Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Prosím o kontrolu

Nemáte v tuto chvíli žádný problém s pc a chcete se jen ujistit, že je vše v pořádku?
Vložte log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zpráva
Autor
brda2
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 28
Registrován: 02 bře 2010 21:57

Re: Prosím o kontrolu

#31 Příspěvek od brda2 »

Systém si načetl tiskárnu, požádal o cd, spustil instalaci :arrow: :arrow: - hpzprl01.exe - přístup odepřen
AVG vypnut v mezích možností, zkoušel jsem i částečnou instalaci v různých kombinacích :wacko:
ten soubor je nějaká jazyková sada ???

Uživatelský avatar
Roli
VIP
VIP
Příspěvky: 13399
Registrován: 26 lis 2006 13:37
Bydliště: ČR

Re: Prosím o kontrolu

#32 Příspěvek od Roli »

Jelikož standardní postupy nezabírají tak jsem se podíval po netu a hle s HP tiskárnou má po celém světě problém kde kdo.

Někde radí stopnout antivir i windows firewall a před novou instalací promazat TEMP třeba pomocí CCleaneru

ale stejně jsem se nějak nedobral nějakého 100% funkčního řešení.

Dokonce jsem pročetl stránky HP a tam uživatelé nedostali také žádnou odpověď která by vedla k vyřešení problému,

zřejmě dobrý oddíl :wacko:

Tak že fakt nevím co s tím.
| Rsit | Mbam | AVPTool | Cure It |

O víkendu odpočívám :all_coholic:

brda2
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 28
Registrován: 02 bře 2010 21:57

Re: Prosím o kontrolu

#33 Příspěvek od brda2 »

No já jsem dneska napsal přímo na zákaznickou podporu HP a zhruba do 3 hodin mi došel mail se dvěma stránkami návodu jak ručně pročistit registry. Tak až se tím prokoušu budu chytřejší.Ještě mě napadlo jako možnost obnovení systému, protože před odinstalací blbnul trochu softwar na úpravu fotek ale tiskárna jela slušně

Takže návod od HP

REGISTRY:

Zruste spojeni USB mezi pocitacem a HP produktem (Vytahnete USB kabel z pocitace). zkontrolujte a podle potreby odstrante tiskarnu ze senamu vasich tiskaren nasledovne:


START> Nasteveni> Tiskarny a Faxy> zde najdete seznam dostupnych tiskaren ve vasem pocitaci. Skontrolujte to!
Zavrete okno a v Pridat nebo odebrat programy zkontrolujte seznam, a hledejte radek se jmenem vasi tiskarny (napr.: v pripade tiskarny Deskjet5940 bude to radek Deskjet 5900 series). Pokud je podobny radek, tak vyberte moznost Odebrat na prave strane radku.
Zavrete kazde okno.
Po techto krocich vymazte obsah slozky C:WINDOWS\TWAIN_32

Nasledujuci podrobny popis Vam muze pomoct v odstraneni:
1. V moznosti Pridat nebo odebrat programy odstrante vsechny HP programy.

Moznost Pridat nebo odebrat programy najdete pres START> Nasteveni>Ovladaci panely.

V Spravce zarizeni odstrante vsechno, co zacina jako Dot4 a je v moznosti Zarizeni pro zpracovani obrazku alebo jine pristroje a je to tliskarnasc/skener/PSC/OfficeJet. Zruste spojeni mezi tlaciarnou/scenerom/PSC/OfficeJet-em a pocitacem.

Jak spustit Spravce zarizeni:
Pravy klik na Muj (tento) Pocitac. Vyberiete Vlastnosti, a zalozka Hardware (v pripade Win9x, Me je to zalozka Spravce zarizeni), tlacitko Spravce zarizeni. Zobrazi se Vam okno, v kterem treba postupovat podle vyse napsanych pokynu.


2. Cisteni databaze registru

v pripade WINDOWS XP, VISTA, 2000:

Pres START menu > Spustit > regedit (v pripade Win 2000: regedt32) a stisknete Enter:

Predtim, nez zacnete registry cistit, spravte si bezpecnostni kopii nasledovne: Soubor/Exportovat

Musite si projit, pripadne odstranit z vaseho registru nasledovne zaznamy:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum\USB v ramci tohoto si otvorit soubory Vid a v nem si kliknout na kombinacie pismena a cisla. V pravo se zobrazi informace. Projdete si radek Location Information a pokud to ukazuje na HP nastroje, vymazte celou Vid slozku a projdete si nasledujici Vid slozku.

