Právě je 23 črc 2019 00:30

Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Pravidla fóra


Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní: viewtopic.php?f=12&t=123975 . Děkujeme za pochopení.



Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Problém s chybou winscomrssrv.dll
PříspěvekNapsal: 28 úno 2019 16:05 
Offline
Návštěvník
Návštěvník

Registrován: 28 úno 2019 15:57
Příspěvky: 3
Zdravím,

od včerejšího odpoledne mám problém při startu PC. Jedná se o to, že po naběhnutí systému se zobrazí hláška, že chybí soubor winscomrssrv.dll. Překvapilo mě, že až na jeden případ, taktéž ze včerejšího dne, se to nikdy neřešilo. Tak se tímto na Vám obracím s prosbou, zda by někdo nevěděl jak tu chybu odstranit. Stejný případ jsem našel na stránce:
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3557576.html

S programem FRST jsem nikdy nepracoval, tak snad jsou přiložené soubory OK.

Předem děkuji za odpověď


Přílohy:
Poznámka: FRSTlog
FRST.rar [30.03 KiB]
79 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s chybou winscomrssrv.dll
PříspěvekNapsal: 28 úno 2019 16:42 
Offline
Rádce
Rádce
Uživatelský avatar

Registrován: 27 dub 2008 10:34
Příspěvky: 1678
mrknem na to

_________________
¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­
---
Obrázek Hľadáme nové posily do nášej CyberSecurity UNIT jednotky. Viac informácií o tom, čo to obnáša a ako sa pripojiť nájdete tu: >> CyberSecurity UNIT << Obrázek
----
Nízkoúrovňový, Vysokoúrovňový programátor - profilová karta tu: card <<
----
Háveťárna - UPLOAD Malwaru: >> upload <<
---
Ak sa Vám ľúbi moja práca a ste sňou spokojný, môžete ma kontaktovať na: diallix@centrum.sk, info@diallix.net alebo diallix@forum.viry.cz .
---
Momentálne aktívny ako:
- konzultant, vývojár a tutor výskumu inteligentného malwaru.
- tutor v oblasti dotazovacích jazykoch SQL (TSQL, PLSQL), objektového programovania (c++,c#,php) pre študentov.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s chybou winscomrssrv.dll
PříspěvekNapsal: 28 úno 2019 16:53 
Offline
Rádce
Rádce
Uživatelský avatar

Registrován: 27 dub 2008 10:34
Příspěvky: 1678
Do poznamkoveho bloku skopirujte obsah dole:

Kód:
CloseProcesses:
CreateRestorePoint:

