Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Notebook se zasekává

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Odpovědět
Zpráva
Autor
sakoz
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 21
Registrován: 15 pro 2020 18:38

Notebook se zasekává

#1 Příspěvek od sakoz »

Dobrý den,

prosím o kontrolu, zasekává se mi notebook, hlavně při komunikaci na Skype.

Děkuji.
Přílohy
FRST_ADD.zip
(14.16 KiB) Staženo 62 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119412
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Notebook se zasekává

#2 Příspěvek od Rudy »

Zdravím!
Spusťte tuto utilitu:
Ulozte na plochu AdwCleaner https://malwarebytes.com/adwcleaner/ nebo http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

ukoncete vsechny programy
odsouhlaste licencni podmiky (EULA) klikem na Souhlasim
kliknete pravym na ikonu AdwCleaneru a vyberte Spustit jako spravce (v pripade Win XP spustte obycejne dvojklikem)
kliknete na Skenovat nyni (Scan now), pote na Cisteni a opravy (Clean and Repair)
po restartu na Vas vyskoci log (pripadne jej najdete v C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[Cxx].txt), jehoz obsah zkopirujte do pristi odpovedi
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

sakoz
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 21
Registrován: 15 pro 2020 18:38

Re: Notebook se zasekává

#3 Příspěvek od sakoz »

Dobrý den, Děkuji.

# -------------------------------
# Malwarebytes AdwCleaner 8.0.9.0
# -------------------------------
# Build: 01-11-2021
# Database: 2021-01-11.1 (Cloud)
# Support: https://www.malwarebytes.com/support
#
# -------------------------------
# Mode: Clean
# -------------------------------
# Start: 01-19-2021
# Duration: 00:00:08
# OS: Windows 10 Pro
# Cleaned: 0
# Failed: 0


***** [ Services ] *****

No malicious services cleaned.

***** [ Folders ] *****

No malicious folders cleaned.

***** [ Files ] *****

No malicious files cleaned.

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs cleaned.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI cleaned.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts cleaned.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks cleaned.

***** [ Registry ] *****

No malicious registry entries cleaned.

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries cleaned.

***** [ Chromium URLs ] *****

No malicious Chromium URLs cleaned.

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries cleaned.

***** [ Firefox URLs ] *****

No malicious Firefox URLs cleaned.

***** [ Hosts File Entries ] *****

No malicious hosts file entries cleaned.

***** [ Preinstalled Software ] *****

No Preinstalled Software cleaned.


*************************

[+] Delete Tracing Keys
[+] Reset Winsock

*************************

AdwCleaner[S00].txt - [2074 octets] - [15/12/2020 17:58:00]
AdwCleaner[C00].txt - [2353 octets] - [15/12/2020 18:01:37]
AdwCleaner[S01].txt - [1527 octets] - [15/12/2020 19:08:16]
AdwCleaner[S02].txt - [1588 octets] - [19/01/2021 18:32:27]

########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C02].txt ##########

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119412
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Notebook se zasekává

#4 Příspěvek od Rudy »

Toto je OK. Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Start

CloseProcesses:
FirewallRules: [TCP Query User{422576E4-3178-4D99-B4E1-9AF311C462BD}C:\program files\windowsapps\facebook.317180b0bb486_830.3.128.0_x64__8xx8rvfyw5nnt\app\messenger.exe] => (Allow) C:\program files\windowsapps\facebook.317180b0bb486_830.3.128.0_x64__8xx8rvfyw5nnt\app\messenger.exe => No File
FirewallRules: [UDP Query User{7326FE0F-174A-4490-9A68-B30048ADB5CA}C:\program files\windowsapps\facebook.317180b0bb486_830.3.128.0_x64__8xx8rvfyw5nnt\app\messenger.exe] => (Allow) C:\program files\windowsapps\facebook.317180b0bb486_830.3.128.0_x64__8xx8rvfyw5nnt\app\messenger.exe => No FileFirewallRules: [TCP Query User{E8C64DF5-DB95-4EC5-998E-D91A91F2D70F}C:\program files\windowsapps\facebook.317180b0bb486_830.5.128.0_x64__8xx8rvfyw5nnt\app\messenger.exe] => (Allow) C:\program files\windowsapps\facebook.317180b0bb486_830.5.128.0_x64__8xx8rvfyw5nnt\app\messenger.exe => No File
FirewallRules: [UDP Query User{8F01B443-27AF-401D-8039-6B9DA57AF1FF}C:\program files\windowsapps\facebook.317180b0bb486_830.5.128.0_x64__8xx8rvfyw5nnt\app\messenger.exe] => (Allow) C:\program files\windowsapps\facebook.317180b0bb486_830.5.128.0_x64__8xx8rvfyw5nnt\app\messenger.exe => No File

EmptyTemp:
End
Uložte do C:\Users\zsako\Downloads jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

sakoz
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 21
Registrován: 15 pro 2020 18:38

Re: Notebook se zasekává

#5 Příspěvek od sakoz »

Log se neobjevil, počítač se hned restartoval. Snad jsem to našla správně.

