Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Rozsekaný PC

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zpráva
Autor
adedvade1
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 38
Registrován: 01 črc 2014 19:47

Re: Rozsekaný PC

#16 Příspěvek od adedvade1 »

Fix result of Farbar Recovery Tool (FRST written by Farbar) (x64) Version: 15-02-2015
Ran by Adam at 2015-02-15 19:36:48 Run:1
Running from C:\Users\Adam\Desktop
Loaded Profiles: Adam (Available profiles: Adam)
Boot Mode: Normal
==============================================

Content of fixlist:
*****************
Start
HKU\S-1-5-21-898189633-4014198124-770947749-1002\...\MountPoints2: {399fb78c-4402-11e4-be72-e0db55aa06a7} - "F:\setup.exe"
CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Policy restriction <======= ATTENTION
SearchScopes: HKU\.DEFAULT -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-19 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-20 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
BHO: Skype Click to Call for Internet Explorer -> {AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497} -> C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer x64\skypeieplugin.dll (Microsoft Corporation)
C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars
BHO-x32: Skype Click to Call for Internet Explorer -> {AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497} -> C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll (Microsoft Corporation)
Handler: skypec2c - {91774881-D725-4E58-B298-07617B9B86A8} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer x64\skypeieplugin.dll (Microsoft Corporation)
Handler-x32: skypec2c - {91774881-D725-4E58-B298-07617B9B86A8} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\SkypeIEPlugin.dll (Microsoft Corporation)
CHR HKU\S-1-5-21-898189633-4014198124-770947749-1002\...\Chrome\Extension: [fkkcgfbgohboipdhliafmacjnhjbhmim] - No Path
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [fheoggkfdfchfphceeifdbepaooicaho] - No Path
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [lifbcibllhkdhoafpjfnlhfpfgnpldfl] - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\ChromeExtension\skype_chrome_extension.crx [Not Found]
R2 c2cautoupdatesvc; C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\AutoUpdate\SkypeC2CAutoUpdateSvc.exe [1390176 2014-07-14] (Microsoft Corporation)
R2 c2cpnrsvc; C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\PNRSvc\SkypeC2CPNRSvc.exe [1767520 2014-07-14] (Microsoft Corporation)
C:\WINDOWS\System32\Tasks\{E8939146-AC9F-44BF-9D0F-2049BF3A1100}
C:\WINDOWS\system32\ApnDatabase.xml
C:\WINDOWS\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA.job
C:\WINDOWS\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore.job
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore
C:\Users\Adam\AppData\Local\Temp
End
*****************

"HKU\S-1-5-21-898189633-4014198124-770947749-1002\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{399fb78c-4402-11e4-be72-e0db55aa06a7}" => Key deleted successfully.
HKCR\CLSID\{399fb78c-4402-11e4-be72-e0db55aa06a7} => Key not found.
"HKLM\SOFTWARE\Policies\Google" => Key deleted successfully.
HKU\.DEFAULT\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\\DefaultScope => value deleted successfully.
HKU\S-1-5-19\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\\DefaultScope => value deleted successfully.
HKU\S-1-5-20\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\\DefaultScope => value deleted successfully.
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497}" => Key deleted successfully.
"HKCR\CLSID\{AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497}" => Key deleted successfully.
C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars => Moved successfully.
"HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497}" => Key deleted successfully.
"HKCR\Wow6432Node\CLSID\{AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497}" => Key deleted successfully.
"HKCR\PROTOCOLS\Handler\skypec2c" => Key deleted successfully.
"HKCR\CLSID\{91774881-D725-4E58-B298-07617B9B86A8}" => Key deleted successfully.
HKCR\Wow6432Node\PROTOCOLS\Handler\skypec2c => Key not found.
"HKCR\Wow6432Node\CLSID\{91774881-D725-4E58-B298-07617B9B86A8}" => Key deleted successfully.
"HKU\S-1-5-21-898189633-4014198124-770947749-1002\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions\fkkcgfbgohboipdhliafmacjnhjbhmim" => Key deleted successfully.
"HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Google\Chrome\Extensions\fheoggkfdfchfphceeifdbepaooicaho" => Key deleted successfully.
"HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Google\Chrome\Extensions\lifbcibllhkdhoafpjfnlhfpfgnpldfl" => Key deleted successfully.
c2cautoupdatesvc => Unable to stop service
c2cautoupdatesvc => Service deleted successfully.
c2cpnrsvc => Unable to stop service
c2cpnrsvc => Service deleted successfully.
C:\WINDOWS\System32\Tasks\{E8939146-AC9F-44BF-9D0F-2049BF3A1100} => Moved successfully.
C:\WINDOWS\system32\ApnDatabase.xml => Moved successfully.
C:\WINDOWS\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA.job => Moved successfully.
C:\WINDOWS\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore.job => Moved successfully.
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => Moved successfully.
C:\WINDOWS\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => Moved successfully.

