Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Nejde odeslat log

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zpráva
Autor
Joska341
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 13
Registrován: 30 pro 2016 09:38

Nejde odeslat log

#1 Příspěvek od Joska341 »

Dobrý den. Při vložení logu se zobrazí oznámení o nadměrném počtu znaků.
Díky za odpověď.

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119672
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejde odeslat log

#2 Příspěvek od Rudy »

Zdravím!
Rozdělte do více postů.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Joska341
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 13
Registrován: 30 pro 2016 09:38

Re: Nejde odeslat log

#3 Příspěvek od Joska341 »

Rudy píše:Zdravím!
Rozdělte do více postů.
Díky. Dal jsem to jako *RAR. Bude vadit?

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119672
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejde odeslat log

#4 Příspěvek od Rudy »

Nebude. A kde ho máte?
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Joska341
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 13
Registrován: 30 pro 2016 09:38

Re: Nejde odeslat log

#5 Příspěvek od Joska341 »

Rudy píše:Nebude. A kde ho máte?


Omlouvám se chybička se vloudila.
Přílohy
FRST64.rar
(34.58 KiB) Staženo 61 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119672
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejde odeslat log

#6 Příspěvek od Rudy »

Spusťte tuto utilitu:
Stáhněte AdwCleaner https://toolslib.net/downloads/viewdown ... dwcleaner/
Uložte na plochu
Ukončete všechny programy
Klikněte nejprve na >Scan<(hledání) a pak na >Clean< (mazání).
Proběhne skenováni a pak se objeví log, který sem vložte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Joska341
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 13
Registrován: 30 pro 2016 09:38

Re: Nejde odeslat log

#7 Příspěvek od Joska341 »

Nějaké čištění jsem podle návodu prováděl,ale problém přetrvává.

# AdwCleaner v6.041 - Log vytvořen 30/12/2016 v 19:22:33
# Aktualizováno dne 16/12/2016 z Malwarebytes
# Databáze : 2016-12-29.2 [Místní]
# Operační systém : Windows 10 Pro (X64)
# Uživatelské jméno : Jüthner - JÜTHNER
# Spuštěno z : C:\Users\Doma\Desktop\Help\Adwcleaner_6.041\adwcleaner_6.041.exe
# Mod: Čištění
# Podpora : https://www.malwarebytes.com/support



***** [ Služby ] *****



***** [ Složky ] *****



***** [ Soubory ] *****



***** [ DLL ] *****



***** [ WMI ] *****



***** [ Zástupci ] *****



***** [ Naplánované úlohy ] *****



***** [ Registry ] *****



***** [ Prohlížeče ] *****



*************************

:: "Tracing" klíče smazány
:: Winsock nastavení vyčištěno

*************************

C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C0].txt - [4685 Bajty] - [28/12/2016 21:12:55]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C2].txt - [5922 Bajty] - [28/12/2016 21:35:56]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C3].txt - [6148 Bajty] - [28/12/2016 22:17:07]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C4].txt - [5962 Bajty] - [28/12/2016 23:08:14]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C5].txt - [2486 Bajty] - [29/12/2016 10:07:45]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C6].txt - [1182 Bajty] - [30/12/2016 19:22:33]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[R0].txt - [740 Bajty] - [28/12/2016 09:41:58]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[R1].txt - [859 Bajty] - [28/12/2016 09:44:42]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [1125 Bajty] - [28/12/2016 09:43:10]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S10].txt - [2612 Bajty] - [29/12/2016 20:52:50]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S11].txt - [2701 Bajty] - [30/12/2016 11:58:05]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S12].txt - [2777 Bajty] - [30/12/2016 19:16:41]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S13].txt - [2851 Bajty] - [30/12/2016 19:22:17]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S1].txt - [4709 Bajty] - [28/12/2016 21:11:12]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S2].txt - [6272 Bajty] - [28/12/2016 21:33:41]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S3].txt - [1875 Bajty] - [28/12/2016 21:39:26]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S4].txt - [6498 Bajty] - [28/12/2016 22:13:17]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S5].txt - [6644 Bajty] - [28/12/2016 22:28:30]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S6].txt - [6394 Bajty] - [28/12/2016 23:06:33]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S7].txt - [2694 Bajty] - [29/12/2016 09:57:05]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S8].txt - [2767 Bajty] - [29/12/2016 10:00:59]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S9].txt - [2840 Bajty] - [29/12/2016 10:05:15]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C6].txt - [2425 Bajty] ##########

