Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Prosim o Kontrolu, systém se zasekává

Nemáte v tuto chvíli žádný problém s pc a chcete se jen ujistit, že je vše v pořádku?
Vložte log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zpráva
Autor
votrok33
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 19
Registrován: 24 zář 2015 06:11

Re: Prosim o Kontrolu, systém se zasekává

#16 Příspěvek od votrok33 »

HDtune Health
Přílohy
HDTune_Health_WDC_WD1002FAEX-00Z3A.png
HDTune_Health_WDC_WD1002FAEX-00Z3A.png (26.27 KiB) Zobrazeno 843 x

altrok
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7317
Registrován: 15 lis 2012 22:26
Bydliště: Znojmo

Re: Prosim o Kontrolu, systém se zasekává

#17 Příspěvek od altrok »

votrok33 píše:
Kliknete pravym na Tento pocitac -> Vlastnosti -> Upresnit nastaveni systemu -> nahore zalozka Ochrana systemu -> Konfigurovat -> vyberte Obnovit nastaveni systemu a predchozi verze souboru a ulozte klikem na Pouzit
Nemám upřesnit nastavení systému :( ani nic podobného (win 7)
Upresnit nastaveni systemu se nachazi v leve casti okna - http://static1.esetstatic.com/uploads/p ... m_0_01.png



  • Do Poznamkoveho bloku (Start -> spustit -> notepad) zkopirujte obsah bileho pole
  • ulozte na plochu jako fixlist (Typ souboru: Textovy dokument)
  • znovu spustte FRST a kliknete na Fix
  • po restartu bude na plose ulozen fixlog, jehoz obsah mi vlozte do pristi odpovedi

    Kód: Vybrat vše

    Start
    CreateRestorePoint:
    CloseProcesses:
    File: C:\Users\Pepa\AppData\Roaming\msdgaw.dat
    File: C:\Users\Pepa\AppData\Roaming\mslakpmn.dat
    HKU\S-1-5-21-3794978121-2036784905-2389283103-1000\...\Run: [CCleaner Monitoring] => C:\Program Files\CCleaner\CCleaner.exe [6278424 2015-04-23] (Piriform Ltd)
    HKU\S-1-5-21-3794978121-2036784905-2389283103-1000\...\MountPoints2: {0a048d1a-1184-11e5-b91d-002522facfeb} - I:\Startme.exe
    HKU\S-1-5-21-3794978121-2036784905-2389283103-1000\...\MountPoints2: {0cf3784d-7150-11e4-8fd2-806e6f6e6963} - Explorer.exe monitor.htm
    HKU\S-1-5-21-3794978121-2036784905-2389283103-1000\...\MountPoints2: {20861c06-b410-11e4-8d9d-002522facfeb} - H:\Launch.exe
    HKU\S-1-5-21-3794978121-2036784905-2389283103-1000\...\MountPoints2: {80df8991-8a6f-11e4-bb50-002522facfeb} - F:\setup.exe
    HKU\S-1-5-21-3794978121-2036784905-2389283103-1000\...\MountPoints2: {80df8993-8a6f-11e4-bb50-002522facfeb} - autorun.bat
    ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => No File
    FF DefaultSearchEngine: Seznam
    FF DefaultSearchUrl: hxxp://search.seznam.cz/?sourceid=quicksearch_22668&q={searchTerms}&
    FF SearchEngineOrder.1: Seznam
    FF SelectedSearchEngine: Seznam
    FF Keyword.URL: hxxp://search.seznam.cz/?sourceid=quicksearch_22668&q={searchTerms}&
    FF Plugin: @microsoft.com/GENUINE -> disabled [No File]
    S3 EagleXNt; \??\C:\Windows\system32\drivers\EagleXNt.sys [X]
    S3 OSFMount; \??\C:\Program Files\Counter-Strike Global Offensive\image\x86\OSFMount.sys [X]
    2015-09-26 17:26 - 2015-09-26 17:27 - 00112640 _____ (forum.viry.cz) C:\Users\Pepa\Desktop\FRSTLauncher.exe
    2015-09-26 17:09 - 2015-09-26 17:10 - 02817875 _____ C:\Users\Pepa\Downloads\CrystalDiskInfo6_2_2(1).zip
    2015-09-25 14:01 - 2015-09-25 14:06 - 00000248 _____ C:\Users\Pepa\Desktop\DiskInfo.ini
    2015-09-25 14:00 - 2015-09-25 14:00 - 02817875 _____ C:\Users\Pepa\Downloads\CrystalDiskInfo6_2_2.zip
    2015-09-24 21:47 - 2015-09-24 21:47 - 00000570 _____ C:\Windows\PFRO.log
    2015-09-24 21:44 - 2015-09-24 21:46 - 00000000 ____D C:\AdwCleaner
    2015-09-24 21:43 - 2015-09-24 21:43 - 01662976 _____ C:\Users\Pepa\Downloads\adwcleaner_5.008.exe
    2015-09-24 16:50 - 2015-09-24 16:55 - 00000000 ____D C:\rsit
    2015-09-24 16:50 - 2015-09-24 16:55 - 00000000 ____D C:\Program Files\trend micro
    2015-09-24 16:49 - 2015-09-24 16:49 - 01107968 _____ C:\Users\Pepa\Downloads\RSIT.exe
    Task: {34C8D2BE-A2CB-4F47-9046-EE11A7066939} - System32\Tasks\{11C30B99-1DB9-475C-95B0-5C470EFFE1BB} => pcalua.exe -a C:\Users\Pepa\Downloads\od-dudomila-Plants-vs.-Zombies-2.exe -d C:\Users\Pepa\Downloads
    Task: {A09C9C21-F82C-48AE-BB38-64ACD9676462} - System32\Tasks\{0D7ED39F-4F77-4869-85CB-691CFE103467} => pcalua.exe -a C:\Users\Pepa\Desktop\forge-1.8-11.14.1.1334-installer-win.exe -d C:\Users\Pepa\Desktop
    Task: C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore.job => C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
    Task: C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA.job => C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
    Hosts:
    EmptyTemp:
    End
Pokud je cokoliv nejasného, ihned se ptej.
V případě spokojenosti prosím podpořte forum.
Pro dotazy, které se nehodí na forum, je možné využít altrokzavináčforum.viry.cz
Máš-li chuť pomáhat návštěvníkům tohoto fora, přihlas se do naší školičky.

