Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Prosim o kontrolu, problemy pri spustenem thunderbirdu

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
motji
VIP
VIP
Příspěvky: 23302
Registrován: 23 říj 2008 08:02

Re: Prosim o kontrolu, problemy pri spustenem thunderbirdu

#16 Příspěvek od motji »

Zkuste ještě co TB v nouzovém režimu.
Nepoužívejte COMBOFIX bez doporučení rádce, může dojít k poškození systému!
Vždy před odvirováním počítače zazálohujte důležitá data :!:
Chcete podpořit naše forum? Informace zde

Obrázek

K zastižení jsem spíše v noci, mezi 21.-23. hodinou
Pokud máte nějaké dotazy, můžete mi napsat na email Motji(zavináč)forum.viry.cz.

lukashajek
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 14
Registrován: 25 kvě 2009 10:52

Re: Prosim o kontrolu, problemy pri spustenem thunderbirdu

#17 Příspěvek od lukashajek »

no v nouzovem rezimu to vypada ok. Ale jak jsem psal drive neni to problem TB, deje se to u vetsiny aplikaci a i v systemu. Napr. nelze pretahnout ikonu z plochy do kose (respektive tahnout lze, ale ona tam nespadne - musim pravym tlacitkem - odstranit), nebo pretahnout na aplikaci aby se otevrel soubor (musim do menu - soubor - otevrit).
Mezi aplikacemi musim prepinat spravcem uloh, protoze mysi ovladam "tu vzadu" misto "te vepredu".

Pak je to chvilku dobry, pak to zase blbne, zkousel jsem jinou mys - to same. Dekuji za snahu pomoci, ale nevim jestli na zaklade techto priznaku se da neco vypozorovat.

Uživatelský avatar
motji
VIP
VIP
Příspěvky: 23302
Registrován: 23 říj 2008 08:02

Re: Prosim o kontrolu, problemy pri spustenem thunderbirdu

#18 Příspěvek od motji »

Ještě zkusím něco domazat, ale nevím, zda to pomůže :?:

:arrow: Spustte OTL
-do bílého okna dole skopírujte tento skript:

Kód: Vybrat vše

:OTL
PRC - C:\WINDOWS\explorer.exe (Microsoft Corporation)
@Alternate Data Stream - 6144 bytes -> C:\WINDOWS\Cursors\arrow_n.cur:NEDTA.DAT
@Alternate Data Stream - 1281 bytes -> C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared:RuptKa8AYzw4kyadQt4AwMD3
@Alternate Data Stream - 1209 bytes -> C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\Microsoft:ksSUsjZlqsG5GTVMo2BqO
@Alternate Data Stream - 1154 bytes -> C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\Microsoft:7QVzxPeekAsfFwMiRq0rWvT
@Alternate Data Stream - 1125 bytes -> C:\Documents and Settings\Lukas Hajek\Cookies:0Xj8JhIA9doa3spDEKRO5S2B
IE - HKLM\..\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}: "URL" = http://search.live.com/results.aspx?q={searchTerms}&src={referrer:source?}
IE - HKU\S-1-5-21-329068152-1580818891-839522115-1004\..\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}: "URL" = http://search.live.com/results.aspx?q={searchTerms}&src=IE-SearchBox&Form=IE8SRC

:files
C:\WINDOWS\system32\*.tmp.dll /s
C:\WINDOWS\system32\SET*.tmp /s
C:\WINDOWS\*.tmp /s
 C:\Documents and Settings\Lukas Hajek\Data aplikací\TrojanHunter

:commands
[emptytemp]
[EMPTYFLASH]
[Reboot]

-klikněte na tlačítko opravit.
-Následně se pc restartuje.
- Log vložte zde :)



:arrow: Stáhněte TDSSKiller http://support.kaspersky.com/downloads/ ... killer.exe
- a uložte ho na plochu.
- 2x klikněte na ikonu programu a spusťte
- dejte volbu Spustit kontrolu - pak potvrdte start sken
- pokud program najde infikovaný soubor, ukáže se Vám předvolená akce Cure, v tom případě potvrdte tlačítko Continue
- pokud bude chtít program restartovat počítač, klikněte na tlačítko Reboot Now
- pokud si restart nevyžádá, klikněte na tlačítko Report. Měl vy na Vás vyskočit log, obsah logu zkopírujte do svého topicu.
- pokud se log nezobrazí, je uložený ve Vašem kořenovém adresáři.
Nepoužívejte COMBOFIX bez doporučení rádce, může dojít k poškození systému!
Vždy před odvirováním počítače zazálohujte důležitá data :!:
Chcete podpořit naše forum? Informace zde

