Dobrý den,
stáhl jsem soubor s příponou .cmd,jsem laik a nevěděl jsem,že se jedná o vir.Vir mi nastavil heslo na uživatelkém účtu,které neznám a nemohu se dostat na můj uživatelský účet. Prosím o pomoc.
Děkuji .

Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz
Uživatelský účet
Moderátor: Moderátoři
Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.
!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.
!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
- stell
- VIP in memoriam
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uživatelský účet
zdravim
Ak dobre rozumiem,takze nemozes sa prihlasit do windows, na tvoj uzivatelsky ucet??
Ak dobre rozumiem,takze nemozes sa prihlasit do windows, na tvoj uzivatelsky ucet??
Ano,ne netu jsem už našel různé rady jak postupovat,ale problém je v tom,že vir napadl i administratora,takže musím s tímto problémem za nějakým počítačovým machrem 

- stell
- VIP in memoriam
- Kontaktovat uživatele:
Dobre, precitaj sukromnu spravu, ak to budes mat, tak spust combofix a log vloz sem.
Idem ti napisat postup do SP.
Potom, spravis toto.
PROSIM CITAJTE POZORNE NAVOD!!!,
Použij ComboFix podle tohoto návodu: http://www.bleepingcomputer.com/combofi ... t-combofix
Log znej vloz sem.
Idem ti napisat postup do SP.

Potom, spravis toto.
PROSIM CITAJTE POZORNE NAVOD!!!,