Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

žádost o kontrolu logu

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zpráva
Autor
dol
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 101
Registrován: 12 úno 2009 09:42

Re: žádost o kontrolu logu

#31 Příspěvek od dol »

Jako laik se omlouvám, nějaký MemTest v. 4 jsem si stahnul tuším, že ze Slunečnice, spustil a celou noc nechal běžet. Snímek výsledku jsem odeslal leteckou poštou. Asi se jedná o jiný test Ještě jsem nikdy BIOS nespouštěl, doufám, že nic nepokazím.

Uživatelský avatar
vyosek
VIP
VIP
Příspěvky: 56373
Registrován: 07 lis 2006 15:24
Bydliště: Šalingrad - Brno

Re: žádost o kontrolu logu

#32 Příspěvek od vyosek »

Pokud neco, tak napiste a zkusime poradit...
"Kdo víno má a nepije,kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl."
Člen Obrázek od 1. února 2011.

dol
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 101
Registrován: 12 úno 2009 09:42

Re: žádost o kontrolu logu

#33 Příspěvek od dol »

Tak už mi to začíná být trochu trapné. Nejprve jsem to chtěl vzdát, ale pak jsem to zkusil. Z www.memtest.org jsem stahnul Pre-Compiled ISO(.zip), uložil se ve WINRAR, nadvakrát rozbalil, Nerem vypálil na CD (soubory BOOT-2kB, MEMTEST-IMG-1,4MB). Pak při startu Del/CMOS Setup Utility/Advanced BIOS Features/First Boot Device (CDROM). Po restartu se ale memtest nespustil. Tak nevím.

MiliNess
Přítel fóra
Přítel fóra
Příspěvky: 4144
Registrován: 15 říj 2009 18:15
Bydliště: Cheb

Re: žádost o kontrolu logu

#34 Příspěvek od MiliNess »

Tak na to zatím prď. Ještě zkusíme spustit Verifier:
Spustit->napište "verifier"->OK->Vytvořit uživatelské nastavení->Vybrat individuální nastavení z úplného seznamu->mimo "Simulace nedostatku prostředků" zatrhněte vše->vybrat ovladače ze seznamu->vyberte vše, co není od Microsoftu->Dokončit->restartujte PC
Pokud verifier narazí na nějaký problém, objeví se BSOD a dojde k restartu počítače. Ve složce Windows\Minidump by se měl vytvořit nový výpis paměti.
Pokud by k BSOD docházelo už při startu OS a nedařilo se i po několika restartech zavést systém,
spusťte nouzový režim (mačkání F8 při startu PC)
Tam spusťte Verifier a zvolte "Odstranit existující nastavení->Dokončit->restart PC.
Detekce chyby může trvat několik hodin i dní a probíhá nepřetržitě v průběhu činnosti na PC
Pokud jste s naší pomocí spokojeni, můžete nás podpořit. Informace zde

dol
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 101
Registrován: 12 úno 2009 09:42

Re: žádost o kontrolu logu

#35 Příspěvek od dol »

Pokusím se, přesně podle návodu mi to nepůjde, doplňuji moji sestavu
OS Win XPH SP3, MB GigaByte EP31-DS3L, CPU INTEL DualCore E5200, RAM DDR II 2GB CL5, GK ASUS EAX 1300Pro Silent, SEAGATE BARRACUDA 7200.12 250GB SATAII/300, LG GSA-H20L, Case Midi Tower KME ATX DX-6282, Seasonic Energy Knight SS-400ET-400W, TVK Pinnacle PCTV 310i
Zkusil jsem, ale po Sp/verifier/ mám výběr z jiných textů. Pokud jsem porozuměl, kontrola bude probíhat nepřetržitě i po každém spuštění počítače, dokud po F8/verifier/neodstraním existující nastavení.
Obden se objevilo upozornění na chyby iexplore.exe. V P.U. jsou údaje
Chybující aplikace iexplore.exe verze 8.0.6001.18702.Chybující modul ieframe.dll verze 8.0.9001.23515. Adresa chyby 0x000b793 s dalšími čísly
a Chybný blok 530305072 s dalšími čísly
Možná to souvsí s řešeným problémem.

