
Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz
Prosím pomoc, skoro jistě mi byl nainstalován Keylogger
Moderátor: Moderátoři
Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.
!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.
!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Prosím pomoc, skoro jistě mi byl nainstalován Keylogger
Dobrý den,
útočník měl fyzicky přístup k počítači, změnil heslo uživatele windows a heslo pro přístup do databáze SQL. Jelikož bylo heslo do databáze prakticky ihned, co jsem ho přenastavil, opět změněno, mám vážné podezření na keylogger. Ve výjimkách firewallu jsou podezřelé záznamy @firewallApi.dll,-80201 a @firewallApi.dll,-80206, což mě v tom jen utvrzuje. Děkuji za pomoc.
útočník měl fyzicky přístup k počítači, změnil heslo uživatele windows a heslo pro přístup do databáze SQL. Jelikož bylo heslo do databáze prakticky ihned, co jsem ho přenastavil, opět změněno, mám vážné podezření na keylogger. Ve výjimkách firewallu jsou podezřelé záznamy @firewallApi.dll,-80201 a @firewallApi.dll,-80206, což mě v tom jen utvrzuje. Děkuji za pomoc.
- Přílohy
-
- frst.zip
- (29.02 KiB) Staženo 78 x
- Rudy
- Site Admin
- Příspěvky: 119418
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím pomoc, skoro jistě mi byl nainstalován Keylogger
Zdravím!
Spusťte tuto utilitu:
Spusťte tuto utilitu:
Ulozte na plochu AdwCleaner https://malwarebytes.com/adwcleaner/ nebo http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
ukoncete vsechny programy
odsouhlaste licencni podmiky (EULA) klikem na Souhlasim
kliknete pravym na ikonu AdwCleaneru a vyberte Spustit jako spravce (v pripade Win XP spustte obycejne dvojklikem)
kliknete na Skenovat nyni (Scan now), pote na Cisteni a opravy (Clean and Repair)
po restartu na Vas vyskoci log (pripadne jej najdete v C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[Cxx].txt), jehoz obsah zkopirujte do pristi odpovedi
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Re: Prosím pomoc, skoro jistě mi byl nainstalován Keylogger
Děkuji.
Našlo to jen nastavení ikon od cloudu Mega, ale nechal jsem je radši odebrat. Možnost Clean and Repair mi to nenabídlo.
# -------------------------------
# Malwarebytes AdwCleaner 7.4.2.0
# -------------------------------
# Build: 10-21-2019
# Database: 2019-11-19.3 (Cloud)
# Support: https://www.malwarebytes.com/support
#
# -------------------------------
# Mode: Clean
# -------------------------------
# Start: 11-20-2019
# Duration: 00:00:01
# OS: Windows 10 Pro
# Cleaned: 4
# Failed: 0
***** [ Services ] *****
No malicious services cleaned.
***** [ Folders ] *****
No malicious folders cleaned.
***** [ Files ] *****
No malicious files cleaned.
***** [ DLL ] *****
No malicious DLLs cleaned.
***** [ WMI ] *****
No malicious WMI cleaned.
***** [ Shortcuts ] *****
No malicious shortcuts cleaned.
***** [ Tasks ] *****
No malicious tasks cleaned.
***** [ Registry ] *****
Deleted HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\###MegaShellExtPending
Deleted HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\###MegaShellExtSynced
Deleted HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\###MegaShellExtPending
Deleted HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\###MegaShellExtSynced
***** [ Chromium (and derivatives) ] *****
No malicious Chromium entries cleaned.
***** [ Chromium URLs ] *****
No malicious Chromium URLs cleaned.
***** [ Firefox (and derivatives) ] *****
No malicious Firefox entries cleaned.
***** [ Firefox URLs ] *****
No malicious Firefox URLs cleaned.
***** [ Preinstalled Software ] *****
No Preinstalled Software cleaned.
*************************
[+] Delete Tracing Keys
[+] Reset Winsock
*************************
AdwCleaner_Debug.log - [19121 octets] - [20/11/2019 08:36:07]
AdwCleaner[S00].txt - [1933 octets] - [20/11/2019 08:36:34]
AdwCleaner[S01].txt - [1995 octets] - [20/11/2019 10:33:44]
########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C01].txt ##########
Našlo to jen nastavení ikon od cloudu Mega, ale nechal jsem je radši odebrat. Možnost Clean and Repair mi to nenabídlo.
