Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Problém s zamrzáním a restartováním PC

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Odpovědět
Zpráva
Autor
OZuna
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 100
Registrován: 11 kvě 2007 21:17

Problém s zamrzáním a restartováním PC

#1 Příspěvek od OZuna »

Dobrý den,

již nějakou dobu se potýkám s problémem že mi při hře zamrzne PC a resetuje se s modrou obrazovkou. Vyeskalovalo to během hraního nového Cyberpunku 2077, kdy se tohle stává třeba 3 až 5x denně. Dříve to bylo cca 1 týdně. Osobně se domnívám, že jde o přehřívání, jelikož RAMky jsou úplně žhavé, ale teplota procesoru v toolu ukazuje cca 77 stupňů. Může to být i zdroj, nicméně těžko říct, údajně ten co mám by měl být naprosto ok - SEASONIC zdroj 650W SSP-650RT 80+ GOLD s akt PFC +SATA (ventilátor 12 cm).

Je možné, že to celé je SW chyba, opravdu nevím, před lety jsem kvůli tomu nesl PC do servisu, všechno bylo prý ok - procesor, ramky atd. Prosím tedy o kontrolu logu, třeba se něco objeví. Logy posílám v příloze.

Moc děkuji za Váš čas.
Logy.zip
Logy FRST a RSIT
(36.45 KiB) Staženo 51 x
Logy.zip
Logy FRST a RSIT
(36.45 KiB) Staženo 51 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119418
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s zamrzáním a restartováním PC

#2 Příspěvek od Rudy »

Zdravím!
Spusťte tuto utilitu:
Ulozte na plochu AdwCleaner https://malwarebytes.com/adwcleaner/ nebo http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

ukoncete vsechny programy
odsouhlaste licencni podmiky (EULA) klikem na Souhlasim
kliknete pravym na ikonu AdwCleaneru a vyberte Spustit jako spravce (v pripade Win XP spustte obycejne dvojklikem)
kliknete na Skenovat nyni (Scan now), pote na Cisteni a opravy (Clean and Repair)
po restartu na Vas vyskoci log (pripadne jej najdete v C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[Cxx].txt), jehoz obsah zkopirujte do pristi odpovedi
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

OZuna
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 100
Registrován: 11 kvě 2007 21:17

Re: Problém s zamrzáním a restartováním PC

#3 Příspěvek od OZuna »

Dobrý den,

log níže, jen restart to nenabídlo, vyskočilo to hned po dokončení skenu.

# -------------------------------
# Malwarebytes AdwCleaner 8.0.9.0
# -------------------------------
# Build: 01-11-2021
# Database: 2021-01-11.1 (Cloud)
# Support: https://www.malwarebytes.com/support
#
# -------------------------------
# Mode: Clean
# -------------------------------
# Start: 01-19-2021
# Duration: 00:00:00
# OS: Windows 10 Home
# Cleaned: 0
# Failed: 0


***** [ Services ] *****

No malicious services cleaned.

***** [ Folders ] *****

No malicious folders cleaned.

***** [ Files ] *****

No malicious files cleaned.

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs cleaned.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI cleaned.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts cleaned.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks cleaned.

***** [ Registry ] *****

No malicious registry entries cleaned.

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries cleaned.

***** [ Chromium URLs ] *****

No malicious Chromium URLs cleaned.

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries cleaned.

***** [ Firefox URLs ] *****

No malicious Firefox URLs cleaned.

***** [ Hosts File Entries ] *****

No malicious hosts file entries cleaned.

***** [ Preinstalled Software ] *****

No Preinstalled Software cleaned.