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119672
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejde odeslat log

#8 Příspěvek od Rudy »

Toto je OK. Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Start
HKLM-x32\...\Run: [] => [X]
HKLM-x32\...\Run: [SunJavaUpdateSched] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe [587288 2016-09-22] (Oracle Corporation)
HKU\S-1-5-18\...\Run: [] => 0
IFEO\SppExtComObj.exe: [Debugger] C:\WINDOWS\SECOH-QAD.exe
ShellIconOverlayIdentifiers: [0PerformanceMonitor] -> {3B5B973C-92A4-4855-9D3F-0F3D23332208} => -> No File
FF Plugin HKU\S-1-5-21-1716215833-3495479541-76741669-1000: @unity3d.com/UnityPlayer,version=1.0 -> C:\Users\Doma\AppData\LocalLow\Unity\WebPlayer\loader\npUnity3D32.dll [No File]
U3 idsvc; no ImagePath
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore
C:\Users\Hosté\AppData\Local\Temp
KMSpico (HKLM\...\{8B29D47F-92E2-4C20-9EE0-F710991F5D7C}_is1) (Version: - )
Task: {3B4CDFD3-6CAC-4536-9D3B-7DEB3519279A} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeReminderTime -> No File <==== ATTENTION
Task: {424C7AB8-39B1-4720-BE6C-16F85C055502} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> No File <==== ATTENTION
Task: {50347CF4-311E-457B-9368-B415CB58F204} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-5d -> No File <==== ATTENTION
Task: {5B9B16A6-243F-4DE4-9E32-696A63AE084F} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Logon-5d -> No File <==== ATTENTION
Task: {A08DE07F-332F-4BF9-BFB5-FB687B4CFAD4} - \OfficeSoftwareProtectionPlatform\SvcRestartTask -> No File <==== ATTENTION
Task: {A15D022B-C260-488D-A7FA-4BFB04915157} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> No File <==== ATTENTION
Task: {AFC17C39-AD2C-49D3-8E32-F6A430E251CE} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> No File <==== ATTENTION
Task: {B96F3BB2-69FA-4CA9-A2DA-88EA370E292D} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> No File <==== ATTENTION
Task: {C656E28C-4DB4-49F7-B984-0E9579737D16} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\MachineUnlock-5d -> No File <==== ATTENTION
Task: {D7373F4D-AD35-48F1-8E80-B6C1D0C7C995} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfSleep-5d -> No File <==== ATTENTION
Task: {D8A6708B-BB12-467F-A9C1-20A6BB7DE24B} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfIdle-5d -> No File <==== ATTENTION
Task: {F0E2D638-D0F9-44AA-84BA-34815BEB636A} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeTime -> No File <==== ATTENTION
Task: {F6BFDDB8-BA2B-419E-84BE-114D6DDB0F89} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> No File <==== ATTENTION
Task: C:\WINDOWS\Tasks\GoogleUpdateTaskUserS-1-5-21-1716215833-3495479541-76741669-1000Core.job => C:\Users\Doma\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe
Task: C:\WINDOWS\Tasks\GoogleUpdateTaskUserS-1-5-21-1716215833-3495479541-76741669-1000UA.job => C:\Users\Doma\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\TEMP:1CE11B51 [152]
AlternateDataStreams: C:\Users\Doma\Desktop\Rozpis léků.docx:com.dropbox.attributes [168]

EmptyTemp:
End
Uložte do C:\Users\Doma\Desktop\Help\FRST64 jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Joska341
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 13
Registrován: 30 pro 2016 09:38