# -------------------------------
# Malwarebytes AdwCleaner 7.4.2.0
# -------------------------------
# Build: 10-21-2019
# Database: 2019-11-19.3 (Cloud)
# Support: https://www.malwarebytes.com/support
#
# -------------------------------
# Mode: Clean
# -------------------------------
# Start: 11-20-2019
# Duration: 00:00:01
# OS: Windows 10 Pro
# Cleaned: 4
# Failed: 0
***** [ Services ] *****
No malicious services cleaned.
***** [ Folders ] *****
No malicious folders cleaned.
***** [ Files ] *****
No malicious files cleaned.
***** [ DLL ] *****
No malicious DLLs cleaned.
***** [ WMI ] *****
No malicious WMI cleaned.
***** [ Shortcuts ] *****
No malicious shortcuts cleaned.
***** [ Tasks ] *****
No malicious tasks cleaned.
***** [ Registry ] *****
Deleted HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\###MegaShellExtPending
Deleted HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\###MegaShellExtSynced
Deleted HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\###MegaShellExtPending
Deleted HKLM\Software\Wow6432Node\\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\###MegaShellExtSynced
***** [ Chromium (and derivatives) ] *****
No malicious Chromium entries cleaned.
***** [ Chromium URLs ] *****
No malicious Chromium URLs cleaned.
***** [ Firefox (and derivatives) ] *****
No malicious Firefox entries cleaned.
***** [ Firefox URLs ] *****
No malicious Firefox URLs cleaned.
***** [ Preinstalled Software ] *****
No Preinstalled Software cleaned.
*************************
[+] Delete Tracing Keys
[+] Reset Winsock
*************************
AdwCleaner_Debug.log - [19121 octets] - [20/11/2019 08:36:07]
AdwCleaner[S00].txt - [1933 octets] - [20/11/2019 08:36:34]
AdwCleaner[S01].txt - [1995 octets] - [20/11/2019 10:33:44]
########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C01].txt ##########
- Rudy
- Site Admin
- Příspěvky: 119418
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím pomoc, skoro jistě mi byl nainstalován Keylogger
Dejte nové logy FRST+Addition.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Re: Prosím pomoc, skoro jistě mi byl nainstalován Keylogger
Tady jsou
- Přílohy
-
- frst.zip
- (28.83 KiB) Staženo 83 x
- Rudy
- Site Admin
- Příspěvky: 119418
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím pomoc, skoro jistě mi byl nainstalován Keylogger
Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Uložte na plochu jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.Start
CloseProcesses:
Task: {2240BE0F-9FAC-4CB5-9D2B-E7F9E7E924A4} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [154440 2016-07-12] (Google Inc -> Google Inc.)
Task: {C2E89C95-AC3B-4589-9E5F-1886EB3F210D} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [154440 2016-07-12] (Google Inc -> Google Inc.)
C:\WINDOWS\system32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA
C:\WINDOWS\system32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore
ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => -> No File
FirewallRules: [{7819FCBB-F7C7-4390-87F9-A1DCAF558AF2}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\ZebraNetworkSystems\NeoRouter\NRService.exe No File
FirewallRules: [{BF634543-FE40-4864-BE45-50B57A77304F}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\ZebraNetworkSystems\NeoRouter\NRService.exe No File
FirewallRules: [{467CE921-49EC-4B71-BE1C-2C30DDAA85A6}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\ZebraNetworkSystems\NeoRouter\NRServer.exe No File
FirewallRules: [{BEC834EC-4CB9-4C67-AF8E-6908B49D3B90}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\ZebraNetworkSystems\NeoRouter\NRServer.exe No File