Obrázek

K zastižení jsem spíše v noci, mezi 21.-23. hodinou
Pokud máte nějaké dotazy, můžete mi napsat na email Motji(zavináč)forum.viry.cz.

lukashajek
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 14
Registrován: 25 kvě 2009 10:52

Re: Prosim o kontrolu, problemy pri spustenem thunderbirdu

#19 Příspěvek od lukashajek »

vse probehlo v poradku, krome restartu. Otl zahlasil processing complete, restartovat jsem dal "ano" ale po 5 min. jsem restartoval rucne. log nize. dekuji.

All processes killed
========== OTL ==========
No active process named explorer.exe was found!
ADS C:\WINDOWS\Cursors\arrow_n.cur:NEDTA.DAT deleted successfully.
ADS C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared:RuptKa8AYzw4kyadQt4AwMD3 deleted successfully.
ADS C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\Microsoft:ksSUsjZlqsG5GTVMo2BqO deleted successfully.
ADS C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\Microsoft:7QVzxPeekAsfFwMiRq0rWvT deleted successfully.
ADS C:\Documents and Settings\Lukas Hajek\Cookies:0Xj8JhIA9doa3spDEKRO5S2B deleted successfully.
Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}\ deleted successfully.
Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}\ not found.
Registry key HKEY_USERS\S-1-5-21-329068152-1580818891-839522115-1004\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}\ deleted successfully.
Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}\ not found.
========== FILES ==========
File\Folder C:\WINDOWS\system32\*.tmp.dll not found.
File\Folder C:\WINDOWS\system32\SET*.tmp not found.
C:\WINDOWS\002753_.tmp moved successfully.
C:\WINDOWS\SET21.tmp moved successfully.
C:\WINDOWS\SET3.tmp moved successfully.
C:\WINDOWS\SET4.tmp moved successfully.
C:\WINDOWS\SET8.tmp moved successfully.
C:\WINDOWS\assembly\NativeImages_v2.0.50727_32\Temp\ZAP118.tmp folder moved successfully.
C:\WINDOWS\assembly\NativeImages_v2.0.50727_32\Temp\ZAP12D.tmp folder moved successfully.
C:\WINDOWS\assembly\NativeImages_v2.0.50727_32\Temp\ZAP13B.tmp folder moved successfully.
C:\WINDOWS\assembly\NativeImages_v2.0.50727_32\Temp\ZAP173.tmp folder moved successfully.
C:\WINDOWS\assembly\NativeImages_v2.0.50727_32\Temp\ZAP1B4.tmp folder moved successfully.
C:\WINDOWS\assembly\NativeImages_v2.0.50727_32\Temp\ZAP1DD.tmp folder moved successfully.
C:\WINDOWS\assembly\NativeImages_v2.0.50727_32\Temp\ZAP1F9.tmp folder moved successfully.
C:\WINDOWS\assembly\NativeImages_v2.0.50727_32\Temp\ZAP210.tmp folder moved successfully.
C:\WINDOWS\assembly\NativeImages_v2.0.50727_32\Temp\ZAP214.tmp folder moved successfully.
C:\WINDOWS\assembly\NativeImages_v2.0.50727_32\Temp\ZAP23E.tmp folder moved successfully.
C:\WINDOWS\assembly\NativeImages_v2.0.50727_32\Temp\ZAP24.tmp folder moved successfully.
C:\WINDOWS\assembly\NativeImages_v2.0.50727_32\Temp\ZAP240.tmp folder moved successfully.
C:\WINDOWS\assembly\NativeImages_v2.0.50727_32\Temp\ZAP27.tmp folder moved successfully.
C:\WINDOWS\assembly\NativeImages_v2.0.50727_32\Temp\ZAP273.tmp folder moved successfully.
C:\WINDOWS\assembly\NativeImages_v2.0.50727_32\Temp\ZAP28.tmp folder moved successfully.
C:\WINDOWS\assembly\NativeImages_v2.0.50727_32\Temp\ZAP2BD.tmp folder moved successfully.
C:\WINDOWS\assembly\NativeImages_v2.0.50727_32\Temp\ZAP2CA.tmp folder moved successfully.
C:\WINDOWS\assembly\NativeImages_v2.0.50727_32\Temp\ZAP2D8.tmp folder moved successfully.
C:\WINDOWS\assembly\NativeImages_v2.0.50727_32\Temp\ZAP2E2.tmp folder moved successfully.
C:\WINDOWS\assembly\NativeImages_v2.0.50727_32\Temp\ZAP2F8.tmp folder moved successfully.
C:\WINDOWS\assembly\NativeImages_v2.0.50727_32\Temp\ZAP346.tmp folder moved successfully.
C:\WINDOWS\assembly\NativeImages_v2.0.50727_32\Temp\ZAP35C.tmp folder moved successfully.
C:\WINDOWS\assembly\NativeImages_v2.0.50727_32\Temp\ZAP38A.tmp folder moved successfully.
C:\WINDOWS\assembly\NativeImages_v2.0.50727_32\Temp\ZAP417.tmp folder moved successfully.
C:\WINDOWS\assembly\NativeImages_v2.0.50727_32\Temp\ZAP43.tmp folder moved successfully.
C:\WINDOWS\assembly\NativeImages_v2.0.50727_32\Temp\ZAP4A.tmp folder moved successfully.
C:\WINDOWS\assembly\NativeImages_v2.0.50727_32\Temp\ZAP63.tmp folder moved successfully.
C:\WINDOWS\assembly\NativeImages_v2.0.50727_32\Temp\ZAP6C.tmp folder moved successfully.
C:\WINDOWS\assembly\NativeImages_v2.0.50727_32\Temp\ZAP6E.tmp folder moved successfully.
C:\WINDOWS\assembly\NativeImages_v2.0.50727_32\Temp\ZAP81.tmp folder moved successfully.
C:\WINDOWS\assembly\NativeImages_v2.0.50727_32\Temp\ZAP8B.tmp folder moved successfully.
C:\WINDOWS\assembly\NativeImages_v2.0.50727_32\Temp\ZAPE6.tmp folder moved successfully.
C:\WINDOWS\assembly\NativeImages_v2.0.50727_32\Temp\ZAPFC.tmp folder moved successfully.
C:\WINDOWS\Installer\MSI1BF.tmp moved successfully.
C:\WINDOWS\Installer\MSI20.tmp moved successfully.
C:\WINDOWS\Installer\MSI9E.tmp moved successfully.
C:\WINDOWS\system32\CONFIG.TMP moved successfully.
C:\WINDOWS\system32\spool\PRINTERS\spl3E.tmp moved successfully.
C:\Documents and Settings\Lukas Hajek\Data aplikací\TrojanHunter folder moved successfully.
========== COMMANDS ==========