MiliNess
Přítel fóra
Přítel fóra
Příspěvky: 4144
Registrován: 15 říj 2009 18:15
Bydliště: Cheb

Re: žádost o kontrolu logu

#36 Příspěvek od MiliNess »

Pokud neodstraníš nastavení Verifieru, bude ověřovat operace, které ovladače provádějí.
Ten IE bych zatím odložil, pokud se nejedná o HW závadu, souviset to s tím nebude.
Zatím mě zajímá, proč se objevují ty obrazovky smrti, tedy nějaká chyba přímo v jádru OS.
Jo a hoď sem ještě jednou výpis z CrystalDiskInfo, zajímá mě, zda nevzrostla hodnota jednoho atributu.
Pokud jste s naší pomocí spokojeni, můžete nás podpořit. Informace zde

dol
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 101
Registrován: 12 úno 2009 09:42

Re: žádost o kontrolu logu

#37 Příspěvek od dol »

----------------------------------------------------------------------------
CrystalDiskInfo 5.0.0 (C) 2008-2012 hiyohiyo
Crystal Dew World : http://crystalmark.info/
----------------------------------------------------------------------------

OS : Windows XP Home Edition SP3 [5.1 Build 2600] (x86)
Date : 2013/08/30 20:08:07

-- Controller Map ----------------------------------------------------------
+ Intel(R) 82801GB/GR/GH (ICH7 Family) Serial ATA Storage Controller - 27C0 [ATA]
+ Primární kanál IDE (0)
- ST3250318AS
+ Sekundární kanál IDE (1)
- HL-DT-ST DVD-RAM GSA-H20L

-- Disk List ---------------------------------------------------------------
(1) ST3250318AS : 250,0 GB [0/0/0, pd1] - st

----------------------------------------------------------------------------
(1) ST3250318AS
----------------------------------------------------------------------------
Model : ST3250318AS
Firmware : CC44
Serial Number : 5VY02632
Disk Size : 250,0 GB (8,4/137,4/250,0)
Buffer Size : 8192 KB
Queue Depth : 32
# of Sectors : 488395055
Rotation Rate : 7200 RPM
Interface : Serial ATA
Major Version : ATA8-ACS
Minor Version : ATA8-ACS version 4
Transfer Mode : SATA/300
Power On Hours : 7242 hod.
Power On Count : 5887 krát
Host Reads : 1780 GB
Host Writes : 1626 GB
Temparature : 35 C (95 F)
Health Status : Dobrý
Features : S.M.A.R.T., AAM, 48bit LBA, NCQ
APM Level : ----
AAM Level : D0D0h [ON]

-- S.M.A.R.T. --------------------------------------------------------------
ID Cur Wor Thr RawValues(6) Attribute Name
01 111 _99 __6 000001F2A1CC Počet chyb čtení
03 _97 _97 __0 000000000000 Čas na roztočení ploten
04 _95 _95 _20 0000000016FF Počet spuštění/zastavení
05 100 100 _36 000000000000 Počet přemapovaných sektorů
07 _81 _60 _30 000009877FC0 Počet chybných hledání
09 _92 _92 __0 000000001C4A Hodin v činnosti
0A 100 100 _97 000000000000 Počet opakovaných pokusů o roztočení ploten
0C _95 _95 _20 0000000016FF Počet cyklů zapnutí zařízení
B7 100 100 __0 000000000000 Neznámý
B8 100 100 _99 000000000000 Ukončovacích chyb
BB 100 100 __0 000000000000 Ohlášeno neopravitelných chyb
BC 100 _99 __0 000100010036 Časový limit příkazu
BD 100 100 __0 000000000000 Vysoká rychlost zápisu
BE _65 _57 _45 000023180023 Teplota toku vzduchu
C2 _35 _43 __0 001000000023 Teplota
C3 _39 _29 __0 000001F2A1CC Počet oprav chybného čtení
C5 100 100 __0 000000000000 Počet podezřelých sektorů
C6 100 100 __0 000000000000 Počet neopravitelných sektorů
C7 200 200 __0 000000000000 Počet chyb v kontrolním součtu UltraDMA
F0 100 253 __0 219E00005948 Čas nastavování hlaviček - v hodinách
F1 100 253 __0 0000CB5FAC0A Total LBAs Written
F2 100 253 __0 0000DE9750EB Total LBAs Read