Re: Nejde odeslat log

#9 Příspěvek od Joska341 »

Rudy píše:Toto je OK. Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Start
HKLM-x32\...\Run: [] => [X]
HKLM-x32\...\Run: [SunJavaUpdateSched] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe [587288 2016-09-22] (Oracle Corporation)
HKU\S-1-5-18\...\Run: [] => 0
IFEO\SppExtComObj.exe: [Debugger] C:\WINDOWS\SECOH-QAD.exe
ShellIconOverlayIdentifiers: [0PerformanceMonitor] -> {3B5B973C-92A4-4855-9D3F-0F3D23332208} => -> No File
FF Plugin HKU\S-1-5-21-1716215833-3495479541-76741669-1000: @unity3d.com/UnityPlayer,version=1.0 -> C:\Users\Doma\AppData\LocalLow\Unity\WebPlayer\loader\npUnity3D32.dll [No File]
U3 idsvc; no ImagePath
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore
C:\Users\Hosté\AppData\Local\Temp
KMSpico (HKLM\...\{8B29D47F-92E2-4C20-9EE0-F710991F5D7C}_is1) (Version: - )
Task: {3B4CDFD3-6CAC-4536-9D3B-7DEB3519279A} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeReminderTime -> No File <==== ATTENTION
Task: {424C7AB8-39B1-4720-BE6C-16F85C055502} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> No File <==== ATTENTION
Task: {50347CF4-311E-457B-9368-B415CB58F204} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-5d -> No File <==== ATTENTION
Task: {5B9B16A6-243F-4DE4-9E32-696A63AE084F} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Logon-5d -> No File <==== ATTENTION
Task: {A08DE07F-332F-4BF9-BFB5-FB687B4CFAD4} - \OfficeSoftwareProtectionPlatform\SvcRestartTask -> No File <==== ATTENTION
Task: {A15D022B-C260-488D-A7FA-4BFB04915157} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> No File <==== ATTENTION
Task: {AFC17C39-AD2C-49D3-8E32-F6A430E251CE} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> No File <==== ATTENTION
Task: {B96F3BB2-69FA-4CA9-A2DA-88EA370E292D} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> No File <==== ATTENTION
Task: {C656E28C-4DB4-49F7-B984-0E9579737D16} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\MachineUnlock-5d -> No File <==== ATTENTION
Task: {D7373F4D-AD35-48F1-8E80-B6C1D0C7C995} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfSleep-5d -> No File <==== ATTENTION
Task: {D8A6708B-BB12-467F-A9C1-20A6BB7DE24B} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfIdle-5d -> No File <==== ATTENTION
Task: {F0E2D638-D0F9-44AA-84BA-34815BEB636A} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeTime -> No File <==== ATTENTION
Task: {F6BFDDB8-BA2B-419E-84BE-114D6DDB0F89} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> No File <==== ATTENTION
Task: C:\WINDOWS\Tasks\GoogleUpdateTaskUserS-1-5-21-1716215833-3495479541-76741669-1000Core.job => C:\Users\Doma\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe
Task: C:\WINDOWS\Tasks\GoogleUpdateTaskUserS-1-5-21-1716215833-3495479541-76741669-1000UA.job => C:\Users\Doma\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\TEMP:1CE11B51 [152]
AlternateDataStreams: C:\Users\Doma\Desktop\Rozpis léků.docx:com.dropbox.attributes [168]

EmptyTemp:
End
Uložte do C:\Users\Doma\Desktop\Help\FRST64 jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.

