Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Kontrola logu a BIOSu

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119310
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrola logu a BIOSu

#16 Příspěvek od Rudy »

Pokud byla v systému chyba, mohlo se to stát. Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Start

CloseProcesses:
HKLM\Software\...\Authentication\Credential Providers: [{C885AA15-1764-4293-B82A-0586ADD46B35}] ->
HKU\S-1-5-21-93754314-3111490570-4120607304-1001\...\RunOnce: [Delete Cached Standalone Update Binary] => C:\WINDOWS\system32\cmd.exe /q /c del /q "C:\Users\danie\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\StandaloneUpdater\OneDriveSetup.exe" (No File)
HKU\S-1-5-21-93754314-3111490570-4120607304-1001\...\RunOnce: [Uninstall 23.081.0416.0001] => C:\WINDOWS\system32\cmd.exe /q /c rmdir /s /q "C:\Users\danie\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\23.081.0416.0001" [0 2025-03-23] () <==== ATTENTION [zero byte File/Folder]
Task: {C7FCDE46-F8B6-4BB7-AA32-DFF92C6B74DC} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Location\Notifications => %windir%\System32\LocationNotificationWindows.exe (No File)
Task: {45CF73C8-9A94-47C5-8E45-347738A58FC5} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Mobile Broadband Accounts\MNO Metadata Parser => %SystemRoot%\System32\MbaeParserTask.exe (No File)
Task: {F3E6E7ED-A196-4E44-8803-55FAB3AD4E29} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\USO_UxBroker => %systemroot%\system32\MusNotification.exe (No File)
U3 aspnet_state; no ImagePath
U3 aswArDisk; no ImagePath
C:\DumpStack.log.tmp
FirewallRules: [{E2A1351D-0889-4B15-9E99-C999AD04A423}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\MicrosoftTeams_24295.401.3195.9406_x64__8wekyb3d8bbwe\msteams.exe => No File
FirewallRules: [{6ABBADD3-57FA-4516-8FB3-F6D501CBB91A}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\MicrosoftTeams_24295.401.3195.9406_x64__8wekyb3d8bbwe\msteams.exe => No File

EmptyTemp:
End
Uložte na plochu jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.
McAffee tam ovšem máte stále. Pokud ho chcete odstranit, použijte odinstalátor: https://www.asus.com/cz/support/faq/1034198/ (Metoda B). Také je možné ho vypnout a systém sám by měl přejít na Avast. Dále doporučuji zapnout System restore. Pak budete moci případně vrátit systém časouvě zpět. Ušetříte si tím reinstal.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

danek
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 278
Registrován: 29 zář 2014 22:07

Re: Kontrola logu a BIOSu

#17 Příspěvek od danek »

Tak jsem odinstaloval McAffee tím instalátorem a provedl jsem ty změny pomocí FRST a toho kódu. Níže je log. Taky jsem musel zapnout ochranu systému, byla vypnutá. Ve vlastnostech systému v části ochrana systému mám ale v nastavení ochrany uvedeny tři jednotky- Dada (D:), Windows (C:), a pak ještě nějaký adresáž \\?\Volume(nějaká kombinace písmen, pomlček a číslic). Ten třetí nevím, co je.

Taky mi tam chybí nějaké Windows aplikace, musel jsem znovu nainstalovat poznámkový blok a nemám tam výstřižky.

Níže je ten log:

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 24-03-2025
Ran by Dan (24-03-2025 22:03:26) Run:15
Running from C:\Users\danie\Desktop
Loaded Profiles: Dan & Dan2
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start

CloseProcesses:
HKLM\Software\...\Authentication\Credential Providers: [{C885AA15-1764-4293-B82A-0586ADD46B35}] ->
HKU\S-1-5-21-93754314-3111490570-4120607304-1001\...\RunOnce: [Delete Cached Standalone Update Binary] => C:\WINDOWS\system32\cmd.exe /q /c del /q "C:\Users\danie\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\StandaloneUpdater\OneDriveSetup.exe" (No File)
HKU\S-1-5-21-93754314-3111490570-4120607304-1001\...\RunOnce: [Uninstall 23.081.0416.0001] => C:\WINDOWS\system32\cmd.exe /q /c rmdir /s /q "C:\Users\danie\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\23.081.0416.0001" [0 2025-03-23] () <==== ATTENTION [zero byte File/Folder]
Task: {C7FCDE46-F8B6-4BB7-AA32-DFF92C6B74DC} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Location\Notifications => %windir%\System32\LocationNotificationWindows.exe (No File)
Task: {45CF73C8-9A94-47C5-8E45-347738A58FC5} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Mobile Broadband Accounts\MNO Metadata Parser => %SystemRoot%\System32\MbaeParserTask.exe (No File)
Task: {F3E6E7ED-A196-4E44-8803-55FAB3AD4E29} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\USO_UxBroker => %systemroot%\system32\MusNotification.exe (No File)
U3 aspnet_state; no ImagePath
U3 aswArDisk; no ImagePath
C:\DumpStack.log.tmp
FirewallRules: [{E2A1351D-0889-4B15-9E99-C999AD04A423}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\MicrosoftTeams_24295.401.3195.9406_x64__8wekyb3d8bbwe\msteams.exe => No File
FirewallRules: [{6ABBADD3-57FA-4516-8FB3-F6D501CBB91A}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\MicrosoftTeams_24295.401.3195.9406_x64__8wekyb3d8bbwe\msteams.exe => No File

