Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Prosím o kontrolu logu

Nemáte v tuto chvíli žádný problém s pc a chcete se jen ujistit, že je vše v pořádku?
Vložte log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zpráva
Autor
Petr77
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 14
Registrován: 03 říj 2014 20:03

Re: Prosím o kontrolu logu

#16 Příspěvek od Petr77 »

Dobrý podvečer,
zasílám log:

Fix result of Farbar Recovery Tool (FRST written by Farbar) (x64) Version: 12-10-2014 02
Ran by Spikl at 2014-10-14 19:32:22 Run:1
Running from C:\Users\Spikl\Desktop
Loaded Profile: Spikl (Available profiles: Spikl)
Boot Mode: Normal
==============================================

Content of fixlist:
*****************
Start
CloseProcesses:

HKLM-x32\...\Run: [] => [X]
HKLM-x32\...\Run: [HP Software Update] => C:\Program Files (x86)\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe [54576 2009-11-18] (Hewlett-Packard)
HKU\S-1-5-19\...\Run: [Exetender_298] => "C:\Program Files (x86)\Frag Games\GPlayer.exe" /runonstartup
HKU\S-1-5-20\...\Run: [Exetender_298] => "C:\Program Files (x86)\Frag Games\GPlayer.exe" /runonstartup
HKU\S-1-5-21-224793288-567479514-1610664160-1002\...\MountPoints2: {589b1802-1e32-11e3-a9e7-bb0b50c9f99c} - "D:\WD Drive Unlock.exe" autoplay=true
HKU\S-1-5-21-224793288-567479514-1610664160-1002\...\MountPoints2: {90bfee4d-9055-11e0-af5e-b2a6dab48197} - D:\Autorun.exe
HKU\S-1-5-21-224793288-567479514-1610664160-1002\...\MountPoints2: {90bfee5b-9055-11e0-af5e-b2a6dab48197} - D:\Autorun.exe
HKU\S-1-5-18\...\Run: [Exetender_298] => "C:\Program Files (x86)\Frag Games\GPlayer.exe" /runonstartup

C:\Program Files (x86)\Zrychleni Pocitace
2014-10-05 17:19 - 2014-10-05 17:20 - 00027588 _____ () C:\Users\Spikl\Desktop\FRST.txt
2014-10-05 17:17 - 2014-10-05 17:17 - 00112640 _____ (forum.viry.cz) C:\Users\Spikl\Desktop\FRSTLauncher.exe
2014-10-05 16:33 - 2014-10-05 16:17 - 00024064 _____ () C:\windows\zoek-delete.exe
2014-10-05 16:18 - 2014-10-05 16:35 - 00010119 _____ () C:\zoek-results.log
2014-10-05 16:17 - 2014-10-05 16:30 - 00000000 ____D () C:\zoek_backup
2014-10-05 16:16 - 2014-10-05 16:17 - 01290752 _____ () C:\Users\Spikl\Desktop\zoek.exe
2014-10-04 20:17 - 2014-10-04 20:17 - 23635896 _____ (Citrix Systems, Inc.) C:\Users\Spikl\Downloads\CitrixOnlinePluginWeb(1).exe
2014-10-04 19:40 - 2014-10-04 19:42 - 00000000 ____D () C:\AdwCleaner
2014-10-04 19:39 - 2014-10-04 19:39 - 00009887 _____ () C:\Users\Spikl\Desktop\JRT.txt
2014-10-04 19:35 - 2014-10-04 19:35 - 00000000 ____D () C:\windows\ERUNT
2014-10-04 19:32 - 2014-10-04 17:46 - 01694116 _____ (Thisisu) C:\Users\Spikl\Desktop\JRT_NEW.exe
2014-10-04 19:30 - 2014-10-04 19:30 - 01375089 _____ () C:\Users\Spikl\Desktop\adwcleaner_3.311.exe
2014-10-03 20:53 - 2014-10-03 20:53 - 00000000 ____D () C:\rsit
2014-10-03 20:53 - 2014-10-03 20:53 - 00000000 ____D () C:\Program Files\trend micro
2014-10-03 20:49 - 2014-10-03 20:49 - 00832273 _____ () C:\Users\Spikl\Desktop\RSITx64.exe

