Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

BlueScreen

Patříte mezi Vzorné návštěvníky? Pak je tato sekce pro vás.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.
Odpovědět
Zpráva
Autor
gooner
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 193
Registrován: 03 čer 2011 17:37

BlueScreen

#1 Příspěvek od gooner »

Dobrý den, po tom, co jsem chtěl spustit film ve WMP na mě vyskočila modrá smrt, hodilo to i log do minidumpu. Nechci to teď radši zkoušet znova. Předtím jsem spouštěl filmy ve VLC a bez problému. Nevím jestli to může mít nějakou souvislost s tím, že mi dnes Avast při běžné kontrole našel a následně smazal údajný vir (soubor insurance[1].js, viz http://screenshot.cz/CBWMS/). Poprosil bych i o případnou preventivní kontrolum, jen potřebuji vědět zda přiložit log z RSIT, DDS nebo něco jiného. Děkuji

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119320
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: BlueScreen

#2 Příspěvek od Rudy »

Zdravím!
Zkuste tento postup: http://forum.viry.cz/viewtopic.php?f=24&t=132509 .
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

gooner
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 193
Registrován: 03 čer 2011 17:37

Re: BlueScreen

#3 Příspěvek od gooner »

Log se nevešel do příspěvku, přidávám je proto v zipu jako přílohu
Přílohy
log.zip
(24.59 KiB) Staženo 136 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119320
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: BlueScreen

#4 Příspěvek od Rudy »

Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Start
Task: {20042593-F2E7-4339-8A7A-544379DAADBE} - System32\Tasks\AutoKMS => C:\Windows\AutoKMS\AutoKMS.exe [2013-12-20] ()
S3 uylwzzhb; No ImagePath
C:\Windows\System32\Tasks\AutoKMS
End
Uložte na plochu jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

gooner
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 193
Registrován: 03 čer 2011 17:37

Re: BlueScreen

#5 Příspěvek od gooner »

Fix result of Farbar Recovery Tool (FRST written by Farbar) (x64) Version: 27-12-2013 01
Ran by Uzivatel at 2013-12-27 20:45:30 Run:1
Running from C:\Users\Uzivatel\Desktop
Boot Mode: Normal
==============================================

Content of fixlist:
*****************
Start
Task: {20042593-F2E7-4339-8A7A-544379DAADBE} - System32\Tasks\AutoKMS => C:\Windows\AutoKMS\AutoKMS.exe [2013-12-20] ()
S3 uylwzzhb; No ImagePath
C:\Windows\System32\Tasks\AutoKMS
End
*****************

HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Boot\{20042593-F2E7-4339-8A7A-544379DAADBE} => Key deleted successfully.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{20042593-F2E7-4339-8A7A-544379DAADBE} => Key deleted successfully.
C:\Windows\System32\Tasks\AutoKMS => Moved successfully.
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\AutoKMS => Key deleted successfully.
uylwzzhb => Service deleted successfully.
"C:\Windows\System32\Tasks\AutoKMS" => File/Directory not found.

==== End of Fixlog ====

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119320
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: BlueScreen

#6 Příspěvek od Rudy »

Smazáno. Ještě porosím o ten soubor z minidumpu. Zabalte jej do raru a přiložte k vašemu příštímu postu.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

gooner
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 193
Registrován: 03 čer 2011 17:37

Re: BlueScreen

#7 Příspěvek od gooner »

Přidávám minidump a mám dotaz ohledně FRST zůstal mi na ploše po něm nějaký LM soubor (předtím se smazal sám, nyní ne)
Přílohy
dump.zip
V zipu jsou 2 soubory ze složky Minidump. Ten z 16. prosince nevím co je, počítač jsem ještě neměl, ten z 26. prosince je následek toho BlueScreenu
(46.2 KiB) Staženo 116 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119320
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: BlueScreen

#8 Příspěvek od Rudy »

Shazuje to ovladač gr. karty. Zkuste přeinstalovat. Nelze ale vyloučit hw vadu gr. karty.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

gooner
Vzorný návštěvník
Vzorný návštěvník
Příspěvky: 193
Registrován: 03 čer 2011 17:37

Re: BlueScreen

#9 Příspěvek od gooner »

myslel jsem si to, nebudu na to teď šahat, pokud se to nebude opakovat... jinak ten FRST a věci po něm stačí smazat? Děkuji

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119320
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: BlueScreen

#10 Příspěvek od Rudy »

OK. FRST normálně smažte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Odpovědět