Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

prosim o kontrolu

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119673
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: prosim o kontrolu

#16 Příspěvek od Rudy »

Zkuste ještě následující skeny:

1. Stahnete Zoek.exe http://hijackthis.nl/smeenk/ a ulozte jej na plochu

Pokud pouzivate Win Vista ci W7, kliknete na Zoek pravym a dejte Run As Administrator ci Spustit jako spravce
Do okna vlozte skript nize




autoclean;
resethosts;
emptyclsid;
IEdefaults;
FFdefaults;
CHRdefaults;
emptyIEcache;
emptyFFcache;
emptyCHRcache;
emptyalltemp;
emptyflash;
emptyjava;
emptyrecycle.bin;





Nasledne kliknete na Run Script
PC provede opravu, restartuje se a da Vam log, jeho obsah vlozte sem.

a

2. Junkware removal tool: http://thisisudax.org/downloads/JRT.exe
•Ulozte nejlepe na plochu
•Po spusteni se zobrazi licencni podminky, stisknete libovolnou klavesu
•Probehne vytvoreni zalohy a nasledne prohledavani
•Probehne skenovani a pak se objevi log, pripadne bude ulozen v c:\JRT jako JRT.txt, ten sem vlozte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

cica18
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 134
Registrován: 12 bře 2007 17:37

Re: prosim o kontrolu

#17 Příspěvek od cica18 »

Zoek.exe v5.0.0.1 Updated 31-December-2015
Tool run by Marcel on 16.02.2016 at 21:12:10,00.
Microsoft Windows 10 Home 10.0.10586 x64
Running in: Normal Mode Internet Access Detected
Launched: C:\Users\Marcel\Desktop\zoek.exe [Scan all users] [Script inserted]

==== System Restore Info ======================

16.02.2016 21:15:37 Zoek.exe System Restore Point Created Successfully.

==== Reset Hosts File ======================

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.
#
# This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each
# entry should be kept on an individual line. The IP address should
# be placed in the first column followed by the corresponding host name.
# The IP address and the host name should be separated by at least one
# space.
#
# Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual
# lines or following the machine name denoted by a '#' symbol.
#
# For example:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server
# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host

127.0.0.1 localhost

==== Empty Folders Check ======================

C:\PROGRA~3\Comms deleted successfully
C:\PROGRA~3\SoftwareDistribution deleted successfully
C:\Users\Marcel\AppData\Local\ActiveSync deleted successfully
C:\Users\Marcel\AppData\Local\MediaShow deleted successfully
C:\Users\Marcel\AppData\Local\NetworkTiles deleted successfully
C:\Users\Marcel\AppData\Local\VirtualStore deleted successfully
C:\WINDOWS\serviceprofiles\networkservice\AppData\Local\Maps deleted successfully
C:\WINDOWS\serviceprofiles\Localservice\AppData\Local\NetworkTiles deleted successfully

==== Deleting CLSID Registry Keys ======================


==== Deleting CLSID Registry Values ======================


==== Deleting Services ======================


==== Deleting Files \ Folders ======================

C:\PROGRA~3\Package Cache deleted
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Search.lnk deleted

==== Chromium Look ======================


==== Set IE to Default ======================

Old Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
No DefaultScope Set For HKCU

New Values:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157"
[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"="{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66}"

==== All HKLM and HKCU SearchScopes ======================

HKLM\SearchScopes "DefaultScope"="{BD73967D-B1CD-4E24-A898-6A25B7119A4C}"
HKLM\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&FORM=IE8SRC
HKLM\SearchScopes\{BD73967D-B1CD-4E24-A898-6A25B7119A4C} - http://www.bing.com/search?q={searchTer ... TR&pc=LCTE
HKLM\Wow6432Node\SearchScopes "DefaultScope"="{BD73967D-B1CD-4E24-A898-6A25B7119A4C}"
HKLM\Wow6432Node\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&FORM=IE8SRC
HKLM\Wow6432Node\SearchScopes\{BD73967D-B1CD-4E24-A898-6A25B7119A4C} - http://www.bing.com/search?q={searchTer ... TR&pc=LCTE
HKCU\SearchScopes "DefaultScope"="{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66}"
HKCU\SearchScopes\{012E1000-F331-11DB-8314-0800200C9A66} - http://www.google.com/search?q={searchTerms}
HKCU\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} - http://www.bing.com/search?q={searchTer ... ORM=IE8SRC

==== Reset Google Chrome ======================

C:\Users\Marcel\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences was reset successfully
C:\Users\Marcel\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Secure Preferences was reset successfully
C:\Users\Marcel\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data was reset successfully
C:\Users\Marcel\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Web Data-journal was reset successfully

==== Empty IE Cache ======================

C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Marcel\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Marcel\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Low\Content.IE5 emptied successfully
C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.IE5 emptied successfully
C:\Users\Marcel\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully
C:\Users\Marcel\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Low\IE emptied successfully
C:\WINDOWS\SysNative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE emptied successfully

==== Empty FireFox Cache ======================

No FireFox Profiles found

==== Empty Chrome Cache ======================

C:\Users\Marcel\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Cache emptied successfully

==== Empty All Flash Cache ======================

No Flash Cache Found

==== Empty All Java Cache ======================

No Java Cache Found

==== C:\zoek_backup content ======================

C:\zoek_backup (files=27 folders=30 28612996 bytes)

==== Empty Temp Folders ======================

C:\WINDOWS\Temp will be emptied at reboot

==== After Reboot ======================

==== Empty Temp Folders ======================

C:\WINDOWS\Temp successfully emptied
C:\Users\Marcel\AppData\Local\Temp successfully emptied

==== Empty Recycle Bin ======================

C:\$RECYCLE.BIN successfully emptied

==== EOF on 16.02.2016 at 21:50:01,32 ======================

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 8.0.2 (01.06.2016)
Operating System: Windows 10 Home x64
Ran by Marcel (Administrator) on 16.02.2016 at 21:52:56,41
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




File System: 0




Registry: 0





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on 16.02.2016 at 21:56:59,37
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Junkware Removal Tool (JRT) by Malwarebytes
Version: 8.0.2 (01.06.2016)
Operating System: Windows 10 Home x64
Ran by Marcel (Administrator) on 16.02.2016 at 21:52:56,41
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




File System: 0




Registry: 0





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Scan was completed on 16.02.2016 at 21:56:59,37
End of JRT log
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

cica18
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 134
Registrován: 12 bře 2007 17:37

Re: prosim o kontrolu

#18 Příspěvek od cica18 »

nevim co sem provedl, ale:

chrome hlasi
Unable to access the network

edge jede zda se bez problemu

cica18
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 134
Registrován: 12 bře 2007 17:37

Re: prosim o kontrolu

#19 Příspěvek od cica18 »

odinstaloval jsem prosle Mcafee a chrome opet jede, ovšem stále vyskakuji reklamy :-(

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119673
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: prosim o kontrolu

#20 Příspěvek od Rudy »

Chrome zazálohujte pomocí ChromeBackup: http://www.stahuj.centrum.cz/internet_a ... me-backup/ . Pak Chrome odinstalujte vč. jeho profilu. Znovu nainstalujte a zpět ze zálohy nakopírujte pouze záložky a hesla.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

cica18
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 134
Registrován: 12 bře 2007 17:37

Re: prosim o kontrolu

#21 Příspěvek od cica18 »

tak snad...zda se ok

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119673
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: prosim o kontrolu

#22 Příspěvek od Rudy »

Tak to jsem rád. :)
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Odpovědět