*************************

[+] Delete Tracing Keys
[+] Reset Winsock

*************************

AdwCleaner[S00].txt - [2638 octets] - [19/01/2021 18:41:14]
AdwCleaner[C00].txt - [2552 octets] - [19/01/2021 18:41:39]
AdwCleaner[S01].txt - [1528 octets] - [19/01/2021 18:43:12]

########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C01].txt ##########

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119418
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s zamrzáním a restartováním PC

#4 Příspěvek od Rudy »

Toto je OK. Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Start

CloseProcesses:
HKU\S-1-5-21-2032062789-1159367724-3628616144-1001\...\Run: [GalaxyClient] => [X]
Task: {41F6A45A-F7FD-4664-973B-968F17439E11} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [107848 2018-09-27] (Google Inc -> Google Inc.)
Task: {A92DC21C-3E07-4032-9920-DCC4DE09A404} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [107848 2018-09-27] (Google Inc -> Google Inc.)
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Restriction <==== ATTENTION
C:\WINDOWS\LastGood.Tmp
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-2032062789-1159367724-3628616144-1001_Classes\CLSID\{e8c77137-e224-5791-b6e9-ff0305797a13}\InprocServer32 -> C:\Program Files (x86)\Adobe\Adobe Creative Cloud\Utils\npAdobeAAMDetect64.dll => No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [00asw] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> No File
ContextMenuHandlers1: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => -> No File
ContextMenuHandlers1: [ANotepad++64] -> {B298D29A-A6ED-11DE-BA8C-A68E55D89593} => -> No File
ContextMenuHandlers1: [BriefcaseMenu] -> {85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} => -> No File
ContextMenuHandlers3: [{4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C}] -> {4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C} => -> No File
ContextMenuHandlers4: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => -> No File
ContextMenuHandlers4: [Offline Files] -> {474C98EE-CF3D-41f5-80E3-4AAB0AB04301} => -> No File
ContextMenuHandlers6: [BriefcaseMenu] -> {85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} => -> No File
ContextMenuHandlers6: [Offline Files] -> {474C98EE-CF3D-41f5-80E3-4AAB0AB04301} => -> No File
FirewallRules: [{F34CCFAF-C028-4115-84CC-55B2D4C5DB7B}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\Microsoft.SkypeApp_15.63.76.0_x86__kzf8qxf38zg5c\Skype\Skype.exe => No File
FirewallRules: [{37F93CF6-A0B4-4380-AC00-A7C93F00B44F}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\Microsoft.SkypeApp_15.63.76.0_x86__kzf8qxf38zg5c\Skype\Skype.exe => No File
FirewallRules: [{6241FFA4-C8DF-4662-9244-8272894111C6}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\Microsoft.SkypeApp_15.63.76.0_x86__kzf8qxf38zg5c\Skype\Skype.exe => No File
FirewallRules: [{23CDF488-73E3-4963-B4F2-60110B209926}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\Microsoft.SkypeApp_15.63.76.0_x86__kzf8qxf38zg5c\Skype\Skype.exe => No File
FirewallRules: [{41E3B95B-B15F-4F71-B30D-0B493EDF2C4C}] => (Allow) D:\Steam\steamapps\common\Dark Souls Prepare to Die Edition\DATA\DARKSOULS.exe => No File
FirewallRules: [{EB111D72-BC71-44C7-9BAF-8779D90A2AE8}] => (Allow) D:\Steam\steamapps\common\Dark Souls Prepare to Die Edition\DATA\DARKSOULS.exe => No File
FirewallRules: [{5E91F2B3-2E14-4663-A84F-BD95B4E5FD56}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe => No File
FirewallRules: [{2FBA2096-2FDC-415B-BED2-D9182B3570C7}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe => No File
FirewallRules: [{A7C441AE-4B79-44C5-ADE5-1EAE6EFCF1C5}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\bin\cef\cef.win7\steamwebhelper.exe => No File
FirewallRules: [{CDC6FC13-1A9A-48D3-8ADE-DB50DAC4D893}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\bin\cef\cef.win7\steamwebhelper.exe => No File
FirewallRules: [{8B0ECA97-7BD7-4189-8FFB-1644A74EEAE9}] => (Allow) C:\Users\Ondřej Zuna\AppData\Local\Programs\Opera\56.0.3051.52\opera.exe => No File
FirewallRules: [{AE37FD33-CCE7-4A82-9E14-847D59FF5E0E}] => (Allow) C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvEmUpdate.exe => No File
FirewallRules: [{474D68A2-9E70-4B7A-957F-DD638CC500CB}] => (Allow) C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvEmUpdate.exe => No File
FirewallRules: [{025B39B3-DB64-4AAF-A961-B126C0B994ED}] => (Allow) D:\Steam\steamapps\common\DARK SOULS III\Game\DarkSoulsIII.exe => No File
FirewallRules: [{18FA94D8-BC55-4837-B361-771D50350806}] => (Allow) D:\Steam\steamapps\common\DARK SOULS III\Game\DarkSoulsIII.exe => No File
FirewallRules: [{6CC47A64-EB34-4A1C-9F62-9B01A2C00054}] => (Allow) D:\Steam\steamapps\common\FarCry5\bin\ArcadeEditor64.exe => No File
FirewallRules: [{98BCD3E1-8B46-4D07-BB29-6159EF108FA9}] => (Allow) D:\Steam\steamapps\common\FarCry5\bin\ArcadeEditor64.exe => No File
FirewallRules: [{342697F6-A244-42E8-BEE2-9813BD29971F}] => (Allow) D:\Steam\steamapps\common\Sekiro\Artwork_MiniSoundtrack\DigitalArtwork_MiniSoundtrack.exe => No File
FirewallRules: [{C429982A-6CE2-4845-A4C2-6DC48DA04837}] => (Allow) D:\Steam\steamapps\common\Sekiro\Artwork_MiniSoundtrack\DigitalArtwork_MiniSoundtrack.exe => No File
FirewallRules: [{C0A832DD-1A54-49EF-8A22-17F70537372F}] => (Allow) D:\Steam\steamapps\common\rocketleague\Binaries\Win64\RocketLeague.exe => No File
FirewallRules: [{E2881DE1-7E15-4A4B-A887-49C05C8D5174}] => (Allow) D:\Steam\steamapps\common\rocketleague\Binaries\Win64\RocketLeague.exe => No File

