Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Kontrola logu

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119673
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrola logu

#16 Příspěvek od Rudy »

Možná nějaká systémová chyba. Spusťte přík. řádek a napište do něj:
sfc/scannow
a odentrujte. Proběhne sken a pokud to bude možné i oprava syst. souborů.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Spikl
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 104
Registrován: 21 črc 2014 11:58
Bydliště: Olmik city

Re: Kontrola logu

#17 Příspěvek od Spikl »

tak scan nenašel nic.
Zato jsem si všiml, že mi "něco" blokuje NORTON. V procesech je sice vidět, ale nejde mi otevřít jeho ovládací panel.

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119673
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrola logu

#18 Příspěvek od Rudy »

To je divné. Ani v nouz. režimu?
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Spikl
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 104
Registrován: 21 črc 2014 11:58
Bydliště: Olmik city

Re: Kontrola logu

#19 Příspěvek od Spikl »

Ani v nouz.režimu nejde spustit. Není tam ani v procesech. Hodilo to hlášku, že chce potvrdit licenční smlouvu a pak se nedělo nic. V norm. režimu to teď napsalo, že v NORTONu došlo k chybě. Tak asi zítra zkusím reinstalll :-(

Dám vědět jak to dopadlo.

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119673
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrola logu

#20 Příspěvek od Rudy »

Jj., reinstalujte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Spikl
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 104
Registrován: 21 črc 2014 11:58
Bydliště: Olmik city

Re: Kontrola logu

#21 Příspěvek od Spikl »

Reinstalace NORTONu vypadá že se povedla, zatím chodí jak má.

Jinak ráno po zapnutí opět stejný problém se spuštěním WIN, kdy hnědá obrazovka stále něco načítala a stále se nic nedělo. Pomohl CTRL+ALT+DEL a následný restart. Nebude tam problém s nějakým ovladačem?

ZAtím díky. P.

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119673
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrola logu

#22 Příspěvek od Rudy »

Můžete zkusit reinstalovat ovladač chipsetu. Ale moc nadějí tomu nedávám. Spíše některá část systému dlouho startuje.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Spikl
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 104
Registrován: 21 črc 2014 11:58
Bydliště: Olmik city

Re: Kontrola logu

#23 Příspěvek od Spikl »

Dobrý den,
tak dnes ráno opět stejný problém. Po zapnutí NTB světle hnědá obrazovka s točícím se kolečkem..., po CTRL+ALT+DEL a restartu naběhla obrazovka pro přihlášení a vše OK.

Když jsem se díval do podpory HP tak mi to u chipsetu nabízí tyto 4 možnosti:
- Ovladač hostitelského řadiče Renesas Electronics USB 3.0
- Ovladač rozhraní Intel Management Engine Interface (MEI)
- Instalační nástroj čipové sady Intel
- Ovladač komponent Intel Management Engine

prosím o radu který tedy instalovat.

Sem tam se mi ve správci zařízení zobrazí chyba u "složeného zařízení". Je to tiskárna, která je už dávo odebraná. Dá se nějak odpálit?

Díky P.

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119673
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrola logu

#24 Příspěvek od Rudy »

Všechny, kromě toho instalačního nástroje. Je ovladač tiskárny odinstalován?
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Spikl
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 104
Registrován: 21 črc 2014 11:58
Bydliště: Olmik city

Re: Kontrola logu

#25 Příspěvek od Spikl »

Dobré ránko,

tak jsem dle pokynů nainstaloval a zatím je to OK (uvidíme jak dlouho).

Tiskárna je odinstalovaná, netuším kde se tam ten ovladač objevil. Občas to kontroluji a zatím se delší dobu neobjevil.


Díky moc za pomoc. :thumbsup: :worship:

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119673
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrola logu

#26 Příspěvek od Rudy »

Rádo se stalo! :)
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Zamčeno