HKLM\...\Policies\Explorer: [HideSCAHealth] 1
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender: Restriction <==== ATTENTION
S3 wuauserv; C:\Windows\system32\svchost.exe [51696 2018-09-15] (Microsoft Windows Publisher -> Microsoft Corporation) <==== ATTENTION (no ServiceDLL)
S3 wuauserv; C:\Windows\SysWOW64\svchost.exe [45448 2018-09-15] (Microsoft Windows Publisher -> Microsoft Corporation) <==== ATTENTION (no ServiceDLL)
S2 MSIREGISTER_MR; C:\MSI\MSIRegister\MSIRegisterService.exe [X]
S3 IntcAzAudAddService; \SystemRoot\system32\drivers\RTKVHD64.sys [X]
2019-02-05 22:28 - 2019-02-05 22:28 - 000000315 _____ C:\Windows\system32\DrtmAuth8.bin
2019-02-05 22:28 - 2019-02-05 22:28 - 000000315 _____ C:\Windows\system32\DrtmAuth7.bin
2019-02-05 22:28 - 2019-02-05 22:28 - 000000315 _____ C:\Windows\system32\DrtmAuth6.bin
2019-02-05 22:28 - 2019-02-05 22:28 - 000000315 _____ C:\Windows\system32\DrtmAuth5.bin
2019-02-05 22:28 - 2019-02-05 22:28 - 000000315 _____ C:\Windows\system32\DrtmAuth4.bin
2019-02-05 22:28 - 2019-02-05 22:28 - 000000315 _____ C:\Windows\system32\DrtmAuth3.bin
2019-02-05 22:28 - 2019-02-05 22:28 - 000000315 _____ C:\Windows\system32\DrtmAuth2.bin
2019-02-05 22:28 - 2019-02-05 22:28 - 000000315 _____ C:\Windows\system32\DrtmAuth1.bin
2019-02-24 09:55 - 2019-02-26 12:26 - 000192512 _____ () C:\Users\janur\AppData\Local\Temp\sfamcc00001.dll
ContextMenuHandlers1: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} =>  -> No File
ContextMenuHandlers1: [ANotepad++64] -> {B298D29A-A6ED-11DE-BA8C-A68E55D89593} =>  -> No File
ContextMenuHandlers1: [BriefcaseMenu] -> {85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} =>  -> No File
ContextMenuHandlers3: [{4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C}] -> {4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C} =>  -> No File
ContextMenuHandlers4: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} =>  -> No File
ContextMenuHandlers6: [BriefcaseMenu] -> {85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} =>  -> No File
Task: {0A4B8896-BAD7-46BE-853E-1F73CBF40B94} - System32\Tasks\Microsoft\Office\Office ClickToRun Service Monitor => C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\ClickToRun\OfficeC2RClient.exe (Microsoft Corporation -> Microsoft Corporation)
Task: {3509D3D1-335F-4CB3-A2E4-BB0B1D84B8AE} - System32\Tasks\Adobe Acrobat Update Task => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe (Adobe Systems, Incorporated -> Adobe Systems Incorporated)
Task: {8DADF906-0513-4250-A0F0-26C941974236} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\WDI\SrvHost => rundll32.exe winscomrssrv.dll,SrvMainHost
Task: {B296DC07-5DC0-491C-92D1-04BE9F27DDB8} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe (Google Inc -> Google Inc.)
Task: {D5BF53A4-BD6F-49D3-A0AF-7E4B04F54F29} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe (Google Inc -> Google Inc.)
AlternateDataStreams: C:\Windows\SysWOW64\zlib.dll:DocumentSummaryInformation [63]
AlternateDataStreams: C:\Windows\SysWOW64\zlib.dll:SummaryInformation [63]
AlternateDataStreams: C:\Windows\SysWOW64\zlib.dll:{4c8cc155-6c1e-11d1-8e41-00c04fb9386d} [0]

EmptyTemp:


Poznamkovy blok ulozte pod nazvom fixlist.txt do umiestnenia kde je FRST, pricom zvolte Kodovanie na UTF-8 (skopirujte do poznamkoveho bloku -> Subor -> Ulozit ako -> Encoding/Kodovaniee: zvolte UTF-8 -> ulozit).
Spustite FRST a odkliknite tlacidlo: Fix
Vykona sa funkcionalita po ktorej sa pocitac rebootuje. Po reboote sem vlozte obsah logu: fixlog.txt ulozeneho v umiestneni FRST.

_________________
¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­
---
Obrázek Hľadáme nové posily do nášej CyberSecurity UNIT jednotky. Viac informácií o tom, čo to obnáša a ako sa pripojiť nájdete tu: >> CyberSecurity UNIT << Obrázek
----
Nízkoúrovňový, Vysokoúrovňový programátor - profilová karta tu: card <<
----
Háveťárna - UPLOAD Malwaru: >> upload <<
---
Ak sa Vám ľúbi moja práca a ste sňou spokojný, môžete ma kontaktovať na: diallix@centrum.sk, info@diallix.net alebo diallix@forum.viry.cz .
---
Momentálne aktívny ako:
- konzultant, vývojár a tutor výskumu inteligentného malwaru.
- tutor v oblasti dotazovacích jazykoch SQL (TSQL, PLSQL), objektového programovania (c++,c#,php) pre študentov.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s chybou winscomrssrv.dll
PříspěvekNapsal: 28 úno 2019 18:19 
Offline
Návštěvník
Návštěvník

Registrován: 28 úno 2019 15:57
Příspěvky: 3
Chyba už se nezobrazuje, takže moc děkuji za tak rychlou reakci a zároveň obdivuji.

