Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Prosím o kontrolu logu. Děkuji

Nemáte v tuto chvíli žádný problém s pc a chcete se jen ujistit, že je vše v pořádku?
Vložte log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zpráva
Autor
Márty84
VIP
VIP
Příspěvky: 21679
Registrován: 05 pro 2009 20:08
Bydliště: Ostrava

Re: Prosím o kontrolu logu. Děkuji

#16 Příspěvek od Márty84 »

:arrow: Napiste mi velikost adresare plochy (C:\Users\Martin\Desktop)




:!: Vypnete antivir, at nebrani programu v praci.
:arrow: Znovu spustte OTL jako spravce
Do spodniho okna vlozte nasledujici text (vcetne te dvojtecky pred slovem commands)

Kód: Vybrat vše

:commands
[EMPTYTEMP]
[EMPTYFLASH]
[Purity]
[CreateRestorePoint]

:services
esgiguard
AdobeARMservice
gupdate
SkypeUpdate
AdobeFlashPlayerUpdateSvc
gupdatem

:files
%windir%\system32\*.tmp.dll /s
%windir%\system32\SET*.tmp /s
%windir%\*.tmp
C:\Windows\tasks\Adobe Flash Player Updater.job
C:\Windows\tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore.job
C:\Windows\tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA.job

:otl
IE:64bit: - HKLM\..\SearchScopes\{EF186E28-429F-44C4-9B6A-F0E57DC23D77}: "URL" = http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&form=IE10TR&src=IE10TR&pc=MAARJS
IE - HKLM\..\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}: "URL" = http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&FORM=IE8SRC
IE - HKLM\..\SearchScopes\{EF186E28-429F-44C4-9B6A-F0E57DC23D77}: "URL" = http://www.bing.com/search?q={searchTerms}&form=IE10TR&src=IE10TR&pc=MAARJS
FF - HKEY_LOCAL_MACHINE\software\mozilla\Thunderbird\Extensions\\msktbird@mcafee.com: C:\Program Files\McAfee\MSK
[2014/07/05 07:55:18 | 000,020,832 | ---- | M] () (No name found) -- C:\Users\Martin\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\pmkc5yhh.default\extensions\{d4e0dc9c-c356-438e-afbe-dca439f4399d}.xpi
O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found.
O4 - HKLM..\Run: [] File not found
O4 - Startup: C:\Users\Martin\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\FreeRapid 0.9u3.lnk = File not found
O16 - DPF: {7530BFB8-7293-4D34-9923-61A11451AFC5} http://download.eset.com/special/eos/OnlineScanner.cab (Reg Error: Key error.)
O21:64bit: - SSODL: WebCheck - {E6FB5E20-DE35-11CF-9C87-00AA005127ED} - No CLSID value found.
O21 - SSODL: WebCheck - {E6FB5E20-DE35-11CF-9C87-00AA005127ED} - No CLSID value found.
[6 C:\Windows\assembly\NativeImages_v2.0.50727_32\Temp\*.tmp files -> C:\Windows\assembly\NativeImages_v2.0.50727_32\Temp\*.tmp -> ]
[9 C:\Windows\assembly\NativeImages_v2.0.50727_64\Temp\*.tmp files -> C:\Windows\assembly\NativeImages_v2.0.50727_64\Temp\*.tmp -> ]
[5 C:\Windows\Installer\*.tmp files -> C:\Windows\Installer\*.tmp -> ]
[2 C:\Windows\Panther\*.tmp files -> C:\Windows\Panther\*.tmp -> ]
[6 C:\Windows\Temp\*.tmp files -> C:\Windows\Temp\*.tmp -> ]
[1 C:\Windows\WinSxS\*.tmp files -> C:\Windows\WinSxS\*.tmp -> ]

:reg
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{EA837F48-5AD1-443E-AE34-FFE03CBF3099}]
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"Zoner Photo Studio Service 16"=-
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"KeePass 2 PreLoad"=-
"Adobe ARM"=-
"HP Software Update"=-
""=-
"Nikon Message Center 2"=-
"SunJavaUpdateSched"=-
Kliknete na Opravit a nechte program pracovat. Pri otazce na restart souhlaste.
Po restartu se objevi novy log, ten sem dejte.
Pokud máte dotaz, který není určen pro veřejnost, můžete mi napsat na mail marty84zavináčforum.viry.cz

Možnost podpořit naše fórum https://platba.viry.cz/payment/

Z časových důvodů teď budu na fóru méně často. V případě delšího čekání na odpověď kontaktujte prosím některého z kolegů (většina má mailovou adresu ve svém podpisu).

