Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Zasekávání prohlížečů - prosím o pomoc s logem

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Odpovědět
Zpráva
Autor
Ssac
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 6
Registrován: 01 led 2017 13:35

Zasekávání prohlížečů - prosím o pomoc s logem

#1 Příspěvek od Ssac »

Dobrý den,

v poslední době mám problém s prohlížeči, kdy mi někdy prostě z ničeho nic nereagují a se zpomalením pc.

Děkuji předem za rady

Scan result of Farbar Recovery Scan Tool (FRST) (x86) Version: 21-12-2016
Ran by zakaznik (administrator) on USER (01-01-2017 13:57:54)
Running from C:\Documents and Settings\zakaznik\Plocha
Loaded Profiles: zakaznik (Available Profiles: zakaznik & Administrator)
Platform: Systém Microsoft Windows XP Professional Service Pack 3 (X86) Language: Čeština
Internet Explorer Version 8 (Default browser: FF)
Boot Mode: Normal
Tutorial for Farbar Recovery Scan Tool: http://www.geekstogo.com/forum/topic/33 ... scan-tool/

==================== Processes (Whitelisted) =================

(If an entry is included in the fixlist, the process will be closed. The file will not be moved.)

(ATI Technologies Inc.) C:\WINDOWS\system32\ati2evxx.exe
(ATI Technologies Inc.) C:\WINDOWS\system32\ati2evxx.exe
(Check Point Software Technologies Ltd.) C:\Program Files\CheckPoint\ZoneAlarm\vsmon.exe
(Comodo) C:\Program Files\Comodo\Dragon\dragon_updater.exe
(Teruten) C:\WINDOWS\system32\FsUsbExService.Exe
(Malwarebytes Corporation) C:\Program Files\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamscheduler.exe
(Check Point Software Technologies, Ltd.) C:\Program Files\CheckPoint\ZoneAlarm\ZAPrivacyService.exe
(Canon Inc.) C:\Program Files\Canon\CAL\CALMAIN.exe
(Microsoft Corporation) C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
(Check Point Software Technologies Ltd.) C:\Program Files\CheckPoint\ZoneAlarm\zatray.exe
(forum.viry.cz) C:\Documents and Settings\zakaznik\Plocha\FRSTLauncher.exe

==================== Registry (Whitelisted) ====================

(If an entry is included in the fixlist, the registry item will be restored to default or removed. The file will not be moved.)

HKLM\...\Run: [ZoneAlarm] => C:\Program Files\CheckPoint\ZoneAlarm\zatray.exe [137352 2014-08-13] (Check Point Software Technologies Ltd.)
Winlogon\Notify\AtiExtEvent: C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.dll [2009-02-25] (ATI Technologies Inc.)
ShellIconOverlayIdentifiers: [AutoCAD Digital Signatures Icon Overlay Handler] -> {36A21736-36C2-4C11-8ACB-D4136F2B57BD} => C:\WINDOWS\system32\AcSignIcon.dll [2009-02-09] (Autodesk, Inc.)
BootExecute: autocheck autochk * sdnclean.exe

==================== Internet (Whitelisted) ====================

(If an item is included in the fixlist, if it is a registry item it will be removed or restored to default.)

Tcpip\Parameters: [DhcpNameServer] 94.74.192.252 94.74.192.244
Tcpip\..\Interfaces\{AF426A88-4E87-4378-A11C-AE6CA70FBAD9}: [DhcpNameServer] 94.74.192.252 94.74.192.244

Internet Explorer:
==================
SearchScopes: HKU\.DEFAULT -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-19 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-20 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2052111302-2077806209-1801674531-1003 -> {012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} URL = hxxp://www.google.com/search?q={searchTerms}
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2052111302-2077806209-1801674531-1003 -> {A3DD4E2F-70A3-483C-93B4-99593AD1FF7B} URL = hxxp://www.google.cz/search?q={searchTerms}&rl ... {startPage}
BHO: Adobe PDF Link Helper -> {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} -> C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll [2012-09-23] (Adobe Systems Incorporated)
Toolbar: HKU\S-1-5-21-2052111302-2077806209-1801674531-1003 -> &Adresa - {01E04581-4EEE-11D0-BFE9-00AA005B4383} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll [2008-04-14] (SpoleÄŤnost Microsoft)
DPF: {D0C0F75C-683A-4390-A791-1ACFD5599AB8} hxxp://icq.oberon-media.com/Gameshell/GameHost/1.0/OberonGameHost.cab
Handler: grooveLocalGWS - {88FED34C-F0CA-4636-A375-3CB6248B04CD} - C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\GrooveSystemServices.dll [2006-10-26] (Microsoft Corporation)

