Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Prosím o kontrolu logu

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119673
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu logu

#16 Příspěvek od Rudy »

Zoek obvykle trvá jen několik minut, nevím ale, nakolik je profil prohlížeče velký. Pokud by byl problém, spusťte Zoek v nouz. režimu.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

rebrma
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 19
Registrován: 22 zář 2010 11:52
Bydliště: Praha/Pyšely
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu logu

#17 Příspěvek od rebrma »

Zdravím,

tak nakonec jsem to nechal ještě a když stále nic, tak reboot do nouzáku.

Zde log zoeku

Kód: Vybrat vše

Zoek.exe v5.0.0.1 Updated 27-09-2015
Tool run by Freerider on po 06.06.2016 at 23:30:12,96.
Microsoft Windows 7 Professional  6.1.7601 Service Pack 1 x64
Running in: Safe Mode MINIMAL No Internet Access Detected
Launched: C:\Users\Freerider\Desktop\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted] 

==== Older Logs ======================

C:\zoek-results2016-06-06-194050.log	3302 bytes

==== Reset Hosts File ======================

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp. 
# 
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows. 
# 
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each 
# entry should be kept on an individual line. The IP address should 
# be placed in the first column followed by the corresponding host name. 
# The IP address and the host name should be separated by at least one 
# space. 
# 
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual 
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol. 
# 
# For example: 
# 
#      102.54.94.97     rhino.acme.com          # source server 
#       38.25.63.10     x.acme.com              # x client host 
 
# localhost name resolution is handled within DNS itself. 
127.0.0.1       localhost 
::1             localhost 

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================


==== Deleting CLSID Registry Values ======================


==== Deleting Services ======================


==== FireFox Fix ======================

Deleted from C:\Users\FREERI~1\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\dwgkbtnp.default\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

Added to C:\Users\FREERI~1\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\dwgkbtnp.default\prefs.js:
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

==== Deleting Files \ Folders ======================

C:\PROGRA~3\Špidla Data Processing, s.r.o not found

==== Firefox Start and Search pages ======================

ProfilePath: C:\Users\FREERI~1\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\dwgkbtnp.default
user_pref("browser.startup.homepage", "about:home");
user_pref("browser.newtab.url", "about:newtab");

==== Firefox Extensions ======================

ProfilePath: C:\Users\FREERI~1\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\dwgkbtnp.default
- colorPicker - %ProfilePath%\extensions\colorPicker@colorPicker.xpi
- Firebug - %ProfilePath%\extensions\firebug@software.joehewitt.com.xpi
- Adblock Plus - %ProfilePath%\extensions\{d10d0bf8-f5b5-c8b4-a8b2-2b9879e08c5d}.xpi

AppDir: C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox
- Undetermined - %AppDir%\browser\extensions\{972ce4c6-7e08-4474-a285-3208198ce6fd}.xpi

==== Firefox Plugins ======================

Profilepath: C:\Users\Freerider\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\dwgkbtnp.default
E0F0720A6B77D42FAD3AEDC97A830271	- C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Microsoft Office\Office16\NPSPWRAP.DLL -	Microsoft Office 2016
7E12C563B76A59882AA8DB0DFD6F66D5	- C:\Program Files\Microsoft Office\root\VFS\ProgramFilesX86\Mozilla Firefox\plugins\npMeetingJoinPluginOC.dll -	Microsoft Office 2016
0048955C7ED3A6D5B006240956003F51	- C:\Windows\SysWOW64\Adobe\Director\np32dsw_1222172.dll -	Shockwave for Director / Shockwave for Director
258693279212838A6A879A69A17BE215	- C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash\NPSWF32_21_0_0_242.dll -	Shockwave Flash


==== Set IE to Default ======================

Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141"

New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkId=255141"

==== All HKCU SearchScopes ======================

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes
"DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} Google  Url="http://www.google.com/search?q={searchTerms}"
{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} Bing  Url="http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&FORM=IESR02"

==== Reset Google Chrome ======================

Nothing found to reset

==== Empty IE Cache ======================

C:\Windows\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Freerider\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Freerider\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Low\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Windows\sysWOW64\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully

==== Empty FireFox Cache ======================

C:\Users\Freerider\AppData\Local\Mozilla\Firefox\Profiles\dwgkbtnp.default\cache2 emptied successfully
C:\Users\Freerider\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\dwgkbtnp.default\storage\default\https+++digitalnigaraz.withgoogle.com\cache emptied successfully
C:\Users\Freerider\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\dwgkbtnp.default\storage\default\https+++purposethemes.com\cache emptied successfully
C:\Users\Freerider\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\dwgkbtnp.default\storage\default\https+++twitter.com\cache emptied successfully
C:\Users\Freerider\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\dwgkbtnp.default\storage\default\https+++www.pinterest.com\cache emptied successfully

==== Empty Chrome Cache ======================

No Chrome User Data found

==== Empty All Flash Cache ======================

Flash Cache Emptied Successfully

==== Empty All Java Cache ======================

Java Cache cleared successfully

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=402 folders=746 1750370578 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Users\Classic .NET AppPool\AppData\Local\temp emptied successfully
C:\Users\Default\AppData\Local\temp emptied successfully
C:\Users\Default User\AppData\Local\temp emptied successfully
C:\Users\DefaultAppPool\AppData\Local\temp emptied successfully
C:\Users\Freerider\AppData\Local\Temp will be emptied at reboot
C:\Users\Public\AppData\Local\temp emptied successfully
C:\Users\UpdatusUser\AppData\Local\temp emptied successfully
C:\Users\CLASSI~1.NET\AppData\Local\temp emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\Temp emptied successfully
C:\Windows\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\Windows\Temp successfully emptied
C:\Users\FREERI~1\AppData\Local\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied

==== Deleting Files / Folders ======================

"C:\PROGRA~2\MagicISO"  not found

==== EOF on po 06.06.2016 at 23:50:13,02 ======================
A zde log z JRT

Kód: Vybrat vše

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 8.0.6 (04.25.2016)
Operating System: Windows 7 Professional x64 
Ran by Freerider (Administrator) on po 06.06.2016 at 23:50:33,79
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




File System: 0 




Registry: 0 





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on po 06.06.2016 at 23:52:24,10
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119673
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu logu

#18 Příspěvek od Rudy »

Změnilo se něco po tomto zásahu?
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

rebrma
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 19
Registrován: 22 zář 2010 11:52
Bydliště: Praha/Pyšely
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu logu

#19 Příspěvek od rebrma »

Zatím to vypadá dobře :) ráno dám vědět, nechám běžet přes noc :)

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119673
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu logu

#20 Příspěvek od Rudy »

OK.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

rebrma
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 19
Registrován: 22 zář 2010 11:52
Bydliště: Praha/Pyšely
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu logu

#21 Příspěvek od rebrma »

Zdravím :)

Tak do rána žádné okno, které bych nechtěl :).

Tedy mnohokrát děkuji za usilovnou pomoc.
Pokud budu moct, pokusím se revanzovat.

Tedy ještě jednou díky a prosím LOCK :)

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119673
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu logu

#22 Příspěvek od Rudy »

Stačí nám, když o nás povíte dalším. Nemáte zač! :)
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Zamčeno