Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Prosím o preventivní kontrolu logu

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zamčeno
Zpráva
Autor
romcolahvac
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 186
Registrován: 23 pro 2008 00:30

Prosím o preventivní kontrolu logu

#1 Příspěvek od romcolahvac »

Dobrý den prosím o kontrolu mého pc. Pc se chová divně, nereaguje na nějaké úkony. Děkuji moc.
log.zip
(42.09 KiB) Staženo 54 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119313
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu

#2 Příspěvek od Rudy »

Zdravím!
Utilita RSIT pro současné 64b systémy nevy\hoivuje. Dejte logy FRST+Addition: https://forum.viry.cz/viewtopic.php?f=13&t=154679 . Děkuji.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

romcolahvac
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 186
Registrován: 23 pro 2008 00:30

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu

#3 Příspěvek od romcolahvac »

Dobrý den,

chápu, nedaří se mi ho ale spustit. A teď co s tím. Ani režim správce ani kompatabilita.

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119313
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu

#4 Příspěvek od Rudy »

Já za to nemohu, asi nějaký problém v systému. Udělejte následující:

1. Spusťte tuto utilitu:
Ulozte na plochu AdwCleaner https://malwarebytes.com/adwcleaner/ nebo http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

ukoncete vsechny programy
odsouhlaste licencni podmiky (EULA) klikem na Souhlasim
kliknete pravym na ikonu AdwCleaneru a vyberte Spustit jako spravce (v pripade Win XP spustte obycejne dvojklikem)
kliknete na Skenovat nyni (Scan now), pote na Cisteni a opravy (Clean and Repair)
po restartu na Vas vyskoci log (pripadne jej najdete v C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[Cxx].txt), jehoz obsah zkopirujte do pristi odpovedi
¨a

2. Pročistěte PC CCleanerem: https://www.ccleaner.com/cs-cz/ccleaner ... gIwt_D_BwE .
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

romcolahvac
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 186
Registrován: 23 pro 2008 00:30

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu

#5 Příspěvek od romcolahvac »

provedeno skenovani programem adwcleaner - log zde:


JEN DODÁM, ŽE PROGRAM FRST MI STÁLE NELZE SPUSTIT. POKLIKÁM 2X NEBO DÁM PR.TL. MYŠI A SPUSTIT JAKO SPRÁVCE A NIC. NEMÁTE PROSÍM NÁPAD, JAK TOTO VYŘEŠIT? ZKONTROLOVAT?

Děkuji moc za rady.



# -------------------------------
# Malwarebytes AdwCleaner 8.4.2.0
# -------------------------------
# Build: 03-04-2024
# Database: 2024-03-04.1 (Cloud)
# Support: https://www.malwarebytes.com/support
#
# -------------------------------
# Mode: Clean
# -------------------------------
# Start: 06-26-2024
# Duration: 00:00:01
# OS: Windows 11 (Build 22631.3737)
# Cleaned: 1
# Failed: 0


***** [ Services ] *****

No malicious services cleaned.

***** [ Folders ] *****

No malicious folders cleaned.

***** [ Files ] *****

No malicious files cleaned.

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs cleaned.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI cleaned.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts cleaned.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks cleaned.

***** [ Registry ] *****

No malicious registry entries cleaned.

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries cleaned.

***** [ Chromium URLs ] *****

No malicious Chromium URLs cleaned.

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries cleaned.

***** [ Firefox URLs ] *****

No malicious Firefox URLs cleaned.

***** [ Hosts File Entries ] *****

No malicious hosts file entries cleaned.

***** [ Preinstalled Software ] *****

Deleted Preinstalled.AcerUpdater Folder C:\ProgramData\ACER\ACER UPDATER


*************************

[+] Delete Tracing Keys
[+] Reset Winsock

*************************

AdwCleaner[S00].txt - [6594 octets] - [19/07/2023 07:08:00]
AdwCleaner[S01].txt - [6655 octets] - [19/07/2023 07:24:14]
AdwCleaner[S02].txt - [9092 octets] - [06/11/2023 22:11:19]
AdwCleaner[C02].txt - [8607 octets] - [06/11/2023 22:12:00]
AdwCleaner[S03].txt - [1702 octets] - [23/01/2024 20:48:11]
AdwCleaner[C03].txt - [1903 octets] - [23/01/2024 20:48:46]
AdwCleaner[S04].txt - [1824 octets] - [26/06/2024 07:43:48]

########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C04].txt ##########

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119313
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu

#6 Příspěvek od Rudy »

Když nejde, tak nejde. Obvykle bývá vinen sám systém (tedy, pokud máte čerstvou verzi). Lze to řešit jedině obnovou systému k datu, kdy správně pracoval. To ale asi nevíte. Jinak ADW smazal 1 preinstalled (což není šmejd). CCleaner jste spustil? Pokud něco smazal, PC by měl být vyčištěn.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

romcolahvac
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 186
Registrován: 23 pro 2008 00:30

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu

#7 Příspěvek od romcolahvac »

logy.zip
(40.94 KiB) Staženo 47 x
Tak již vyřešeno
logy jsou v příloze logy v zipu.