Kód:
Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 28.02.2019
Ran by janur (28-02-2019 18:14:09) Run:1
Running from C:\Users\janur\Downloads
Loaded Profiles: janur (Available Profiles: janur)
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
CloseProcesses:
CreateRestorePoint:

HKLM\...\Policies\Explorer: [HideSCAHealth] 1
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender: Restriction <==== ATTENTION
S3 wuauserv; C:\Windows\system32\svchost.exe [51696 2018-09-15] (Microsoft Windows Publisher -> Microsoft Corporation) <==== ATTENTION (no ServiceDLL)
S3 wuauserv; C:\Windows\SysWOW64\svchost.exe [45448 2018-09-15] (Microsoft Windows Publisher -> Microsoft Corporation) <==== ATTENTION (no ServiceDLL)
S2 MSIREGISTER_MR; C:\MSI\MSIRegister\MSIRegisterService.exe [X]
S3 IntcAzAudAddService; \SystemRoot\system32\drivers\RTKVHD64.sys [X]
2019-02-05 22:28 - 2019-02-05 22:28 - 000000315 _____ C:\Windows\system32\DrtmAuth8.bin
2019-02-05 22:28 - 2019-02-05 22:28 - 000000315 _____ C:\Windows\system32\DrtmAuth7.bin
2019-02-05 22:28 - 2019-02-05 22:28 - 000000315 _____ C:\Windows\system32\DrtmAuth6.bin
2019-02-05 22:28 - 2019-02-05 22:28 - 000000315 _____ C:\Windows\system32\DrtmAuth5.bin
2019-02-05 22:28 - 2019-02-05 22:28 - 000000315 _____ C:\Windows\system32\DrtmAuth4.bin
2019-02-05 22:28 - 2019-02-05 22:28 - 000000315 _____ C:\Windows\system32\DrtmAuth3.bin
2019-02-05 22:28 - 2019-02-05 22:28 - 000000315 _____ C:\Windows\system32\DrtmAuth2.bin
2019-02-05 22:28 - 2019-02-05 22:28 - 000000315 _____ C:\Windows\system32\DrtmAuth1.bin
2019-02-24 09:55 - 2019-02-26 12:26 - 000192512 _____ () C:\Users\janur\AppData\Local\Temp\sfamcc00001.dll
ContextMenuHandlers1: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} =>  -> No File
ContextMenuHandlers1: [ANotepad++64] -> {B298D29A-A6ED-11DE-BA8C-A68E55D89593} =>  -> No File
ContextMenuHandlers1: [BriefcaseMenu] -> {85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} =>  -> No File
ContextMenuHandlers3: [{4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C}] -> {4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C} =>  -> No File
ContextMenuHandlers4: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} =>  -> No File
ContextMenuHandlers6: [BriefcaseMenu] -> {85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} =>  -> No File
Task: {0A4B8896-BAD7-46BE-853E-1F73CBF40B94} - System32\Tasks\Microsoft\Office\Office ClickToRun Service Monitor => C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\ClickToRun\OfficeC2RClient.exe (Microsoft Corporation -> Microsoft Corporation)
Task: {3509D3D1-335F-4CB3-A2E4-BB0B1D84B8AE} - System32\Tasks\Adobe Acrobat Update Task => C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe (Adobe Systems, Incorporated -> Adobe Systems Incorporated)
Task: {8DADF906-0513-4250-A0F0-26C941974236} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\WDI\SrvHost => rundll32.exe winscomrssrv.dll,SrvMainHost
Task: {B296DC07-5DC0-491C-92D1-04BE9F27DDB8} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe (Google Inc -> Google Inc.)
Task: {D5BF53A4-BD6F-49D3-A0AF-7E4B04F54F29} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe (Google Inc -> Google Inc.)
AlternateDataStreams: C:\Windows\SysWOW64\zlib.dll:DocumentSummaryInformation [63]
AlternateDataStreams: C:\Windows\SysWOW64\zlib.dll:SummaryInformation [63]
AlternateDataStreams: C:\Windows\SysWOW64\zlib.dll:{4c8cc155-6c1e-11d1-8e41-00c04fb9386d} [0]