FireFox:
========
FF DefaultProfile: ksvtzl3d.default
FF ProfilePath: C:\Documents and Settings\zakaznik\Data aplikacĂ­\Philips-Songbird\Profiles\auc2qxnj.default [2015-12-20]
FF NewTab: C:\Documents and Settings\zakaznik\Data aplikacĂ­\Philips-Songbird\Profiles\auc2qxnj.default -> about:newtab
FF Homepage: C:\Documents and Settings\zakaznik\Data aplikacĂ­\Philips-Songbird\Profiles\auc2qxnj.default -> about:home
FF NetworkProxy: C:\Documents and Settings\zakaznik\Data aplikacĂ­\Philips-Songbird\Profiles\auc2qxnj.default -> no_proxies_on", "127.0.0.1;localhost"
FF Extension: (No Name) - C:\Program Files\Philips\Philips Songbird\extensions\albumart@songbirdnest.com [not found]
FF Extension: (No Name) - C:\Program Files\Philips\Philips Songbird\extensions\cd-rip@songbirdnest.com [not found]
FF Extension: (No Name) - C:\Program Files\Philips\Philips Songbird\extensions\ewaacdec@songbirdnest.com [not found]
FF Extension: (No Name) - C:\Program Files\Philips\Philips Songbird\extensions\ewmp3enc@songbirdnest.com [not found]
FF Extension: (No Name) - C:\Program Files\Philips\Philips Songbird\extensions\fileassociation@philips.com [not found]
FF Extension: (No Name) - C:\Program Files\Philips\Philips Songbird\extensions\gogear@songbirdnest.com [not found]
FF Extension: (No Name) - C:\Program Files\Philips\Philips Songbird\extensions\gonzo@songbirdnest.com [not found]
FF Extension: (No Name) - C:\Program Files\Philips\Philips Songbird\extensions\gracenote@songbirdnest.com [not found]
FF Extension: (No Name) - C:\Program Files\Philips\Philips Songbird\extensions\langpack-cs@songbirdnest.com [not found]
FF Extension: (No Name) - C:\Program Files\Philips\Philips Songbird\extensions\mashTape@songbirdnest.com [not found]
FF Extension: (No Name) - C:\Program Files\Philips\Philips Songbird\extensions\msc@songbirdnest.com [not found]
FF Extension: (No Name) - C:\Program Files\Philips\Philips Songbird\extensions\mtp@songbirdnest.com [not found]
FF Extension: (No Name) - C:\Program Files\Philips\Philips Songbird\extensions\philips-addon-manager@philips.com [not found]
FF Extension: (No Name) - C:\Program Files\Philips\Philips Songbird\extensions\philips-branding@philips.com [not found]
FF Extension: (No Name) - C:\Program Files\Philips\Philips Songbird\extensions\philips-likemusic@philips.com [not found]
FF Extension: (No Name) - C:\Program Files\Philips\Philips Songbird\extensions\philips-msc-mtp-switch@philips.com [not found]
FF Extension: (No Name) - C:\Program Files\Philips\Philips Songbird\extensions\philips-promotions@philips.com [not found]
FF Extension: (No Name) - C:\Program Files\Philips\Philips Songbird\extensions\philips-skin@philips.com [not found]
FF Extension: (No Name) - C:\Program Files\Philips\Philips Songbird\extensions\philips-ui@philips.com [not found]
FF Extension: (No Name) - C:\Program Files\Philips\Philips Songbird\extensions\purplerain@songbirdnest.com [not found]
FF Extension: (No Name) - C:\Program Files\Philips\Philips Songbird\extensions\windowsmedia@songbirdnest.com [not found]
FF ProfilePath: C:\Documents and Settings\zakaznik\Data aplikacĂ­\Mozilla\Firefox\Profiles\ksvtzl3d.default [2017-01-01]
FF NewTab: C:\Documents and Settings\zakaznik\Data aplikacĂ­\Mozilla\Firefox\Profiles\ksvtzl3d.default -> about:newtab
FF Homepage: C:\Documents and Settings\zakaznik\Data aplikacĂ­\Mozilla\Firefox\Profiles\ksvtzl3d.default -> hxxp://google.com/
FF Session Restore: C:\Documents and Settings\zakaznik\Data aplikacĂ­\Mozilla\Firefox\Profiles\ksvtzl3d.default -> is enabled.
FF Extension: (Adblock Plus) - C:\Documents and Settings\zakaznik\Data aplikacĂ­\Mozilla\Firefox\Profiles\ksvtzl3d.default\Extensions\{d10d0bf8-f5b5-c8b4-a8b2-2b9879e08c5d}.xpi [2016-11-23]
FF SearchPlugin: C:\Documents and Settings\zakaznik\Data aplikacĂ­\Mozilla\Firefox\Profiles\ksvtzl3d.default\searchplugins\firmycz.xml [2015-08-04]
FF HKLM\...\Firefox\Extensions: [{20a82645-c095-46ed-80e3-08825760534b}] - C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v3.5\Windows Presentation Foundation\DotNetAssistantExtension
FF Extension: (Microsoft .NET Framework Assistant) - C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v3.5\Windows Presentation Foundation\DotNetAssistantExtension [2010-01-10] [not signed]
FF Plugin: @adobe.com/FlashPlayer -> C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash\NPSWF32_21_0_0_242.dll [2016-05-25] ()
FF Plugin: @microsoft.com/WPF,version=3.5 -> c:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v3.5\Windows Presentation Foundation\NPWPF.dll [2008-07-29] (Microsoft Corporation)
FF Plugin: @pages.tvunetworks.com/WebPlayer -> C:\Program Files\TVUPlayer\npTVUAx.dll [No File]
FF Plugin: Adobe Reader -> C:\Program Files\Adobe\Reader 11.0\Reader\AIR\nppdf32.dll [2012-09-23] (Adobe Systems Inc.)
FF Plugin ProgramFiles/Appdata: C:\Program Files\mozilla firefox\plugins\nppdf32.dll [2012-09-23] (Adobe Systems Inc.)

