
Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz
Počítač zamrzá
Moderátor: Moderátoři
Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.
!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.
!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Počítač zamrzá
Po nějaké době od spuštění pc zamrzne.
Přikládám logy.
Přikládám logy.
- Přílohy
-
- FRST64 logy.rar
- (17.88 KiB) Staženo 67 x
- Rudy
- Site Admin
- Příspěvky: 119418
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Počítač zamrzá
Zdravím!
Spusťte tuto utilitu:
Spusťte tuto utilitu:
Ulozte na plochu AdwCleaner https://malwarebytes.com/adwcleaner/ nebo http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
ukoncete vsechny programy
odsouhlaste licencni podmiky (EULA) klikem na Souhlasim
kliknete pravym na ikonu AdwCleaneru a vyberte Spustit jako spravce (v pripade Win XP spustte obycejne dvojklikem)
kliknete na Skenovat nyni (Scan now), pote na Cisteni a opravy (Clean and Repair)
po restartu na Vas vyskoci log (pripadne jej najdete v C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[Cxx].txt), jehoz obsah zkopirujte do pristi odpovedi
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Re: Počítač zamrzá
Může běžet eset scan a team viewer ?
Eset ještě neskončil a spravuji ten PC na dálku..
Eset ještě neskončil a spravuji ten PC na dálku..

- Rudy
- Site Admin
- Příspěvky: 119418
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Počítač zamrzá
Ten TeamViewer určitě nevadí, ale EsetScan by mohl.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Re: Počítač zamrzá
# -------------------------------
# Malwarebytes AdwCleaner 7.2.3.0
# -------------------------------
# Build: 08-30-2018
# Database: 2018-09-01.1 (Cloud)
# Support: https://www.malwarebytes.com/support
#
# -------------------------------
# Mode: Clean
# -------------------------------
# Start: 09-02-2018
# Duration: 00:00:06
# OS: Windows 10 Pro
# Cleaned: 3
# Failed: 0
***** [ Services ] *****
No malicious services cleaned.
***** [ Folders ] *****
No malicious folders cleaned.
***** [ Files ] *****
No malicious files cleaned.
***** [ DLL ] *****
No malicious DLLs cleaned.
***** [ WMI ] *****
No malicious WMI cleaned.
***** [ Shortcuts ] *****
No malicious shortcuts cleaned.
***** [ Tasks ] *****
No malicious tasks cleaned.
***** [ Registry ] *****
Deleted HKCU\Software\Conduit
Deleted HKLM\Software\Wow6432Node\Conduit
Deleted HKCU\Software\ESUPPORT.COM\DriverAgent Plus
***** [ Chromium (and derivatives) ] *****
No malicious Chromium entries cleaned.
***** [ Chromium URLs ] *****
No malicious Chromium URLs cleaned.
***** [ Firefox (and derivatives) ] *****
No malicious Firefox entries cleaned.
***** [ Firefox URLs ] *****
No malicious Firefox URLs cleaned.
*************************
[+] Delete Tracing Keys
[+] Reset Winsock
*************************
AdwCleaner[S00].txt - [1410 octets] - [02/09/2018 21:38:56]
########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt ##########
# Malwarebytes AdwCleaner 7.2.3.0
# -------------------------------
# Build: 08-30-2018
# Database: 2018-09-01.1 (Cloud)
# Support: https://www.malwarebytes.com/support
#
# -------------------------------
# Mode: Clean
# -------------------------------
# Start: 09-02-2018
# Duration: 00:00:06
# OS: Windows 10 Pro
# Cleaned: 3
# Failed: 0
***** [ Services ] *****
No malicious services cleaned.
***** [ Folders ] *****
No malicious folders cleaned.
***** [ Files ] *****
No malicious files cleaned.
***** [ DLL ] *****
No malicious DLLs cleaned.
***** [ WMI ] *****
No malicious WMI cleaned.
