Následující úkony dělejte všechny (pokud nějaká nepůjde, přeskočte ji) a dodržte pořadí.
~~~
Spusťte přejmenované HiJackThis - C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis\jmeno_usera.exe
Klikněte na 'Do a system scan only'.
U níže uvedených položek udělejte fajfku do čtverečku a poté klikněte na 'Fix Checked'.
Pokud by tam nějaká položka nebyla, vynechte ji.R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R3 - URLSearchHook: DeviceVM Url Search Hook - {0063BF63-BFFF-4B8F-9D26-4267DF7F17DD} - (no file)
R3 - URLSearchHook: (no name) - - (no file)
O9 - Extra button: ICQ6 - {E59EB121-F339-4851-A3BA-FE49C35617C2} - C:\Program Files\ICQ6.5\ICQ.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: ICQ6 - {E59EB121-F339-4851-A3BA-FE49C35617C2} - C:\Program Files\ICQ6.5\ICQ.exe
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
~~~
Odinstalujte ComboFix
Start >> Spustit >> vkopírujte do okénka:
Kód: Vybrat vše
ComboFix /Uninstall
To odinstaluje ComboFix a smaže s ním související soubory a složky.
~~~
Stáhněte OTC a dvojklikem ho spusťte.
Klikněte na 'CleanUp!'. Budete vyzváni k restartu - to proveďte.
~~~
Zkuste pročistit PC CCleanerem.
Nainstalujte, jen dávejte pozor a při instalaci odfajfkujte položku Instalovat Yahoo! Toolbar.
Spusťte.


CCleaner doporučuji používat pravidelně, celkem rapidně dokáže zrychlit PC.
~~~
Zkuste defragmentovat disk. Buď pomocí integrovaného Windowsáckého nástroje (není moc dobrý), nebo například přes Defraggler. Dobré zkušenosti mám taky s jednoduchým JKDefrag, který se nemusí instalovat.
~~~
Nakonec znovu proskenujte PC MbAMem (budu chtít vidět log) + dodejte nový RSIT log.