Nový log:


Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 21-12-2016
Ran by Jüthner (30-12-2016 20:28:52) Run:1
Running from C:\Users\Doma\Desktop\Help\FRST64
Loaded Profiles: Jüthner (Available Profiles: Jüthner & Hosté & Guest)
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start
HKLM-x32\...\Run: [] => [X]
HKLM-x32\...\Run: [SunJavaUpdateSched] => C:\Program Files (x86)\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe [587288 2016-09-22] (Oracle Corporation)
HKU\S-1-5-18\...\Run: [] => 0
IFEO\SppExtComObj.exe: [Debugger] C:\WINDOWS\SECOH-QAD.exe
ShellIconOverlayIdentifiers: [0PerformanceMonitor] -> {3B5B973C-92A4-4855-9D3F-0F3D23332208} => -> No File
FF Plugin HKU\S-1-5-21-1716215833-3495479541-76741669-1000: @unity3d.com/UnityPlayer,version=1.0 -> C:\Users\Doma\AppData\LocalLow\Unity\WebPlayer\loader\npUnity3D32.dll [No File]
U3 idsvc; no ImagePath
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore
C:\Users\Hosté\AppData\Local\Temp
KMSpico (HKLM\...\{8B29D47F-92E2-4C20-9EE0-F710991F5D7C}_is1) (Version: - )
Task: {3B4CDFD3-6CAC-4536-9D3B-7DEB3519279A} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeReminderTime -> No File <==== ATTENTION
Task: {424C7AB8-39B1-4720-BE6C-16F85C055502} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent -> No File <==== ATTENTION
Task: {50347CF4-311E-457B-9368-B415CB58F204} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-5d -> No File <==== ATTENTION
Task: {5B9B16A6-243F-4DE4-9E32-696A63AE084F} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Logon-5d -> No File <==== ATTENTION
Task: {A08DE07F-332F-4BF9-BFB5-FB687B4CFAD4} - \OfficeSoftwareProtectionPlatform\SvcRestartTask -> No File <==== ATTENTION
Task: {A15D022B-C260-488D-A7FA-4BFB04915157} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess -> No File <==== ATTENTION
Task: {AFC17C39-AD2C-49D3-8E32-F6A430E251CE} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent -> No File <==== ATTENTION
Task: {B96F3BB2-69FA-4CA9-A2DA-88EA370E292D} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B -> No File <==== ATTENTION
Task: {C656E28C-4DB4-49F7-B984-0E9579737D16} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\MachineUnlock-5d -> No File <==== ATTENTION
Task: {D7373F4D-AD35-48F1-8E80-B6C1D0C7C995} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfSleep-5d -> No File <==== ATTENTION
Task: {D8A6708B-BB12-467F-A9C1-20A6BB7DE24B} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfIdle-5d -> No File <==== ATTENTION
Task: {F0E2D638-D0F9-44AA-84BA-34815BEB636A} - \Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeTime -> No File <==== ATTENTION
Task: {F6BFDDB8-BA2B-419E-84BE-114D6DDB0F89} - \Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig -> No File <==== ATTENTION
Task: C:\WINDOWS\Tasks\GoogleUpdateTaskUserS-1-5-21-1716215833-3495479541-76741669-1000Core.job => C:\Users\Doma\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe
Task: C:\WINDOWS\Tasks\GoogleUpdateTaskUserS-1-5-21-1716215833-3495479541-76741669-1000UA.job => C:\Users\Doma\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\TEMP:1CE11B51 [152]
AlternateDataStreams: C:\Users\Doma\Desktop\Rozpis léků.docx:com.dropbox.attributes [168]

