Dobrý den,
mám Windows 8.1 a již delší dobu mám problém s nově nainstalovanými aplikacemi. Ať se jedná o jakoukoli aplikaci, vždy po jejím spuštění se objevila hláška s problémem s „d3d10warp.dll“. Problém jsem hledal na internetu, dočetl jsem se, že programy se nejsou schopny zapsat do registrů a že je nutné d3d10warp zaregistrovat přes příkazový řádek pomocí příkazu Regsvr32 D3D10Warp.dll. O to jsem se pokoušel a vždy to zahlásilo, že sice d3d10warp byl načten, ale nebyl nalezen DllRegisterServer, přitom Regsvr32 se nachází jak ve složce system32, tak ve složce SysWow64.
Dle dalšího návodu jsem zkoušel změnit u Regsvr32 oprávnění a dal jsem plné pravomoce administrátorským účtům a systému. Od té doby sice nově nainstalované programy nehlásí chybu s D3D..., ale automaticky přestávají pracovat. (Ani reinstall programů nepomáhá).
Prosím vás tedy o radu - jak dále postupovat?

Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz
Problém s d3d10warp.dll a nově nainstalovanými aplikacemi
Moderátor: Moderátoři
Pravidla fóra
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní: http://forum.viry.cz/viewtopic.php?f=12&t=123975 . Děkujeme za pochopení.
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní: http://forum.viry.cz/viewtopic.php?f=12&t=123975 . Děkujeme za pochopení.
Re: Problém s d3d10warp.dll a nově nainstalovanými aplikacem
Zdravím,
Nicméně bych v první řadě vyzkoušel kontrolu systémových souborů skrz nástroj sfc /scannow. Jakým způsobem příkaz spustit je uvedeno na následující stránce:
https://support.microsoft.com/en-us/kb/929833/cs
nám moc neřekne. Bylo by potřeba znát celou hlášku, aby se z toho dalo něco soudit.hláška s problémem s „d3d10warp.dll“
Nicméně bych v první řadě vyzkoušel kontrolu systémových souborů skrz nástroj sfc /scannow. Jakým způsobem příkaz spustit je uvedeno na následující stránce:
https://support.microsoft.com/en-us/kb/929833/cs