EmptyTemp:
End
Uložte do C:\Users\Ondřej Zuna\Downloads jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

OZuna
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 100
Registrován: 11 kvě 2007 21:17

Re: Problém s zamrzáním a restartováním PC

#5 Příspěvek od OZuna »

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 19-01-2021
Ran by Ondřej Zuna (19-01-2021 21:48:59) Run:1
Running from C:\Users\Ondřej Zuna\Downloads
Loaded Profiles: Ondřej Zuna
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start

CloseProcesses:
HKU\S-1-5-21-2032062789-1159367724-3628616144-1001\...\Run: [GalaxyClient] => [X]
Task: {41F6A45A-F7FD-4664-973B-968F17439E11} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [107848 2018-09-27] (Google Inc -> Google Inc.)
Task: {A92DC21C-3E07-4032-9920-DCC4DE09A404} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [107848 2018-09-27] (Google Inc -> Google Inc.)
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Restriction <==== ATTENTION
C:\WINDOWS\LastGood.Tmp
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-2032062789-1159367724-3628616144-1001_Classes\CLSID\{e8c77137-e224-5791-b6e9-ff0305797a13}\InprocServer32 -> C:\Program Files (x86)\Adobe\Adobe Creative Cloud\Utils\npAdobeAAMDetect64.dll => No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [00asw] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> No File
ContextMenuHandlers1: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => -> No File
ContextMenuHandlers1: [ANotepad++64] -> {B298D29A-A6ED-11DE-BA8C-A68E55D89593} => -> No File
ContextMenuHandlers1: [BriefcaseMenu] -> {85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} => -> No File
ContextMenuHandlers3: [{4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C}] -> {4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C} => -> No File
ContextMenuHandlers4: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => -> No File
ContextMenuHandlers4: [Offline Files] -> {474C98EE-CF3D-41f5-80E3-4AAB0AB04301} => -> No File
ContextMenuHandlers6: [BriefcaseMenu] -> {85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} => -> No File
ContextMenuHandlers6: [Offline Files] -> {474C98EE-CF3D-41f5-80E3-4AAB0AB04301} => -> No File
FirewallRules: [{F34CCFAF-C028-4115-84CC-55B2D4C5DB7B}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\Microsoft.SkypeApp_15.63.76.0_x86__kzf8qxf38zg5c\Skype\Skype.exe => No File
FirewallRules: [{37F93CF6-A0B4-4380-AC00-A7C93F00B44F}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\Microsoft.SkypeApp_15.63.76.0_x86__kzf8qxf38zg5c\Skype\Skype.exe => No File
FirewallRules: [{6241FFA4-C8DF-4662-9244-8272894111C6}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\Microsoft.SkypeApp_15.63.76.0_x86__kzf8qxf38zg5c\Skype\Skype.exe => No File