EmptyTemp:
End
*****************

HKLM\Software\WOW6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\ => value removed successfully
HKLM\Software\WOW6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\SunJavaUpdateSched => value removed successfully
HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\ => value removed successfully
HKLM\Software\microsoft\windows nt\currentversion\Image File Execution Options\SppExtComObj.exe => key not found.
"HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\0PerformanceMonitor" => key removed successfully
HKCR\CLSID\{3B5B973C-92A4-4855-9D3F-0F3D23332208} => key not found.
"HKU\S-1-5-21-1716215833-3495479541-76741669-1000\Software\MozillaPlugins\@unity3d.com/UnityPlayer,version=1.0" => key removed successfully
C:\Users\Doma\AppData\LocalLow\Unity\WebPlayer\loader\npUnity3D32.dll => not found.
idsvc => service removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => moved successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => moved successfully
C:\Users\Hosté\AppData\Local\Temp => moved successfully
KMSpico (HKLM\...\{8B29D47F-92E2-4C20-9EE0-F710991F5D7C}_is1) (Version: - ) => Error: No automatic fix found for this entry.
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{3B4CDFD3-6CAC-4536-9D3B-7DEB3519279A}" => key removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{3B4CDFD3-6CAC-4536-9D3B-7DEB3519279A}" => key removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeReminderTime" => key removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{424C7AB8-39B1-4720-BE6C-16F85C055502}" => key removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{424C7AB8-39B1-4720-BE6C-16F85C055502}" => key removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxcontent" => key removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{50347CF4-311E-457B-9368-B415CB58F204}" => key removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{50347CF4-311E-457B-9368-B415CB58F204}" => key removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Time-5d" => key removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{5B9B16A6-243F-4DE4-9E32-696A63AE084F}" => key removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{5B9B16A6-243F-4DE4-9E32-696A63AE084F}" => key removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\Logon-5d" => key removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{A08DE07F-332F-4BF9-BFB5-FB687B4CFAD4}" => key removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{A08DE07F-332F-4BF9-BFB5-FB687B4CFAD4}" => key removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\OfficeSoftwareProtectionPlatform\SvcRestartTask" => key removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{A15D022B-C260-488D-A7FA-4BFB04915157}" => key removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{A15D022B-C260-488D-A7FA-4BFB04915157}" => key removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\Setup\gwx\launchtrayprocess" => key removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{AFC17C39-AD2C-49D3-8E32-F6A430E251CE}" => key removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{AFC17C39-AD2C-49D3-8E32-F6A430E251CE}" => key removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfigandcontent" => key removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{B96F3BB2-69FA-4CA9-A2DA-88EA370E292D}" => key removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{B96F3BB2-69FA-4CA9-A2DA-88EA370E292D}" => key removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\refreshgwxconfig-B" => key removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{C656E28C-4DB4-49F7-B984-0E9579737D16}" => key removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{C656E28C-4DB4-49F7-B984-0E9579737D16}" => key removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\MachineUnlock-5d" => key removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{D7373F4D-AD35-48F1-8E80-B6C1D0C7C995}" => key removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{D7373F4D-AD35-48F1-8E80-B6C1D0C7C995}" => key removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfSleep-5d" => key removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{D8A6708B-BB12-467F-A9C1-20A6BB7DE24B}" => key removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{D8A6708B-BB12-467F-A9C1-20A6BB7DE24B}" => key removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\OutOfIdle-5d" => key removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{F0E2D638-D0F9-44AA-84BA-34815BEB636A}" => key removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{F0E2D638-D0F9-44AA-84BA-34815BEB636A}" => key removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\Setup\GWXTriggers\ScheduleUpgradeTime" => key removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{F6BFDDB8-BA2B-419E-84BE-114D6DDB0F89}" => key removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{F6BFDDB8-BA2B-419E-84BE-114D6DDB0F89}" => key removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\Setup\gwx\refreshgwxconfig" => key removed successfully
C:\WINDOWS\Tasks\GoogleUpdateTaskUserS-1-5-21-1716215833-3495479541-76741669-1000Core.job => moved successfully
C:\WINDOWS\Tasks\GoogleUpdateTaskUserS-1-5-21-1716215833-3495479541-76741669-1000UA.job => moved successfully
C:\ProgramData\TEMP => ":1CE11B51" ADS removed successfully.
C:\Users\Doma\Desktop\Rozpis léků.docx => ":com.dropbox.attributes" ADS removed successfully.

=========== EmptyTemp: ==========

BITS transfer queue => 0 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 28845180 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 6988533 B
Windows/system/drivers => 20001 B
Edge => 9639237 B
Chrome => 309511953 B
Firefox => 0 B
Opera => 0 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 16674 B
Users => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 0 B
systemprofile32 => 0 B
LocalService => 77720 B
NetworkService => 26140 B
Doma => 7805346 B
Hosté => 116686 B
Guest => 43631 B

RecycleBin => 5735744 B
EmptyTemp: => 351.7 MB temporary data Removed.