Děkuji
Naposledy upravil(a) romcolahvac dne 27 čer 2024 17:27, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119313
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu

#8 Příspěvek od Rudy »

V příloze v prvním postu je log RSIT. Kde je ta příloha s logy RST+Addition? Nikde ji tu nevidím.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

romcolahvac
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 186
Registrován: 23 pro 2008 00:30

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu

#9 Příspěvek od romcolahvac »

sorry teď už tu jsou. Moje chyba

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119313
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu

#10 Příspěvek od Rudy »

OK. Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Start

CloseProcesses:
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender: Restriction <==== ATTENTION
HKU\S-1-5-21-370656792-1244637223-2425275819-1002\...\Policies\Explorer: []
HKU\S-1-5-21-370656792-1244637223-2425275819-1002\...\MountPoints2: {81311b40-b045-11ed-90c4-f47b0969a8e2} - "E:\SISetup.exe"
HKU\S-1-5-21-370656792-1244637223-2425275819-1002\...\MountPoints2: {86c5814d-64d2-11ed-90a9-f47b0969a8e2} - "H:\RTK_NIC_DRIVER_INSTALLER.sfx.exe"
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Edge: Restriction <==== ATTENTION
Task: {434B4F39-70C3-4A77-AB7F-2024314F5736} - System32\Tasks\GoogleSystem\GoogleUpdater\GoogleUpdaterTaskSystem128.0.6537.0{9F5B8780-2669-4602-9E23-5576509BA3D9} => C:\Program Files (x86)\Google\GoogleUpdater\128.0.6537.0\updater.exe [4623976 2024-06-13] (Google LLC -> Google LLC)
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-370656792-1244637223-2425275819-1002_Classes\CLSID\{21840483-38D7-1894-63D0-47625DAD0326}\InprocServer32 -> C:\Program Files (x86)\Common Files\System\ole32.dll => No File
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-370656792-1244637223-2425275819-1002 -> DefaultScope {F2A28ED1-F11A-4F0B-BC26-D3CC7AC3A322} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-370656792-1244637223-2425275819-1002 -> {F2A28ED1-F11A-4F0B-BC26-D3CC7AC3A322} URL =
Toolbar: HKLM-x32 - No Name - {7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} - No File
FirewallRules: [{7A054D88-BA7B-462B-A144-758E92524503}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\uTorrent\uTorrent.exe => No File
FirewallRules: [{57F18FF9-EB8E-4C30-BE97-B7F79413408D}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\uTorrent\uTorrent.exe => No File
C:\WINDOWS\TEMP\steam.vbe


EmptyTemp:
End
Uložte do C:\Users\hlava\Downloads jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

romcolahvac
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 186
Registrován: 23 pro 2008 00:30

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu

#11 Příspěvek od romcolahvac »

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 23.06.2024
Ran by hlava (27-06-2024 20:22:47) Run:2
Running from C:\Users\hlava\Downloads
Loaded Profiles: agnes & hlava & 3D TISK
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start

CloseProcesses:
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender: Restriction <==== ATTENTION
HKU\S-1-5-21-370656792-1244637223-2425275819-1002\...\Policies\Explorer: []
HKU\S-1-5-21-370656792-1244637223-2425275819-1002\...\MountPoints2: {81311b40-b045-11ed-90c4-f47b0969a8e2} - "E:\SISetup.exe"
HKU\S-1-5-21-370656792-1244637223-2425275819-1002\...\MountPoints2: {86c5814d-64d2-11ed-90a9-f47b0969a8e2} - "H:\RTK_NIC_DRIVER_INSTALLER.sfx.exe"
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Edge: Restriction <==== ATTENTION
Task: {434B4F39-70C3-4A77-AB7F-2024314F5736} - System32\Tasks\GoogleSystem\GoogleUpdater\GoogleUpdaterTaskSystem128.0.6537.0{9F5B8780-2669-4602-9E23-5576509BA3D9} => C:\Program Files (x86)\Google\GoogleUpdater\128.0.6537.0\updater.exe [4623976 2024-06-13] (Google LLC -> Google LLC)
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-370656792-1244637223-2425275819-1002_Classes\CLSID\{21840483-38D7-1894-63D0-47625DAD0326}\InprocServer32 -> C:\Program Files (x86)\Common Files\System\ole32.dll => No File
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-370656792-1244637223-2425275819-1002 -> DefaultScope {F2A28ED1-F11A-4F0B-BC26-D3CC7AC3A322} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-370656792-1244637223-2425275819-1002 -> {F2A28ED1-F11A-4F0B-BC26-D3CC7AC3A322} URL =
Toolbar: HKLM-x32 - No Name - {7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} - No File
FirewallRules: [{7A054D88-BA7B-462B-A144-758E92524503}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\uTorrent\uTorrent.exe => No File
FirewallRules: [{57F18FF9-EB8E-4C30-BE97-B7F79413408D}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\uTorrent\uTorrent.exe => No File
C:\WINDOWS\TEMP\steam.vbe