FirewallRules: [{A2C86532-CE79-4B12-86C2-2593315F1EF5}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\ZebraNetworkSystems\NeoRouter\NRService.exe No File
FirewallRules: [{6BC58E4B-54F9-4E30-8CB3-CCFAAD7CBD24}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\ZebraNetworkSystems\NeoRouter\NRService.exe No File
FirewallRules: [{44AF95DD-21E8-45EF-9B91-99F4D8FF9D9D}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\ZebraNetworkSystems\NeoRouter\NRServer.exe No File
FirewallRules: [{9D2B50E9-FB30-47DD-9025-2F62B5E15CA5}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\ZebraNetworkSystems\NeoRouter\NRServer.exe No File
FirewallRules: [{A2C9C0F6-BB85-45CE-9C19-FC3BBCBB3C1F}] => (Allow) %ProgramFiles%\Microsoft SQL Server\MSSQL13.SQL2016\MSSQL\Binn\sqlservr.exe No File
FirewallRules: [{AA81D75D-5621-4F11-BF41-AAE5B7C8A23E}] => (Allow) %ProgramFiles% (x86)\Microsoft SQL Server\90\Shared\sqlbrowser.exe No File
FirewallRules: [{F3281BB6-F459-4E21-B89E-02270F7B7346}] => (Allow) %ProgramFiles% (x86)\SDServer\SDServer.exe No File
FirewallRules: [{A6F82E38-405C-410B-AC6A-5C73BEB1510F}] => (Allow) %ProgramFiles% (x86)\LCS International\Helios IQ\Helios.EXE No File
FirewallRules: [{33697AD6-4CFD-424B-AC44-56B291460680}] => (Allow) %ProgramFiles% (x86)\LCS International\Helios IQ\Helios.EXE No File
FirewallRules: [{34BAA8A1-4E70-4A38-8AF7-BFE57852CD8D}] => (Allow) %ProgramFiles% (x86)\LCS International\Helios IQ\Helios.EXE No File
EmptyTemp:
End
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Re: Prosím pomoc, skoro jistě mi byl nainstalován Keylogger
Můžu mít nejprve dotaz, proč odebíráme tato pravidla? Neorouter chápu, už v počítači ani není a pro nastavení VPN to není dobrá možnost. Kdysi jsem to zkoušel. Ale Helios, SD server a SQL server se používá. Nejsem si tedy jistý, jestli jsou tato pravidla pro jejich fungovaní nutná, ale ty soubory existují. Možná se vám nelíbí, že jsou některá pravidla i pro veřejné sítě. To proto, že nám často vypadává proud, po nahození se síť přenastaví na veřejnou a tím pádem není z jiného počítače přístup na SQL server a sdílené složky, dokud se nenastaví zpět na privátní. Byl jsem tedy nucen nastavit pravidlo i pro veřejné sítě.
Mám k vám plnou důvěru a tak se omlouvám, pokud je dotaz hloupý.
Mám k vám plnou důvěru a tak se omlouvám, pokud je dotaz hloupý.
- Rudy
- Site Admin
- Příspěvky: 119418
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím pomoc, skoro jistě mi byl nainstalován Keylogger
Je tam uvedeno "No file". To je informace o tom, že chybí soubor. Pravidlo zůstalo, leč nemá vztah k ničemu, co máte v PC. Kdyby se někdy v budoucnu soubor objevil a dožadoval se o přístup na síť, pravidlo se znovu vytvoří.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Re: Prosím pomoc, skoro jistě mi byl nainstalován Keylogger
To mě právě mátlo, protože těch posledních 6 souborů na disku je, kontroloval jsem to, ale neva. Kdyžtak přidám znova.
Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 19-11-2019
Ran by pc (20-11-2019 19:12:58) Run:1
Running from C:\Users\pc\Desktop
Loaded Profiles: pc & 22hlav & MSSQLFDLauncher$SQL2016 & SQLTELEMETRY$SQL2016 & MSSQL$SQL2016 & ReportServer$SQL2016 & MSSQLLaunchpad$SQL2016 (Available Profiles: pc & stroj & 22hlav & Host & MSSQLFDLauncher$SQL2016 & SQLTELEMETRY$SQL2016 & MSSQL$SQL2016 & ReportServer$SQL2016 & MSSQLLaunchpad$SQL2016)
Boot Mode: Normal
==============================================
fixlist content:
*****************
Start
CloseProcesses:
Task: {2240BE0F-9FAC-4CB5-9D2B-E7F9E7E924A4} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [154440 2016-07-12] (Google Inc -> Google Inc.)
Task: {C2E89C95-AC3B-4589-9E5F-1886EB3F210D} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [154440 2016-07-12] (Google Inc -> Google Inc.)
