Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Prosím o kontrolu logů, pomalý start notebooku

Nemáte v tuto chvíli žádný problém s pc a chcete se jen ujistit, že je vše v pořádku?
Vložte log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zpráva
Autor
zdenek6041
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 111
Registrován: 30 led 2008 16:10

Prosím o kontrolu logů, pomalý start notebooku

#1 Příspěvek od zdenek6041 »

Dobrý večer,

poprosím o kontrolu logů, pomalý start notebooku.

Děkuji.

Hrubý
Přílohy
Addition.rar
(16.16 KiB) Staženo 25 x

zdenek6041
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 111
Registrován: 30 led 2008 16:10

Re: Prosím o kontrolu logů, pomalý start notebooku

#2 Příspěvek od zdenek6041 »

Ještě log FRST.
Přílohy
FRST.rar
(31.68 KiB) Staženo 26 x

Uživatelský avatar
Diallix
Rádce
Rádce
Příspěvky: 2689
Registrován: 27 dub 2008 10:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu logů, pomalý start notebooku

#3 Příspěvek od Diallix »

Dobry den.

:arrow: Stiahnite si na plochu nastroj AdwCleaner, link. na stiahnutie tu: https://toolslib.net/downloads/finish/1/
Pred spustenim nastroja povypinajte vsetke beziace okna programov, to su vsetke beziace programy pod desktopom.
Kliknite pravym tlacidlom mysi na program -> spustit ako Administrator.
Pokracujte kliknutim na tlacidlo Prehladaj teraz (Scan now) a pockajte, kym sa system doskenuje.
Po skene nechajte oznacene vsetky chlieviky, pripadne najdene hrozieby a pokracujte v dolnom pravom rohu tlacidlom Vycistit Teraz (Clean and Repair).
Po restartovani PC sa spusti nastroj AdwCleaner, kliknite na Zobrazit soubor protokolu.
Spusti sa log, jeho obsah skopirujte sem.
Vyšla moja nová kniha BOTNETY! :173: Informácie o nej nájdete tu: >> BOTNETY <<

¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­
---
Obrázek Hľadáme nové posily do nášej CyberSecurity UNIT jednotky. Viac informácií o tom, čo to obnáša a ako sa pripojiť nájdete tu: >> CyberSecurity UNIT << Obrázek
----
Nízkoúrovňový, Vysokoúrovňový programátor - profilová karta tu: card <<
----
Háveťárna - UPLOAD Malwaru: >> upload <<
---
Ak sa Vám ľúbi moja práca a ste sňou spokojný, môžete ma kontaktovať na: diallix@centrum.sk, info@diallix.net alebo diallix@forum.viry.cz .
---
Momentálne aktívny ako:
- konzultant, vývojár a tutor výskumu inteligentného malwaru.
- tutor v oblasti dotazovacích jazykoch SQL (TSQL, PLSQL), objektového programovania (c++,c#,php) pre študentov.

Na fóre pôsobím ako:
- Bezpečnostná autorita viry.cz
- Zástupca tutora pre vzdelávanie nováčikov
- Zakladateľ Cyber Security jednotky

zdenek6041
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 111
Registrován: 30 led 2008 16:10

Re: Prosím o kontrolu logů, pomalý start notebooku

#4 Příspěvek od zdenek6041 »

# -------------------------------
# Malwarebytes AdwCleaner 8.0.7.0
# -------------------------------
# Build: 07-22-2020
# Database: 2020-07-20.1 (Local)
# Support: https://www.malwarebytes.com/support
#
# -------------------------------
# Mode: Clean
# -------------------------------
# Start: 09-22-2020
# Duration: 00:00:02
# OS: Windows 10 Home
# Cleaned: 4
# Failed: 1


***** [ Services ] *****

No malicious services cleaned.

***** [ Folders ] *****

No malicious folders cleaned.

***** [ Files ] *****

No malicious files cleaned.

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs cleaned.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI cleaned.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts cleaned.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks cleaned.

***** [ Registry ] *****

No malicious registry entries cleaned.

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries cleaned.

***** [ Chromium URLs ] *****

No malicious Chromium URLs cleaned.

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries cleaned.

***** [ Firefox URLs ] *****

No malicious Firefox URLs cleaned.

***** [ Hosts File Entries ] *****

No malicious hosts file entries cleaned.