FirewallRules: [{23CDF488-73E3-4963-B4F2-60110B209926}] => (Allow) C:\Program Files\WindowsApps\Microsoft.SkypeApp_15.63.76.0_x86__kzf8qxf38zg5c\Skype\Skype.exe => No File
FirewallRules: [{41E3B95B-B15F-4F71-B30D-0B493EDF2C4C}] => (Allow) D:\Steam\steamapps\common\Dark Souls Prepare to Die Edition\DATA\DARKSOULS.exe => No File
FirewallRules: [{EB111D72-BC71-44C7-9BAF-8779D90A2AE8}] => (Allow) D:\Steam\steamapps\common\Dark Souls Prepare to Die Edition\DATA\DARKSOULS.exe => No File
FirewallRules: [{5E91F2B3-2E14-4663-A84F-BD95B4E5FD56}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe => No File
FirewallRules: [{2FBA2096-2FDC-415B-BED2-D9182B3570C7}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe => No File
FirewallRules: [{A7C441AE-4B79-44C5-ADE5-1EAE6EFCF1C5}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\bin\cef\cef.win7\steamwebhelper.exe => No File
FirewallRules: [{CDC6FC13-1A9A-48D3-8ADE-DB50DAC4D893}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\bin\cef\cef.win7\steamwebhelper.exe => No File
FirewallRules: [{8B0ECA97-7BD7-4189-8FFB-1644A74EEAE9}] => (Allow) C:\Users\Ondřej Zuna\AppData\Local\Programs\Opera\56.0.3051.52\opera.exe => No File
FirewallRules: [{AE37FD33-CCE7-4A82-9E14-847D59FF5E0E}] => (Allow) C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvEmUpdate.exe => No File
FirewallRules: [{474D68A2-9E70-4B7A-957F-DD638CC500CB}] => (Allow) C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvEmUpdate.exe => No File
FirewallRules: [{025B39B3-DB64-4AAF-A961-B126C0B994ED}] => (Allow) D:\Steam\steamapps\common\DARK SOULS III\Game\DarkSoulsIII.exe => No File
FirewallRules: [{18FA94D8-BC55-4837-B361-771D50350806}] => (Allow) D:\Steam\steamapps\common\DARK SOULS III\Game\DarkSoulsIII.exe => No File
FirewallRules: [{6CC47A64-EB34-4A1C-9F62-9B01A2C00054}] => (Allow) D:\Steam\steamapps\common\FarCry5\bin\ArcadeEditor64.exe => No File
FirewallRules: [{98BCD3E1-8B46-4D07-BB29-6159EF108FA9}] => (Allow) D:\Steam\steamapps\common\FarCry5\bin\ArcadeEditor64.exe => No File
FirewallRules: [{342697F6-A244-42E8-BEE2-9813BD29971F}] => (Allow) D:\Steam\steamapps\common\Sekiro\Artwork_MiniSoundtrack\DigitalArtwork_MiniSoundtrack.exe => No File
FirewallRules: [{C429982A-6CE2-4845-A4C2-6DC48DA04837}] => (Allow) D:\Steam\steamapps\common\Sekiro\Artwork_MiniSoundtrack\DigitalArtwork_MiniSoundtrack.exe => No File
FirewallRules: [{C0A832DD-1A54-49EF-8A22-17F70537372F}] => (Allow) D:\Steam\steamapps\common\rocketleague\Binaries\Win64\RocketLeague.exe => No File
FirewallRules: [{E2881DE1-7E15-4A4B-A887-49C05C8D5174}] => (Allow) D:\Steam\steamapps\common\rocketleague\Binaries\Win64\RocketLeague.exe => No File

