Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Nefunguje prohlížeč

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Odpovědět
Zpráva
Autor
Zlocenkova
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 66
Registrován: 14 dub 2010 07:32
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Nefunguje prohlížeč

#1 Příspěvek od Zlocenkova »

Dobrý večer, dnes při zapnutí pc mi to hodilo dva errory a následně se mi hodila lišta do ,,základního" vzhledu a i po přeměně ve vlastnostech, se nezměnila. Pak při zapnutí Internetu Exploreru stihnu zkouknout maximálně email a pak se mi ukáže že se obnovuje stránka, obnoví se asi dvakrát a pak se mi ukáže chyba že Int. Explorer nepracuje správně..odeslat chybu a tak dále. Zkusila sem i jiný prohlížeč a všude jeto stejný. Udělala sem kontrolu, ale žádný vir mi to nenašlo.

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119506
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Nefunguje prohlížeč

#2 Příspěvek od Rudy »

Zkuste nejprve obnovu systému k datu, kdy korektně fungoval. V případě, že to nepomůže, dejte log RSIT: http://www.viry.cz/forum/viewtopic.php?f=13&t=105895 .
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Zlocenkova
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 66
Registrován: 14 dub 2010 07:32
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Nefunguje prohlížeč

#3 Příspěvek od Zlocenkova »

Chtěla jsem sem vložit odpověď, ale měla sem to uzamčené, tak píšu až teď.
Po zapnutí už jen naskočí černá obrazovka s textem operating system not found

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119506
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Nefunguje prohlížeč

#4 Příspěvek od Rudy »

Zlocenkova píše:Chtěla jsem sem vložit odpověď, ale měla sem to uzamčené, tak píšu až teď.
Jak je to možné? Já to nezamkl. Kdo to odemknul a co vám k tomu sdělil?

Hláška znamená, že OS je poškozen. Což byla asi hlavní příčina vašeho problému. Budete muset zkusit opravu z instal. média.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Zlocenkova
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 66
Registrován: 14 dub 2010 07:32
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Nefunguje prohlížeč

#5 Příspěvek od Zlocenkova »

Netuším. Jen jsem chtěla odpovědět a byl u toho zámeček a že je diskuze zamčená. Pak sem se po nějakém dni přihlásila a už to šlo.

Dobře, děkuji.

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119506
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Nefunguje prohlížeč

#6 Příspěvek od Rudy »

Prošel jsem moderátorský log týden nazpět a není v něm o tom ani zmínka. Nechápu. Nemáte zač!
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Odpovědět