(pokud nemuzete vymazat zaznam, pouzijte klik pravym tlacitkem, potom Opravneni, vybrat „Everyone” a povolit Uplne rizeni (zaskrtnout), a potom zmazat.)
povoleni:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum\USBPRINT (otevrit, smazat vsechno, co ukazuje na HP, Hewlett-Packard, PSC)

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Enum\Dot4 (smazat vsechno)

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Hewlett-Packard (nebo HP) – smazat klic

HKEY_CURRENT_USER\Software\Hewlett-Packard (alebo HP) – smazat klic

HKEY_CLASSES_ROOT\Installer\Products (otevrit vsechno, co je kombinace pismena a cisla. Vpravo se zobrazi informacie. Nutno sledovat ridek ProductName a vymazat vsechno, co sa vztahuje na HP produkt.)

3. Vymazat z Program Files slozku HP.

po spusteni Start>Programy>Prislusenstvi>Pruzkumnik Windows a vymazat slozky HP, nebo Hewlett-Packard na adrese C:\Program Files

4. Vymazat obsah slozky C:\WINDOWS/TWAIN_32

Po ukonceni cisteni vasich registru, restartujte pocitac a spustte se do instalace.

Ovladac k vasemu produktu si muzete stahnout z teto stranky: http://www.hp.cz


DOLEZITE!

Dbejte na to, aby tiskarna nebyla pripojena k pocitaci a aby byla zapnuta. pokud pouzivate antivirovy program nebo firewall, tak tento program vypnete, dokud se neskonci instalace.
Antivirove programy, firewally ve vasem pocitaci vypnete ze softwaru jeste pred instalacii. pokud pouzivate Windows XP, a mate aktualizovany SP2, pote firewall vypnite pres Ovladaci panely\Centrum zabezpeceni\Brana firewallu.
Zacnime instalacii bez toho, aniz abychom pripojili k sobe tiskarnu a pocitac. Pri instalaci ovladace, nasledujte pokyny dialogoveho okna a pripojime tiskarnu a pocitac, az vas na to instalacia vyzve. Po dokonceni instalace restartujte pocitac.

Verim v to, ze tento postup Vam pomuze pri vyrieseni problemu a ze v budoucnosti nebudete mit podobne neprijemnosti.


Zakaznicka podpora Hewlett-Packard

Uživatelský avatar
Roli
VIP
VIP
Příspěvky: 13399
Registrován: 26 lis 2006 13:37
Bydliště: ČR

Re: Prosím o kontrolu

#34 Příspěvek od Roli »

No tak to jsem zvědav, tento postup je i na jejich globální podpoře a jak jsem si všiml nějak to nezabralo a po dalším dotazu

už uživatelé odpověď s jinou variantou nedostali :(

V každém případě dej vědět jak to dopadlo.
| Rsit | Mbam | AVPTool | Cure It |

O víkendu odpočívám :all_coholic:

brda2
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 28
Registrován: 02 bře 2010 21:57

Re: Prosím o kontrolu

#35 Příspěvek od brda2 »

Protože jsem potřeboval tisknout tak jsem zvolil jednodušší variantu a to obnovení systému do stavu před odinstalací, a zabralo to.Software k tiskárně na úpravu fotek sice nejede ale použil jsem jej stejně asi dvakrát do roka.Základní ovladače tiskárny fungují a můžu tisknout jak dokumenty i fotky.Postup od HP s novou instalací zkusím asi tak do 14 dní až mi vybyde čas :bye:

Uživatelský avatar
Roli
VIP
VIP
Příspěvky: 13399
Registrován: 26 lis 2006 13:37
Bydliště: ČR

Re: Prosím o kontrolu

#36 Příspěvek od Roli »

Dobře, měj se.
| Rsit | Mbam | AVPTool | Cure It |

O víkendu odpočívám :all_coholic:

Odpovědět