***** [ Preinstalled Software ] *****

Deleted Preinstalled.LenovoIMController Folder C:\ProgramData\LENOVO\IMCONTROLLER
Deleted Preinstalled.LenovoIMController Folder C:\Users\Zdeněk\AppData\Local\LENOVO\IMCONTROLLER
Deleted Preinstalled.LenovoIMController Folder C:\Windows\System32\Tasks\LENOVO\IMCONTROLLER
Deleted Preinstalled.LenovoIMController Registry HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\Lenovo Dependency Package_is1
Not Deleted Preinstalled.LenovoIMController Folder C:\Windows\LENOVO\IMCONTROLLER


*************************

[+] Delete Tracing Keys
[+] Reset Winsock

*************************

AdwCleaner[S00].txt - [1268 octets] - [20/05/2019 21:21:35]
AdwCleaner[C00].txt - [1434 octets] - [20/05/2019 21:22:10]
AdwCleaner_Debug.log - [67409 octets] - [11/09/2019 21:58:46]
AdwCleaner[S01].txt - [8619 octets] - [11/09/2019 21:59:23]
AdwCleaner[C01].txt - [9390 octets] - [11/09/2019 22:01:34]
AdwCleaner[S02].txt - [1651 octets] - [05/10/2019 16:43:30]
AdwCleaner[C02].txt - [1819 octets] - [05/10/2019 17:07:40]
AdwCleaner[S03].txt - [1982 octets] - [04/01/2020 12:44:27]
AdwCleaner[C03].txt - [2074 octets] - [04/01/2020 12:46:09]
AdwCleaner[S04].txt - [1975 octets] - [01/02/2020 08:44:37]
AdwCleaner[S05].txt - [2036 octets] - [11/02/2020 21:29:22]
AdwCleaner[S06].txt - [2322 octets] - [07/03/2020 17:21:03]
AdwCleaner[C06].txt - [2436 octets] - [07/03/2020 17:22:06]
AdwCleaner[S07].txt - [2324 octets] - [25/05/2020 20:42:41]
AdwCleaner[C07].txt - [2456 octets] - [25/05/2020 20:43:31]
AdwCleaner[S08].txt - [2966 octets] - [09/09/2020 21:54:28]
AdwCleaner[C08].txt - [3245 octets] - [09/09/2020 21:57:02]
AdwCleaner[S09].txt - [2901 octets] - [21/09/2020 21:56:04]
AdwCleaner[S10].txt - [2962 octets] - [22/09/2020 20:32:44]

########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C10].txt ##########

Uživatelský avatar
Diallix
Rádce
Rádce
Příspěvky: 2689
Registrován: 27 dub 2008 10:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu logů, pomalý start notebooku

#5 Příspěvek od Diallix »

Dobre.

Poprosim o nove logy z FRST + ADDITION.
Vyšla moja nová kniha BOTNETY! :173: Informácie o nej nájdete tu: >> BOTNETY <<

¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­
---
Obrázek Hľadáme nové posily do nášej CyberSecurity UNIT jednotky. Viac informácií o tom, čo to obnáša a ako sa pripojiť nájdete tu: >> CyberSecurity UNIT << Obrázek
----
Nízkoúrovňový, Vysokoúrovňový programátor - profilová karta tu: card <<
----
Háveťárna - UPLOAD Malwaru: >> upload <<
---
Ak sa Vám ľúbi moja práca a ste sňou spokojný, môžete ma kontaktovať na: diallix@centrum.sk, info@diallix.net alebo diallix@forum.viry.cz .
---
Momentálne aktívny ako:
- konzultant, vývojár a tutor výskumu inteligentného malwaru.
- tutor v oblasti dotazovacích jazykoch SQL (TSQL, PLSQL), objektového programovania (c++,c#,php) pre študentov.