EmptyTemp:
*****************

Processes closed successfully.
Restore point was successfully created.
"HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer\\HideSCAHealth" => removed successfully
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender => removed successfully
HKLM\System\CurrentControlSet\Services\wuauserv => removed successfully
wuauserv => service removed successfully
wuauserv => service not found.
HKLM\System\CurrentControlSet\Services\MSIREGISTER_MR => removed successfully
MSIREGISTER_MR => service removed successfully
HKLM\System\CurrentControlSet\Services\IntcAzAudAddService => removed successfully
IntcAzAudAddService => service removed successfully
C:\Windows\system32\DrtmAuth8.bin => moved successfully
C:\Windows\system32\DrtmAuth7.bin => moved successfully
C:\Windows\system32\DrtmAuth6.bin => moved successfully
C:\Windows\system32\DrtmAuth5.bin => moved successfully
C:\Windows\system32\DrtmAuth4.bin => moved successfully
C:\Windows\system32\DrtmAuth3.bin => moved successfully
C:\Windows\system32\DrtmAuth2.bin => moved successfully
C:\Windows\system32\DrtmAuth1.bin => moved successfully
C:\Users\janur\AppData\Local\Temp\sfamcc00001.dll => moved successfully
HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\7-Zip => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => not found
HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\ANotepad++64 => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{B298D29A-A6ED-11DE-BA8C-A68E55D89593} => not found
HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\BriefcaseMenu => removed successfully
"HKLM\Software\Classes\CLSID\{85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D}" => removed successfully
HKLM\Software\Classes\AllFileSystemObjects\ShellEx\ContextMenuHandlers\{4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C} => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C} => not found
HKLM\Software\Classes\Directory\ShellEx\ContextMenuHandlers\7-Zip => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => not found
HKLM\Software\Classes\Folder\ShellEx\ContextMenuHandlers\BriefcaseMenu => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} => not found
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{0A4B8896-BAD7-46BE-853E-1F73CBF40B94}" => removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{0A4B8896-BAD7-46BE-853E-1F73CBF40B94}" => removed successfully
C:\Windows\System32\Tasks\Microsoft\Office\Office ClickToRun Service Monitor => moved successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Office\Office ClickToRun Service Monitor" => removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{3509D3D1-335F-4CB3-A2E4-BB0B1D84B8AE}" => removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{3509D3D1-335F-4CB3-A2E4-BB0B1D84B8AE}" => removed successfully
C:\Windows\System32\Tasks\Adobe Acrobat Update Task => moved successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Adobe Acrobat Update Task" => removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{8DADF906-0513-4250-A0F0-26C941974236}" => removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{8DADF906-0513-4250-A0F0-26C941974236}" => removed successfully
C:\Windows\System32\Tasks\Microsoft\Windows\WDI\SrvHost => moved successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\WDI\SrvHost" => removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{B296DC07-5DC0-491C-92D1-04BE9F27DDB8}" => removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{B296DC07-5DC0-491C-92D1-04BE9F27DDB8}" => removed successfully
C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => moved successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineCore" => removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{D5BF53A4-BD6F-49D3-A0AF-7E4B04F54F29}" => removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{D5BF53A4-BD6F-49D3-A0AF-7E4B04F54F29}" => removed successfully
C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => moved successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineUA" => removed successfully
C:\Windows\SysWOW64\zlib.dll => ":DocumentSummaryInformation" ADS removed successfully
C:\Windows\SysWOW64\zlib.dll => ":SummaryInformation" ADS removed successfully
C:\Windows\SysWOW64\zlib.dll => ":{4c8cc155-6c1e-11d1-8e41-00c04fb9386d}" ADS removed successfully

=========== EmptyTemp: ==========

BITS transfer queue => 7626752 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 77612754 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 49880390 B
Windows/system/drivers => 698427 B
Edge => 129024 B
Chrome => 496572525 B
Firefox => 0 B
Opera => 0 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
Users => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 0 B
systemprofile32 => 0 B
LocalService => 10826 B
LocalService => 0 B
NetworkService => 0 B
NetworkService => 0 B
janur => 46562570 B

RecycleBin => 0 B
EmptyTemp: => 647.6 MB temporary data Removed.

================================


The system needed a reboot.

==== End of Fixlog 18:14:57 ====


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s chybou winscomrssrv.dll
PříspěvekNapsal: 28 úno 2019 18:40 
Offline
Rádce
Rádce
Uživatelský avatar

Registrován: 27 dub 2008 10:34
Příspěvky: 1678
Ako je na tom pocitac?

