Stránka 1 z 1

asi problém

Napsal: 14 zář 2014 15:04
od vlasenka
Dobrý den,
mám podezření na nějakou havěť v mém ntb, nejdou aktualizace,některé složky nelze otevřít.Nemohu vůbec spustit RSIT ani FRST.
Mám Win7 - 64bit

Re: asi problém

Napsal: 14 zář 2014 15:14
od vyosek
Zdravim :)

:arrow: Pise RSIT nebo FRST nejakou chybu??

Re: asi problém

Napsal: 14 zář 2014 15:19
od vlasenka
Aplikaci (0xc0000005) senepodařilo správně spustit.Kliknutím na tlačítko OK aplikaci ukončete.

Re: asi problém

Napsal: 14 zář 2014 15:23
od vyosek
Nebyly v posledni dobre instalovany aktualizace windows??

Re: asi problém

Napsal: 14 zář 2014 15:26
od vlasenka
naposledy někdy v dubnu,skončili chybou a od teď pořád jenom hledají a hledají a nic.

Re: asi problém

Napsal: 14 zář 2014 15:32
od vyosek
:arrow: Stahnete Service Repair http://kb.eset.com/library/ESET/KB%20Te ... Repair.exe
  • Ulozte nejlepe na Plochu
  • Spustte a potvrdte Yes abyste potvrdil reinstalaci sluzeb
  • Nasledne kliknutim na Yes potvrdte restart PC
  • Na Plose vznikne slozka CC Support, najdete tam log SvcRepair.txt - mel by byt CC Support\Logs\SvcRepair.txt - vlozte mi jej sem

Re: asi problém

Napsal: 14 zář 2014 15:43
od vlasenka
jen se vytvořila složka CC suport a nic to nevytvořilo

Re: asi problém

Napsal: 14 zář 2014 16:35
od vyosek
Vypada to na hodne nabourany system, ale haveti to nebude...

Nejspise asi bude potrebovat kontaktovat technickou podporu microsoftu...

Re: asi problém

Napsal: 14 zář 2014 16:46
od vlasenka
Aha takm skusím opravu systemu nebo reinstal.Děkuji

Re: asi problém

Napsal: 14 zář 2014 16:55
od vyosek
Pred reinstalem zkuste pripadne jeste technickou podporu - mate na ni narok