Na fóre pôsobím ako:
- Bezpečnostná autorita viry.cz
- Zástupca tutora pre vzdelávanie nováčikov
- Zakladateľ Cyber Security jednotky

zdenek6041
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 111
Registrován: 30 led 2008 16:10

Re: Prosím o kontrolu logů, pomalý start notebooku

#6 Příspěvek od zdenek6041 »

Logy z FRST.
Přílohy
Addition.rar
(15.64 KiB) Staženo 29 x

zdenek6041
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 111
Registrován: 30 led 2008 16:10

Re: Prosím o kontrolu logů, pomalý start notebooku

#7 Příspěvek od zdenek6041 »

A ještě jeden.
Přílohy
FRST.rar
(34.92 KiB) Staženo 28 x

Uživatelský avatar
Diallix
Rádce
Rádce
Příspěvky: 2689
Registrován: 27 dub 2008 10:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu logů, pomalý start notebooku

#8 Příspěvek od Diallix »

Do poznamkoveho bloku skopirujte obsah dole:

Kód: Vybrat vše

HKLM Group Policy restriction on software: %systemroot%\system32\mrt.exe <==== ATTENTION
FF HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Restriction <==== ATTENTION
Task: {1AE65270-AD5E-4374-BD08-3DB8058F88DD} - System32\Tasks\Adobe Acrobat Update Task => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe [1336400 2020-07-08] (Adobe Inc. -> Adobe Inc.)
Task: {21FF3280-643C-46EE-AEC5-82736122D21F} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [153752 2017-02-27] (Google Inc -> Google Inc.)
Task: {222F67FA-4607-4253-B2F2-17DBF312117E} - \Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\48c01a85-c131-40b6-83b2-0ed95ab2ce22 -> No File <==== ATTENTION
Task: {441A6887-B0C3-406A-96DB-9CF9B9726605} - \Lenovo\ImController\Lenovo iM Controller Monitor -> No File <==== ATTENTION
Task: {6952B8A3-2FC2-498F-9902-A8DE39A9EBB1} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [153752 2017-02-27] (Google Inc -> Google Inc.)
Task: {7CB87ED0-0D19-4071-B8FD-6C9D0A4B4D10} - \Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\4ef01f7b-639a-40bf-9621-ecfb8ecdbb7c -> No File <==== ATTENTION
Task: {B037B880-06A2-4105-B0C4-B523D397C759} - \Lenovo\ImController\Lenovo iM Controller Scheduled Maintenance -> No File <==== ATTENTION
Task: {F47A76DE-D520-46F4-B803-2F48A5378A2A} - \Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\030b54a0-f587-48b7-a028-9c09c627dab7 -> No File <==== ATTENTION
Task: {D8C1C430-9ED4-4221-961C-ABFD77BB2DAF} - \Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\42fb72ba-d325-4180-bc99-508da87759b0 -> No File <==== ATTENTION
Task: {D01DA907-A693-42BB-B53C-4C72CE6391A5} - System32\Tasks\PDVDServ Task => C:\Program Files (x86)\Lenovo\PowerDVD10\PDVD10Serv.EXE [95192 2013-03-09] (CyberLink Corp. -> CyberLink Corp.)
Task: {BBA4731A-682C-4D1F-AC6A-F7DD521548A1} - System32\Tasks\Opera scheduled assistant Autoupdate 1582733411 => C:\Users\Zdeněk\AppData\Local\Programs\Opera\launcher.exe [1529880 2020-09-15] (Opera Software AS -> Opera Software)
Task: {C27B6EF3-E345-48D3-AC68-E4C3DE1E5E03} - System32\Tasks\ISM-UpdateService-4e00205a-2ab1-4423-8f77-cc25b82cde1d => C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) ME FW Recovery Agent\bin\Bootstrap.exe [233760 2013-03-07] (Intel® Services Manager -> Intel Corporation)
Task: {91A151C2-9B87-4D47-8B56-DF65BB0AC415} - System32\Tasks\DivXUpdate => C:\Program Files (x86)\Common Files\DivX Shared\DivX Update\DivXUpdate.exe [68568 2017-08-02] (DivX, LLC -> DivX, LLC)
Task: {7195A8F4-D301-407A-A62F-7CB362D6BC5F} - System32\Tasks\Opera scheduled Autoupdate 1582373759 => C:\Users\Zdeněk\AppData\Local\Programs\Opera\launcher.exe [1529880 2020-09-15] (Opera Software AS -> Opera Software)
Task: {6952B8A3-2FC2-498F-9902-A8DE39A9EBB1} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [153752 2017-02-27] (Google Inc -> Google Inc.)
Task: C:\WINDOWS\Tasks\Driver Easy Scheduled Scan.job => C:\Program Files\Easeware\DriverEasy\DriverEasy.exe
Task: {50FD8E8E-A83E-4FCA-94C5-7D89DF152B69} - System32\Tasks\Driver Easy Scheduled Scan => C:\Program Files\Easeware\DriverEasy\DriverEasy.exe [3594208 2019-05-06] (Easeware Technology Limited -> Easeware)
2020-09-22 21:36 - 2020-09-22 21:36 - 000000180 _____ C:\WINDOWS\system32\{A6D608F0-0BDE-491A-97AE-5C4B05D86E01}.bat
2020-09-08 22:15 - 2020-09-08 22:16 - 000003546 _____ C:\WINDOWS\system32\Tasks\Driver Easy Scheduled Scan
2020-09-08 22:15 - 2020-09-08 22:16 - 000003512 _____ C:\WINDOWS\system32\Tasks\MicrosoftEdgeUpdateTaskMachineUA
Task: {50FD8E8E-A83E-4FCA-94C5-7D89DF152B69} - System32\Tasks\Driver Easy Scheduled Scan => C:\Program Files\Easeware\DriverEasy\DriverEasy.exe [3594208 2019-05-06] (Easeware Technology Limited -> Easeware)
ShellIconOverlayIdentifiers: [00asw] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} =>  -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} =>  -> No File
ContextMenuHandlers1: [CLVDShellExt] -> {3E2A0A32-6E14-4BAD-AA87-BBB6A75EBFF2} =>  -> No File
ContextMenuHandlers2: [CLVDShellExt] -> {3E2A0A32-6E14-4BAD-AA87-BBB6A75EBFF2} =>  -> No File
ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} =>  -> No File
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = about:blank
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1445349581-1779492949-3906029967-1001 -> DefaultScope {9683E1F4-6C8D-465F-9812-67268B4F2AD8} URL = 
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1445349581-1779492949-3906029967-1001 -> {9683E1F4-6C8D-465F-9812-67268B4F2AD8} URL = 