Task: C:\windows\Tasks\Adobe Flash Player Updater.job => C:\windows\SysWOW64\Macromed\Flash\FlashPlayerUpdateService.exe
Task: C:\windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore.job => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
Task: C:\windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA.job => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe
Task: C:\windows\Tasks\HPCeeScheduleForSpikl.job => C:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\HP Ceement\HPCEE.exe

REG: reg delete "HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\Adobe ARM" /f
REG: reg delete "HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\PCSpeedUp" /f
REG: reg delete "HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\PDF Complete" /f
REG: reg delete "HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\SunJavaUpdateSched" /f
REG: reg delete "HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\WinampAgent" /f

Hosts:
EmptyTemp:
Reboot:
End
*****************

Processes closed successfully.
HKLM\Software\WOW6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\ => value deleted successfully.
HKLM\Software\WOW6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\HP Software Update => value deleted successfully.
HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\Exetender_298 => value deleted successfully.
HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\Exetender_298 => value deleted successfully.
"HKU\S-1-5-21-224793288-567479514-1610664160-1002\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{589b1802-1e32-11e3-a9e7-bb0b50c9f99c}" => Key deleted successfully.
"HKCR\CLSID\{589b1802-1e32-11e3-a9e7-bb0b50c9f99c}" => Key not found.
"HKU\S-1-5-21-224793288-567479514-1610664160-1002\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{90bfee4d-9055-11e0-af5e-b2a6dab48197}" => Key deleted successfully.
"HKCR\CLSID\{90bfee4d-9055-11e0-af5e-b2a6dab48197}" => Key not found.
"HKU\S-1-5-21-224793288-567479514-1610664160-1002\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{90bfee5b-9055-11e0-af5e-b2a6dab48197}" => Key deleted successfully.
"HKCR\CLSID\{90bfee5b-9055-11e0-af5e-b2a6dab48197}" => Key not found.
HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\Exetender_298 => value deleted successfully.
C:\Program Files (x86)\Zrychleni Pocitace => Moved successfully.
C:\Users\Spikl\Desktop\FRST.txt => Moved successfully.
"C:\Users\Spikl\Desktop\FRSTLauncher.exe" => File/Directory not found.
C:\windows\zoek-delete.exe => Moved successfully.
C:\zoek-results.log => Moved successfully.
C:\zoek_backup => Moved successfully.
"C:\Users\Spikl\Desktop\zoek.exe" => File/Directory not found.
C:\Users\Spikl\Downloads\CitrixOnlinePluginWeb(1).exe => Moved successfully.
C:\AdwCleaner => Moved successfully.
C:\Users\Spikl\Desktop\JRT.txt => Moved successfully.
C:\windows\ERUNT => Moved successfully.
"C:\Users\Spikl\Desktop\JRT_NEW.exe" => File/Directory not found.
C:\Users\Spikl\Desktop\adwcleaner_3.311.exe => Moved successfully.
C:\rsit => Moved successfully.
C:\Program Files\trend micro => Moved successfully.
C:\Users\Spikl\Desktop\RSITx64.exe => Moved successfully.
C:\windows\Tasks\Adobe Flash Player Updater.job => Moved successfully.
C:\windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore.job => Moved successfully.
C:\windows\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA.job => Moved successfully.
C:\windows\Tasks\HPCeeScheduleForSpikl.job => Moved successfully.

========= reg delete "HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\Adobe ARM" /f =========

Operace byla dokonźena ŁspŘçnŘ.



========= End of Reg: =========


========= reg delete "HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\PCSpeedUp" /f =========

Operace byla dokonźena ŁspŘçnŘ.



========= End of Reg: =========


========= reg delete "HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\PDF Complete" /f =========

Operace byla dokonźena ŁspŘçnŘ.



========= End of Reg: =========


========= reg delete "HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\SunJavaUpdateSched" /f =========

Operace byla dokonźena ŁspŘçnŘ.



========= End of Reg: =========


========= reg delete "HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\shared tools\msconfig\startupreg\WinampAgent" /f =========

Operace byla dokonźena ŁspŘçnŘ.



========= End of Reg: =========

C:\Windows\System32\Drivers\etc\hosts => Moved successfully.
Hosts was reset successfully.
EmptyTemp: => Removed 1.4 GB temporary data.