"C:\Users\Adam\AppData\Local\Temp" directory move:

C:\Users\Adam\AppData\Local\Temp\adwcleaner.db => Moved successfully.
C:\Users\Adam\AppData\Local\Temp\AdwCleaner.jpg => Moved successfully.
C:\Users\Adam\AppData\Local\Temp\B160189F-5487-4E89-8476-241231F738D0.Repair.Admin.1.etl => Moved successfully.
Could not move "C:\Users\Adam\AppData\Local\Temp\CCDash.log" => Scheduled to move on reboot.
C:\Users\Adam\AppData\Local\Temp\CCDBootLog.log => Moved successfully.
C:\Users\Adam\AppData\Local\Temp\Cleaning.ico => Moved successfully.
C:\Users\Adam\AppData\Local\Temp\EULA.txt => Moved successfully.
Could not move "C:\Users\Adam\AppData\Local\Temp\JETA9DC.tmp" => Scheduled to move on reboot.
C:\Users\Adam\AppData\Local\Temp\MDNS_LOG_00_44.txt => Moved successfully.
C:\Users\Adam\AppData\Local\Temp\MDNS_LOG_05_29.txt => Moved successfully.
C:\Users\Adam\AppData\Local\Temp\MDNS_LOG_23_37.txt => Moved successfully.
C:\Users\Adam\AppData\Local\Temp\MDNS_LOG_25_21.txt => Moved successfully.
C:\Users\Adam\AppData\Local\Temp\MDNS_LOG_29_28.txt => Moved successfully.
C:\Users\Adam\AppData\Local\Temp\MDNS_LOG_29_51.txt => Moved successfully.
C:\Users\Adam\AppData\Local\Temp\MDNS_LOG_31_37.txt => Moved successfully.
Could not move "C:\Users\Adam\AppData\Local\Temp\MDNS_LOG_38_51.txt" => Scheduled to move on reboot.
C:\Users\Adam\AppData\Local\Temp\MDNS_LOG_41_56.txt => Moved successfully.
C:\Users\Adam\AppData\Local\Temp\MDNS_LOG_53_01.txt => Moved successfully.
C:\Users\Adam\AppData\Local\Temp\MDNS_LOG_57_10.txt => Moved successfully.
C:\Users\Adam\AppData\Local\Temp\MDNS_LOG_58_51.txt => Moved successfully.
C:\Users\Adam\AppData\Local\Temp\Quarantine.exe => Moved successfully.
C:\Users\Adam\AppData\Local\Temp\Report.ico => Moved successfully.
C:\Users\Adam\AppData\Local\Temp\Scan.ico => Moved successfully.
C:\Users\Adam\AppData\Local\Temp\sqlite3.dll => Moved successfully.
C:\Users\Adam\AppData\Local\Temp\StructuredQuery.log => Moved successfully.
C:\Users\Adam\AppData\Local\Temp\Uninstall.ico => Moved successfully.
C:\Users\Adam\AppData\Local\Temp\winstore.log => Moved successfully.
C:\Users\Adam\AppData\Local\Temp\wmplog00.sqm => Moved successfully.
C:\Users\Adam\AppData\Local\Temp\~97F6.tmp => Moved successfully.
C:\Users\Adam\AppData\Local\Temp\NVIDIA Corporation\NV_Cache\440ec2b251141faab5a5e914d6bdbb9e_fce8395f8fd8a878_a4b25972e4779d76_0_0.bin => Moved successfully.
C:\Users\Adam\AppData\Local\Temp\NVIDIA Corporation\NV_Cache\440ec2b251141faab5a5e914d6bdbb9e_fce8395f8fd8a878_a4b25972e4779d76_0_0.toc => Moved successfully.
C:\Users\Adam\AppData\Local\Temp\NVIDIA Corporation\NV_Cache\440ec2b251141faab5a5e914d6bdbb9e_fce8395f8fd8a878_a4b25972e4779d76_0_1.bin => Moved successfully.
C:\Users\Adam\AppData\Local\Temp\NVIDIA Corporation\NV_Cache\440ec2b251141faab5a5e914d6bdbb9e_fce8395f8fd8a878_a4b25972e4779d76_0_1.toc => Moved successfully.
C:\Users\Adam\AppData\Local\Temp\NVIDIA Corporation\NV_Cache\440ec2b251141faab5a5e914d6bdbb9e_fce8395f8fd8a878_a4b25972e4779d76_0_2.bin => Moved successfully.
Could not move "C:\Users\Adam\AppData\Local\Temp" directory. => Scheduled to move on reboot.


=> Result of Scheduled Files to move (Boot Mode: Normal) (Date&Time: 2015-02-15 19:37:50)<=

C:\Users\Adam\AppData\Local\Temp\CCDash.log => Is moved successfully.
C:\Users\Adam\AppData\Local\Temp\JETA9DC.tmp => Is moved successfully.
C:\Users\Adam\AppData\Local\Temp\MDNS_LOG_38_51.txt => Is moved successfully.
C:\Users\Adam\AppData\Local\Temp => Moved successfully.