==================== Services (Whitelisted) ====================

(If an entry is included in the fixlist, it will be removed from the registry. The file will not be moved unless listed separately.)

S3 AdobeFlashPlayerUpdateSvc; C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe [269504 2016-05-25] (Adobe Systems Incorporated) [File not signed]
S2 ATI Smart; C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe [593920 2009-02-25] () [File not signed]
R2 CCALib8; C:\Program Files\Canon\CAL\CALMAIN.exe [96370 2007-01-31] (Canon Inc.) [File not signed]
R2 DragonUpdater; C:\Program Files\Comodo\Dragon\dragon_updater.exe [2060848 2016-02-05] (Comodo)
S3 FLEXnet Licensing Service; C:\Program Files\Common Files\Macrovision Shared\FLEXnet Publisher\FNPLicensingService.exe [651720 2009-10-17] (Macrovision Europe Ltd.) [File not signed]
R2 FsUsbExService; C:\WINDOWS\system32\FsUsbExService.Exe [217088 2010-11-15] (Teruten) [File not signed]
R2 MBAMScheduler; C:\Program Files\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamscheduler.exe [418376 2013-04-04] (Malwarebytes Corporation)
R2 vsmon; C:\Program Files\CheckPoint\ZoneAlarm\vsmon.exe [3596752 2014-08-13] (Check Point Software Technologies Ltd.)
R2 ZAPrivacyService; C:\Program Files\CheckPoint\ZoneAlarm\ZaPrivacyService.exe [96272 2014-08-13] (Check Point Software Technologies, Ltd.)
S2 wmcmgc; C:\Program Files\Common Files\\System\icm64.dll [X]

===================== Drivers (Whitelisted) ======================

(If an entry is included in the fixlist, it will be removed from the registry. The file will not be moved unless listed separately.)

S3 Ambfilt; C:\WINDOWS\System32\drivers\Ambfilt.sys [1684736 2008-08-05] (Creative)
S3 BlueletAudio; C:\WINDOWS\System32\DRIVERS\blueletaudio.sys [20480 2005-05-31] (IVT Corporation) [File not signed]
S3 BT; C:\WINDOWS\System32\DRIVERS\btnetdrv.sys [10804 2005-04-30] (IVT Corporation) [File not signed]
S3 Btcsrusb; C:\WINDOWS\System32\Drivers\btcusb.sys [23000 2005-05-31] (IVT Corporation) [File not signed]
S3 BTHidEnum; C:\WINDOWS\System32\DRIVERS\vbtenum.sys [11860 2005-04-30] () [File not signed]
R0 BTHidMgr; C:\WINDOWS\System32\Drivers\BTHidMgr.sys [28271 2005-04-30] (IVT Corporation) [File not signed]
S3 BTNetFilter; C:\WINDOWS\system32\drivers\BTNetFilter.sys [13304 2004-12-16] () [File not signed]
S3 CCDECODE; C:\WINDOWS\System32\DRIVERS\CCDECODE.sys [17024 2008-04-13] (Microsoft Corporation)
R3 FETNDIS; C:\WINDOWS\System32\DRIVERS\fetnd5.sys [27165 2001-08-17] (VIA Technologies, Inc. )
R3 FsUsbExDisk; C:\WINDOWS\system32\FsUsbExDisk.SYS [36640 2010-11-15] () [File not signed]
S3 LUsbFilt; C:\WINDOWS\System32\Drivers\LUsbFilt.Sys [28816 2008-12-18] (Logitech, Inc.)
S3 Monfilt; C:\WINDOWS\System32\drivers\Monfilt.sys [1389056 2006-01-04] (Creative Technology Ltd.)
S3 NdisIP; C:\WINDOWS\System32\DRIVERS\NdisIP.sys [10880 2008-04-13] (Microsoft Corporation)
R2 null_flt; C:\WINDOWS\System32\Drivers\null_flt.sys [4736 2009-11-12] (null_flt) [File not signed]
R0 sptd; C:\WINDOWS\System32\Drivers\sptd.sys [721904 2009-10-21] () [File not signed]
S3 VComm; C:\WINDOWS\System32\DRIVERS\VComm.sys [61312 2004-10-19] (IVT Corporation) [File not signed]
S3 VcommMgr; C:\WINDOWS\System32\Drivers\VcommMgr.sys [82148 2005-03-25] (IVT Corporation) [File not signed]
R1 Vsdatant; C:\WINDOWS\System32\vsdatant.sys [534024 2014-08-13] (Check Point Software Technologies Ltd.)
U3 aidwo2vx; C:\WINDOWS\system32\Drivers\aidwo2vx.sys [0 ] (Microsoft Corporation) <==== ATTENTION (zero byte File/Folder)
S3 dgderdrv; System32\drivers\dgderdrv.sys [X]
S4 IntelIde; no ImagePath
U5 ScsiPort; C:\WINDOWS\system32\drivers\scsiport.sys [96384 2008-04-13] (Microsoft Corporation)
U5 Tcpip6; C:\Windows\System32\Drivers\Tcpip6.sys [226880 2010-02-11] (Microsoft Corporation)

