Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Prosim pomoct

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Caroprd111
VIP
VIP
Příspěvky: 13492
Registrován: 22 bře 2009 20:48
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosim pomoct

#16 Příspěvek od Caroprd111 »

Návody mám napsané na vykání, takže ti budu většinou stejně vykat. :D


Obrázek Otevřete si Poznámkový blok a zkopírujte do něj text (z bílého políčka):

Kód: Vybrat vše

Windows Registry Editor Version 5.00

[-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\DownloadStudio]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\VoipRaider]
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Securiy Providers]
"SecurityProviders"="msapsspc.dll, schannel.dll, digest.dll, msnsspc.dll" 
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\PEVSystemStart]
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\network\PEVSystemStart]
Nyní uložte jako (typ: všechny soubory) kde za název souboru zadáte "smazani.reg" bez uvozovek, klik na uložit, pak na soubor standardně 2X kliknete a potvrďte dialogové okno.


Obrázek Doporučuji odinstalovat (pokud nepoužíváte) toolbary (lišty) v Přidat nebo odebrat programy.


Obrázek Stáhněte MBAM http://www.viry.cz/forum/viewtopic.php?f=29&t=67229
  • Podle návodu v odkazu nainstalujte, poté dejte úplný sken.
  • Nic nemažte :!: MBAM má občas falešné detekce a mohl by smazat např. systémové soubory.
  • Log vložte sem.
Obrázek

micho2444
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 33
Registrován: 17 bře 2010 13:52

Re: Prosim pomoct

#17 Příspěvek od micho2444 »

Malwarebytes' Anti-Malware 1.46
www.malwarebytes.org

Verze databáze: 4052

Windows 5.1.2600 Service Pack 3
Internet Explorer 7.0.5730.11

11. 6. 2010 20:14:27
mbam-log-2010-06-11 (20-14-27).txt

Typ skenu: Rychlý sken
Skenované objekty: 134610
Uplynulý čas: 12 minuta(y), 12 sekunda(y)

Infikované procesy v paměti: 0
Infikované moduly v paměti: 0
Infikované klíče registru: 9
Infikované hodnoty registru: 2
Infikované datové položky registru: 4
Infikované složky: 2
Infikované soubory: 1

Infikované procesy v paměti:
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Infikované moduly v paměti:
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Infikované klíče registru:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\seekservice (Adware.SeekService) -> No action taken.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\HiSoft\CrackDownloader (CrackTool.Agent) -> No action taken.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\SeekService (Adware.SeekService) -> No action taken.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\LREC75DND7 (Trojan.FakeAlert) -> No action taken.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\E8WECRKKMV (Trojan.FakeAlert) -> No action taken.
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\SSHNAS (Trojan.Renos) -> No action taken.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\XML (Trojan.FakeAlert) -> No action taken.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\Notify\crypt (Trojan.Downloader) -> No action taken.
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Handle (Malware.Trace) -> No action taken.

Infikované hodnoty registru:
HKEY_CLASSES_ROOT\.exe\shell\open\command\(default) (Hijack.ExeFile) -> No action taken.
HKEY_CLASSES_ROOT\secfile\shell\open\command\(default) (Rogue.MultipleAV) -> No action taken.

Infikované datové položky registru:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Clients\StartMenuInternet\IEXPLORE.EXE\shell\open\command\(default) (Hijack.StartMenuInternet) -> Bad: ("C:\Documents and Settings\Sabaka Igor\Local Settings\Data aplikací\ave.exe" /START "C:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE") Good: (iexplore.exe) -> No action taken.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\AntiVirusDisableNotify (Disabled.SecurityCenter) -> Bad: (1) Good: (0) -> No action taken.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\FirewallDisableNotify (Disabled.SecurityCenter) -> Bad: (1) Good: (0) -> No action taken.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Security Center\UpdatesDisableNotify (Disabled.SecurityCenter) -> Bad: (1) Good: (0) -> No action taken.