The system needed a reboot.

==== End of Fixlog ====

Uživatelský avatar
vyosek
VIP
VIP
Příspěvky: 56373
Registrován: 07 lis 2006 15:24
Bydliště: Šalingrad - Brno

Re: Prosím o kontrolu logu

#17 Příspěvek od vyosek »

Jak se chova PC??
"Kdo víno má a nepije,kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl."
Člen Obrázek od 1. února 2011.

Petr77
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 14
Registrován: 03 říj 2014 20:03

Re: Prosím o kontrolu logu

#18 Příspěvek od Petr77 »

Pořád stejně. Při nečinnosti a spuštěných stand. procesech je CPU 26% a RAM 39%.

Uživatelský avatar
vyosek
VIP
VIP
Příspěvky: 56373
Registrován: 07 lis 2006 15:24
Bydliště: Šalingrad - Brno

Re: Prosím o kontrolu logu

#19 Příspěvek od vyosek »

Jaky proces zatezuje CPU a RAM nejvice??
"Kdo víno má a nepije,kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl."
Člen Obrázek od 1. února 2011.

Petr77
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 14
Registrován: 03 říj 2014 20:03

Re: Prosím o kontrolu logu

#20 Příspěvek od Petr77 »

Host Process for Windows Services cca 126300 kB (ten je v procesech min 10x)
DigitalPersona Local Host ca 44500 kB
DigitalPersona Local Agent cca 40300 kB
Průzkumník Windows cca 28400 kB
Host Process for Windows Services cca 27800 kB

Uživatelský avatar
vyosek
VIP
VIP
Příspěvky: 56373
Registrován: 07 lis 2006 15:24
Bydliště: Šalingrad - Brno

Re: Prosím o kontrolu logu

#21 Příspěvek od vyosek »

:arrow: DelFix https://toolslib.net/downloads/finish/2/
  • Stahnete a spustte
  • Ponechte zatrzitkou pouze u volby Remote disinfection tools
  • Kliknete na Run
:arrow: Stahnete Ccleaner https://www.piriform.com/ccleaner/download/standard
Panel čistič
  • Vse nechte jak je, jen dejte Analyzovat a pote Spustit CCleaner
Panel registry
  • dejte Hledej problémy
  • nasledne Opravit problémy - zalohu registru doporucuji udelat, opravte vsechny problemy
  • postup opakujte dokud nebude bez problemu - vetsinou cca 3x
Panel nástroje
  • Zde muzete odinstalovat nepotrebne programy
CCleaner doporucuji pouzivat cca jednou za tyden

:arrow: Digital Persona je prizpusobeni systemu, uz jsem se hodnekrat setkal s tim ze zatezuje CPU
"Kdo víno má a nepije,kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl."
Člen Obrázek od 1. února 2011.

Petr77
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 14
Registrován: 03 říj 2014 20:03

Re: Prosím o kontrolu logu

#22 Příspěvek od Petr77 »

Tak provedeno dle pokynů. Následně ukončen Digital Persona, ale hodnoty RAM a CPU pořád stejné...... :90: :90:

Uživatelský avatar
vyosek
VIP
VIP
Příspěvky: 56373
Registrován: 07 lis 2006 15:24
Bydliště: Šalingrad - Brno

Re: Prosím o kontrolu logu

#23 Příspěvek od vyosek »

Zatez zpusobuji systemove soubory, mozna by nebylo od veci se poptat na technicke podpore microsoftu. Na havet vypada PC cisty :?:
"Kdo víno má a nepije,kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl."
Člen Obrázek od 1. února 2011.

Petr77
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 14
Registrován: 03 říj 2014 20:03

Re: Prosím o kontrolu logu

#24 Příspěvek od Petr77 »

O.K., zkusím se poptat a uvidíme.

Díky moc za pomoc :thumbsup:

Uživatelský avatar
vyosek
VIP
VIP
Příspěvky: 56373
Registrován: 07 lis 2006 15:24
Bydliště: Šalingrad - Brno

Re: Prosím o kontrolu logu

#25 Příspěvek od vyosek »

Nematee zac, kdyby na neco dosli, dejte prosim vedet :wink:
"Kdo víno má a nepije,kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl."
Člen Obrázek od 1. února 2011.

Odpovědět