[EMPTYTEMP]

User: Administrator
->Temp folder emptied: 0 bytes
->Temporary Internet Files folder emptied: 67 bytes

User: All Users

User: Default User
->Temp folder emptied: 0 bytes
->Temporary Internet Files folder emptied: 67 bytes

User: LocalService
->Temp folder emptied: 65748 bytes
->Temporary Internet Files folder emptied: 33170 bytes

User: Lukas Hajek
->Temp folder emptied: 83888134 bytes
->Temporary Internet Files folder emptied: 327706 bytes
->Java cache emptied: 100410800 bytes
->FireFox cache emptied: 414720066 bytes
->Flash cache emptied: 16045 bytes

User: NetworkService
->Temp folder emptied: 0 bytes
->Temporary Internet Files folder emptied: 67 bytes

%systemdrive% .tmp files removed: 0 bytes
%systemroot% .tmp files removed: 0 bytes
%systemroot%\System32 .tmp files removed: 0 bytes
%systemroot%\System32\dllcache .tmp files removed: 0 bytes
%systemroot%\System32\drivers .tmp files removed: 0 bytes
Windows Temp folder emptied: 2014 bytes
%systemroot%\system32\config\systemprofile\Local Settings\Temp folder emptied: 0 bytes
%systemroot%\system32\config\systemprofile\Local Settings\Temporary Internet Files folder emptied: 33170 bytes
RecycleBin emptied: 76335025 bytes

Total Files Cleaned = 645,00 mb


[EMPTYFLASH]

User: Administrator

User: All Users

User: Default User

User: LocalService

User: Lukas Hajek
->Flash cache emptied: 0 bytes

User: NetworkService

Total Flash Files Cleaned = 0,00 mb


OTL by OldTimer - Version 3.2.61.0 log created on 09062012_093441

Files\Folders moved on Reboot...