EmptyTemp:
End
*****************

Processes closed successfully.
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender => removed successfully
"HKU\S-1-5-21-370656792-1244637223-2425275819-1002\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer\\" => removed successfully
HKU\S-1-5-21-370656792-1244637223-2425275819-1002\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{81311b40-b045-11ed-90c4-f47b0969a8e2} => not found
HKU\S-1-5-21-370656792-1244637223-2425275819-1002\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{86c5814d-64d2-11ed-90a9-f47b0969a8e2} => not found
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Edge => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{434B4F39-70C3-4A77-AB7F-2024314F5736}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{434B4F39-70C3-4A77-AB7F-2024314F5736}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleSystem\GoogleUpdater\GoogleUpdaterTaskSystem128.0.6537.0{9F5B8780-2669-4602-9E23-5576509BA3D9} => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleSystem\GoogleUpdater\GoogleUpdaterTaskSystem128.0.6537.0{9F5B8780-2669-4602-9E23-5576509BA3D9}" => removed successfully
HKU\S-1-5-21-370656792-1244637223-2425275819-1002_Classes\CLSID\{21840483-38D7-1894-63D0-47625DAD0326} => removed successfully
"HKU\S-1-5-21-370656792-1244637223-2425275819-1002\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\\DefaultScope" => removed successfully
HKU\S-1-5-21-370656792-1244637223-2425275819-1002\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{F2A28ED1-F11A-4F0B-BC26-D3CC7AC3A322} => removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\\{7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA}" => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\CLSID\{7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} => could not remove. Access Denied.
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{7A054D88-BA7B-462B-A144-758E92524503}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{57F18FF9-EB8E-4C30-BE97-B7F79413408D}" => removed successfully
"C:\WINDOWS\TEMP\steam.vbe" => not found

=========== EmptyTemp: ==========

FlushDNS => completed
BITS transfer queue => 0 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 9466800 B
Java, Discord, Steam htmlcache, WinHttpAutoProxySvc/winhttp *.cache => 431346653 B
Windows/system/drivers => 6819975 B
Edge => 0 B
Chrome => 455252169 B
Firefox => 0 B
Opera => 0 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 0 B
systemprofile32 => 0 B
LocalService => 8770 B
NetworkService => 9936 B
agnes => 9936 B
hlava => 4683438 B
3D TISK => 4731433 B

RecycleBin => 2837 B
EmptyTemp: => 870.1 MB temporary data Removed.

================================

Result of scheduled files to move (Boot Mode: Normal) (Date&Time: 27-06-2024 20:24:34)


Result of scheduled keys to remove after reboot:

HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\CLSID\{7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} => could not remove. Access Denied.

==== End of Fixlog 20:24:34 ====

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119313
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu

#12 Příspěvek od Rudy »

Smazáno. PC by již měl být OK.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

romcolahvac
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 186
Registrován: 23 pro 2008 00:30

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu

#13 Příspěvek od romcolahvac »

Vypadá stabilně. Hele takže zajímavé je to povolení spuštění aplikace v nastavení souboru .exe . Nikde jsem se o tom nedočetl. To kdyby to někomu někdy taky tak zlobilo.

Plus se přiznám , že jsem využil pro další opravení windows problému funkci:V nabídce Systém > Obnovení se objevila nová možnost Opravit problémy pomocí Windows Update, která uživatelům nabízí méně otravnou možnost opravy každodenních problémů, jako jsou ovladače způsobující konflikty při spouštění.

Děkuji Vám moc, krásný zbytek dne.

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119313
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o preventivní kontrolu logu

#14 Příspěvek od Rudy »

OK. Rovněž přeji hezký den a nemáte zač! :)
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Zamčeno