EmptyTemp:

Poznamkovy blok ulozte pod nazvom fixlist.txt do umiestnenia kde je FRST.
Spustite FRST a odkliknite tlacidlo: Fix
Vykona sa funkcionalita po ktorej sa pocitac rebootuje. Po reboote sem vlozte obsah logu: fixlog.txt ulozeneho v umiestneni FRST.
Vyšla moja nová kniha BOTNETY! :173: Informácie o nej nájdete tu: >> BOTNETY <<

¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­
---
Obrázek Hľadáme nové posily do nášej CyberSecurity UNIT jednotky. Viac informácií o tom, čo to obnáša a ako sa pripojiť nájdete tu: >> CyberSecurity UNIT << Obrázek
----
Nízkoúrovňový, Vysokoúrovňový programátor - profilová karta tu: card <<
----
Háveťárna - UPLOAD Malwaru: >> upload <<
---
Ak sa Vám ľúbi moja práca a ste sňou spokojný, môžete ma kontaktovať na: diallix@centrum.sk, info@diallix.net alebo diallix@forum.viry.cz .
---
Momentálne aktívny ako:
- konzultant, vývojár a tutor výskumu inteligentného malwaru.
- tutor v oblasti dotazovacích jazykoch SQL (TSQL, PLSQL), objektového programovania (c++,c#,php) pre študentov.

Na fóre pôsobím ako:
- Bezpečnostná autorita viry.cz
- Zástupca tutora pre vzdelávanie nováčikov
- Zakladateľ Cyber Security jednotky

zdenek6041
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 111
Registrován: 30 led 2008 16:10

Re: Prosím o kontrolu logů, pomalý start notebooku

#9 Příspěvek od zdenek6041 »