PendingFileRenameOperations files...

Registry entries deleted on Reboot...

Uživatelský avatar
motji
VIP
VIP
Příspěvky: 23302
Registrován: 23 říj 2008 08:02

Re: Prosim o kontrolu, problemy pri spustenem thunderbirdu

#20 Příspěvek od motji »

A co Tdss killer?
Nepoužívejte COMBOFIX bez doporučení rádce, může dojít k poškození systému!
Vždy před odvirováním počítače zazálohujte důležitá data :!:
Chcete podpořit naše forum? Informace zde

Obrázek

K zastižení jsem spíše v noci, mezi 21.-23. hodinou
Pokud máte nějaké dotazy, můžete mi napsat na email Motji(zavináč)forum.viry.cz.

lukashajek
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 14
Registrován: 25 kvě 2009 10:52

Re: Prosim o kontrolu, problemy pri spustenem thunderbirdu

#21 Příspěvek od lukashajek »

Nasel 1 podezreni:
service:sptd

Medium risk,
service type: Kernel driver (0x1)
Service start:boot(0x0)
File: C:/windows/system32/drivers/sptd.sys

Nevim co s tim? dekuji.

Uživatelský avatar
motji
VIP
VIP
Příspěvky: 23302
Registrován: 23 říj 2008 08:02

Re: Prosim o kontrolu, problemy pri spustenem thunderbirdu

#22 Příspěvek od motji »

To je v pořádku, falešná detekce na driver od Daemonu,který používá techniku rootkitu.
CO počítač?
Nepoužívejte COMBOFIX bez doporučení rádce, může dojít k poškození systému!
Vždy před odvirováním počítače zazálohujte důležitá data :!:
Chcete podpořit naše forum? Informace zde

Obrázek

K zastižení jsem spíše v noci, mezi 21.-23. hodinou
Pokud máte nějaké dotazy, můžete mi napsat na email Motji(zavináč)forum.viry.cz.

lukashajek
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 14
Registrován: 25 kvě 2009 10:52

Re: Prosim o kontrolu, problemy pri spustenem thunderbirdu

#23 Příspěvek od lukashajek »

Moc dekuji za pomoc, bohuzel to stale zlobi. Asi to budu muset vyresit reinstalaci OS.

Jeste jednou diky.

Uživatelský avatar
motji
VIP
VIP
Příspěvky: 23302
Registrován: 23 říj 2008 08:02

Re: Prosim o kontrolu, problemy pri spustenem thunderbirdu

#24 Příspěvek od motji »

Přeinstaloval jste OS?
Nepoužívejte COMBOFIX bez doporučení rádce, může dojít k poškození systému!
Vždy před odvirováním počítače zazálohujte důležitá data :!:
Chcete podpořit naše forum? Informace zde

Obrázek

K zastižení jsem spíše v noci, mezi 21.-23. hodinou
Pokud máte nějaké dotazy, můžete mi napsat na email Motji(zavináč)forum.viry.cz.

Uživatelský avatar
motji
VIP
VIP
Příspěvky: 23302
Registrován: 23 říj 2008 08:02

Re: Prosim o kontrolu, problemy pri spustenem thunderbirdu

#25 Příspěvek od motji »

Vzhledem k tomu, že toto vlákno je neaktivní, zamykám :closed:
Nepoužívejte COMBOFIX bez doporučení rádce, může dojít k poškození systému!
Vždy před odvirováním počítače zazálohujte důležitá data :!:
Chcete podpořit naše forum? Informace zde

Obrázek

K zastižení jsem spíše v noci, mezi 21.-23. hodinou
Pokud máte nějaké dotazy, můžete mi napsat na email Motji(zavináč)forum.viry.cz.

Zamčeno