Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Prosím o kontrolu logu z RSIT

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Odpovědět
Zpráva
Autor
JanaNT
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 54
Registrován: 17 čer 2011 14:46

Re: Prosím o kontrolu logu z RSIT

#46 Příspěvek od JanaNT »

Díky, přečtu a snad se mi povede.

Uživatelský avatar
vyosek
VIP
VIP
Příspěvky: 56373
Registrován: 07 lis 2006 15:24
Bydliště: Šalingrad - Brno

Re: Prosím o kontrolu logu z RSIT

#47 Příspěvek od vyosek »

Kdyby neco, tak se ptejte...
"Kdo víno má a nepije,kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl."
Člen Obrázek od 1. února 2011.

MiliNess
Přítel fóra
Přítel fóra
Příspěvky: 4144
Registrován: 15 říj 2009 18:15
Bydliště: Cheb

Re: Prosím o kontrolu logu z RSIT

#48 Příspěvek od MiliNess »

Jinak jak to vypadá, k těm dvěma pádům zřejmě došlo v servisní rutině pro odbavování přerušení, ovlače grafické karty.
Zkuste ho updatnout. Může to být ale opravdu způsobeno závadou paměti.
Pokud jste s naší pomocí spokojeni, můžete nás podpořit. Informace zde

JanaNT
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 54
Registrován: 17 čer 2011 14:46

Re: Prosím o kontrolu logu z RSIT

#49 Příspěvek od JanaNT »

Těch pádů bylo víc, ale 2 druhy. Updatnout ovladač grafické karty? A to je jak, jestli se můžu zeptat? Tohle není moc mým oborem:)
Ten memtest udělám, jak smažu co nejvíc souborů a složek, které nepotřebuji, aspoň pak bude třeba rychlejší..
A z toho minidumpu jste vyčetl tu spojitost s grafickou kartou?

MiliNess
Přítel fóra
Přítel fóra
Příspěvky: 4144
Registrován: 15 říj 2009 18:15
Bydliště: Cheb

Re: Prosím o kontrolu logu z RSIT

#50 Příspěvek od MiliNess »

Ano, vypadá to tak, že k chybě dojde v části ovladače grafické karty, která zpracovává přerušení od GK.
Napište mi, o jaký počítač se jedná, podle toho najdeme novější ovladač GK.
Tem test paměti udělejte. Byl bych rád, kdybyste udělala jak test pomocí Memtestu, tak i pomocí GoldMemory
Postup je stejný, ISO se vypálí jako obraz disku na CD, z něj se pak nabootuje a spustí test.

Jinak to vypadá, že ten Verifier zapnutý nemáte.
Pokud jste s naší pomocí spokojeni, můžete nás podpořit. Informace zde

JanaNT
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 54
Registrován: 17 čer 2011 14:46

Re: Prosím o kontrolu logu z RSIT

#51 Příspěvek od JanaNT »

Tady posílám info ke grafice, bude to stačit k tomu najití novějšího ovladače GK?
Udělám oba ty testy paměťové, jaký z toho pak chcete výstup? Nějaké screeny?
Verifier zapnutý teď už nemám, řídila jsem se tímto, jak jste mi nedávno napsal:
"Pokud by k BSOD docházelo už při startu OS a nedařilo se i po několika restartech zavést systém, spusťte nouzový režim (mačkání F8 při startu PC). Tam spusťte Verifier a zvolte "Odstranit existující nastavení->Dokončit->restart PC." Mám jej znovu zapnout?
Přílohy
zobrazeni.JPG
zobrazeni.JPG (138.92 KiB) Zobrazeno 522 x

MiliNess
Přítel fóra
Přítel fóra
Příspěvky: 4144
Registrován: 15 říj 2009 18:15
Bydliště: Cheb

Re: Prosím o kontrolu logu z RSIT

#52 Příspěvek od MiliNess »

Pokud test paměti vykáže nějaké chyby, můžete udělat snímek obrazovky. Když nebude chyb mnoho, můžu se podívat, na kterých adresách se vyskytují.
Vám se tedy se zapnutým Verifierem nepovedlo systém v normálním režimu nastartovat?
Nový ovladač GK ke stažení zde (udělejte si před instalací bod obnovy)
Pokud jste s naší pomocí spokojeni, můžete nás podpořit. Informace zde

JanaNT
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 54
Registrován: 17 čer 2011 14:46

Re: Prosím o kontrolu logu z RSIT

#53 Příspěvek od JanaNT »

Dobře.
Nepovedlo se mi pc normálně nastartovat se zapnutým Verifierem, nevím ale jestli to byla náhoda a kdyby byl vypnutý, jestli by to padalo také. Protože i teď s vypnutým, to padá. V podstatě na střídačku. Jednou spadne, další den ne, pak zase ano, atd...
Děkuji za odkaz, nainstaluju, jen mi nic neříká pojem "bod obnovy"?

