Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

problém s prehliadačom

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zpráva
Autor
031adam031
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 44
Registrován: 25 pro 2013 17:19

Re: problém s prehliadačom

#16 Příspěvek od 031adam031 »

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version:31-12-2015
Ran by Vitko (2016-01-05 19:25:24) Run:1
Running from C:\Users\Vitko\Desktop
Loaded Profiles: Vitko (Available Profiles: Vitko)
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start
C:\Users\Vitko\AppData\Local\Temp
C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA.job
C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore.job
C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA
C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore
FF Plugin: @microsoft.com/GENUINE -> disabled [No File]
FF Plugin-x32: @microsoft.com/GENUINE -> disabled [No File]
End
*****************


"C:\Users\Vitko\AppData\Local\Temp" folder move:

Could not move "C:\Users\Vitko\AppData\Local\Temp" => Scheduled to move on reboot.

C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA.job => moved successfully
C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore.job => moved successfully
C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => moved successfully
C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => moved successfully
"HKLM\Software\MozillaPlugins\@microsoft.com/GENUINE" => key removed successfully
"HKLM\Software\Wow6432Node\MozillaPlugins\@microsoft.com/GENUINE" => key removed successfully

Result of scheduled files to move (Boot Mode: Normal) (Date&Time: 2016-01-05 19:29:32)

C:\Users\Vitko\AppData\Local\Temp => moved successfully

==== End of Fixlog 19:29:33 ====

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119402
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: problém s prehliadačom

#17 Příspěvek od Rudy »

Smazáno. Nastala nějaká změna?
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

031adam031
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 44
Registrován: 25 pro 2013 17:19

Re: problém s prehliadačom

#18 Příspěvek od 031adam031 »

Všetko to odišlo žiadne reklamy žiadne presmerovania dakujem pekne

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119402
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: problém s prehliadačom

#19 Příspěvek od Rudy »

Nemáte zač! :)
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Odpovědět