==== End of Fixlog 19:37:50 ====

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119677
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozsekaný PC

#17 Příspěvek od Rudy »

Smazáno. Nastala nějaká změna?
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

adedvade1
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 38
Registrován: 01 črc 2014 19:47

Re: Rozsekaný PC

#18 Příspěvek od adedvade1 »

Behom dneška nastal ešte jeden problém a to:
http://uloz.to/xosn92uS/bez-nazvu-png,
riešil som to pomocou https://support.microsoft.com/kb/2519899/cs
a nepomohlo, dá sa s tým robiť niečo takto cez net alebo mi doporučujete radšej vyhľadať servisnú pomoc, resp. preinštalovanie systému?
Chcem sa opýtať či náhodou neviete či záruka Dell Next Businness Day vzťahuje aj na takéto softvérové problémy- zavírenie PC. Vyčistené Cclenerom, prejdené Malawrebytes, nenašlo nič, prebehol som to aj eset online scanner a McAfee ktorú som dostal k PC na rok zadarmo, takisto nič. ...

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119677
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozsekaný PC

#19 Příspěvek od Rudy »

Zkuste to opravit pomocí FixIt: http://support2.microsoft.com/fixit/cs-cz , nebo win8manager: http://www.yamicsoft.com/windows8manager/ .
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

adedvade1
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 38
Registrován: 01 črc 2014 19:47

Re: Rozsekaný PC

#20 Příspěvek od adedvade1 »

http://uloz.to/xhd6QtX8/bez-nazvu-png pomocou win8manager
a pomocou fix it ani neviem čo mám hľadať

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119677
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozsekaný PC

#21 Příspěvek od Rudy »

Opravu aktualizací. Pokud to nepůjde, dejte log ComboFix:
Stahnete a ulozte nejlepe na plochu ComboFix: http://download.bleepingcomputer.com/sUBs/ComboFix.exe

pote spustte aplikaci pod uctem s administratorskym opravnenim

hned po startu se zobrazi obrazovka s licencnimi podminkami, pokracujte kliknutim na tlacitko Ano.

v klidu si postavte na kafe (cela akce trva cca. 5-10 minut, nekdy i dele - dle toho, o jak rychly stroj se

jedna a kolika soubory se skener bude muset prodirat), behem skenu se nepokousejte spoustet zadne jine

aplikace ani nic jineho

behem skenovani nepropadejte panice, vas stroj muze byt restartovan (predevsim pri prvni aplikaci skeneru)

upozorneni: pokud pouzivate antispyware s rezidentnim stitem, prepnete jeho rezidentni stit do Install Mode,

pripadne jej po dobu skenu uplne deaktivujte, protoze dochazi pri skenu a vymazu pripadneho malware k

nezadoucim kolizim s rezidentem antispyware.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

adedvade1
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 38
Registrován: 01 črc 2014 19:47

Re: Rozsekaný PC

#22 Příspěvek od adedvade1 »

1.http://uloz.to/xgDorqpk/bez-nazvu-png cez fixit...

2.môžem sa ešte opýtať " pokud pouzivate antispyware s rezidentnim stitem, prepnete jeho rezidentni stit do Install Mode" ktoré to sú? nemám ani tušenie...
nechcem to pokaziť ešte viac ako to je...

3.postupne prichádzam na ďalšie veci čo niesu z pc v poriadku http://uloz.to/xh2V5LMs/desktop-rar, nedá sa zapnúť firewall, neukazuje aké je v PC ram a procesor...
nefungujú mi programovateľné tlačidlá na notebooku /DELL INSPIRON/, a neviem an čo všetko som ešte neprišiel...

adedvade1
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 38
Registrován: 01 črc 2014 19:47

Re: Rozsekaný PC

#23 Příspěvek od adedvade1 »

pomohlo by toto sem? http://windows.microsoft.com/sk-sk/wind ... h-reset-pc
okrem bakalárskej práce v notebooku nemám nič za čím by som smútil, takže rozmýšľam nad preinštalovaním, len chcem vedieť či to pomôže...

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119677
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozsekaný PC

#24 Příspěvek od Rudy »

1. musíte hledat FixIT, určený pro váš oper. systém.
2. Obnova systému samozřejmě může pomoci.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

adedvade1
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 38
Registrován: 01 črc 2014 19:47

Re: Rozsekaný PC

#25 Příspěvek od adedvade1 »

Zajtra to preinštalujem a dám vedieť ako to dopadlo...

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119677
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozsekaný PC

#26 Příspěvek od Rudy »

OK.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

adedvade1
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 38
Registrován: 01 črc 2014 19:47

Re: Rozsekaný PC

#27 Příspěvek od adedvade1 »

preinštalovanie pomohlo, PC už ide pekne, nepreřažuje sa, len sa chcem spýtař na toto sem, je to na C http://uloz.to/xa43J9Fm/bez-nazvu-png, a nemám k tomu prístup, je to v poriadku?

adedvade1
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 38
Registrován: 01 črc 2014 19:47

Re: Rozsekaný PC

#28 Příspěvek od adedvade1 »

???

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119677
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rozsekaný PC

#29 Příspěvek od Rudy »

Je to v pořádku, jde o zálohu systému. K ní má přístup pouze systém.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

adedvade1
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 38
Registrován: 01 črc 2014 19:47

Re: Rozsekaný PC

#30 Příspěvek od adedvade1 »

Ďakujem, kľudne možme lock :)

Zamčeno