EmptyTemp:
End
*****************

Processes closed successfully.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Authentication\Credential Providers\{C885AA15-1764-4293-B82A-0586ADD46B35} => removed successfully
"HKU\S-1-5-21-93754314-3111490570-4120607304-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce\\Delete Cached Standalone Update Binary" => not found
"HKU\S-1-5-21-93754314-3111490570-4120607304-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce\\Uninstall 23.081.0416.0001" => not found
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{C7FCDE46-F8B6-4BB7-AA32-DFF92C6B74DC}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{C7FCDE46-F8B6-4BB7-AA32-DFF92C6B74DC}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\Microsoft\Windows\Location\Notifications => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\Location\Notifications" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{45CF73C8-9A94-47C5-8E45-347738A58FC5}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{45CF73C8-9A94-47C5-8E45-347738A58FC5}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\Microsoft\Windows\Mobile Broadband Accounts\MNO Metadata Parser => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\Mobile Broadband Accounts\MNO Metadata Parser" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{F3E6E7ED-A196-4E44-8803-55FAB3AD4E29}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{F3E6E7ED-A196-4E44-8803-55FAB3AD4E29}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\USO_UxBroker => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\UpdateOrchestrator\USO_UxBroker" => removed successfully
HKLM\System\CurrentControlSet\Services\aspnet_state => removed successfully
aspnet_state => service removed successfully
HKLM\System\CurrentControlSet\Services\aswArDisk => removed successfully
aswArDisk => service removed successfully
Could not move "C:\DumpStack.log.tmp" => Scheduled to move on reboot.
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{E2A1351D-0889-4B15-9E99-C999AD04A423}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{6ABBADD3-57FA-4516-8FB3-F6D501CBB91A}" => removed successfully

=========== EmptyTemp: ==========

FlushDNS => completed
BITS transfer queue => 1310720 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 17958533 B
Java, Discord, Steam htmlcache, WinHttpAutoProxySvc/winhttp *.cache => 0 B
Windows/system/drivers => 41211592 B
Edge => 0 B
Chrome => 215439096 B
Firefox => 0 B
Opera => 0 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 1697276 B
systemprofile32 => 1697276 B
LocalService => 1712766 B
NetworkService => 1716138 B
danie => 167998475 B
defaultuser100000 => 167998475 B
Dan2 => 168011553 B

RecycleBin => 4314417620 B
EmptyTemp: => 4.8 GB temporary data Removed.

================================

Result of scheduled files to move (Boot Mode: Normal) (Date&Time: 24-03-2025 22:05:28)

C:\DumpStack.log.tmp => Could not move

==== End of Fixlog 22:05:28 ====

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119310
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrola logu a BIOSu

#18 Příspěvek od Rudy »

Vše bylo smazáno. Nevbím, proč vám zmizely ty aplikace, FRST to neudělal takový příkaz nedostal. Log je již OK.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

danek
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 278
Registrován: 29 zář 2014 22:07

Re: Kontrola logu a BIOSu

#19 Příspěvek od danek »

Zdravím,

ano, děkuji moc za pomoc. Vypadá to, že to teď funguje.

Ty aplikace zmizely po reinstalaci Windows do továrního nastavení, ne v důsledku FRST. Nedávno jsem jedno tovární nastavení dělal a taky jsem musel znovu nainstalovat poznámkový blok.

Ještě jednou děkuji a přeji hezký zbytek dne.

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119310
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrola logu a BIOSu

#20 Příspěvek od Rudy »

Asi nějaký extra poznámkový blok. :) Jinak je součástí OS. Hezký den a nemáte zač! :)
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Odpovědět