***** [ Shortcuts ] *****
No malicious shortcuts cleaned.
***** [ Tasks ] *****
No malicious tasks cleaned.
***** [ Registry ] *****
Deleted HKCU\Software\Conduit
Deleted HKLM\Software\Wow6432Node\Conduit
Deleted HKCU\Software\ESUPPORT.COM\DriverAgent Plus
***** [ Chromium (and derivatives) ] *****
No malicious Chromium entries cleaned.
***** [ Chromium URLs ] *****
No malicious Chromium URLs cleaned.
***** [ Firefox (and derivatives) ] *****
No malicious Firefox entries cleaned.
***** [ Firefox URLs ] *****
No malicious Firefox URLs cleaned.
*************************
[+] Delete Tracing Keys
[+] Reset Winsock
*************************
AdwCleaner[S00].txt - [1410 octets] - [02/09/2018 21:38:56]
########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt ##########
- Rudy
- Site Admin
- Příspěvky: 119418
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Počítač zamrzá
Dejte nový log FRST.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
- Rudy
- Site Admin
- Příspěvky: 119418
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Počítač zamrzá
Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Uložte na plochu jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.Start
CloseProcesses:
HKU\S-1-5-21-865805465-2411881185-1417932741-1001\...\MountPoints2: {7c053c0b-d347-11e7-b247-78acc0c11160} - "F:\HiSuiteDownLoader.exe"
C:\Users\Asus\AppData\Local\Temp
C:\Users\Asus\AppData\LocalLow\Temp
Task: {B1E2C163-9C98-40B7-8960-9AF96AAB43C9} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2017-08-13] (Google Inc.)
Task: {DFA7A90A-BD75-42B6-8949-4DC2CFA6216C} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2017-08-13] (Google Inc.)
EmptyTemp:
End
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Re: Počítač zamrzá
Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 01.09.2018 03
Ran by Asus (03-09-2018 18:21:11) Run:1
Running from C:\Users\Asus\Desktop
Loaded Profiles: Asus (Available Profiles: Asus)
Boot Mode: Normal
==============================================
fixlist content:
*****************
Start
CloseProcesses:
HKU\S-1-5-21-865805465-2411881185-1417932741-1001\...\MountPoints2: {7c053c0b-d347-11e7-b247-78acc0c11160} - "F:\HiSuiteDownLoader.exe"
C:\Users\Asus\AppData\Local\Temp
C:\Users\Asus\AppData\LocalLow\Temp
Task: {B1E2C163-9C98-40B7-8960-9AF96AAB43C9} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2017-08-13] (Google Inc.)
Task: {DFA7A90A-BD75-42B6-8949-4DC2CFA6216C} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2017-08-13] (Google Inc.)
EmptyTemp:
End
*****************
Processes closed successfully.
"HKU\S-1-5-21-865805465-2411881185-1417932741-1001\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{7c053c0b-d347-11e7-b247-78acc0c11160}" => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{7c053c0b-d347-11e7-b247-78acc0c11160} => not found
C:\Users\Asus\AppData\Local\Temp => moved successfully
C:\Users\Asus\AppData\LocalLow\Temp => moved successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{B1E2C163-9C98-40B7-8960-9AF96AAB43C9}" => removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{B1E2C163-9C98-40B7-8960-9AF96AAB43C9}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => moved successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineUA" => removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{DFA7A90A-BD75-42B6-8949-4DC2CFA6216C}" => removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{DFA7A90A-BD75-42B6-8949-4DC2CFA6216C}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => moved successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineCore" => removed successfully
=========== EmptyTemp: ==========
BITS transfer queue => 7364608 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 509909737 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 0 B
Windows/system/drivers => 2873618 B
Edge => 1386385 B
Chrome => 502405360 B
Firefox => 35439287 B
Opera => 0 B
Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
Users => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 128 B
systemprofile32 => 0 B
LocalService => 0 B
NetworkService => 81358 B
Asus => 8248753 B
RecycleBin => 269887621 B
EmptyTemp: => 1.2 GB temporary data Removed.