Uživatelský avatar
cernohous13
VIP in memoriam
VIP in memoriam
Příspěvky: 8721
Registrován: 09 pro 2006 06:19
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu logu z RSIT

#54 Příspěvek od cernohous13 »

Ahoj,

jsi Start -> Spustit... a zkopíruj do okénka
%SystemRoot%\system32\restore\rstrui.exe -> OK
spustí se Nástroj obnovení systému a označíš "Vytvořit bod obnovení" -> Další atd.
Doporučení:
V průběhu léčení prováděj nové instalace a odinstalace jen na můj pokyn.
Důkladně prostuduj a proveď celou operaci podle mé odpovědi.
V případě nejasností se zeptej - vysvětlím Obrázek

-------------------------------------------------------------------------------------------------
> Podpora fóra <

JanaNT
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 54
Registrován: 17 čer 2011 14:46

Re: Prosím o kontrolu logu z RSIT

#55 Příspěvek od JanaNT »

Tak už jsem tu - omlouvám se za pauzu, nebyla jsem tu, důvodem bylo zkouškové na VŠ, snad chápete :wink:

1) Paměťové testy
Memtest, GoldMemory...nejde ani jeden. Stáhnuto, extrahováno, vypáleno ISO, přes BIOS nabootována jako první mechanika, uloženo, ale jakoby nic - načte se Windows a jakoby CD neexistovalo, zkoušela jsem to víckrát, na víc CD, víckrát kontrolovat BIOS, vše je OK, ale CD se nespustí a nespustí :(

2) Update GK
Bod obnovy vytvořen. Update GK nejde :( Zkoušela jsem to 3x, pokaždé mi to hodilo toto:
ati.JPG
ati.JPG (98.05 KiB) Zobrazeno 486 x
Naposledy upravil(a) JanaNT dne 02 črc 2011 19:01, celkem upraveno 1 x.

JanaNT
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 54
Registrován: 17 čer 2011 14:46

Re: Prosím o kontrolu logu z RSIT

#56 Příspěvek od JanaNT »

Po restartu mi vyskočila tato tabulka:
ati2.JPG
ati2.JPG (26.35 KiB) Zobrazeno 484 x

MiliNess
Přítel fóra
Přítel fóra
Příspěvky: 4144
Registrován: 15 říj 2009 18:15
Bydliště: Cheb

Re: Prosím o kontrolu logu z RSIT

#57 Příspěvek od MiliNess »

Vraťte změny zpět, pomocí Obnovy systému do bodu, který jste si vytvořila.
Pak v Ovládací panely->Přidat Odebrat programy odinstalujte stávající software od ATI,
z toho odkazu na ovladač stáhněte pouze Display Driver ze záložky Individual Downloads a zkuste ho nainstalovat.

Eventuelně se můžete v Catalyst Control Centru pokusit o update ovladače, který se tak provede automaticky.

Dále mi napište, o jaký počítač se jedná (typ notebooku, u desktopu typ základní desky)
Pokud jste s naší pomocí spokojeni, můžete nás podpořit. Informace zde

JanaNT
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 54
Registrován: 17 čer 2011 14:46

Re: Prosím o kontrolu logu z RSIT

#58 Příspěvek od JanaNT »

Provedeno, nakonec šel nainstalovat kompletní balíček ke GK, jak včera nešel.
Jedná se o klasický PC, motherboard Asus P5Q Pro.

MiliNess
Přítel fóra
Přítel fóra
Příspěvky: 4144
Registrován: 15 říj 2009 18:15
Bydliště: Cheb

Re: Prosím o kontrolu logu z RSIT

#59 Příspěvek od MiliNess »

Co se týká GoldMemory, zkuste vložit CD do mechaniky, restartovat počítač a hned při úvodní obrazovce (POST test BIOSu) mačkat F8. BIOS by vám měl zobrazit okno s nabídkou zařízení, ze kterých se má pokusit zavést systém. Tam vyberete CD/DVD mechaniku a odentrujete.
Pokud to opět nepůjde, zkuste v nastavení BIOSu, na záložce Main->Storage Configuration dočasně přepnout SATA Configuration na Disabled a Configure SATA as nastavit na IDE. (pokud to tak již nemáte)
Pokud jste s naší pomocí spokojeni, můžete nás podpořit. Informace zde

JanaNT
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 54
Registrován: 17 čer 2011 14:46

Re: Prosím o kontrolu logu z RSIT

#60 Příspěvek od JanaNT »

Oba postupy vyzkoušeny, pořád se CD nenačítá. U toho druhého postupu se mi PC přestal načítat v půlce startu a psal "Reboot and Selectproper Boot device or Insert Boot Media in selected Boot device and press a key". CD v mechanice bylo, nastavení BIOSu taky podle Vašeho pospisu, tak nevím, kde by mohla být chyba... :(

Odpovědět