==================== NetSvcs (Whitelisted) ===================

(If an entry is included in the fixlist, it will be removed from the registry. The file will not be moved unless listed separately.)

NETSVC: wmcmgc -> C:\Program Files\Common Files\\System\icm64.dll ==> No File

==================== One Month Created files and folders ========

(If an entry is included in the fixlist, the file/folder will be moved.)

2017-01-01 13:57 - 2017-01-01 13:58 - 00013050 _____ C:\Documents and Settings\zakaznik\Plocha\FRST.txt
2017-01-01 13:57 - 2017-01-01 13:57 - 00000000 ____D C:\FRST
2017-01-01 13:52 - 2017-01-01 13:52 - 00112640 _____ (forum.viry.cz) C:\Documents and Settings\zakaznik\Plocha\FRSTLauncher.exe
2017-01-01 13:48 - 2017-01-01 13:48 - 01762816 _____ (Farbar) C:\Documents and Settings\zakaznik\Plocha\FRST.exe
2016-12-25 17:45 - 2016-12-25 17:45 - 00106169 _____ C:\Documents and Settings\zakaznik\Plocha\01.jpg
2016-12-25 10:00 - 2016-12-25 10:00 - 00061654 _____ C:\Documents and Settings\zakaznik\Plocha\i3w7ba.jpeg
2016-12-24 20:14 - 2016-12-24 20:14 - 00024720 _____ C:\Documents and Settings\zakaznik\Plocha\877f8c61212d49af4a7f9e02e2143d79.jpg
2016-12-23 15:38 - 2016-12-27 14:06 - 00000000 ____D C:\Documents and Settings\zakaznik\Plocha\regalis
2016-12-10 13:19 - 2016-12-10 13:19 - 00025078 _____ C:\Documents and Settings\zakaznik\Plocha\Black-Books-S03E05-The-Travel-Writer(0000050344).srt

==================== One Month Modified files and folders ========

(If an entry is included in the fixlist, the file/folder will be moved.)

2017-01-01 13:58 - 2015-12-20 18:04 - 00000000 ____D C:\Documents and Settings\zakaznik\Local Settings\Temp
2017-01-01 13:58 - 2015-09-26 06:57 - 00000914 _____ C:\WINDOWS\Tasks\Adobe Flash Player Updater.job
2017-01-01 13:57 - 2009-06-01 17:01 - 00000000 ___HD C:\Documents and Settings\zakaznik\Local Settings\Data aplikacĂ­
2017-01-01 13:57 - 2009-06-01 17:01 - 00000000 ____D C:\Documents and Settings\zakaznik\Plocha
2017-01-01 13:53 - 2009-06-01 17:01 - 00000000 ___RD C:\Documents and Settings\zakaznik\Dokumenty
2017-01-01 13:50 - 2011-05-13 21:28 - 00000000 ____D C:\Documents and Settings\zakaznik\Dokumenty\Stažené soubory
2017-01-01 12:46 - 2015-12-18 23:09 - 00000000 ____D C:\Program Files\Mozilla Firefox
2017-01-01 05:41 - 2016-04-18 13:29 - 00000228 _____ C:\WINDOWS\Tasks\Přihlášení k oznamování konce poskytování služeb pro Microsoft Windows XP.job
2017-01-01 05:41 - 2009-06-01 17:00 - 00000006 ____H C:\WINDOWS\Tasks\SA.DAT
2017-01-01 01:50 - 2009-06-01 17:00 - 00032584 _____ C:\WINDOWS\SchedLgU.Txt
2017-01-01 01:49 - 2009-06-01 17:01 - 00000178 ___SH C:\Documents and Settings\zakaznik\ntuser.ini
2016-12-31 20:49 - 2014-10-29 07:00 - 00001024 ____H C:\Documents and Settings\Administrator\NTUSER.DAT.LOG
2016-12-31 16:00 - 2009-06-07 19:55 - 00000000 ____D C:\Documents and Settings\zakaznik\Dokumenty\Downloads
2016-12-31 08:22 - 2001-10-25 13:00 - 00002206 _____ C:\WINDOWS\system32\wpa.dbl
2016-12-13 21:28 - 2016-09-07 06:35 - 00000000 ____D C:\Documents and Settings\zakaznik\Plocha\Nová složka
2016-12-11 12:01 - 2015-05-19 10:40 - 00000000 ___RD C:\Documents and Settings\zakaznik\Plocha\FB
2016-12-08 15:18 - 2016-04-18 13:29 - 00000222 _____ C:\WINDOWS\Tasks\Měsíční oznamování konce poskytování služeb pro Microsoft Windows XP.job
2016-12-02 08:41 - 2016-06-03 11:11 - 00000000 ____D C:\Documents and Settings\zakaznik\Plocha\flešhka