================================
The system needed a reboot.
==== End of Fixlog 18:22:44 ====
Ran by Asus (03-09-2018 18:21:11) Run:1
Running from C:\Users\Asus\Desktop
Loaded Profiles: Asus (Available Profiles: Asus)
Boot Mode: Normal
==============================================
fixlist content:
*****************
Start
CloseProcesses:
HKU\S-1-5-21-865805465-2411881185-1417932741-1001\...\MountPoints2: {7c053c0b-d347-11e7-b247-78acc0c11160} - "F:\HiSuiteDownLoader.exe"
C:\Users\Asus\AppData\Local\Temp
C:\Users\Asus\AppData\LocalLow\Temp
Task: {B1E2C163-9C98-40B7-8960-9AF96AAB43C9} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2017-08-13] (Google Inc.)
Task: {DFA7A90A-BD75-42B6-8949-4DC2CFA6216C} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [2017-08-13] (Google Inc.)
EmptyTemp:
End
*****************
Processes closed successfully.
"HKU\S-1-5-21-865805465-2411881185-1417932741-1001\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{7c053c0b-d347-11e7-b247-78acc0c11160}" => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{7c053c0b-d347-11e7-b247-78acc0c11160} => not found
C:\Users\Asus\AppData\Local\Temp => moved successfully
C:\Users\Asus\AppData\LocalLow\Temp => moved successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{B1E2C163-9C98-40B7-8960-9AF96AAB43C9}" => removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{B1E2C163-9C98-40B7-8960-9AF96AAB43C9}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => moved successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineUA" => removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{DFA7A90A-BD75-42B6-8949-4DC2CFA6216C}" => removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{DFA7A90A-BD75-42B6-8949-4DC2CFA6216C}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => moved successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineCore" => removed successfully
=========== EmptyTemp: ==========
BITS transfer queue => 7364608 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 509909737 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 0 B
Windows/system/drivers => 2873618 B
Edge => 1386385 B
Chrome => 502405360 B
Firefox => 35439287 B
Opera => 0 B
Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
Users => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 128 B
systemprofile32 => 0 B
LocalService => 0 B
NetworkService => 81358 B
Asus => 8248753 B
RecycleBin => 269887621 B
EmptyTemp: => 1.2 GB temporary data Removed.
================================
The system needed a reboot.
==== End of Fixlog 18:22:44 ====
- Rudy
- Site Admin
- Příspěvky: 119418
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Počítač zamrzá
Smazáno. Nastala nějaká změna?
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Re: Počítač zamrzá
Počítač zamrzával, zatím vše ok.
Když by zamrzl nebo se něco dělo, tak se ozvu sem.
Pokud by bylo forum zamčený, tak se na něj odkážu.
Díky za pomoc.
Ještě jsem dal kontrolovat disk programem od výrobce (disk WDC).
A ještě mě teď napadlo, že bych mohl dát chkdsk /F nebo obdobu.. fsk? Já spíš používám uživatelsky linux..
Když by zamrzl nebo se něco dělo, tak se ozvu sem.
Pokud by bylo forum zamčený, tak se na něj odkážu.
Díky za pomoc.
Ještě jsem dal kontrolovat disk programem od výrobce (disk WDC).
A ještě mě teď napadlo, že bych mohl dát chkdsk /F nebo obdobu.. fsk? Já spíš používám uživatelsky linux..

- Rudy
- Site Admin
- Příspěvky: 119418
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Počítač zamrzá
Samozřejmě můžete. Je to kontrola disku. My tu používáme CrystalDiskInfo: http://www.stahuj.cz/utility_a_ostatni/ ... ldiskinfo/ . Pokud ho chcete použít, stáhněte, nainstalujte a přes Úpravy>kopírovat sem dejte log.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.