Uživatelský avatar
matastol
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 459
Registrován: 09 bře 2008 10:32
Bydliště: ČR

Re: Prosím o kontrolu logu. Děkuji

#17 Příspěvek od matastol »

Mate na mysli tohle?
Obrázek

Uživatelský avatar
matastol
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 459
Registrován: 09 bře 2008 10:32
Bydliště: ČR

Re: Prosím o kontrolu logu. Děkuji

#18 Příspěvek od matastol »

All processes killed
========== COMMANDS ==========

[EMPTYTEMP]

User: All Users

User: Default
->Temp folder emptied: 0 bytes
->Temporary Internet Files folder emptied: 0 bytes

User: Default User
->Temp folder emptied: 0 bytes
->Temporary Internet Files folder emptied: 0 bytes

User: Martin
->Temp folder emptied: 26571189 bytes
->Temporary Internet Files folder emptied: 128 bytes
->Java cache emptied: 0 bytes
->FireFox cache emptied: 6172152 bytes
->Google Chrome cache emptied: 0 bytes
->Flash cache emptied: 506 bytes

User: Public
->Temp folder emptied: 0 bytes

%systemdrive% .tmp files removed: 0 bytes
%systemroot% .tmp files removed: 0 bytes
%systemroot%\System32 .tmp files removed: 0 bytes
%systemroot%\System32 (64bit) .tmp files removed: 0 bytes
%systemroot%\System32\drivers .tmp files removed: 0 bytes
Windows Temp folder emptied: 3644037 bytes
%systemroot%\sysnative\config\systemprofile\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files folder emptied: 128 bytes
RecycleBin emptied: 403452 bytes

Total Files Cleaned = 35,00 mb


[EMPTYFLASH]