Infikované složky:
C:\Program Files\SeekService (Adware.SeekService) -> No action taken.
C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\SeekService (Adware.SeekService) -> No action taken.

Infikované soubory:
C:\Program Files\SeekService\uninstall.exe (Adware.SeekService) -> No action taken.

Uživatelský avatar
Caroprd111
VIP
VIP
Příspěvky: 13492
Registrován: 22 bře 2009 20:48
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosim pomoct

#18 Příspěvek od Caroprd111 »

Vše, co našel MBAM smaž a dej úplný sken.
Obrázek

micho2444
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 33
Registrován: 17 bře 2010 13:52

Re: Prosim pomoct

#19 Příspěvek od micho2444 »

Verze databáze: 4052

Windows 5.1.2600 Service Pack 3
Internet Explorer 7.0.5730.11

11. 6. 2010 22:19:56
mbam-log-2010-06-11 (22-19-56).txt

Typ skenu: Úplný sken (C:\|E:\|)
Skenované objekty: 289129
Uplynulý čas: 1 hodina(y), 29 minuta(y), 6 sekunda(y)

Infikované procesy v paměti: 0
Infikované moduly v paměti: 0
Infikované klíče registru: 0
Infikované hodnoty registru: 0
Infikované datové položky registru: 0
Infikované složky: 0
Infikované soubory: 3

Infikované procesy v paměti:
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Infikované moduly v paměti:
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Infikované klíče registru:
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Infikované hodnoty registru:
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Infikované datové položky registru:
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Infikované složky:
(Žádné škodlivé položky nebyly zjištěny)

Infikované soubory:
C:\QooBox\Quarantine\C\Program Files\baidu\bar\BDBar_tmp\BaiduBar.dll.vir (Adware.BaiduBar) -> No action taken.
C:\QooBox\Quarantine\C\WINDOWS\system32\Memman.vxd.vir (Rogue.sysCleaner) -> No action taken.
C:\System Volume Information\_restore{B4BF2B49-0B79-47E0-92C7-60E6CA598677}\RP963\A0423191.exe (Adware.Agent) -> No action taken.

Dakujem

Uživatelský avatar
Caroprd111
VIP
VIP
Příspěvky: 13492
Registrován: 22 bře 2009 20:48
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosim pomoct

#20 Příspěvek od Caroprd111 »

Vše smaž a zkus spustit OTL.
Obrázek

micho2444
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 33
Registrován: 17 bře 2010 13:52

Re: Prosim pomoct

#21 Příspěvek od micho2444 »

zdravim vse vymazanu.OTL stale nejde.Skuste dat nejaky iny download link

Uživatelský avatar
Caroprd111
VIP
VIP
Příspěvky: 13492
Registrován: 22 bře 2009 20:48
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosim pomoct

#22 Příspěvek od Caroprd111 »

Ještě zkusíme resetovat asociace. :)


Obrázek Stáhněte http://www.raktor.net/exeHelper/exeHelper.com
  • 2 krát klikněte na exeHelper.com
  • Po dokončení opravy stiskněte libovolnou klávesu.
  • Vložte sem obsah log.txt (bude v adresáři, kde jste spustil exeHelper.com)
Obrázek

micho2444
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 33
Registrován: 17 bře 2010 13:52

Re: Prosim pomoct

#23 Příspěvek od micho2444 »

exeHelper by Raktor
Build 20100414
Run at 12:58:58 on 06/13/10
Now searching...
Checking for numerical processes...
Checking for sysguard processes...
Checking for bad processes...
Checking for bad files...
Checking for bad registry entries...
Resetting filetype association for .exe
Removing HKCR\secfile
Resetting filetype association for .com
Resetting userinit and shell values...
Resetting policies...
--Finished--

Ak to malo spojazdnit OTL tak stale nejde

Uživatelský avatar
Caroprd111
VIP
VIP
Příspěvky: 13492
Registrován: 22 bře 2009 20:48
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosim pomoct