==================== Files in the root of some directories =======

2009-06-01 18:40 - 2009-06-01 19:10 - 0000760 _____ () C:\Documents and Settings\zakaznik\Data aplikacĂ­\setup_ldm.iss
2009-06-12 14:38 - 2014-02-05 17:15 - 0065536 _____ () C:\Documents and Settings\zakaznik\Local Settings\Data aplikacĂ­\DCBC2A71-70D8-4DAN-EHR8-E0D61DEA3FDF.ini
2014-10-25 08:03 - 2014-10-25 08:03 - 0207277 _____ () C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikacĂ­\1414220415.bdinstall.bin
2014-10-26 10:18 - 2014-10-26 10:18 - 0037179 _____ () C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikacĂ­\1414315113.bdinstall.bin
2014-10-26 10:19 - 2014-10-26 10:19 - 0096249 _____ () C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikacĂ­\1414315122.bdinstall.bin
2014-10-26 11:21 - 2014-10-26 11:21 - 0207273 _____ () C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikacĂ­\1414318805.bdinstall.bin
2014-10-26 15:37 - 2014-10-26 15:37 - 0037179 _____ () C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikacĂ­\1414334224.bdinstall.bin
2014-10-26 15:37 - 2014-10-26 15:37 - 0008071 _____ () C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikacĂ­\1414334232.1204.bin
2014-10-26 15:37 - 2014-10-26 15:38 - 0038964 _____ () C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikacĂ­\1414334232.1640.bin
2014-10-26 15:37 - 2014-10-26 15:38 - 0001301 _____ () C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikacĂ­\1414334232.3944.bin
2014-10-26 15:37 - 2014-10-26 15:37 - 0002405 _____ () C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikacĂ­\1414334232.592.bin
2014-10-26 15:50 - 2014-10-26 15:50 - 0031683 _____ () C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikacĂ­\1414335042.bdinstall.bin
2014-10-26 15:55 - 2014-10-26 15:55 - 0179684 _____ () C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikacĂ­\1414335266.bdinstall.bin
2014-11-08 07:23 - 2014-11-08 07:23 - 0037195 _____ () C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikacĂ­\1415427801.bdinstall.bin
2014-11-08 07:26 - 2014-11-08 07:26 - 0094635 _____ () C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikacĂ­\1415427808.bdinstall.bin
2014-11-08 07:38 - 2014-11-08 07:38 - 0044826 _____ () C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikacĂ­\1415428693.bdinstall.bin
2014-11-08 07:39 - 2014-11-08 07:43 - 0043812 _____ () C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikacĂ­\1415428771.2448.bin
2014-11-08 07:39 - 2014-11-08 07:39 - 0002055 _____ () C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikacĂ­\1415428771.2668.bin
2014-11-08 07:39 - 2014-11-08 07:43 - 0000798 _____ () C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikacĂ­\1415428771.2680.bin
2014-11-08 07:49 - 2014-11-08 07:49 - 0205917 _____ () C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikacĂ­\1415429242.bdinstall.bin
2014-11-17 09:42 - 2014-11-17 09:42 - 0037179 _____ () C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikacĂ­\1416213722.bdinstall.bin
2014-11-17 09:43 - 2014-11-17 09:43 - 0059465 _____ () C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikacĂ­\1416213728.bdinstall.bin
2014-11-17 09:45 - 2014-11-17 09:46 - 0043856 _____ () C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikacĂ­\1416213950.3204.bin
2014-11-17 09:45 - 2014-11-17 09:46 - 0003557 _____ () C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikacĂ­\1416213950.3348.bin
2014-11-17 09:45 - 2014-11-17 09:46 - 0003804 _____ () C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikacĂ­\1416213950.3352.bin
2014-11-17 09:46 - 2014-11-17 09:46 - 0039517 _____ () C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikacĂ­\1416213950.3412.bin

Some files in TEMP:
====================
C:\Documents and Settings\zakaznik\Local Settings\Temp\SkypeSetup.exe


==================== Bamital & volsnap ======================

(There is no automatic fix for files that do not pass verification.)