-- IDENTIFY_DEVICE ---------------------------------------------------------
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9
000: 0C5A 3FFF C837 0010 0000 003F 003F 0000 0000 0000
010: 2020 2020 2020 2020 2020 3556 3556 5930 3236 3332
020: 0000 4000 0004 4343 3434 2020 2020 5354 3332 3530
030: 3331 3841 5320 2020 2020 2020 2020 2020 2020 2020
040: 2020 2020 2020 2020 2020 2020 2020 8010 0000 2F00
050: 4000 0200 0200 0007 3FFF 003F 003F FC10 00FB 0110
060: FFFF 0FFF 0000 0007 0003 0078 0078 0078 0078 0000
070: 0000 0000 0000 0000 0000 0506 0506 0000 0048 0040
080: 01F0 0029 346B 7F61 4163 BE01 BE01 4163 207F 0015
090: 0015 0000 FFFE 0000 D0D0 0000 0000 0000 0000 0000
100: 512F 1D1C 0000 0000 0000 0000 0000 0000 5000 C500
110: 1477 2209 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 401E
120: 401C 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0029 5970
130: 1D1C 5970 1D1C 2020 0002 0100 0100 5000 3C06 3C0A
140: 0000 003C 0000 0008 0000 004F 004F 0280 0000 0000
150: 000A 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 3F00 8000
160: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
170: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
180: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
190: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
200: 0000 0000 0000 0000 0000 103F 103F 0000 0000 0000
210: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 1C20 0000 0000
220: 0000 0000 1010 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
230: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
240: 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000 0000
250: 0000 0000 0000 0000 0000 CBA5

Jak jsem uvedl, BSOD se stalo 2x, chvíli po sobě, od té doby asi 4x chyba iexplore.exe

MiliNess
Přítel fóra
Přítel fóra
Příspěvky: 4144
Registrován: 15 říj 2009 18:15
Bydliště: Cheb

Re: žádost o kontrolu logu

#38 Příspěvek od MiliNess »

1) Disk není v pořádku, od minule se zvedla hodnota SMART atributu 0xBC (Časový limit příkazu) o jednu. Je to atribut, který čítá situace, kdy se nepovede diskovou operaci dokončit v časovém limitu.
2) Pokud byla 2x BSOD, měly by být nové soubory ve složce Windows\Minidump. Upni mi je.
3) Stáhni toto, spusť to, povol přidání informací do registru. Až zase spadne internet explorer, ve složce C:\CrashDumpsApp se vytvoří soubor, ten mi upni.
Pokud jste s naší pomocí spokojeni, můžete nás podpořit. Informace zde

dol
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 101
Registrován: 12 úno 2009 09:42

Re: žádost o kontrolu logu

#39 Příspěvek od dol »

Soubor C/CrashDumpsApp ve složce C nemám.
Pošlu ještě další snímky.
Přílohy
2013-09-03_080457.jpg
2013-09-03_080457.jpg (42.55 KiB) Zobrazeno 1260 x

dol
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 101
Registrován: 12 úno 2009 09:42

Re: žádost o kontrolu logu

#40 Příspěvek od dol »

Další snímek
Přílohy
2013-09-03_080544.jpg
2013-09-03_080544.jpg (77.94 KiB) Zobrazeno 1260 x

dol
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 101
Registrován: 12 úno 2009 09:42

Re: žádost o kontrolu logu

#41 Příspěvek od dol »

Další snímek
Přílohy
2013-09-03_080949.jpg
2013-09-03_080949.jpg (49.55 KiB) Zobrazeno 1260 x

MiliNess
Přítel fóra
Přítel fóra
Příspěvky: 4144
Registrován: 15 říj 2009 18:15
Bydliště: Cheb

Re: žádost o kontrolu logu

#42 Příspěvek od MiliNess »

Máš aktualizovaný internet explorer?
Ve složce Windows\Minidump po Verifieru stále nic?
Pokud jste s naší pomocí spokojeni, můžete nás podpořit. Informace zde

dol
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 101
Registrován: 12 úno 2009 09:42

Re: žádost o kontrolu logu

#43 Příspěvek od dol »

Díky za trpělivost, v Minidump zatím nic, aktualizaci Microsoftu mám automaticky. Google mi nabídl soubor KB2182017, tak jsem nainstaloval.

MiliNess
Přítel fóra
Přítel fóra
Příspěvky: 4144
Registrován: 15 říj 2009 18:15
Bydliště: Cheb

Re: žádost o kontrolu logu

#44 Příspěvek od MiliNess »

Tak dej vědět, jestli IE padá i po aktualizaci.
Pokud jste s naší pomocí spokojeni, můžete nás podpořit. Informace zde

dol
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 101
Registrován: 12 úno 2009 09:42

Re: žádost o kontrolu logu

#45 Příspěvek od dol »

Systém zatím nespadává, ale všechno se hodně zpomalilo, včetně otvírání IE. Může to být službou verifier? Po otevírání služby Nápověda a odborná pomoc jsem byl vyzván k jejímu spuštění, i když ve Službách byla spuštěna. Vyřešil jsem jejím restartem. Pokud bych měl jistotu, že je disk v pořádku asi bych nechal XP přeinstalovat.

Zamčeno