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 23-09-2020
Ran by Zdeněk (25-09-2020 17:19:52) Run:1
Running from C:\Users\Zdeněk\Desktop
Loaded Profiles: Zdeněk
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
HKLM Group Policy restriction on software: %systemroot%\system32\mrt.exe <==== ATTENTION
FF HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Restriction <==== ATTENTION
Task: {1AE65270-AD5E-4374-BD08-3DB8058F88DD} - System32\Tasks\Adobe Acrobat Update Task => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe [1336400 2020-07-08] (Adobe Inc. -> Adobe Inc.)
Task: {21FF3280-643C-46EE-AEC5-82736122D21F} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [153752 2017-02-27] (Google Inc -> Google Inc.)
Task: {222F67FA-4607-4253-B2F2-17DBF312117E} - \Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\48c01a85-c131-40b6-83b2-0ed95ab2ce22 -> No File <==== ATTENTION
Task: {441A6887-B0C3-406A-96DB-9CF9B9726605} - \Lenovo\ImController\Lenovo iM Controller Monitor -> No File <==== ATTENTION
Task: {6952B8A3-2FC2-498F-9902-A8DE39A9EBB1} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [153752 2017-02-27] (Google Inc -> Google Inc.)
Task: {7CB87ED0-0D19-4071-B8FD-6C9D0A4B4D10} - \Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\4ef01f7b-639a-40bf-9621-ecfb8ecdbb7c -> No File <==== ATTENTION
Task: {B037B880-06A2-4105-B0C4-B523D397C759} - \Lenovo\ImController\Lenovo iM Controller Scheduled Maintenance -> No File <==== ATTENTION
Task: {F47A76DE-D520-46F4-B803-2F48A5378A2A} - \Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\030b54a0-f587-48b7-a028-9c09c627dab7 -> No File <==== ATTENTION
Task: {D8C1C430-9ED4-4221-961C-ABFD77BB2DAF} - \Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\42fb72ba-d325-4180-bc99-508da87759b0 -> No File <==== ATTENTION
Task: {D01DA907-A693-42BB-B53C-4C72CE6391A5} - System32\Tasks\PDVDServ Task => C:\Program Files (x86)\Lenovo\PowerDVD10\PDVD10Serv.EXE [95192 2013-03-09] (CyberLink Corp. -> CyberLink Corp.)
Task: {BBA4731A-682C-4D1F-AC6A-F7DD521548A1} - System32\Tasks\Opera scheduled assistant Autoupdate 1582733411 => C:\Users\Zdeněk\AppData\Local\Programs\Opera\launcher.exe [1529880 2020-09-15] (Opera Software AS -> Opera Software)
Task: {C27B6EF3-E345-48D3-AC68-E4C3DE1E5E03} - System32\Tasks\ISM-UpdateService-4e00205a-2ab1-4423-8f77-cc25b82cde1d => C:\Program Files (x86)\Intel\Intel(R) ME FW Recovery Agent\bin\Bootstrap.exe [233760 2013-03-07] (Intel® Services Manager -> Intel Corporation)
Task: {91A151C2-9B87-4D47-8B56-DF65BB0AC415} - System32\Tasks\DivXUpdate => C:\Program Files (x86)\Common Files\DivX Shared\DivX Update\DivXUpdate.exe [68568 2017-08-02] (DivX, LLC -> DivX, LLC)
Task: {7195A8F4-D301-407A-A62F-7CB362D6BC5F} - System32\Tasks\Opera scheduled Autoupdate 1582373759 => C:\Users\Zdeněk\AppData\Local\Programs\Opera\launcher.exe [1529880 2020-09-15] (Opera Software AS -> Opera Software)
Task: {6952B8A3-2FC2-498F-9902-A8DE39A9EBB1} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [153752 2017-02-27] (Google Inc -> Google Inc.)
Task: C:\WINDOWS\Tasks\Driver Easy Scheduled Scan.job => C:\Program Files\Easeware\DriverEasy\DriverEasy.exe
Task: {50FD8E8E-A83E-4FCA-94C5-7D89DF152B69} - System32\Tasks\Driver Easy Scheduled Scan => C:\Program Files\Easeware\DriverEasy\DriverEasy.exe [3594208 2019-05-06] (Easeware Technology Limited -> Easeware)
2020-09-22 21:36 - 2020-09-22 21:36 - 000000180 _____ C:\WINDOWS\system32\{A6D608F0-0BDE-491A-97AE-5C4B05D86E01}.bat
2020-09-08 22:15 - 2020-09-08 22:16 - 000003546 _____ C:\WINDOWS\system32\Tasks\Driver Easy Scheduled Scan
2020-09-08 22:15 - 2020-09-08 22:16 - 000003512 _____ C:\WINDOWS\system32\Tasks\MicrosoftEdgeUpdateTaskMachineUA
Task: {50FD8E8E-A83E-4FCA-94C5-7D89DF152B69} - System32\Tasks\Driver Easy Scheduled Scan => C:\Program Files\Easeware\DriverEasy\DriverEasy.exe [3594208 2019-05-06] (Easeware Technology Limited -> Easeware)
ShellIconOverlayIdentifiers: [00asw] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> No File
ContextMenuHandlers1: [CLVDShellExt] -> {3E2A0A32-6E14-4BAD-AA87-BBB6A75EBFF2} => -> No File
ContextMenuHandlers2: [CLVDShellExt] -> {3E2A0A32-6E14-4BAD-AA87-BBB6A75EBFF2} => -> No File
ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => -> No File
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = about:blank
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1445349581-1779492949-3906029967-1001 -> DefaultScope {9683E1F4-6C8D-465F-9812-67268B4F2AD8} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1445349581-1779492949-3906029967-1001 -> {9683E1F4-6C8D-465F-9812-67268B4F2AD8} URL =

