Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Prosím o kontrolu logu

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Odpovědět
Zpráva
Autor
BlackAngel
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 67
Registrován: 12 říj 2006 12:37
Kontaktovat uživatele:

Prosím o kontrolu logu

#1 Příspěvek od BlackAngel »

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 15:30:39, on 7.2.2010
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Program Files\Avira\AntiVir Desktop\sched.exe
C:\Program Files\Avira\AntiVir Desktop\avguard.exe
C:\WINDOWS\system32\VTTimer.exe
C:\Program Files\Java\jre6\bin\jusched.exe
C:\Program Files\Winamp\winampa.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Program Files\Avira\AntiVir Desktop\avgnt.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Winamp Remote\bin\OrbTray.exe
C:\Program Files\IObit\Advanced SystemCare 3\AWC.exe
C:\Program Files\IVT Corporation\BlueSoleil\BlueSoleil.exe
C:\Program Files\Sony Corporation\Picture Package\Picture Package Menu\SonyTray.exe
C:\WINDOWS\msdrv32.exe
C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
C:\Program Files\AskBarDis\bar\bin\AskService.exe
C:\Program Files\AskBarDis\bar\bin\ASKUpgrade.exe
C:\Program Files\IVT Corporation\BlueSoleil\BTNtService.exe
C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
C:\Program Files\ICQ6Toolbar\ICQ Service.exe
C:\Program Files\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\Program Files\Pinnacle\MediaServer\Microsoft SQL Server\MSSQL$PINNACLESYS\Binn\sqlservr.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Documents and Settings\Hana\Plocha\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://search.conduit.com?SearchSource= ... =CT2384137
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Odkazy
R3 - URLSearchHook: (no name) - - (no file)
R3 - URLSearchHook: ICQToolBar - {855F3B16-6D32-4fe6-8A56-BBB695989046} - C:\Program Files\ICQ6Toolbar\ICQToolBar.dll
R3 - URLSearchHook: IObitCom Toolbar - {31c7d459-9cc3-44f2-9dca-fc11795309b4} - C:\Program Files\IObitCom\tbIObi.dll
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: AskBar BHO - {201f27d4-3704-41d6-89c1-aa35e39143ed} - C:\Program Files\AskBarDis\bar\bin\askBar.dll
O2 - BHO: IObitCom Toolbar - {31c7d459-9cc3-44f2-9dca-fc11795309b4} - C:\Program Files\IObitCom\tbIObi.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Program Files\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O2 - BHO: EpsonToolBandKicker Class - {E99421FB-68DD-40F0-B4AC-B7027CAE2F1A} - C:\Program Files\EPSON\EPSON Web-To-Page\EPSON Web-To-Page.dll
O3 - Toolbar: ICQToolBar - {855F3B16-6D32-4fe6-8A56-BBB695989046} - C:\Program Files\ICQ6Toolbar\ICQToolBar.dll
O3 - Toolbar: Ask Toolbar - {3041d03e-fd4b-44e0-b742-2d9b88305f98} - C:\Program Files\AskBarDis\bar\bin\askBar.dll
O3 - Toolbar: EPSON Web-To-Page - {EE5D279F-081B-4404-994D-C6B60AAEBA6D} - C:\Program Files\EPSON\EPSON Web-To-Page\EPSON Web-To-Page.dll
O3 - Toolbar: IObitCom Toolbar - {31c7d459-9cc3-44f2-9dca-fc11795309b4} - C:\Program Files\IObitCom\tbIObi.dll
O4 - HKLM\..\Run: [VTTimer] VTTimer.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre6\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] "C:\Program Files\Winamp\winampa.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [EPSON Stylus DX6000 Series] C:\WINDOWS\System32\spool\DRIVERS\W32X86\3\E_FATIBIE.EXE /FU "C:\WINDOWS\TEMP\E_SAC7.tmp" /EF "HKLM"
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [PinnacleDriverCheck] C:\WINDOWS\system32\PSDrvCheck.exe -CheckReg
O4 - HKLM\..\Run: [Pinnacle WebUpdater] "C:\Program Files\Pinnacle\Shared Files\Programs\WebUpdater\WebUpdater.exe" -s -f=UpdateVersion.xml -url=http://cdn.pinnaclesys.com/SupportFiles
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\QTTask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Program Files\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AppleSyncNotifier] C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleSyncNotifier.exe
O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
O4 - HKLM\..\Run: [avgnt] "C:\Program Files\Avira\AntiVir Desktop\avgnt.exe" /min
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Driver Setup] C:\WINDOWS\msdrv32.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Orb] "C:\Program Files\Winamp Remote\bin\OrbTray.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [Advanced SystemCare 3] "C:\Program Files\IObit\Advanced SystemCare 3\AWC.exe" /startup
O4 - HKLM\..\Policies\Explorer\Run: [Microsoft Driver Setup] C:\WINDOWS\msdrv32.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: BlueSoleil.lnk = ?
O4 - Global Startup: Picture Package Menu.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Office Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Zdroje informací - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: ICQ6 - {E59EB121-F339-4851-A3BA-FE49C35617C2} - C:\Program Files\ICQ6.5\ICQ.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ6 - {E59EB121-F339-4851-A3BA-FE49C35617C2} - C:\Program Files\ICQ6.5\ICQ.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O23 - Service: Avira AntiVir Scheduler (AntiVirSchedulerService) - Avira GmbH - C:\Program Files\Avira\AntiVir Desktop\sched.exe
O23 - Service: Avira AntiVir Guard (AntiVirService) - Avira GmbH - C:\Program Files\Avira\AntiVir Desktop\avguard.exe
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Program Files\Common Files\Apple\Mobile Device Support\bin\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: ASKService - Unknown owner - C:\Program Files\AskBarDis\bar\bin\AskService.exe
O23 - Service: ASKUpgrade - Unknown owner - C:\Program Files\AskBarDis\bar\bin\ASKUpgrade.exe
O23 - Service: BlueSoleil Hid Service - Unknown owner - C:\Program Files\IVT Corporation\BlueSoleil\BTNtService.exe
O23 - Service: Bonjour Service - Apple Inc. - C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: ICQ Service - Unknown owner - C:\Program Files\ICQ6Toolbar\ICQ Service.exe
O23 - Service: iPod Service - Apple Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jqs.exe

