-1-5-21-1933583828-659402489-2317521534-1001\Software\Classes\AppXrh6feys59dqfzsv9p3s9p6aep0hwtb23
[#] *Key deleted on reboot: HKCU\Software\Classes\AppXrh6feys59dqfzsv9p3s9p6aep0hwtb23
[-] *Key deleted: [x64] HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{7BCA6879-A9F8-47DE-AE05-F5CE7EA3A474}
[-] *Key deleted: HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{B38A71EA-343E-4D69-8FD6-67A57A0AEF61}
[-] *Key deleted: HKLM\SOFTWARE\Classes\Interface\{7BCA6879-A9F8-47DE-AE05-F5CE7EA3A474}
[-] *Key deleted: HKLM\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{ADF1FA2A-6EAA-4A97-A55F-3C8B92843EF5}
[-] *Key deleted: HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\OverlayIcon.DLL
***** [ *Browsers ] *****
*************************
:: *"Tracing" keys deleted
:: *Winsock settings cleared
*************************
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C0].txt - [2285 *Bytes] - [14/08/2016 21:30:00]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C2].txt - [1484 *Bytes] - [17/08/2016 21:35:59]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [2332 *Bytes] - [14/08/2016 21:27:47]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt - [1877 *Bytes] - [17/08/2016 21:35:41]
########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C2].txt - [1706 *Bytes] ##########
- Rudy
- Site Admin

- Příspěvky: 119673
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: prosim o kontrolu logu
Dejte nový log FRST.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
- Rudy
- Site Admin

- Příspěvky: 119673
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: prosim o kontrolu logu
Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Uložte na plochu jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.Start
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [MyOverlayIcon] -> {B41B3408-923F-4B8B-85F2-146C509FA18C} => No File
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore
C:\ProgramData\DP45977C.lfl
C:\Users\plastman\AppData\Local\Temp
End
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Re: prosim o kontrolu logu
provedeno:
Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 17-08-2016
Ran by plastman (18-08-2016 18:56:22) Run:1
Running from C:\Users\plastman\Desktop
Loaded Profiles: plastman (Available Profiles: plastman)
Boot Mode: Normal
==============================================
fixlist content:
*****************
Start
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [MyOverlayIcon] -> {B41B3408-923F-4B8B-85F2-146C509FA18C} => No File
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore
C:\ProgramData\DP45977C.lfl
C:\Users\plastman\AppData\Local\Temp
End
*****************
"HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\00avast" => key removed successfully
HKCR\CLSID\{472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => key not found.
"HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\MyOverlayIcon" => key removed successfully
HKCR\CLSID\{B41B3408-923F-4B8B-85F2-146C509FA18C} => key not found.
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => moved successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => moved successfully
C:\ProgramData\DP45977C.lfl => moved successfully
"C:\Users\plastman\AppData\Local\Temp" folder move:
Could not move "C:\Users\plastman\AppData\Local\Temp" => Scheduled to move on reboot.
Result of scheduled files to move (Boot Mode: Normal) (Date&Time: 18-08-2016 18:57:00)
C:\Users\plastman\AppData\Local\Temp => moved successfully
==== End of Fixlog 18:57:01 ====
Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 17-08-2016
Ran by plastman (18-08-2016 18:56:22) Run:1
Running from C:\Users\plastman\Desktop
Loaded Profiles: plastman (Available Profiles: plastman)
Boot Mode: Normal
==============================================
fixlist content:
*****************
Start
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [MyOverlayIcon] -> {B41B3408-923F-4B8B-85F2-146C509FA18C} => No File
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore
C:\ProgramData\DP45977C.lfl
C:\Users\plastman\AppData\Local\Temp
End
*****************
"HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\00avast" => key removed successfully
HKCR\CLSID\{472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => key not found.
"HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\MyOverlayIcon" => key removed successfully
HKCR\CLSID\{B41B3408-923F-4B8B-85F2-146C509FA18C} => key not found.
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => moved successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => moved successfully
C:\ProgramData\DP45977C.lfl => moved successfully
"C:\Users\plastman\AppData\Local\Temp" folder move:
Could not move "C:\Users\plastman\AppData\Local\Temp" => Scheduled to move on reboot.
Result of scheduled files to move (Boot Mode: Normal) (Date&Time: 18-08-2016 18:57:00)
C:\Users\plastman\AppData\Local\Temp => moved successfully
==== End of Fixlog 18:57:01 ====
- Rudy
- Site Admin

- Příspěvky: 119673
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: prosim o kontrolu logu
Smazáno. Log by již měl být OK.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Re: prosim o kontrolu logu
porad mi tam visel safesurf.net a podobne ptakoviny...odinstalovany chrome,a znovu instal a je to ok...alespon zatim...
par dni budu pouzivat a pote potvrdim jestli je to ok....
ale mockrat dekuji za pomoc
par dni budu pouzivat a pote potvrdim jestli je to ok....
ale mockrat dekuji za pomoc
- Rudy
- Site Admin

- Příspěvky: 119673
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: prosim o kontrolu logu
Při reinstalu CVhromu je třeba ho zazálohovat pomocí ChromeBackup: http://www.stahuj.centrum.cz/internet_a ... me-backup/ . Odinstlovat vč. profilu a provést novou, čistou instalaci. Ze záloha pak nakonec zkopírovat zpět záložky a hesla.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Přispějete na provoz fóra?