Poprosím o kontrolu logu.Notebook se začal sekat.Pouze log z Hijack...Rsit nemohu rozjet.
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 15:34:12, on 12.6.2011
Platform: Unknown Windows (WinNT 6.01.3504)
MSIE: Internet Explorer v9.00 (9.00.8112.16421)
Boot mode: Normal
Running processes:
C:\Windows\Explorer.EXE
C:\Windows\system32\taskhost.exe
C:\Windows\System32\igfxtray.exe
C:\Windows\System32\hkcmd.exe
C:\Windows\System32\igfxpers.exe
C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Program Files\Launch Manager\LManager.exe
C:\Program Files\Launch Manager\LMworker.exe
C:\Windows\system32\wbem\unsecapp.exe
C:\Program Files\ESET\ESET Smart Security\egui.exe
C:\Program Files\totalcmd\TOTALCMD.EXE
C:\Windows\system32\Dwm.exe
C:\Windows\system32\notepad.exe
C:\Windows\system32\SearchFilterHost.exe
C:\Downloads\hijackthis.exe
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.seznam.cz/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [IgfxTray] C:\Windows\system32\igfxtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [HotKeysCmds] C:\Windows\system32\hkcmd.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Persistence] C:\Windows\system32\igfxpers.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LManager] C:\Program Files\Launch Manager\LManager.exe
O4 - HKLM\..\Run: [egui] "C:\Program Files\ESET\ESET Smart Security\egui.exe" /hide /waitservice
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /autoRun (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\RunOnce: [mctadmin] C:\Windows\System32\mctadmin.exe (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - Global Startup: Aktualizovat ESET licenci.lnk = C:\Program Files\ESET\MiNODLogin\MiNODLogin.exe
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\REFIEBAR.DLL
O11 - Options group: [ACCELERATED_GRAPHICS] Accelerated graphics
O13 - Gopher Prefix:
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\COMMON~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O23 - Service: Dritek WMI Service (DsiWMIService) - Dritek System Inc. - C:\Program Files\Launch Manager\dsiwmis.exe
O23 - Service: DVBViewer Recording Service (DVBVRecorder) - CM & V - C:\Program Files\DVBViewer\DVBVservice.exe
O23 - Service: ESET Service (ekrn) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET Smart Security\ekrn.exe
O23 - Service: ESET SHA Service (ESHASRV) - ESET - C:\Program Files\ESET\ESET Smart Security\EShaSrv.exe
--
End of file - 3697 bytes

Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz
počítač se seká RSIT nejde pouze HIJACK
Moderátor: Moderátoři
Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.
!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.
!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
- chodnik74
- Přítel fóra
- Příspěvky: 4975
- Registrován: 13 zář 2010 21:30
- Bydliště: Napajedla
- Kontaktovat uživatele:
Re: počítač se seká RSIT nejde pouze HIJACK
Dobrý den 
Stáhneme si na Plochu program OTL



- Spustíme soubor OTL.exe (pokud máte Windows Vista nebo Windows 7,tak na soubor klikněte pravým tlačítkem myši a dejte ,,Spustit jako správce,,)
- Pokud používáte 64 bitový systém,zaškrkněte volbu Pro 64 bitové OS,pokud ne,tak by měla být nezaškrknutá
- Zaškrkněte okýnko Pro všechny uživatele,Kontrola havět "LOP",Kontrola havět "Purity"
- Staří souborů změňte z 30 dnů na 7 dnů
- Do spodního okýnka Vlastní skenování/opravy vložte následující script:
Kód: Vybrat vše
netsvcs drivers32 HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run /s c:\windows\*.* /U %SYSTEMDRIVE%\*.exe %ALLUSERSPROFILE%\Application Data\*. %ALLUSERSPROFILE%\Application Data\*.exe /s %APPDATA%\*. %APPDATA%\*.exe /s /md5start adp3132.sys AGP440.sys ahcix86.sys ahcix86s.sys atapi.sys autochk.exe cdrom.sys cngaudit.dll cryptsvc.dll eNetHook.dll eventlog.dll explorer.exe hal.dll Changer.sys iaStor.sys iastorv.sys IdeChnDr.sys isapnp.sys JakNDis.sys KR10N.sys logevent.dll lsass.exe mv61xx.sys ndis.sys netlogon.dll ntelogon.dll nvata.sys nvatabus.sys nvgts.sys nvraid.sys nvrd32.sys nvstor.sys nvstor32.sys scecli.dll sceclt.dll smss.exe svchost.exe symmpi.sys tcpip.sys userinit.exe vaxscsi.sys viamraid.sys viasraid.sys ViPrt.sys winlogon.exe ws2_32.dll /md5stop %systemroot%\*. /mp /s %systemroot%\system32\*.dll /lockedfiles %systemroot%\Tasks\*.job /lockedfiles %systemroot%\system32\drivers\*.sys /lockedfiles %systemroot%\System32\config\*.sav %systemroot%\system32\*.dll /lockedfiles reg query "HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\winlogon" /v GinaDLL /c reg query "HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\wuauserv" /v ImagePath /c reg query "HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\BITS" /v ImagePath /c %systemroot%\system32\drivers\*.sys /3 %systemroot%\system32\*.* /3 CREATERESTOREPOINT
- Klikněte na tlačítko Prohledat
- Po dokončení skenu,který trvá mezi 5-15 minuty se vám zobrazý dva logy OTL.txt a Extras.txt a ty mě sem vložte
Napiš mi: chodnik74@gmail.com nebo 
>RSIT<>MBAM<>VirusTotal
Doporučuji:
| 
Postup si raději vícekrát přečtěte a v případě jakýchkoliv nejasností či pochybností se ptejte.
Pokud máte infikovaný počítač nebo se nechová jako obvykle, tak si zálohujte všechny data a pozorně postupujte dle pokynů rádce! 
Nepoužívejte utilitu Combofix bez dohledu a doporučení rádce!
Jste s naší pomocí spokojeni
Neváhejte a podpořte forum ZDE.
Pravidla fora: č.1 a č.2

>RSIT<>MBAM<>VirusTotal
Doporučuji:








Pravidla fora: č.1 a č.2
-
- Návštěvník
- Příspěvky: 3
- Registrován: 13 bře 2004 08:06
- Bydliště: Karviná
- Kontaktovat uživatele:
Re: počítač se seká RSIT nejde pouze HIJACK
Tak jsem udělal vše co jste napsal,ale OTL jel skoro půl hodiny a pak skočila modrá obrazovka a notebook se restartoval.Žadný log nenastal. 

- chodnik74
- Přítel fóra
- Příspěvky: 4975
- Registrován: 13 zář 2010 21:30
- Bydliště: Napajedla
- Kontaktovat uživatele:
Re: počítač se seká RSIT nejde pouze HIJACK
Zkuste OTL z nouzového režimu...při startu počítače mačkejte F8 

Napiš mi: chodnik74@gmail.com nebo 
>RSIT<>MBAM<>VirusTotal
Doporučuji:
| 
Postup si raději vícekrát přečtěte a v případě jakýchkoliv nejasností či pochybností se ptejte.
Pokud máte infikovaný počítač nebo se nechová jako obvykle, tak si zálohujte všechny data a pozorně postupujte dle pokynů rádce! 
Nepoužívejte utilitu Combofix bez dohledu a doporučení rádce!
Jste s naší pomocí spokojeni
Neváhejte a podpořte forum ZDE.
Pravidla fora: č.1 a č.2

>RSIT<>MBAM<>VirusTotal
Doporučuji:








Pravidla fora: č.1 a č.2