C:\WINDOWS\system32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA
C:\WINDOWS\system32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore
ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => -> No File
FirewallRules: [{7819FCBB-F7C7-4390-87F9-A1DCAF558AF2}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\ZebraNetworkSystems\NeoRouter\NRService.exe No File
FirewallRules: [{BF634543-FE40-4864-BE45-50B57A77304F}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\ZebraNetworkSystems\NeoRouter\NRService.exe No File
FirewallRules: [{467CE921-49EC-4B71-BE1C-2C30DDAA85A6}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\ZebraNetworkSystems\NeoRouter\NRServer.exe No File
FirewallRules: [{BEC834EC-4CB9-4C67-AF8E-6908B49D3B90}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\ZebraNetworkSystems\NeoRouter\NRServer.exe No File
FirewallRules: [{A2C86532-CE79-4B12-86C2-2593315F1EF5}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\ZebraNetworkSystems\NeoRouter\NRService.exe No File
FirewallRules: [{6BC58E4B-54F9-4E30-8CB3-CCFAAD7CBD24}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\ZebraNetworkSystems\NeoRouter\NRService.exe No File
FirewallRules: [{44AF95DD-21E8-45EF-9B91-99F4D8FF9D9D}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\ZebraNetworkSystems\NeoRouter\NRServer.exe No File
FirewallRules: [{9D2B50E9-FB30-47DD-9025-2F62B5E15CA5}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\ZebraNetworkSystems\NeoRouter\NRServer.exe No File
FirewallRules: [{A2C9C0F6-BB85-45CE-9C19-FC3BBCBB3C1F}] => (Allow) %ProgramFiles%\Microsoft SQL Server\MSSQL13.SQL2016\MSSQL\Binn\sqlservr.exe No File
FirewallRules: [{AA81D75D-5621-4F11-BF41-AAE5B7C8A23E}] => (Allow) %ProgramFiles% (x86)\Microsoft SQL Server\90\Shared\sqlbrowser.exe No File
FirewallRules: [{F3281BB6-F459-4E21-B89E-02270F7B7346}] => (Allow) %ProgramFiles% (x86)\SDServer\SDServer.exe No File
FirewallRules: [{A6F82E38-405C-410B-AC6A-5C73BEB1510F}] => (Allow) %ProgramFiles% (x86)\LCS International\Helios IQ\Helios.EXE No File
FirewallRules: [{33697AD6-4CFD-424B-AC44-56B291460680}] => (Allow) %ProgramFiles% (x86)\LCS International\Helios IQ\Helios.EXE No File
FirewallRules: [{34BAA8A1-4E70-4A38-8AF7-BFE57852CD8D}] => (Allow) %ProgramFiles% (x86)\LCS International\Helios IQ\Helios.EXE No File
EmptyTemp:
End
*****************
Processes closed successfully.
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{2240BE0F-9FAC-4CB5-9D2B-E7F9E7E924A4}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{2240BE0F-9FAC-4CB5-9D2B-E7F9E7E924A4}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineCore" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{C2E89C95-AC3B-4589-9E5F-1886EB3F210D}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{C2E89C95-AC3B-4589-9E5F-1886EB3F210D}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineUA" => removed successfully
"C:\WINDOWS\system32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA" => not found
"C:\WINDOWS\system32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore" => not found
HKLM\Software\Classes\Directory\Background\ShellEx\ContextMenuHandlers\igfxcui => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{7819FCBB-F7C7-4390-87F9-A1DCAF558AF2}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{BF634543-FE40-4864-BE45-50B57A77304F}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{467CE921-49EC-4B71-BE1C-2C30DDAA85A6}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{BEC834EC-4CB9-4C67-AF8E-6908B49D3B90}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{A2C86532-CE79-4B12-86C2-2593315F1EF5}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{6BC58E4B-54F9-4E30-8CB3-CCFAAD7CBD24}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{44AF95DD-21E8-45EF-9B91-99F4D8FF9D9D}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{9D2B50E9-FB30-47DD-9025-2F62B5E15CA5}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{A2C9C0F6-BB85-45CE-9C19-FC3BBCBB3C1F}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{AA81D75D-5621-4F11-BF41-AAE5B7C8A23E}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{F3281BB6-F459-4E21-B89E-02270F7B7346}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{A6F82E38-405C-410B-AC6A-5C73BEB1510F}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{33697AD6-4CFD-424B-AC44-56B291460680}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{34BAA8A1-4E70-4A38-8AF7-BFE57852CD8D}" => removed successfully
=========== EmptyTemp: ==========
BITS transfer queue => 10248192 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 50115354 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 506 B
Windows/system/drivers => 18611204855 B
Edge => 2211307 B
Chrome => 323311893 B
Firefox => 0 B
Opera => 0 B
Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
Users => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 0 B
systemprofile32 => 0 B
LocalService => 0 B
NetworkService => 281750 B
pc => 1508991578 B
stroj => 1600804208 B
22hlav => 1686672487 B
Host => 1765509194 B
sadmin => 1765521651 B
MSSQLFDLauncher$SQL2016 => 1765521651 B
SQLTELEMETRY$SQL2016 => 1765521651 B
MSSQL$SQL2016 => 1765521651 B
ReportServer$SQL2016 => 1765521651 B
MSSQLLaunchpad$SQL2016 => 1765528819 B
RecycleBin => 210807 B
EmptyTemp: => 33.7 GB temporary data Removed.