C:\WINDOWS\explorer.exe => File is digitally signed
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe => File is digitally signed
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe => File is digitally signed
C:\WINDOWS\system32\services.exe => File is digitally signed
C:\WINDOWS\system32\User32.dll => File is digitally signed
C:\WINDOWS\system32\userinit.exe => File is digitally signed
C:\WINDOWS\system32\rpcss.dll => File is digitally signed
C:\WINDOWS\system32\dnsapi.dll => File is digitally signed
C:\WINDOWS\system32\Drivers\volsnap.sys => File is digitally signed



===***===***===***=== Extract of Additional scan result of Farbar Recovery Scan Tool ===***===***===***===

==================== Drive and Memory info ===================



==================== MBR and Partition Table ==================


==================== Scheduled Tasks (whitelisted) ==================

(If an entry is included in the fixlist, the task (.job) file will be moved. The file which is running by the task will not be moved.)
Task: C:\WINDOWS\Tasks\Adobe Flash Player Updater.job => C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
Task: C:\WINDOWS\Tasks\Měsíční oznamování konce poskytování služeb pro Microsoft Windows XP.job => C:\WINDOWS\system32\xp_eos.exe
Task: C:\WINDOWS\Tasks\Přihlášení k oznamování konce poskytování služeb pro Microsoft Windows XP.job => C:\WINDOWS\system32\xp_eos.exe

==================== Alternate Data Streams (whitelisted) ==================


==================== Security Center ==================

AV: ZoneAlarm Antivirus (Disabled - Up to date) {5D467B10-818C-4CAB-9FF7-6893B5B8F3CF}
FW: ZoneAlarm Firewall (Disabled) {829BDA32-94B3-44F4-8446-F8FCFF809F8B}



===***===***===***=== Supplementary Scan createdy by FRSTLauncher ===***===***===***===
Posledni aktualizace FRSTLauncheru: 25_11_2013 (01)
Posledni aktualizace Modifikacniho skriptu: 30_09_2013 (01)


***** Velikost "Plochy" *****

Velikost slozky "C:\Documents and Settings\zakaznik\Plocha" je 574 MB.


***** Startup Programs *****

HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\ctfmon.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\RTHDCPL
"C:\Program Files\Common Files\AV\Spybot - Search and Destroy\Test.exe"

HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\SpybotPostWindows10UpgradeReInstall
"C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static\CLIStart.exe" MSRun [x]

HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\StartCCC
Režim ECHO je vypnut.

HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupfolder\C:^Documents and Settings^zakaznik^Nabídka Start^Programy^Po spuštění^Výřezy obrazovky a spuštění aplikace OneNote 2007.lnk
C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office12\ONENOTEM.EXE


***** Firewall rules *****

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\DomainProfile]
EnableFirewall REG_DWORD 0x0

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\StandardProfile]
EnableFirewall REG_DWORD 0x0
DisableNotifications REG_DWORD 0x0


[HKEY_LOCAL_MACHINE\system\currentcontrolset\services\sharedaccess\parameters\firewallpolicy\domainprofile\authorizedapplications\list]
"%windir%\\system32\\sessmgr.exe"="%windir%\\system32\\sessmgr.exe:*:enabled:@xpsp2res.dll,-22019"
"C:\\Program Files\\ICQ7.2\\ICQ.exe"="C:\\Program Files\\ICQ7.2\\ICQ.exe:*:Enabled:ICQ7.2"
"C:\\Program Files\\ICQ7.2\\aolload.exe"="C:\\Program Files\\ICQ7.2\\aolload.exe:*:Enabled:aolload.exe"
"%windir%\\Network Diagnostic\\xpnetdiag.exe"="%windir%\\Network Diagnostic\\xpnetdiag.exe:*:Enabled:@xpsp3res.dll,-20000"
"C:\\Program Files\\CheckPoint\\ZoneAlarm\\vsmon.exe"="C:\\Program Files\\CheckPoint\\ZoneAlarm\\vsmon.exe:*:Enabled:True Vector"