_________________
¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­
---
Obrázek Hľadáme nové posily do nášej CyberSecurity UNIT jednotky. Viac informácií o tom, čo to obnáša a ako sa pripojiť nájdete tu: >> CyberSecurity UNIT << Obrázek
----
Nízkoúrovňový, Vysokoúrovňový programátor - profilová karta tu: card <<
----
Háveťárna - UPLOAD Malwaru: >> upload <<
---
Ak sa Vám ľúbi moja práca a ste sňou spokojný, môžete ma kontaktovať na: diallix@centrum.sk, info@diallix.net alebo diallix@forum.viry.cz .
---
Momentálne aktívny ako:
- konzultant, vývojár a tutor výskumu inteligentného malwaru.
- tutor v oblasti dotazovacích jazykoch SQL (TSQL, PLSQL), objektového programovania (c++,c#,php) pre študentov.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s chybou winscomrssrv.dll
PříspěvekNapsal: 28 úno 2019 20:56 
Offline
Návštěvník
Návštěvník

Registrován: 28 úno 2019 15:57
Příspěvky: 3
Vše je OK. Nechal jsem ho běžet pod zatížením 3 hod a ještě zkusil pár restartů. Chyba je pryč a systém stabilní. Takže ještě jednou moc děkuji za pomoc. Vážím si toho.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s chybou winscomrssrv.dll
PříspěvekNapsal: 28 úno 2019 20:59 
Offline
Rádce
Rádce
Uživatelský avatar

Registrován: 27 dub 2008 10:34
Příspěvky: 1678
V pohode, za malicko :]]

_________________
¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­
---
Obrázek Hľadáme nové posily do nášej CyberSecurity UNIT jednotky. Viac informácií o tom, čo to obnáša a ako sa pripojiť nájdete tu: >> CyberSecurity UNIT << Obrázek
----
Nízkoúrovňový, Vysokoúrovňový programátor - profilová karta tu: card <<
----
Háveťárna - UPLOAD Malwaru: >> upload <<
---
Ak sa Vám ľúbi moja práca a ste sňou spokojný, môžete ma kontaktovať na: diallix@centrum.sk, info@diallix.net alebo diallix@forum.viry.cz .
---
Momentálne aktívny ako:
- konzultant, vývojár a tutor výskumu inteligentného malwaru.
- tutor v oblasti dotazovacích jazykoch SQL (TSQL, PLSQL), objektového programovania (c++,c#,php) pre študentov.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s chybou winscomrssrv.dll
PříspěvekNapsal: 09 bře 2019 20:02 
Offline
Návštěvník
Návštěvník

Registrován: 09 bře 2019 19:52
Příspěvky: 7
Dobrý den, narazil jsem na stejný problém. Měl bych založit nový dotaz, nebo mohu pokračovat zde?

Krátká verze: po odstranění malwaru pomocí Malwarebytes jsem stáhnul ISO (Windows 8.1) a spustil částečnou přeinstalaci, bez změny souborů a nainstalovaných aplikací. Problémy se vyřešily, ale mám teď po spuštění tuto chybu, nejdou mi vyhledat aktualizace a mám špatný obraz. Jak bych měl postupovat?

Děkuji


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problém s chybou winscomrssrv.dll
PříspěvekNapsal: 09 bře 2019 20:49 
Offline
Rádce
Rádce
Uživatelský avatar

Registrován: 27 dub 2008 10:34
Příspěvky: 1678
Dobry den. Zalozte si, prosim, vlastny thread.

_________________
¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­¯­­­
---
Obrázek Hľadáme nové posily do nášej CyberSecurity UNIT jednotky. Viac informácií o tom, čo to obnáša a ako sa pripojiť nájdete tu: >> CyberSecurity UNIT << Obrázek
----
Nízkoúrovňový, Vysokoúrovňový programátor - profilová karta tu: card <<
----
Háveťárna - UPLOAD Malwaru: >> upload <<
---
Ak sa Vám ľúbi moja práca a ste sňou spokojný, môžete ma kontaktovať na: diallix@centrum.sk, info@diallix.net alebo diallix@forum.viry.cz .
---
Momentálne aktívny ako:
- konzultant, vývojár a tutor výskumu inteligentného malwaru.
- tutor v oblasti dotazovacích jazykoch SQL (TSQL, PLSQL), objektového programovania (c++,c#,php) pre študentov.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Přispějete na provoz fóra?