votrok33
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 19
Registrován: 24 zář 2015 06:11

Re: Prosim o Kontrolu, systém se zasekává

#18 Příspěvek od votrok33 »

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x86) Version:27-09-2015 01
Ran by Pepa (2015-09-28 14:03:23) Run:1
Running from C:\Users\Pepa\Desktop
Loaded Profiles: Pepa (Available Profiles: Pepa)
Boot Mode: Normal

==============================================

fixlist content:
*****************
Start
CreateRestorePoint:
CloseProcesses:
File: C:\Users\Pepa\AppData\Roaming\msdgaw.dat
File: C:\Users\Pepa\AppData\Roaming\mslakpmn.dat
HKU\S-1-5-21-3794978121-2036784905-2389283103-1000\...\Run: [CCleaner Monitoring] => C:\Program Files\CCleaner\CCleaner.exe [6278424 2015-04-23] (Piriform Ltd)
HKU\S-1-5-21-3794978121-2036784905-2389283103-1000\...\MountPoints2: {0a048d1a-1184-11e5-b91d-002522facfeb} - I:\Startme.exe
HKU\S-1-5-21-3794978121-2036784905-2389283103-1000\...\MountPoints2: {0cf3784d-7150-11e4-8fd2-806e6f6e6963} - Explorer.exe monitor.htm
HKU\S-1-5-21-3794978121-2036784905-2389283103-1000\...\MountPoints2: {20861c06-b410-11e4-8d9d-002522facfeb} - H:\Launch.exe
HKU\S-1-5-21-3794978121-2036784905-2389283103-1000\...\MountPoints2: {80df8991-8a6f-11e4-bb50-002522facfeb} - F:\setup.exe
HKU\S-1-5-21-3794978121-2036784905-2389283103-1000\...\MountPoints2: {80df8993-8a6f-11e4-bb50-002522facfeb} - autorun.bat
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => No File
FF DefaultSearchEngine: Seznam
FF DefaultSearchUrl: hxxp://search.seznam.cz/?sourceid=quicksearch_22668&q={searchTerms}&
FF SearchEngineOrder.1: Seznam
FF SelectedSearchEngine: Seznam
FF Keyword.URL: hxxp://search.seznam.cz/?sourceid=quicksearch_22668&q={searchTerms}&
FF Plugin: @microsoft.com/GENUINE -> disabled [No File]
S3 EagleXNt; \??\C:\Windows\system32\drivers\EagleXNt.sys [X]
S3 OSFMount; \??\C:\Program Files\Counter-Strike Global Offensive\image\x86\OSFMount.sys [X]
2015-09-26 17:26 - 2015-09-26 17:27 - 00112640 _____ (forum.viry.cz) C:\Users\Pepa\Desktop\FRSTLauncher.exe
2015-09-26 17:09 - 2015-09-26 17:10 - 02817875 _____ C:\Users\Pepa\Downloads\CrystalDiskInfo6_2_2(1).zip
2015-09-25 14:01 - 2015-09-25 14:06 - 00000248 _____ C:\Users\Pepa\Desktop\DiskInfo.ini
2015-09-25 14:00 - 2015-09-25 14:00 - 02817875 _____ C:\Users\Pepa\Downloads\CrystalDiskInfo6_2_2.zip
2015-09-24 21:47 - 2015-09-24 21:47 - 00000570 _____ C:\Windows\PFRO.log
2015-09-24 21:44 - 2015-09-24 21:46 - 00000000 ____D C:\AdwCleaner
2015-09-24 21:43 - 2015-09-24 21:43 - 01662976 _____ C:\Users\Pepa\Downloads\adwcleaner_5.008.exe
2015-09-24 16:50 - 2015-09-24 16:55 - 00000000 ____D C:\rsit
2015-09-24 16:50 - 2015-09-24 16:55 - 00000000 ____D C:\Program Files\trend micro
2015-09-24 16:49 - 2015-09-24 16:49 - 01107968 _____ C:\Users\Pepa\Downloads\RSIT.exe
Task: {34C8D2BE-A2CB-4F47-9046-EE11A7066939} - System32\Tasks\{11C30B99-1DB9-475C-95B0-5C470EFFE1BB} => pcalua.exe -a C:\Users\Pepa\Downloads\od-dudomila-Plants-vs.-Zombies-2.exe -d C:\Users\Pepa\Downloads
Task: {A09C9C21-F82C-48AE-BB38-64ACD9676462} - System32\Tasks\{0D7ED39F-4F77-4869-85CB-691CFE103467} => pcalua.exe -a C:\Users\Pepa\Desktop\forge-1.8-11.14.1.1334-installer-win.exe -d C:\Users\Pepa\Desktop
Task: C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore.job => C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
Task: C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA.job => C:\Program Files\Google\Update\GoogleUpdate.exe
Hosts:
EmptyTemp:
End
*****************

Restore point was successfully created.
Processes closed successfully.

========================= File: C:\Users\Pepa\AppData\Roaming\msdgaw.dat ========================

File not signed
MD5: 4E4DC46B57840764685A253F9E1568EF
Creation and modification date: 2015-01-10 18:49 - 2015-01-10 18:49
Size: 0000035
Attributes: ----A
Company Name:
Internal Name:
Original Name:
Product:
Description:
File Version:
Product Version:
Copyright:

====== End of File: ======


========================= File: C:\Users\Pepa\AppData\Roaming\mslakpmn.dat ========================

File not signed
MD5: F8EECC379B4C4E0208287AA7945E1FF4
Creation and modification date: 2015-01-10 18:49 - 2015-01-10 18:49
Size: 0009687
Attributes: ----A
Company Name:
Internal Name:
Original Name:
Product:
Description:
File Version:
Product Version:
Copyright:

====== End of File: ======

HKU\S-1-5-21-3794978121-2036784905-2389283103-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\CCleaner Monitoring => value removed successfully.
"HKU\S-1-5-21-3794978121-2036784905-2389283103-1000\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{0a048d1a-1184-11e5-b91d-002522facfeb}" => key removed successfully.
HKCR\CLSID\{0a048d1a-1184-11e5-b91d-002522facfeb} => key not found.
"HKU\S-1-5-21-3794978121-2036784905-2389283103-1000\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{0cf3784d-7150-11e4-8fd2-806e6f6e6963}" => key removed successfully.
HKCR\CLSID\{0cf3784d-7150-11e4-8fd2-806e6f6e6963} => key not found.
"HKU\S-1-5-21-3794978121-2036784905-2389283103-1000\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{20861c06-b410-11e4-8d9d-002522facfeb}" => key removed successfully.
HKCR\CLSID\{20861c06-b410-11e4-8d9d-002522facfeb} => key not found.
"HKU\S-1-5-21-3794978121-2036784905-2389283103-1000\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{80df8991-8a6f-11e4-bb50-002522facfeb}" => key removed successfully.
HKCR\CLSID\{80df8991-8a6f-11e4-bb50-002522facfeb} => key not found.
"HKU\S-1-5-21-3794978121-2036784905-2389283103-1000\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{80df8993-8a6f-11e4-bb50-002522facfeb}" => key removed successfully.
HKCR\CLSID\{80df8993-8a6f-11e4-bb50-002522facfeb} => key not found.
"HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\00avast" => key removed successfully.
HKCR\CLSID\{472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => key not found.
Firefox DefaultSearchEngine removed successfully.
Firefox DefaultSearchUrl removed successfully.
Firefox SearchEngineOrder.1 removed successfully.
Firefox SelectedSearchEngine removed successfully.
Firefox "Keyword.URL" removed successfully.
"HKLM\Software\MozillaPlugins\@microsoft.com/GENUINE" => key removed successfully.
EagleXNt => service removed successfully.
OSFMount => service removed successfully.
"C:\Users\Pepa\Desktop\FRSTLauncher.exe" => File/Folder not found.
C:\Users\Pepa\Downloads\CrystalDiskInfo6_2_2(1).zip => moved successfully
C:\Users\Pepa\Desktop\DiskInfo.ini => moved successfully
C:\Users\Pepa\Downloads\CrystalDiskInfo6_2_2.zip => moved successfully
C:\Windows\PFRO.log => moved successfully
C:\AdwCleaner => moved successfully
C:\Users\Pepa\Downloads\adwcleaner_5.008.exe => moved successfully
C:\rsit => moved successfully
C:\Program Files\trend micro => moved successfully
C:\Users\Pepa\Downloads\RSIT.exe => moved successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{34C8D2BE-A2CB-4F47-9046-EE11A7066939}" => key removed successfully.
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{34C8D2BE-A2CB-4F47-9046-EE11A7066939}" => key removed successfully.
C:\Windows\System32\Tasks\{11C30B99-1DB9-475C-95B0-5C470EFFE1BB} => moved successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\{11C30B99-1DB9-475C-95B0-5C470EFFE1BB}" => key removed successfully.
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{A09C9C21-F82C-48AE-BB38-64ACD9676462}" => key removed successfully.
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{A09C9C21-F82C-48AE-BB38-64ACD9676462}" => key removed successfully.
C:\Windows\System32\Tasks\{0D7ED39F-4F77-4869-85CB-691CFE103467} => moved successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\{0D7ED39F-4F77-4869-85CB-691CFE103467}" => key removed successfully.
C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore.job => moved successfully
C:\Windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA.job => moved successfully
C:\Windows\System32\Drivers\etc\hosts => moved successfully
Hosts restored successfully.
EmptyTemp: => 1.1 GB temporary data Removed.


The system needed a reboot.

==== End of Fixlog 14:05:35 ====

altrok
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7317
Registrován: 15 lis 2012 22:26
Bydliště: Znojmo

Re: Prosim o Kontrolu, systém se zasekává

#19 Příspěvek od altrok »

:arrow: Otestujte na virustotal.com C:\Users\Pepa\AppData\Roaming\msdgaw.dat a C:\Users\Pepa\AppData\Roaming\mslakpmn.dat - pokud uz byl soubor otestovany, zvolte Reanalyse. Do pristiho prispevku dejte link (odkaz) s vysledky analyzy.