[HKEY_LOCAL_MACHINE\system\currentcontrolset\services\sharedaccess\parameters\firewallpolicy\standardprofile\authorizedapplications\list]
"%windir%\\system32\\sessmgr.exe"="%windir%\\system32\\sessmgr.exe:*:enabled:@xpsp2res.dll,-22019"
"C:\\Program Files\\Microsoft Office\\Office12\\OUTLOOK.EXE"="C:\\Program Files\\Microsoft Office\\Office12\\OUTLOOK.EXE:*:Enabled:Microsoft Office Outlook"
"C:\\Program Files\\Microsoft Office\\Office12\\GROOVE.EXE"="C:\\Program Files\\Microsoft Office\\Office12\\GROOVE.EXE:*:Enabled:Microsoft Office Groove"
"C:\\Program Files\\Microsoft Office\\Office12\\ONENOTE.EXE"="C:\\Program Files\\Microsoft Office\\Office12\\ONENOTE.EXE:*:Enabled:Microsoft Office OneNote"
"C:\\Program Files\\Steam\\Steam.exe"="C:\\Program Files\\Steam\\Steam.exe:*:Enabled:Steam"
"C:\\Program Files\\ICQ7.2\\ICQ.exe"="C:\\Program Files\\ICQ7.2\\ICQ.exe:*:Enabled:ICQ7.2"
"C:\\Program Files\\ICQ7.2\\aolload.exe"="C:\\Program Files\\ICQ7.2\\aolload.exe:*:Enabled:aolload.exe"
"C:\\Program Files\\Opera\\opera.exe"="C:\\Program Files\\Opera\\opera.exe:*:Enabled:Opera Internet Browser"
"C:\\Program Files\\Steam\\steamapps\\poorfox\\counter-strike\\hl.exe"="C:\\Program Files\\Steam\\steamapps\\poorfox\\counter-strike\\hl.exe:*:Enabled:Counter-Strike"
"C:\\Program Files\\Opera\\pluginwrapper\\opera_plugin_wrapper.exe"="C:\\Program Files\\Opera\\pluginwrapper\\opera_plugin_wrapper.exe:*:Enabled:Opera Internet Browser - Plugin wrapper"
"C:\\Documents and Settings\\zakaznik\\Plocha\\uTorrent.exe"="C:\\Documents and Settings\\zakaznik\\Plocha\\uTorrent.exe:*:Enabled:µTorrent"
"C:\\Documents and Settings\\zakaznik\\Data aplikací\\uTorrent\\uTorrent.exe"="C:\\Documents and Settings\\zakaznik\\Data aplikací\\uTorrent\\uTorrent.exe:*:Enabled:µTorrent"
"%windir%\\Network Diagnostic\\xpnetdiag.exe"="%windir%\\Network Diagnostic\\xpnetdiag.exe:*:Enabled:@xpsp3res.dll,-20000"
"C:\\Program Files\\CheckPoint\\ZoneAlarm\\vsmon.exe"="C:\\Program Files\\CheckPoint\\ZoneAlarm\\vsmon.exe:*:Enabled:True Vector"
"C:\\Program Files\\Skype\\Phone\\Skype.exe"="C:\\Program Files\\Skype\\Phone\\Skype.exe:*:Enabled:Skype"
"C:\\Program Files\\Mozilla Firefox\\firefox.exe"="C:\\Program Files\\Mozilla Firefox\\firefox.exe:*:Enabled:'Firefox' (C:\\Program Files\\Mozilla Firefox)"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\DomainProfile\GloballyOpenPorts\List]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\StandardProfile\GloballyOpenPorts\List]


***** System Restore *****

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\SystemRestore]
"DisableSR"=dword:00000000


==================== End Of Log ==============================

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119672
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Zasekávání prohlížečů - prosím o pomoc s logem

#2 Příspěvek od Rudy »

Zdravím!
Spusťte tuto utilitu:
Stáhněte AdwCleaner https://toolslib.net/downloads/viewdown ... dwcleaner/
Uložte na plochu
Ukončete všechny programy
Klikněte nejprve na >Scan<(hledání) a pak na >Clean< (mazání).
Proběhne skenováni a pak se objeví log, který sem vložte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Ssac
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 6
Registrován: 01 led 2017 13:35

Re: Zasekávání prohlížečů - prosím o pomoc s logem

#3 Příspěvek od Ssac »

# AdwCleaner v6.041 - Log vytvořen 02/01/2017 v 17:15:19
# Aktualizováno dne 16/12/2016 z Malwarebytes
# Databáze : 2017-01-02.1 [Server]
# Operační systém : Microsoft Windows XP Service Pack 3 (X86)
# Uživatelské jméno : zakaznik - USER
# Spuštěno z : C:\Documents and Settings\zakaznik\Plocha\adwcleaner_6.041.exe
# Mod: Čištění
# Podpora : https://www.malwarebytes.com/support



***** [ Služby ] *****



***** [ Složky ] *****



***** [ Soubory ] *****



***** [ DLL ] *****



***** [ WMI ] *****



***** [ Zástupci ] *****



***** [ Naplánované úlohy ] *****



***** [ Registry ] *****



***** [ Prohlížeče ] *****



*************************

:: "Tracing" klíče smazány
:: Winsock nastavení vyčištěno

*************************

C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C0].txt - [829 Bajty] - [02/01/2017 17:15:19]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [1400 Bajty] - [02/01/2017 17:14:52]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C0].txt - [974 Bajty] ##########

Nic nenalezeno. Znamená to teda, že by všechno mělo být teoreticky v pořádku?

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119672
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Zasekávání prohlížečů - prosím o pomoc s logem

#4 Příspěvek od Rudy »

Toto je OK. Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Start
SearchScopes: HKU\.DEFAULT -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-19 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-20 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
FF Plugin: @pages.tvunetworks.com/WebPlayer -> C:\Program Files\TVUPlayer\npTVUAx.dll [No File]
S4 IntelIde; no ImagePath
NETSVC: wmcmgc -> C:\Program Files\Common Files\\System\icm64.dll ==> No File
C:\Documents and Settings\zakaznik\Local Settings\Temp

EmptyTemp:
End
Uložte na plochu jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Ssac
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 6
Registrován: 01 led 2017 13:35

Re: Zasekávání prohlížečů - prosím o pomoc s logem

#5 Příspěvek od Ssac »

