Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Už několik dnů se mi nedaří aktualizovat virovou databázi

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Odpovědět
Zpráva
Autor
joem
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 19
Registrován: 30 led 2011 10:57

Už několik dnů se mi nedaří aktualizovat virovou databázi

#1 Příspěvek od joem »

Před tím jsem měl Microsoft Security Essentials, který mi z ničeho nic začal dělat to samí, tak jsem dal on line scaner a nic mi nenašlo, tak jsem nainst. Aviru a ta po instalaci po několika dnech možná i dříve taky ten problém. Mám ještě jeden NB a tam vše OK s Microsoft Security Essentials. Zkoušel jsem vypnout Firewall a vymazat CTF soubor v Update.
Co mám dělat?
Myslím, že bude chyba v mém notebooku(((

píše to toto:
Avira AntiVir Premium Updater
Complete product update

Creation time: Sat Oct 15 21:20:52 2011


Operating system:
Windows XP (Service Pack 3) [5.1.2600] 32 bit

Product information:
Product version: 10.2.0.728
Updater: C:\Program Files\Avira\AntiVir Desktop\update.exe 10.0.0.39
Update resource: C:\Program Files\Avira\AntiVir Desktop\updaterc.dll 10.0.9.0
Library: C:\Program Files\Avira\AntiVir Desktop\update.dll 0.1.0.44
GUI: C:\Program Files\Avira\AntiVir Desktop\updgui.dll 10.0.2.2

Temp Directory: C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\Avira\AntiVir Desktop\TEMP\UPDATE\
Backup folder: C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\Avira\AntiVir Desktop\BACKUP\
Installation Directory: C:\Program Files\Avira\AntiVir Desktop\
Updater folder: C:\Program Files\Avira\AntiVir Desktop\
AppData folder: C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\Avira\AntiVir Desktop\

Proxy settings:
System settings used

21:20:53 [UPD] [INFO] Checking whether newer files are available.
21:20:53 [UPD] [INFO] Select update server 'http://62.146.87.171/update'.
21:20:53 [UPD] [INFO] Downloading of 'http://62.146.87.171/update/idx/master.idx' to 'C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\Avira\AntiVir Desktop\TEMP\UPDATE\idx\master.idx'.
21:20:53 [UPD] [INFO] The installation is up to date. An update of the program files, the engine or the virus definitions is therefore unnecessary.


Summary:
********
0 Files downloaded
0 Files installed

Sat Oct 15 21:20:54 2011
The update was carried out successfully!

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119508
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Už několik dnů se mi nedaří aktualizovat virovou databáz

#2 Příspěvek od Rudy »

Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

joem
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 19
Registrován: 30 led 2011 10:57

Re: Už několik dnů se mi nedaří aktualizovat virovou databáz

#3 Příspěvek od joem »

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 14:16:27, on 16.10.2011
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18702)
Boot mode: Normal
Naposledy upravil(a) joem dne 16 zář 2011 18:26, celkem upraveno 1 x.

joem
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 19
Registrován: 30 led 2011 10:57

Re: Už několik dnů se mi nedaří aktualizovat virovou databáz

#4 Příspěvek od joem »

Už jsem na to přišel:
Logfile of random's system information tool 1.09 (written by random/random)
Run by jozka at 2011-10-16 14:16:13

Něco mi posunuje datum o jeden měsíc napřed a teď když jsem to napravil a dal aktualizovat, tak vše proběhlo v pořádku.
Po restartu opět posunutý datum na říjen!!!!!
Tak jsem to opět napravil a opět nainstaloval microsoft essentials(odinstaloval Aviru) a aktualizace proběhla úspěšně.
Co mi to posouvá datum??????
Moc bych poprosil o kontrolu, jestli je vše OK.
Moc děkuji.
Jožka

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119508
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Už několik dnů se mi nedaří aktualizovat virovou databáz

#5 Příspěvek od Rudy »

Log vypadá OK.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

joem
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 19
Registrován: 30 led 2011 10:57

Re: Už několik dnů se mi nedaří aktualizovat virovou databáz

#6 Příspěvek od joem »

Moc děkuji za prohlídku.
Možná jsme alespoň pomohly druhým, pokud by nastal podobný problém.
S pozdravem J.

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119508
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Už několik dnů se mi nedaří aktualizovat virovou databáz

#7 Příspěvek od Rudy »

Nemáte zač!
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Odpovědět