User: All Users

User: Default

User: Default User

User: Martin
->Flash cache emptied: 0 bytes

User: Public

Total Flash Files Cleaned = 0,00 mb

Restore point Set: OTL Restore Point
========== SERVICES/DRIVERS ==========
Service esgiguard stopped successfully!
Service esgiguard deleted successfully!
Service AdobeARMservice stopped successfully!
Service AdobeARMservice deleted successfully!
Service gupdate stopped successfully!
Service gupdate deleted successfully!
Service SkypeUpdate stopped successfully!
Service SkypeUpdate deleted successfully!
Service AdobeFlashPlayerUpdateSvc stopped successfully!
Service AdobeFlashPlayerUpdateSvc deleted successfully!
Service gupdatem stopped successfully!
Service gupdatem deleted successfully!
========== FILES ==========
File/Folder C:\Windows\system32\*.tmp.dll not found.
File/Folder C:\Windows\system32\SET*.tmp not found.
File/Folder C:\Windows\*.tmp not found.
C:\Windows\tasks\Adobe Flash Player Updater.job moved successfully.
C:\Windows\tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore.job moved successfully.
C:\Windows\tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA.job moved successfully.
========== OTL ==========
64bit-Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{EF186E28-429F-44C4-9B6A-F0E57DC23D77}\ deleted successfully.
64bit-Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{EF186E28-429F-44C4-9B6A-F0E57DC23D77}\ not found.
Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}\ deleted successfully.
Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}\ not found.
Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{EF186E28-429F-44C4-9B6A-F0E57DC23D77}\ deleted successfully.
Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{EF186E28-429F-44C4-9B6A-F0E57DC23D77}\ not found.
Registry value HKEY_LOCAL_MACHINE\software\mozilla\Thunderbird\Extensions\\msktbird@mcafee.com deleted successfully.
File C:\Program Files\McAfee\MSK not found.
C:\Users\Martin\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\pmkc5yhh.default\extensions\{d4e0dc9c-c356-438e-afbe-dca439f4399d}.xpi moved successfully.
Registry value HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\\Locked deleted successfully.
Registry value HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\ deleted successfully.
C:\Users\Martin\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\FreeRapid 0.9u3.lnk moved successfully.
Starting removal of ActiveX control {7530BFB8-7293-4D34-9923-61A11451AFC5}
C:\Windows\Downloaded Program Files\OnlineScanner.inf moved successfully.
Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Code Store Database\Distribution Units\{7530BFB8-7293-4D34-9923-61A11451AFC5}\ deleted successfully.
Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{7530BFB8-7293-4D34-9923-61A11451AFC5}\ not found.
Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Active Setup\Installed Components\{7530BFB8-7293-4D34-9923-61A11451AFC5}\ not found.
Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{7530BFB8-7293-4D34-9923-61A11451AFC5}\ not found.
64bit-Registry value HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\ShellServiceObjectDelayLoad\\WebCheck deleted successfully.
64bit-Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{E6FB5E20-DE35-11CF-9C87-00AA005127ED}\ not found.
Registry value HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\ShellServiceObjectDelayLoad\\WebCheck deleted successfully.
Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{E6FB5E20-DE35-11CF-9C87-00AA005127ED}\ not found.
C:\Windows\assembly\NativeImages_v2.0.50727_32\Temp\ZAP104.tmp folder deleted successfully.
C:\Windows\assembly\NativeImages_v2.0.50727_32\Temp\ZAP5EF9.tmp folder deleted successfully.
C:\Windows\assembly\NativeImages_v2.0.50727_32\Temp\ZAP6A72.tmp\PresentationCore.dll deleted successfully.
C:\Windows\assembly\NativeImages_v2.0.50727_32\Temp\ZAP6A72.tmp folder deleted successfully.
C:\Windows\assembly\NativeImages_v2.0.50727_32\Temp\ZAP6BB2.tmp folder deleted successfully.
C:\Windows\assembly\NativeImages_v2.0.50727_32\Temp\ZAP9D49.tmp folder deleted successfully.
C:\Windows\assembly\NativeImages_v2.0.50727_32\Temp\ZAPA4D5.tmp folder deleted successfully.
C:\Windows\assembly\NativeImages_v2.0.50727_64\Temp\ZAP1D46.tmp folder deleted successfully.
C:\Windows\assembly\NativeImages_v2.0.50727_64\Temp\ZAP1EB2.tmp folder deleted successfully.
C:\Windows\assembly\NativeImages_v2.0.50727_64\Temp\ZAP2F3.tmp folder deleted successfully.
C:\Windows\assembly\NativeImages_v2.0.50727_64\Temp\ZAP30F.tmp folder deleted successfully.
C:\Windows\assembly\NativeImages_v2.0.50727_64\Temp\ZAP5CA6.tmp folder deleted successfully.
C:\Windows\assembly\NativeImages_v2.0.50727_64\Temp\ZAP5CD0.tmp\System.Web.dll deleted successfully.
C:\Windows\assembly\NativeImages_v2.0.50727_64\Temp\ZAP5CD0.tmp folder deleted successfully.
C:\Windows\assembly\NativeImages_v2.0.50727_64\Temp\ZAP7F31.tmp folder deleted successfully.
C:\Windows\assembly\NativeImages_v2.0.50727_64\Temp\ZAP9F78.tmp folder deleted successfully.
C:\Windows\assembly\NativeImages_v2.0.50727_64\Temp\ZAPE3E4.tmp folder deleted successfully.
C:\Windows\Installer\MSI1CF3.tmp- folder deleted successfully.
C:\Windows\Installer\MSI1FEB.tmp- folder deleted successfully.
C:\Windows\Installer\MSI2188.tmp- folder deleted successfully.
C:\Windows\Installer\MSIBD5.tmp- folder deleted successfully.
C:\Windows\Installer\MSIF0BB.tmp- folder deleted successfully.
C:\Windows\Panther\_s_559A.tmp deleted successfully.
C:\Windows\Panther\_s_56A6.tmp deleted successfully.
C:\Windows\WinSxS\Reserve.tmp deleted successfully.
========== REGISTRY ==========
Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{EA837F48-5AD1-443E-AE34-FFE03CBF3099}\ deleted successfully.
Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{EA837F48-5AD1-443E-AE34-FFE03CBF3099}\ deleted successfully.
Registry value HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\Zoner Photo Studio Service 16 deleted successfully.
Registry value HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\KeePass 2 PreLoad deleted successfully.
Registry value HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\Adobe ARM deleted successfully.
Registry value HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\HP Software Update deleted successfully.
Registry value HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\ not found.
Registry value HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\Nikon Message Center 2 deleted successfully.
Registry value HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\SunJavaUpdateSched deleted successfully.