EmptyTemp:

*****************

HKLM Group Policy restriction on software: %systemroot%\system32\mrt.exe <==== ATTENTION => restored successfully
HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{1AE65270-AD5E-4374-BD08-3DB8058F88DD}" => not found
C:\WINDOWS\System32\Tasks\Adobe Acrobat Update Task => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Adobe Acrobat Update Task" => removed successfully
HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{21FF3280-643C-46EE-AEC5-82736122D21F} => removed successfully
HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{21FF3280-643C-46EE-AEC5-82736122D21F} => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => moved successfully
HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineCore => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{222F67FA-4607-4253-B2F2-17DBF312117E}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{222F67FA-4607-4253-B2F2-17DBF312117E}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\48c01a85-c131-40b6-83b2-0ed95ab2ce22" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{441A6887-B0C3-406A-96DB-9CF9B9726605}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{441A6887-B0C3-406A-96DB-9CF9B9726605}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Lenovo\ImController\Lenovo iM Controller Monitor" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{6952B8A3-2FC2-498F-9902-A8DE39A9EBB1}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{6952B8A3-2FC2-498F-9902-A8DE39A9EBB1}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineUA" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{7CB87ED0-0D19-4071-B8FD-6C9D0A4B4D10}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{7CB87ED0-0D19-4071-B8FD-6C9D0A4B4D10}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\4ef01f7b-639a-40bf-9621-ecfb8ecdbb7c" => removed successfully
HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{B037B880-06A2-4105-B0C4-B523D397C759} => removed successfully
HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{B037B880-06A2-4105-B0C4-B523D397C759} => removed successfully
HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Lenovo\ImController\Lenovo iM Controller Scheduled Maintenance => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{F47A76DE-D520-46F4-B803-2F48A5378A2A}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{F47A76DE-D520-46F4-B803-2F48A5378A2A}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\030b54a0-f587-48b7-a028-9c09c627dab7" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{D8C1C430-9ED4-4221-961C-ABFD77BB2DAF}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{D8C1C430-9ED4-4221-961C-ABFD77BB2DAF}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\42fb72ba-d325-4180-bc99-508da87759b0" => removed successfully
HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{D01DA907-A693-42BB-B53C-4C72CE6391A5} => removed successfully
HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{D01DA907-A693-42BB-B53C-4C72CE6391A5} => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\PDVDServ Task => moved successfully
HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\PDVDServ Task => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{BBA4731A-682C-4D1F-AC6A-F7DD521548A1}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{BBA4731A-682C-4D1F-AC6A-F7DD521548A1}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\Opera scheduled assistant Autoupdate 1582733411 => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Opera scheduled assistant Autoupdate 1582733411" => removed successfully
HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{C27B6EF3-E345-48D3-AC68-E4C3DE1E5E03} => removed successfully
HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{C27B6EF3-E345-48D3-AC68-E4C3DE1E5E03} => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\ISM-UpdateService-4e00205a-2ab1-4423-8f77-cc25b82cde1d => moved successfully
HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\ISM-UpdateService-4e00205a-2ab1-4423-8f77-cc25b82cde1d => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{91A151C2-9B87-4D47-8B56-DF65BB0AC415}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{91A151C2-9B87-4D47-8B56-DF65BB0AC415}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\DivXUpdate => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\DivXUpdate" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{7195A8F4-D301-407A-A62F-7CB362D6BC5F}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{7195A8F4-D301-407A-A62F-7CB362D6BC5F}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\Opera scheduled Autoupdate 1582373759 => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Opera scheduled Autoupdate 1582373759" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{6952B8A3-2FC2-498F-9902-A8DE39A9EBB1}" => not found
"C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA" => not found
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineUA" => not found
C:\WINDOWS\Tasks\Driver Easy Scheduled Scan.job => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{50FD8E8E-A83E-4FCA-94C5-7D89DF152B69}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{50FD8E8E-A83E-4FCA-94C5-7D89DF152B69}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\Driver Easy Scheduled Scan => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Driver Easy Scheduled Scan" => removed successfully
C:\WINDOWS\system32\{A6D608F0-0BDE-491A-97AE-5C4B05D86E01}.bat => moved successfully
"C:\WINDOWS\system32\Tasks\Driver Easy Scheduled Scan" => not found
C:\WINDOWS\system32\Tasks\MicrosoftEdgeUpdateTaskMachineUA => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{50FD8E8E-A83E-4FCA-94C5-7D89DF152B69}" => not found
"C:\WINDOWS\System32\Tasks\Driver Easy Scheduled Scan" => not found
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Driver Easy Scheduled Scan" => not found
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\00asw => removed successfully
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\00avast => removed successfully
HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\CLVDShellExt => removed successfully
HKLM\Software\Classes\Drive\ShellEx\ContextMenuHandlers\CLVDShellExt => removed successfully
HKLM\Software\Classes\Directory\Background\ShellEx\ContextMenuHandlers\igfxcui => removed successfully
HKLM\Software\\Microsoft\Internet Explorer\Main\\"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157" => value restored successfully
"HKU\S-1-5-21-1445349581-1779492949-3906029967-1001\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\\DefaultScope" => removed successfully
HKU\S-1-5-21-1445349581-1779492949-3906029967-1001\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{9683E1F4-6C8D-465F-9812-67268B4F2AD8} => removed successfully