--
End of file - 7679 bytes

Uživatelský avatar
Caroprd111
VIP
VIP
Příspěvky: 13492
Registrován: 22 bře 2009 20:48
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu logu

#2 Příspěvek od Caroprd111 »

Zdravím :)

Na logu se pracuje, prosím o strpení.
Obrázek

Uživatelský avatar
Caroprd111
VIP
VIP
Příspěvky: 13492
Registrován: 22 bře 2009 20:48
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu logu

#3 Příspěvek od Caroprd111 »

:arrow: Doporučuji odinstalovat (pokud nepoužíváte) toolbary (lišty) v Přidat nebo odebrat programy.

:arrow: Doinstalujte SP3 http://www.viry.cz/forum/viewtopic.php?f=46&t=86100

:arrow: V logu nevidím firewall, doinstalujte :!: Přehled: http://www.viry.cz/forum/viewtopic.php?f=41&t=6523

:arrow: Podle návodu http://www.viry.cz/forum/viewtopic.php?f=15&t=72743 aplikujte tento skript.

Kód: Vybrat vše

:processes
msdrv32.exe

:files
C:\WINDOWS\msdrv32.exe

:reg
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"Microsoft Driver Setup"=-
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer\Run]
"Microsoft Driver Setup"=-

:commands
[Purity]
[EmptyTemp]
[Reboot]
:arrow: Stáhněte Ccleaner http://viry.cz/forum/viewtopic.php?t=7478
- Nainstalujte a v průběhu instalace odškrtněte, že chcete instalovat yahoo toolbar.

:arrow: Záložka Čistič
- Dejte analyzovat, po dokončení dejte Spustit Ccleaner.

:arrow: Záložka Registry
- Klikněte na Hledej problémy, po dokončení klikněte na Opravit problémy, zálohu dělat nemusíte, potom dejte Opravit všechny problémy.
:arrow: OK :arrow: Zavřít


:arrow: Dejte log z RSIT http://www.viry.cz/forum/viewtopic.php?f=30&t=82744
Obrázek

BlackAngel
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 67
Registrován: 12 říj 2006 12:37
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu logu

#4 Příspěvek od BlackAngel »

No zeptám se jinak. Ten log je z matčiného domácího počítače. Dělal jsem ho před odjezdem a teď jsem už na druhé straně republiky. Jedná se mi pouze o to, že změnila provozovatele internetu z důvodu rychlejšího připojení. Ješte minulý týden jí internet bežel naprosto normálně bez potíží a po změně provozovatele funguje asi takto: Zapnu mozillu nebo explorer, načtu první stránku, přejdu na jinou a někdy dokonce načtu i třetí a pak konec, dokud nerestartuji počítač, tak už nic. Nestačí ani zakázat a znovu povolit připojení. Přitom pakety normálně dál běží. Po restartu opět načtu max tři stránky. Další den jí to přišly opravit a napíchly to na svůj notebook a net jel bez problémů. Takže počítám že problém bude asi v počítači i když z mé zkušenosti teda opravdu nechápu o jaký problém jde. Ten návod co jste napsal je sice triviální, ale své 55ti leté matce ho přes telefon určitě nevysvětlím. Takže se ptám, nalezl jste podle logu nějaký vir nebo nějaký závažný problém? Pokud to tak bude, nechám ji jednoduše zformátovat celý disk a nahodit nový systém ze zálohy. To už jsem ji naučil :) Pokud nevidíte problém, odkážu ji znovu na tu společnost co jí zaváděla net ať se na to přijdou znovu mrknout. Díky moc za radu.

Uživatelský avatar
Caroprd111
VIP
VIP
Příspěvky: 13492
Registrován: 22 bře 2009 20:48
Bydliště: Třebíč
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu logu

#5 Příspěvek od Caroprd111 »

V logu nějaké problémy vidím.
Obrázek

Odpovědět