OTL by OldTimer - Version 3.2.69.0 log created on 07212014_212622

Files\Folders moved on Reboot...
C:\Users\Martin\AppData\Local\Temp\FXSAPIDebugLogFile.txt moved successfully.
C:\Users\Martin\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\counters.dat moved successfully.
File move failed. C:\Windows\temp\lm\Martin\aipflib.log scheduled to be moved on reboot.
File move failed. C:\Windows\temp\lm\Martin\LMutilps32.log scheduled to be moved on reboot.
File move failed. C:\Windows\temp\lm\dsiwmis.log scheduled to be moved on reboot.

PendingFileRenameOperations files...

Registry entries deleted on Reboot...

Márty84
VIP
VIP
Příspěvky: 21679
Registrován: 05 pro 2009 20:08
Bydliště: Ostrava

Re: Prosím o kontrolu logu. Děkuji

#19 Příspěvek od Márty84 »

matastol píše:Mate na mysli tohle?
Ne, musi to byt primo adresar plochy (Desktop). Tohle je adresar Martin.



:!: Vsechny tyto programy - vcetne pripadne instalace - spoustejte jako spravce (kliknete na ne pravym mysidlem a zvolte - Spustit jako spravce)

:arrow:
vyosek píše: :arrow: T-Cleaner http://tharifas.sweb.cz/T-Cleaner.exe
  • Stahnete a spustte
  • Pro potvrzeni volby mackejte A, Enter
  • Po pouziti utilitu smazte
  • Antiviry mohou utilitu chybne oznacit jako vir - jedna se o falesny poplach - takze v pohode stahnete (pripadne vypnete pri stahovani antivir)
:arrow: Stahnete OTC http://oldtimer.geekstogo.com/OTC.exe , ulozte a spustte.
Kliknete na napis CleanUp a pote OK - Po uklidu dojde k restartu pc.

:arrow: Stahnete Ccleaner http://www.filehippo.com/download_ccleaner a spustte.
Pri instalaci pozor na toolbar (ci jine doplnky), jestli vam nabidne jeho instalaci, tak zruste zatrzitko.
Po spusteni se ocitnete ve funkci Cistic. Vlevo je spousta zatrzitek. Pozor dejte hlavne na kos, pokud nechate zatrzene, vzdy ho vysype.
Dale, podle toho jak je nastaven, smaze vsechna hesla ulozena na netu!!! Takze jestli mate nastavene, at si pocitac hesla pamatuje (coz neni pro bezpecnost dobre), budete je muset pak napsat znova rucne (napr mail, facebook, ruzna fora atd.)
Kliknete na Analyzovat a az dokonci analyzu, kliknete na Spustit Cleaner.
Potom kliknete vlevo na funkci Registry
Kliknete na Hledej problemy, kdyz najde, kliknete na Opravit problemy. Nabidne Vam zalohu, tu udelejte a ulozte ji tak, at ji v pripade potreby najdete.
Funkce Nastroje umoznuje odinstalovani programu. Je dukladnejsi nez samotny windows!
(Pokud je v pc vice uzivatelskych uctu, pouzijte program i v nich)

:arrow: Defragmentujte disk(y) (SSD Disky ne!)
Stahnete program Defraggler http://www.stahuj.centrum.cz/utility_a_ ... efraggler/
Pri instalaci opet pozor na toolbar
Po nainstalovani program spustte a kliknete na Analyzovat, po analyze kliknete na Defragmentovat a programek odvede svou praci.




:arrow: Pak napiste, jak je na tom pc.
Pokud máte dotaz, který není určen pro veřejnost, můžete mi napsat na mail marty84zavináčforum.viry.cz

Možnost podpořit naše fórum https://platba.viry.cz/payment/

Z časových důvodů teď budu na fóru méně často. V případě delšího čekání na odpověď kontaktujte prosím některého z kolegů (většina má mailovou adresu ve svém podpisu).