=========== EmptyTemp: ==========

BITS transfer queue => 10248192 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 10535156 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 343 B
Windows/system/drivers => 387764 B
Edge => 130798 B
Chrome => 348059033 B
Firefox => 8672087 B
Opera => 139750 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
Users => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 0 B
systemprofile32 => 0 B
LocalService => 0 B
NetworkService => 10917722 B
Zdeněk => 47520729 B
Administrator => 47520729 B
.NET v4.5 => 47520729 B
DefaultAppPool => 47520729 B
.NET v4.5 Classic => 47520729 B

RecycleBin => 0 B
EmptyTemp: => 597.7 MB temporary data Removed.

================================


The system needed a reboot.

==== End of Fixlog 17:22:04 ====

Uživatelský avatar
Diallix
Rádce
Rádce
Příspěvky: 2689
Registrován: 27 dub 2008 10:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu logů, pomalý start notebooku

#10 Příspěvek od Diallix »

Ako je na tom pocitac?
Vyšla moja nová kniha BOTNETY! :173: Informácie o nej nájdete tu: >> BOTNETY <<

¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­
---
Obrázek Hľadáme nové posily do nášej CyberSecurity UNIT jednotky. Viac informácií o tom, čo to obnáša a ako sa pripojiť nájdete tu: >> CyberSecurity UNIT << Obrázek
----
Nízkoúrovňový, Vysokoúrovňový programátor - profilová karta tu: card <<
----
Háveťárna - UPLOAD Malwaru: >> upload <<
---
Ak sa Vám ľúbi moja práca a ste sňou spokojný, môžete ma kontaktovať na: diallix@centrum.sk, info@diallix.net alebo diallix@forum.viry.cz .
---
Momentálne aktívny ako:
- konzultant, vývojár a tutor výskumu inteligentného malwaru.
- tutor v oblasti dotazovacích jazykoch SQL (TSQL, PLSQL), objektového programovania (c++,c#,php) pre študentov.

Na fóre pôsobím ako:
- Bezpečnostná autorita viry.cz
- Zástupca tutora pre vzdelávanie nováčikov
- Zakladateľ Cyber Security jednotky

zdenek6041
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 111
Registrován: 30 led 2008 16:10

Re: Prosím o kontrolu logů, pomalý start notebooku

#11 Příspěvek od zdenek6041 »

Start notebooku je stále pomalý. Zjistil jsem, že mi nefunguje vyhledávání v Průzkumníku windows ani lupa dole na liště. Nereaguje tlačítko Start.
Je možný, že by to mohlo dělat po aktualizaci Windows na verzi 2004?

