jj díky, mám tedy posledních pár otázek a prosím o co nejpřesnější odpovědi:
1) když to zanesu do servisu, mají tam nějakou diagnostiku, která jim to řekne přesně?
2) když jim řekne předně to, co už víš(me), čili problém s USB sběrnicí, jaká je možná oprava, výměna USB sběrnice, která je v nějakém slotu, nebo celé matky?
3) kdybych se na to vykašlal a chyba se tu a tam objevovala, můžu tento stav ignorovat nebo to má vliv na poškození dalších částí NTB (matky) a já se musím bát o data = častější záloha?
Ještě jednou díky.

Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz
Prosím o pomoc
Moderátor: Moderátoři
Pravidla fóra
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní: http://forum.viry.cz/viewtopic.php?f=12&t=123975 . Děkujeme za pochopení.
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní: http://forum.viry.cz/viewtopic.php?f=12&t=123975 . Děkujeme za pochopení.
Re: Prosím o pomoc
1) Pravděpodobně ne
2) Pokud se jedná o vadu hostitelského řadiče, ten je součástí chipsetu, kořenové rozbočovače jsou také přiletované na základní desce.
Já bych to ale fakt spíš viděl na nějaké to USB zařízení.
3) Nemělo by se stát nic. BSOD je vlastně způsob, jak operační systém předchází poškození dat a HW v případě nějakého selhání.
Zastaví se všechny operace a zkopíruje obsah RAM do stránkovacího souboru a zobrazí modrou obrazovku s kódem chyby.
Spusť ještě Everest a udělej screen shot Hardware->USB zařízení (budeš muset udělat 2 screen shoty, na jeden se to nevejde)
2) Pokud se jedná o vadu hostitelského řadiče, ten je součástí chipsetu, kořenové rozbočovače jsou také přiletované na základní desce.
Já bych to ale fakt spíš viděl na nějaké to USB zařízení.
3) Nemělo by se stát nic. BSOD je vlastně způsob, jak operační systém předchází poškození dat a HW v případě nějakého selhání.
Zastaví se všechny operace a zkopíruje obsah RAM do stránkovacího souboru a zobrazí modrou obrazovku s kódem chyby.
Spusť ještě Everest a udělej screen shot Hardware->USB zařízení (budeš muset udělat 2 screen shoty, na jeden se to nevejde)
Pokud jste s naší pomocí spokojeni, můžete nás podpořit. Informace zde
Re: Prosím o pomoc
ahoj, díky za reakci.
v příloze máš požadované, sned je to to, co jsi chtěl.
v příloze máš požadované, sned je to to, co jsi chtěl.
- Přílohy
-
- everest.rar
- (224.7 KiB) Staženo 92 x
Re: Prosím o pomoc
Jak jsem říkal. Může to dělat buď ta myš, web kamera nebo je chyba v kořenovém rozbočovači, či hostitelském řadiči (to by byla vada MB).
Softvarová závada se dá zcela vyloučit pouze reinstalací systému (nebo obnovením do továrního stavu).
Softvarová závada se dá zcela vyloučit pouze reinstalací systému (nebo obnovením do továrního stavu).
Pokud jste s naší pomocí spokojeni, můžete nás podpořit. Informace zde
Re: Prosím o pomoc
OK, těžké se rozhodnout. Začnu tím nejjednodušším a koupím novou myš, stejně mě ten kablík štve 
Předpokládám, že kameru můžu po odinstalování vyloučit, že?
Dávat vše do továrního nastavení, je pro mě neuchopitelná informace, protože s tím nemám zkušenost, tuším, že se vše nastaví tak, jako když jsem NTB koupil, ale dávání všeho do kupy, tak to právě díky mé nezkušenosti odhaduju na strašlivý proces a budu o něm uvažovat, až jako o krajním řešení. V tom případě jsme dospěli dokonce.
Ještě jednou chci moc poděkovat, těšilo mě a posílám malou kompenzaci.

Předpokládám, že kameru můžu po odinstalování vyloučit, že?
Dávat vše do továrního nastavení, je pro mě neuchopitelná informace, protože s tím nemám zkušenost, tuším, že se vše nastaví tak, jako když jsem NTB koupil, ale dávání všeho do kupy, tak to právě díky mé nezkušenosti odhaduju na strašlivý proces a budu o něm uvažovat, až jako o krajním řešení. V tom případě jsme dospěli dokonce.
Ještě jednou chci moc poděkovat, těšilo mě a posílám malou kompenzaci.
Re: Prosím o pomoc
Není zač, snad to dopadne dobře.
Pokud jste s naší pomocí spokojeni, můžete nás podpořit. Informace zde