#24 Příspěvek od Caroprd111 »

Obrázek

micho2444
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 33
Registrován: 17 bře 2010 13:52

Re: Prosim pomoct

#25 Příspěvek od micho2444 »

Nejde

Uživatelský avatar
Caroprd111
VIP
VIP
Příspěvky: 13492
Registrován: 22 bře 2009 20:48
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosim pomoct

#26 Příspěvek od Caroprd111 »

Obrázek Odinstalujte ComboFix přes:
Start >> Spustit, zkopírujte do okénka:

ComboFix /Uninstall

stiskněte Enter



Obrázek Stáhněte T-Cleaner http://sweb.cz/Marinus/T-Cleaner.exe
  • Spusťte, pro potvrzení volby mačkejte klávesu A, Enter
  • Po použití program vymažte. Pozor, antiviry ho mohou falešně označit za vir.

Obrázek Stáhněte TFC http://oldtimer.geekstogo.com/TFC.exe
  • Spusťte.
  • Klikněte na "Start". Potvrďte hlášku kliknutím na "Ok" (Bude následovat restart)

Obrázek Stáhněte OTC http://oldtimer.geekstogo.com/OTC.exe
  • Spusťte.
  • Klikněte na "CleanUp!". Potvrďte hlášky kliknutím na "Yes" (Bude následovat restart)


Obrázek Stáhněte Ccleaner http://viry.cz/forum/viewtopic.php?t=7478
  • Nainstalujte a v průběhu instalace odškrtněte, že chcete instalovat yahoo toolbar.

    Obrázek Záložka Čistič
  • Dejte analyzovat, po dokončení dejte Spustit Ccleaner.

    Obrázek Záložka Registry
  • Klikněte na Hledej problémy, po dokončení klikněte na Opravit problémy, zálohu dělat nemusíte, potom dejte Opravit všechny problémy.
    Obrázek OK Obrázek Zavřít

Obrázek Poté zkuste spustit OTL, pokud nepůjde, tak aplikujte ComboFix.


Obrázek Stáhněte a uložte, nejlépe na plochu pod názvem cokoliv.com http://download.bleepingcomputer.com/sUBs/ComboFix.exe
  • Vypněte všechny rezidentní bezpečnostní programy - firewally, antiviry, antispywary
  • Vložte do PC všechny flash disky, které používáte.
  • Spusťte aplikaci pod účtem s oprávněním Administrátora (Správce), ihned po startu se zobrazí stránka s licenčními podmínkami, pokračujte stisknutím tlačítka "Ano"
  • Dále postupujte dle pokynů, během scanu nespouštějte jiné aplikace a neklikejte do zobrazujícího se okna :!:
  • Scan by měl trvat okolo 5 - 10 minut, po dokončení Combofix zobrazí log C:\ComboFix.txt , který sem vložte.
  • Během skenování může být počítač restartován.
Obrázek

micho2444
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 33
Registrován: 17 bře 2010 13:52

Re: Prosim pomoct

#27 Příspěvek od micho2444 »

vsetko som urobil,combofix spustil doslo to az po fazu 50 nabehla na par milisekund modra obrazovka a restart po restarte mi log neukazalo

Uživatelský avatar
Caroprd111
VIP
VIP
Příspěvky: 13492
Registrován: 22 bře 2009 20:48
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosim pomoct

#28 Příspěvek od Caroprd111 »

Podívejte se, jestli se v PC nenachází log ComboFix.txt
Obrázek

micho2444
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 33
Registrován: 17 bře 2010 13:52

Re: Prosim pomoct

#29 Příspěvek od micho2444 »

Nic som nenasiel

Uživatelský avatar
Caroprd111
VIP
VIP
Příspěvky: 13492
Registrován: 22 bře 2009 20:48
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosim pomoct

#30 Příspěvek od Caroprd111 »

Poprosím o nový log z RSIT.
Obrázek

Odpovědět