Uživatelský avatar
Diallix
Rádce
Rádce
Příspěvky: 2689
Registrován: 27 dub 2008 10:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu logů, pomalý start notebooku

#12 Příspěvek od Diallix »

Ked spustite task manager - CTRL + ALT + DELETE -> Podrobnosti, ktory proces/procesy najviac zatazuju system?
Vyšla moja nová kniha BOTNETY! :173: Informácie o nej nájdete tu: >> BOTNETY <<

¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­
---
Obrázek Hľadáme nové posily do nášej CyberSecurity UNIT jednotky. Viac informácií o tom, čo to obnáša a ako sa pripojiť nájdete tu: >> CyberSecurity UNIT << Obrázek
----
Nízkoúrovňový, Vysokoúrovňový programátor - profilová karta tu: card <<
----
Háveťárna - UPLOAD Malwaru: >> upload <<
---
Ak sa Vám ľúbi moja práca a ste sňou spokojný, môžete ma kontaktovať na: diallix@centrum.sk, info@diallix.net alebo diallix@forum.viry.cz .
---
Momentálne aktívny ako:
- konzultant, vývojár a tutor výskumu inteligentného malwaru.
- tutor v oblasti dotazovacích jazykoch SQL (TSQL, PLSQL), objektového programovania (c++,c#,php) pre študentov.

Na fóre pôsobím ako:
- Bezpečnostná autorita viry.cz
- Zástupca tutora pre vzdelávanie nováčikov
- Zakladateľ Cyber Security jednotky

zdenek6041
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 111
Registrován: 30 led 2008 16:10

Re: Prosím o kontrolu logů, pomalý start notebooku

#13 Příspěvek od zdenek6041 »

V příloze jsem poslal screen task manageru.
Přílohy
procesy.png
procesy.png (153.05 KiB) Zobrazeno 756 x

Uživatelský avatar
Diallix
Rádce
Rádce
Příspěvky: 2689
Registrován: 27 dub 2008 10:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu logů, pomalý start notebooku

#14 Příspěvek od Diallix »

Do poznamkoveho bloku skopirujte obsah dole:

Kód: Vybrat vše

R2 GDCAgent; C:\Program Files (x86)\Lenovo\GDCAgentSetupRed\GDCAgent.exe [1122744 2015-06-01] (LENOVO -> )
Poznamkovy blok ulozte pod nazvom fixlist.txt do umiestnenia kde je FRST.
Spustite FRST a odkliknite tlacidlo: Fix
Vykona sa funkcionalita po ktorej sa pocitac rebootuje. Po reboote sem vlozte obsah logu: fixlog.txt ulozeneho v umiestneni FRST.
Vyšla moja nová kniha BOTNETY! :173: Informácie o nej nájdete tu: >> BOTNETY <<

¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­
---
Obrázek Hľadáme nové posily do nášej CyberSecurity UNIT jednotky. Viac informácií o tom, čo to obnáša a ako sa pripojiť nájdete tu: >> CyberSecurity UNIT << Obrázek
----
Nízkoúrovňový, Vysokoúrovňový programátor - profilová karta tu: card <<
----
Háveťárna - UPLOAD Malwaru: >> upload <<
---
Ak sa Vám ľúbi moja práca a ste sňou spokojný, môžete ma kontaktovať na: diallix@centrum.sk, info@diallix.net alebo diallix@forum.viry.cz .
---
Momentálne aktívny ako:
- konzultant, vývojár a tutor výskumu inteligentného malwaru.
- tutor v oblasti dotazovacích jazykoch SQL (TSQL, PLSQL), objektového programovania (c++,c#,php) pre študentov.

Na fóre pôsobím ako:
- Bezpečnostná autorita viry.cz
- Zástupca tutora pre vzdelávanie nováčikov
- Zakladateľ Cyber Security jednotky

zdenek6041
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 111
Registrován: 30 led 2008 16:10

Re: Prosím o kontrolu logů, pomalý start notebooku

#15 Příspěvek od zdenek6041 »

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 30-09-2020
Ran by Zdeněk (30-09-2020 20:59:54) Run:2
Running from C:\Users\Zdeněk\Desktop
Loaded Profiles: Zdeněk
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
R2 GDCAgent; C:\Program Files (x86)\Lenovo\GDCAgentSetupRed\GDCAgent.exe [1122744 2015-06-01] (LENOVO -> )
*****************

GDCAgent => Unable to stop service.
HKLM\System\CurrentControlSet\Services\GDCAgent => removed successfully
GDCAgent => service removed successfully


The system needed a reboot.

==== End of Fixlog 20:59:59 ====

Odpovědět