
Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz
Prosím o kontrolu logu...Díky.
Moderátor: Moderátoři
Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.
!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.
!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Re: Prosím o kontrolu logu...Díky.
Tak jsem to udělal s tim SP3 a je to naprosto stejný a ve složce Program Files\Ahead není žádný soubor s příponou .log - ani jeden (a koukal jsem i na skryté soubory)....já už fakt nevim když dam DVD vypalovačku jinam tak jde normálně. A když bych se přece jenom rozhodl pro reinstal windows tak to stejně nepomůže, když ten stejnej problém jsem měl před čtvrt rokem a vrátilo se to...Taky všude tedka čtu, že LG vypalovačky jsou hrozný (no to čtu brzo) tak mi prosím někdo poradte jakou jinou mam koupit...Díky.
Re: Prosím o kontrolu logu...Díky.
Tak to už fakt nevím. Já mám podobný typ a nikdy žádný problém. Ovladače pro chipset máte nainstalované?
Pokud jste s naší pomocí spokojeni, můžete nás podpořit. Informace zde
Re: Prosím o kontrolu logu...Díky.
Udělal jsem všechno co mi lidi radili ale nepomohlo nic...Tedka se k tomu přidali další problémy a dá se říct že na tom PC nejde nic...Někdy po zapnutí hnedka zamzrá (zamrzá ale dost často)...hlásí že nejde tiskárna (i když jde ale s PC prostě nespolupracuje) ...jednou mi to hlásí že nemam Cd rom, po dalším restartu zase že jo a pak zase ne,chová se to fakt divně a nemůžu přijít na to kde je chyba...taky někdy nabíhá windows několik minut a pak zase normálně.
Re: Prosím o kontrolu logu...Díky.
Je mi líto. Ač to nerad říkám, tady už pomůže asi jen reinstalace systému.
A pak si hlavně dávat pozor na instalované programy a aktualizace.
Než se do toho pustíte, zkuste ještě překopírovat soubory system, software, sam, security, default ze složky Windows\Repair do slo6kz Windows\System32\Config
http://support.microsoft.com/kb/307545
Tím dostanete registr do stavu těsně po instalaci Windows. Pokud je problém v nějakých hodnotách registru, chybějících klíčích nebo pokud za to můžou ovladače nebo software instalovaný dodatečně, mohlo by to vyřešit problém. Většinu aplikací pak ale bude nutno přeinstalovat.
Pokud za to může nějaká nová verze dynamické knihovny, ovladače a pod. která přepsala originál a která je standardní součástí Windows, nepomůže ani toto.
Tam by zese mohla pomoci opravná instalace Windows.

Než se do toho pustíte, zkuste ještě překopírovat soubory system, software, sam, security, default ze složky Windows\Repair do slo6kz Windows\System32\Config
http://support.microsoft.com/kb/307545
Tím dostanete registr do stavu těsně po instalaci Windows. Pokud je problém v nějakých hodnotách registru, chybějících klíčích nebo pokud za to můžou ovladače nebo software instalovaný dodatečně, mohlo by to vyřešit problém. Většinu aplikací pak ale bude nutno přeinstalovat.
Pokud za to může nějaká nová verze dynamické knihovny, ovladače a pod. která přepsala originál a která je standardní součástí Windows, nepomůže ani toto.
Tam by zese mohla pomoci opravná instalace Windows.
Pokud jste s naší pomocí spokojeni, můžete nás podpořit. Informace zde
Re: Prosím o kontrolu logu...Díky.
Tak jsem nakonec musel přeinstalovat windows a tedka budu sledovat jestli to bude blbnout ...Díky všem za pomoc.
Re: Prosím o kontrolu logu...Díky.
Bohuzel nekdy je to nevyhnutelne...
Dejte pak vedet jestli to pomohlo, nebo je chyba nekde jinde (napr. hw)
I za kolegu, nemate zac
Dejte pak vedet jestli to pomohlo, nebo je chyba nekde jinde (napr. hw)
I za kolegu, nemate zac

Re: Prosím o kontrolu logu...Díky.
Tak zatim po reinstalu windows všechno šlape dobře i ta vypalovačka tak doufam že to vydrží dlouho...
Re: Prosím o kontrolu logu...Díky.
No tak to je dobra zprava, sice to stalo reinstal winu, ale aspon ze jede 