================================
The system needed a reboot.
==== End of Fixlog 19:15:52 ====
Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 19-11-2019
Ran by pc (20-11-2019 19:12:58) Run:1
Running from C:\Users\pc\Desktop
Loaded Profiles: pc & 22hlav & MSSQLFDLauncher$SQL2016 & SQLTELEMETRY$SQL2016 & MSSQL$SQL2016 & ReportServer$SQL2016 & MSSQLLaunchpad$SQL2016 (Available Profiles: pc & stroj & 22hlav & Host & MSSQLFDLauncher$SQL2016 & SQLTELEMETRY$SQL2016 & MSSQL$SQL2016 & ReportServer$SQL2016 & MSSQLLaunchpad$SQL2016)
Boot Mode: Normal
==============================================
fixlist content:
*****************
Start
CloseProcesses:
Task: {2240BE0F-9FAC-4CB5-9D2B-E7F9E7E924A4} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [154440 2016-07-12] (Google Inc -> Google Inc.)
Task: {C2E89C95-AC3B-4589-9E5F-1886EB3F210D} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [154440 2016-07-12] (Google Inc -> Google Inc.)
C:\WINDOWS\system32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA
C:\WINDOWS\system32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore
ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => -> No File
FirewallRules: [{7819FCBB-F7C7-4390-87F9-A1DCAF558AF2}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\ZebraNetworkSystems\NeoRouter\NRService.exe No File
FirewallRules: [{BF634543-FE40-4864-BE45-50B57A77304F}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\ZebraNetworkSystems\NeoRouter\NRService.exe No File
FirewallRules: [{467CE921-49EC-4B71-BE1C-2C30DDAA85A6}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\ZebraNetworkSystems\NeoRouter\NRServer.exe No File
FirewallRules: [{BEC834EC-4CB9-4C67-AF8E-6908B49D3B90}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\ZebraNetworkSystems\NeoRouter\NRServer.exe No File
FirewallRules: [{A2C86532-CE79-4B12-86C2-2593315F1EF5}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\ZebraNetworkSystems\NeoRouter\NRService.exe No File
FirewallRules: [{6BC58E4B-54F9-4E30-8CB3-CCFAAD7CBD24}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\ZebraNetworkSystems\NeoRouter\NRService.exe No File
FirewallRules: [{44AF95DD-21E8-45EF-9B91-99F4D8FF9D9D}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\ZebraNetworkSystems\NeoRouter\NRServer.exe No File
FirewallRules: [{9D2B50E9-FB30-47DD-9025-2F62B5E15CA5}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\ZebraNetworkSystems\NeoRouter\NRServer.exe No File
FirewallRules: [{A2C9C0F6-BB85-45CE-9C19-FC3BBCBB3C1F}] => (Allow) %ProgramFiles%\Microsoft SQL Server\MSSQL13.SQL2016\MSSQL\Binn\sqlservr.exe No File
FirewallRules: [{AA81D75D-5621-4F11-BF41-AAE5B7C8A23E}] => (Allow) %ProgramFiles% (x86)\Microsoft SQL Server\90\Shared\sqlbrowser.exe No File
FirewallRules: [{F3281BB6-F459-4E21-B89E-02270F7B7346}] => (Allow) %ProgramFiles% (x86)\SDServer\SDServer.exe No File
FirewallRules: [{A6F82E38-405C-410B-AC6A-5C73BEB1510F}] => (Allow) %ProgramFiles% (x86)\LCS International\Helios IQ\Helios.EXE No File
FirewallRules: [{33697AD6-4CFD-424B-AC44-56B291460680}] => (Allow) %ProgramFiles% (x86)\LCS International\Helios IQ\Helios.EXE No File
FirewallRules: [{34BAA8A1-4E70-4A38-8AF7-BFE57852CD8D}] => (Allow) %ProgramFiles% (x86)\LCS International\Helios IQ\Helios.EXE No File
EmptyTemp:
End
*****************
Processes closed successfully.