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 19-01-2021
Ran by zsako (19-01-2021 18:59:55) Run:2
Running from C:\Users\zsako\Downloads
Loaded Profiles: zsako
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start

CloseProcesses:
FirewallRules: [TCP Query User{422576E4-3178-4D99-B4E1-9AF311C462BD}C:\program files\windowsapps\facebook.317180b0bb486_830.3.128.0_x64__8xx8rvfyw5nnt\app\messenger.exe] => (Allow) C:\program files\windowsapps\facebook.317180b0bb486_830.3.128.0_x64__8xx8rvfyw5nnt\app\messenger.exe => No File
FirewallRules: [UDP Query User{7326FE0F-174A-4490-9A68-B30048ADB5CA}C:\program files\windowsapps\facebook.317180b0bb486_830.3.128.0_x64__8xx8rvfyw5nnt\app\messenger.exe] => (Allow) C:\program files\windowsapps\facebook.317180b0bb486_830.3.128.0_x64__8xx8rvfyw5nnt\app\messenger.exe => No FileFirewallRules: [TCP Query User{E8C64DF5-DB95-4EC5-998E-D91A91F2D70F}C:\program files\windowsapps\facebook.317180b0bb486_830.5.128.0_x64__8xx8rvfyw5nnt\app\messenger.exe] => (Allow) C:\program files\windowsapps\facebook.317180b0bb486_830.5.128.0_x64__8xx8rvfyw5nnt\app\messenger.exe => No File
FirewallRules: [UDP Query User{8F01B443-27AF-401D-8039-6B9DA57AF1FF}C:\program files\windowsapps\facebook.317180b0bb486_830.5.128.0_x64__8xx8rvfyw5nnt\app\messenger.exe] => (Allow) C:\program files\windowsapps\facebook.317180b0bb486_830.5.128.0_x64__8xx8rvfyw5nnt\app\messenger.exe => No File

EmptyTemp:
End
*****************

Processes closed successfully.
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\TCP Query User{422576E4-3178-4D99-B4E1-9AF311C462BD}C:\program files\windowsapps\facebook.317180b0bb486_830.3.128.0_x64__8xx8rvfyw5nnt\app\messenger.exe" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\UDP Query User{7326FE0F-174A-4490-9A68-B30048ADB5CA}C:\program files\windowsapps\facebook.317180b0bb486_830.3.128.0_x64__8xx8rvfyw5nnt\app\messenger.exe" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\UDP Query User{8F01B443-27AF-401D-8039-6B9DA57AF1FF}C:\program files\windowsapps\facebook.317180b0bb486_830.5.128.0_x64__8xx8rvfyw5nnt\app\messenger.exe" => removed successfully

=========== EmptyTemp: ==========

BITS transfer queue => 11558912 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 23208647 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 0 B
Windows/system/drivers => 4904728 B
Edge => 0 B
Chrome => 316502949 B
Brave => 0 B
Firefox => 0 B
Opera => 0 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
Users => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 0 B
systemprofile32 => 0 B
LocalService => 0 B
NetworkService => 22010984 B
zsako => 56596910 B

RecycleBin => 16276563310 B
EmptyTemp: => 15.6 GB temporary data Removed.

================================


The system needed a reboot.

==== End of Fixlog 19:01:00 ====

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119412
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Notebook se zasekává

#6 Příspěvek od Rudy »

Ano, to je ten správný log. Někdy se stane, že se sám neotevře. Bylo smazáno. Nastala nějaká změna?
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

sakoz
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 21
Registrován: 15 pro 2020 18:38

Re: Notebook se zasekává

#7 Příspěvek od sakoz »

Vyzkouším. Zatím mockrát děkuju.

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119412
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Notebook se zasekává

#8 Příspěvek od Rudy »

OK, zatím nemáte zač! :)
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Odpovědět