EmptyTemp:
End
*****************

Processes closed successfully.
"HKU\S-1-5-21-2032062789-1159367724-3628616144-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\GalaxyClient" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{41F6A45A-F7FD-4664-973B-968F17439E11}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{41F6A45A-F7FD-4664-973B-968F17439E11}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineUA" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{A92DC21C-3E07-4032-9920-DCC4DE09A404}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{A92DC21C-3E07-4032-9920-DCC4DE09A404}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineCore" => removed successfully
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer => removed successfully
C:\WINDOWS\LastGood.Tmp => moved successfully
HKU\S-1-5-21-2032062789-1159367724-3628616144-1001_Classes\CLSID\{e8c77137-e224-5791-b6e9-ff0305797a13} => removed successfully
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\00asw => removed successfully
HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\7-Zip => removed successfully
HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\ANotepad++64 => removed successfully
HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\BriefcaseMenu => removed successfully
"HKLM\Software\Classes\CLSID\{85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D}" => removed successfully
HKLM\Software\Classes\AllFileSystemObjects\ShellEx\ContextMenuHandlers\{4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C} => removed successfully
HKLM\Software\Classes\Directory\ShellEx\ContextMenuHandlers\7-Zip => removed successfully
HKLM\Software\Classes\Directory\ShellEx\ContextMenuHandlers\Offline Files => removed successfully
HKLM\Software\Classes\Folder\ShellEx\ContextMenuHandlers\BriefcaseMenu => removed successfully
HKLM\Software\Classes\Folder\ShellEx\ContextMenuHandlers\Offline Files => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{F34CCFAF-C028-4115-84CC-55B2D4C5DB7B}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{37F93CF6-A0B4-4380-AC00-A7C93F00B44F}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{6241FFA4-C8DF-4662-9244-8272894111C6}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{23CDF488-73E3-4963-B4F2-60110B209926}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{41E3B95B-B15F-4F71-B30D-0B493EDF2C4C}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{EB111D72-BC71-44C7-9BAF-8779D90A2AE8}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{5E91F2B3-2E14-4663-A84F-BD95B4E5FD56}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{2FBA2096-2FDC-415B-BED2-D9182B3570C7}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{A7C441AE-4B79-44C5-ADE5-1EAE6EFCF1C5}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{CDC6FC13-1A9A-48D3-8ADE-DB50DAC4D893}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{8B0ECA97-7BD7-4189-8FFB-1644A74EEAE9}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{AE37FD33-CCE7-4A82-9E14-847D59FF5E0E}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{474D68A2-9E70-4B7A-957F-DD638CC500CB}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{025B39B3-DB64-4AAF-A961-B126C0B994ED}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{18FA94D8-BC55-4837-B361-771D50350806}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{6CC47A64-EB34-4A1C-9F62-9B01A2C00054}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{98BCD3E1-8B46-4D07-BB29-6159EF108FA9}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{342697F6-A244-42E8-BEE2-9813BD29971F}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{C429982A-6CE2-4845-A4C2-6DC48DA04837}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{C0A832DD-1A54-49EF-8A22-17F70537372F}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{E2881DE1-7E15-4A4B-A887-49C05C8D5174}" => removed successfully

=========== EmptyTemp: ==========

BITS transfer queue => 11296768 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 26505849 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 229274222 B
Windows/system/drivers => 109252520 B
Edge => 2914383 B
Chrome => 591331575 B
Brave => 0 B
Firefox => 0 B
Opera => 0 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
Users => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 0 B
systemprofile32 => 0 B
LocalService => 288688 B
NetworkService => 288688 B
Ondřej Zuna => 6609835 B

RecycleBin => 152629 B
EmptyTemp: => 932.6 MB temporary data Removed.

================================


The system needed a reboot.

==== End of Fixlog 21:49:27 ====

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119418
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s zamrzáním a restartováním PC

#6 Příspěvek od Rudy »

Smazáno. Nastala nějaká změna?
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

OZuna
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 100
Registrován: 11 kvě 2007 21:17

Re: Problém s zamrzáním a restartováním PC

#7 Příspěvek od OZuna »

Moc děkuji, zatím těžko soudit, případně dám vědět.

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119418
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s zamrzáním a restartováním PC

#8 Příspěvek od Rudy »

OK, nemáte zač. Nechám to tu otevřené. :)
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Odpovědět