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{2240BE0F-9FAC-4CB5-9D2B-E7F9E7E924A4}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{2240BE0F-9FAC-4CB5-9D2B-E7F9E7E924A4}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineCore" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{C2E89C95-AC3B-4589-9E5F-1886EB3F210D}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{C2E89C95-AC3B-4589-9E5F-1886EB3F210D}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineUA" => removed successfully
"C:\WINDOWS\system32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA" => not found
"C:\WINDOWS\system32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore" => not found
HKLM\Software\Classes\Directory\Background\ShellEx\ContextMenuHandlers\igfxcui => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{7819FCBB-F7C7-4390-87F9-A1DCAF558AF2}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{BF634543-FE40-4864-BE45-50B57A77304F}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{467CE921-49EC-4B71-BE1C-2C30DDAA85A6}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{BEC834EC-4CB9-4C67-AF8E-6908B49D3B90}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{A2C86532-CE79-4B12-86C2-2593315F1EF5}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{6BC58E4B-54F9-4E30-8CB3-CCFAAD7CBD24}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{44AF95DD-21E8-45EF-9B91-99F4D8FF9D9D}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{9D2B50E9-FB30-47DD-9025-2F62B5E15CA5}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{A2C9C0F6-BB85-45CE-9C19-FC3BBCBB3C1F}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{AA81D75D-5621-4F11-BF41-AAE5B7C8A23E}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{F3281BB6-F459-4E21-B89E-02270F7B7346}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{A6F82E38-405C-410B-AC6A-5C73BEB1510F}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{33697AD6-4CFD-424B-AC44-56B291460680}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{34BAA8A1-4E70-4A38-8AF7-BFE57852CD8D}" => removed successfully
=========== EmptyTemp: ==========
BITS transfer queue => 10248192 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 50115354 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 506 B
Windows/system/drivers => 18611204855 B
Edge => 2211307 B
Chrome => 323311893 B
Firefox => 0 B
Opera => 0 B
Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
Users => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 0 B
systemprofile32 => 0 B
LocalService => 0 B
NetworkService => 281750 B
pc => 1508991578 B
stroj => 1600804208 B
22hlav => 1686672487 B
Host => 1765509194 B
sadmin => 1765521651 B
MSSQLFDLauncher$SQL2016 => 1765521651 B
SQLTELEMETRY$SQL2016 => 1765521651 B
MSSQL$SQL2016 => 1765521651 B
ReportServer$SQL2016 => 1765521651 B
MSSQLLaunchpad$SQL2016 => 1765528819 B
RecycleBin => 210807 B
EmptyTemp: => 33.7 GB temporary data Removed.
================================
The system needed a reboot.
==== End of Fixlog 19:15:52 ====
- Rudy
- Site Admin
- Příspěvky: 119418
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím pomoc, skoro jistě mi byl nainstalován Keylogger
Smazáno. Nastala nějaká změna?
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Vše v pořádku
No heslo do databáze už nikdo nezměnil a když nad tím tak přemýšlím, je dost pravděpodobné, že jsem jen ráno zapomněl, jaké heslo jsem večer nastavil a vyšiloval jsem tedy zbytečně. Musel jsem znovu přidat pravidla pro SQL server do firewallu a jinak žádný problém.
Jestli tedy podle vás nic nenasvědčuje přítomnosti keyloggeru, byl to planý poplach. Omlouvám se a děkuji za kontrolu.
Jestli tedy podle vás nic nenasvědčuje přítomnosti keyloggeru, byl to planý poplach. Omlouvám se a děkuji za kontrolu.
- Rudy
- Site Admin
- Příspěvky: 119418
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím pomoc, skoro jistě mi byl nainstalován Keylogger
Žádný keylogger jsem v systému neviděl. Nic se nesalo a nemáte zač. 

Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.