Uživatelský avatar
matastol
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 459
Registrován: 09 bře 2008 10:32
Bydliště: ČR

Re: Prosím o kontrolu logu. Děkuji

#20 Příspěvek od matastol »

Hned jak příjdu z práce tak se na to vrhnu a dam vědět, tak kolem 15 hodiny. ;-)

Márty84
VIP
VIP
Příspěvky: 21679
Registrován: 05 pro 2009 20:08
Bydliště: Ostrava

Re: Prosím o kontrolu logu. Děkuji

#21 Příspěvek od Márty84 »

OK, v klidu, casu dost :)
Pokud máte dotaz, který není určen pro veřejnost, můžete mi napsat na mail marty84zavináčforum.viry.cz

Možnost podpořit naše fórum https://platba.viry.cz/payment/

Z časových důvodů teď budu na fóru méně často. V případě delšího čekání na odpověď kontaktujte prosím některého z kolegů (většina má mailovou adresu ve svém podpisu).

Uživatelský avatar
matastol
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 459
Registrován: 09 bře 2008 10:32
Bydliště: ČR

Re: Prosím o kontrolu logu. Děkuji

#22 Příspěvek od matastol »

Zdravím.
Tak tady je ta plocha.

Obrázek

Jinak jsem provedl vše co jste napsal, kromě defragmentace disku tu dám až potom ono to bude trvat asi delší dobu, ale dělám jí pravidelně cca 1x za měsíc.

Mám ještě jeden dotaz na ploše mi zůstal Adwcleaner, mám ho smazat ?

Jinak PC se chová normálně ono se vlastně chovalo normálně i před tím, jenom jsem chtěl pro jistotu udělat kontrolu ohledně toho emailu jestli v PC něco nebylo.
A teď po tom čistění je PC rychlejší, všechno je o něco dřív hlavně to jde poznat u restartování, rychleji nabíhá Windows. :wink:

Márty84
VIP
VIP
Příspěvky: 21679
Registrován: 05 pro 2009 20:08
Bydliště: Ostrava

Re: Prosím o kontrolu logu. Děkuji

#23 Příspěvek od Márty84 »

Velikost je perfektni :thumbsup:

Pokud defragmentujete pravidelne, nemusite ji delat ted. Akorat jestli pouzivate jen tu windowsackou, ta za moc nestoji. Je lepsi pouzivat specializovany program.

ADWCleaner spustte a kliknete na napis Uninstall. Program se odinstaluje a uklidi i sve slozky a logy. Nebo by aspon mel :D

Vim ze to bylo kvuli toho mailu, ale havet tam nebyla. RSIT neukaze vse, proto jsem radeji pozadoval vic skenu, kdyby nahodou. Havet neukazal zadny, jen nejake ty brzdy a zbytecnosti, jako temer v kazdem pc. Tak jsme je dali do pryc :wink:


Cili pokud vse bezi jak ma, jsme hotovi :idea:
Pokud máte dotaz, který není určen pro veřejnost, můžete mi napsat na mail marty84zavináčforum.viry.cz

Možnost podpořit naše fórum https://platba.viry.cz/payment/

Z časových důvodů teď budu na fóru méně často. V případě delšího čekání na odpověď kontaktujte prosím některého z kolegů (většina má mailovou adresu ve svém podpisu).

Uživatelský avatar
matastol
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 459
Registrován: 09 bře 2008 10:32
Bydliště: ČR

Re: Prosím o kontrolu logu. Děkuji

#24 Příspěvek od matastol »

Tak Adwcleaner jsem odinstaloval.
Na defragmentaci používám tohle: https://www.piriform.com/defraggler stejně tak CCleaner. Defragmentace už je taky hotová.

A jinak Vám tedy za všechno moc děkuji a zase třeba někdy příště. :)

p.s. PC je opravdu rychlejší. :) ještě jednou mockrát díky. :)

Márty84
VIP
VIP
Příspěvky: 21679
Registrován: 05 pro 2009 20:08
Bydliště: Ostrava

Re: Prosím o kontrolu logu. Děkuji

#25 Příspěvek od Márty84 »

Defraggler je prave to, co jsem vam navrhnul ja, akorat stazeny z jineho mista :D

Nemate vubec zac! :)

Mejte se a treba zase nekdy :bye:

:closed:
Pokud máte dotaz, který není určen pro veřejnost, můžete mi napsat na mail marty84zavináčforum.viry.cz

Možnost podpořit naše fórum https://platba.viry.cz/payment/

Z časových důvodů teď budu na fóru méně často. V případě delšího čekání na odpověď kontaktujte prosím některého z kolegů (většina má mailovou adresu ve svém podpisu).

Zamčeno