:arrow: Start -> Vsechny programy -> Prislusenstvi -> pravej klik na Prikazovy radek a Spustit jako spravce
  • vepiste chkdsk /r
  • enter a restartujte PC
  • tato kontrola a opravovani probihaji pred nactenim OS a trvaji az nekolik hodin
Pokud je cokoliv nejasného, ihned se ptej.
V případě spokojenosti prosím podpořte forum.
Pro dotazy, které se nehodí na forum, je možné využít altrokzavináčforum.viry.cz
Máš-li chuť pomáhat návštěvníkům tohoto fora, přihlas se do naší školičky.

votrok33
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 19
Registrován: 24 zář 2015 06:11

Re: Prosim o Kontrolu, systém se zasekává

#20 Příspěvek od votrok33 »

C:\Users\Pepa\AppData\Roaming\msdgaw.dat - https://www.virustotal.com/cs/file/bdbb ... 443538141/

C:\Users\Pepa\AppData\Roaming\mslakpmn.dat - https://www.virustotal.com/cs/file/04f3 ... 443538352/

votrok33
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 19
Registrován: 24 zář 2015 06:11

Re: Prosim o Kontrolu, systém se zasekává

#21 Příspěvek od votrok33 »

Musím říct že se to značně zlepšilo

altrok
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7317
Registrován: 15 lis 2012 22:26
Bydliště: Znojmo

Re: Prosim o Kontrolu, systém se zasekává

#22 Příspěvek od altrok »

To rad slysim, kazdopadne stale nemam dobry pocit z Vaseho HDD - HD Tune i pri rychlem skenu nasel 2 vadne sektory, ktere jsou navic na zacatku disku, kde byva zapsan operacni system. CDI disk pro zmenu nevidi vubec. Jeden pad operacniho systemu ma pravdepodobne na svedomi rovnez HDD. Nejsem kovany v identifikaci hardwarovych problemu a modre smrti (BSOD) se teprve zacinam ucit, takze se jedna jen a pouze o moje domnenky, ktere mohou byt mylne.



:arrow: Start -> vepiste cmd
  • na vysledek vyhledavani kliknete pravy a zvolte Spustit jako spravce
  • do spusteneho okna vepiste: sfc /scannow
  • a odentrujte
  • tento proces trva nekolik desitek minut
  • po jeho skonceni jeste do otevreneho prikazoveho radku vepiste (pripadne text zkopirujte do schranky pomoci Ctrl+C a vlozte pres pravy klik a vlozit)
  • findstr /c:"[SR]" %windir%\logs\cbs\cbs.log >> "%userprofile%\desktop\sfcdetails.txt"
  • a odentrujte
  • obsah logu sfcdetails.txt umisteneho na plose zkopirujte do pristi odpovedi
Pokud je cokoliv nejasného, ihned se ptej.
V případě spokojenosti prosím podpořte forum.
Pro dotazy, které se nehodí na forum, je možné využít altrokzavináčforum.viry.cz
Máš-li chuť pomáhat návštěvníkům tohoto fora, přihlas se do naší školičky.

votrok33
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 19
Registrován: 24 zář 2015 06:11

Re: Prosim o Kontrolu, systém se zasekává

#23 Příspěvek od votrok33 »

Musím vám něco říct, hard disk jsem dal na reklamaci, děkuji za vaší ochotu a pomoc - samozřejmě přispěji nějaké ty peníze

altrok
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 7317
Registrován: 15 lis 2012 22:26
Bydliště: Znojmo

Re: Prosim o Kontrolu, systém se zasekává

#24 Příspěvek od altrok »

Nemate zac.


Mohu Vas nasledne poprosit o vyjadreni servisu, kde byl konkretne problem a zda reklamace disku problemy vyresila?

Za prispevek na provoz fora Vam jmenem celeho tymu dekuji.
Pokud je cokoliv nejasného, ihned se ptej.
V případě spokojenosti prosím podpořte forum.
Pro dotazy, které se nehodí na forum, je možné využít altrokzavináčforum.viry.cz
Máš-li chuť pomáhat návštěvníkům tohoto fora, přihlas se do naší školičky.

Odpovědět