================================


The system needed a reboot.

==== End of Fixlog 20:29:01 ====

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119672
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejde odeslat log

#10 Příspěvek od Rudy »

Smazáno, log by již měl být OK.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Joska341
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 13
Registrován: 30 pro 2016 09:38

Re: Nejde odeslat log

#11 Příspěvek od Joska341 »

Rudy píše:Smazáno, log by již měl být OK.
Bohužel problém stále přetrvává.

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119672
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejde odeslat log

#12 Příspěvek od Rudy »

Jaký problém? Píšete tu tu pouze, že nejde vložit log.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Joska341
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 13
Registrován: 30 pro 2016 09:38

Re: Nejde odeslat log

#13 Příspěvek od Joska341 »

Rudy píše:Jaký problém? Píšete tu tu pouze, že nejde vložit log.
Název toho vlákna je asi zavádějící,ale jednalo se vyřešení problému s malware.

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119672
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejde odeslat log

#14 Příspěvek od Rudy »

Udělejte kompletní sken MBAM: http://www.malwarebytes.org/mbam.php a dejte log. Předem nic nemažte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Joska341
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 13
Registrován: 30 pro 2016 09:38

Re: Nejde odeslat log

#15 Příspěvek od Joska341 »

Rudy píše:Udělejte kompletní sken MBAM: http://www.malwarebytes.org/mbam.php a dejte log. Předem nic nemažte.

Malwarebytes
http://www.malwarebytes.com

-Podrobnosti logovacího souboru-
Datum skenování: 31.12.16
Čas skenování: 15:51
Logovací soubor:
Správce: Ano

-Informace o softwaru-
Verze: 3.0.5.1299
Verze komponentů: 1.0.43
Aktualizovat verzi balíku komponent: 1.0.899
Licence: Vypršelo

-Systémová informace-
OS: Windows 10
CPU: x64
Systém souborů: NTFS
Uživatel: J\u00c3\u009cTHNER\J\u00c3\u00bcthner

-Shrnutí skenování-
Typ skenování: Skenování hrozeb (Threat Scan)
Výsledek: Dokončeno
Skenované objekty: 487159
Uplynulý čas: 1 min, 52 sek

-Možnosti skenování-
Paměť: Povoleno
Start: Povoleno
Systém souborů: Povoleno
Archivy: Povoleno
Rootkity: Zakázáno
Heuristika: Povoleno
Potenciálně nežádoucí program: Povoleno
Potenciálně nežádoucí modifikace: Povoleno

-Podrobnosti skenování-
Proces: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Modul: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Klíč registru: 2
PUP.Optional.StartPage, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS NT\CURRENTVERSION\SCHEDULE\TASKCACHE\TREE\find-mans, Žádná uživatelská akce, [78], [356699],1.0.899
PUP.Optional.StartPage, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS NT\CURRENTVERSION\SCHEDULE\TASKCACHE\TASKS\{64811121-C6EE-4C50-B15A-7BD96605174E}, Žádná uživatelská akce, [78], [356685],1.0.899

Hodnota v registru: 1
PUP.Optional.StartPage, HKLM\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS NT\CURRENTVERSION\SCHEDULE\TASKCACHE\TASKS\{64811121-C6EE-4C50-B15A-7BD96605174E}|PATH, Žádná uživatelská akce, [78], [356685],1.0.899

Datové proudy: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Adresář: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)

Soubor: 2
PUP.Optional.InstallCore, C:\USERS\DOMA\DOWNLOADS\YOUR_UNINSTALLER.EXE, Žádná uživatelská akce, [8], [78708],1.0.899
PUP.Optional.StartPage, C:\WINDOWS\SYSTEM32\TASKS\FIND-MANS, Žádná uživatelská akce, [78], [356710],1.0.899

Fyzický sektor: 0
(Nebyly zjištěny žádné škodlivé položky)


(end)

Odpovědět