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x86) Version: 21-12-2016
Ran by zakaznik (03-01-2017 08:52:15) Run:1
Running from C:\Documents and Settings\zakaznik\Plocha
Loaded Profiles: zakaznik (Available Profiles: zakaznik & Administrator)
Boot Mode: Normal

==============================================

fixlist content:
*****************
Start
SearchScopes: HKU\.DEFAULT -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-19 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-20 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
FF Plugin: @pages.tvunetworks.com/WebPlayer -> C:\Program Files\TVUPlayer\npTVUAx.dll [No File]
S4 IntelIde; no ImagePath
NETSVC: wmcmgc -> C:\Program Files\Common Files\\System\icm64.dll ==> No File
C:\Documents and Settings\zakaznik\Local Settings\Temp

EmptyTemp:
End
*****************

HKU\.DEFAULT\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\\DefaultScope => value removed successfully.
HKU\S-1-5-19\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\\DefaultScope => value removed successfully.
HKU\S-1-5-20\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\\DefaultScope => value removed successfully.
"HKLM\Software\MozillaPlugins\@pages.tvunetworks.com/WebPlayer" => key removed successfully.
IntelIde => service removed successfully.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\SvcHost\\netsvcs wmcmgc => value removed successfully.

"C:\Documents and Settings\zakaznik\Local Settings\Temp" folder move:

Could not move "C:\Documents and Settings\zakaznik\Local Settings\Temp" => Scheduled to move on reboot.


=========== EmptyTemp: ==========

BITS transfer queue => 0 B
DOMStoree, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache => 42653 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 3522 B
Windows/system/dllcache/drivers => 55540077 B
Edge => 0 B
Chrome => 0 B
Firefox => 394563887 B
Opera => 8739616 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Documents and Settings => 0 B
Default User => 66228 B
All Users => 0 B
systemprofile => 292549380 B
LocalService => 66552 B
NetworkService => 66228 B
zakaznik => 215903549 B
Administrator => 0 B

RecycleBin => 12128650 B
EmptyTemp: => 934.3 MB temporary data Removed.

================================

Result of scheduled files to move (Boot Mode: Normal) (Date&Time: 03-01-2017 08:56:05)

C:\Documents and Settings\zakaznik\Local Settings\Temp => moved successfully

==== End of Fixlog 08:56:06 ====

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119672
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Zasekávání prohlížečů - prosím o pomoc s logem

#6 Příspěvek od Rudy »

Smazáno. Nastala nějaká změna?
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Ssac
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 6
Registrován: 01 led 2017 13:35

Re: Zasekávání prohlížečů - prosím o pomoc s logem

#7 Příspěvek od Ssac »

Počítač reaguje rychleji, jen mě nejspíš zlobí asi Firefox, protože mám někdy problém třeba s načítáním emailové schránky, nebo nereaguje tlačítko na které kliknu.

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119672
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Zasekávání prohlížečů - prosím o pomoc s logem

#8 Příspěvek od Rudy »

Vyčistáíme ještě prohlížeče. Spusťte tyto skeny:

1. Stahnete Zoek.exe http://hijackthis.nl/smeenk/ a ulozte jej na plochu

Pokud pouzivate Win Vista ci W7, kliknete na Zoek pravym a dejte Run As Administrator ci Spustit jako spravce
Do okna vlozte skript nize




autoclean;
resethosts;
emptyclsid;
IEdefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyIEcache;
emptyFFcache;
emptyCHRcache;
emptyalltemp;
emptyflash;
emptyjava;
emptyrecycle.bin;





Nasledne kliknete na Run Script
PC provede opravu, restartuje se a da Vam log, jeho obsah vlozte sem.

a

2. Junkware removal tool: http://thisisudax.org/downloads/JRT.exe
•Ulozte nejlepe na plochu
•Po spusteni se zobrazi licencni podminky, stisknete libovolnou klavesu
•Probehne vytvoreni zalohy a nasledne prohledavani
•Probehne skenovani a pak se objevi log, pripadne bude ulozen v c:\JRT jako JRT.txt, ten sem vlozte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Ssac
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 6
Registrován: 01 led 2017 13:35

Re: Zasekávání prohlížečů - prosím o pomoc s logem

#9 Příspěvek od Ssac »

Vyčistí mi to i historii navštívených odkazů na youtube?

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119672
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Zasekávání prohlížečů - prosím o pomoc s logem

#10 Příspěvek od Rudy »

Vyčistí to všechno kompletně.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Ssac
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 6
Registrován: 01 led 2017 13:35

Re: Zasekávání prohlížečů - prosím o pomoc s logem

#11 Příspěvek od Ssac »

Moc děkuji za rady. Snažil jsem se o tom něco dozvědět a nejspíš zkusím obnovení profilu. Zachová mi to v prohlížeči záložky a navštívené stránky, které bych si rád uchoval.

Co si o tom myslíte? Zajímal by mě Váš názor než se do toho pustím.

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119672
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Zasekávání prohlížečů - prosím o pomoc s logem

#12 Příspěvek od Rudy »

Pokud to váš problém vyřeší, směle do toho. Občas to ale takto nefunguje.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Odpovědět