Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Prosím o kontrolu logu

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zpráva
Autor
mozitron82
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 75
Registrován: 06 led 2011 17:06

Re: Prosím o kontrolu logu

#16 Příspěvek od mozitron82 »

======Registry dump======

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{318A227B-5E9F-45bd-8999-7F8F10CA4CF5}]
avast! WebRep - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE64.dll [2011-11-28 963064]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6}]
Pomocná služba pro přihlášení ke službě Windows Live ID - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll [2009-03-30 531840]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7}]
Google Toolbar Helper - C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_64.dll [2012-01-11 458352]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{AF69DE43-7D58-4638-B6FA-CE66B5AD205D}]
Google Toolbar Notifier BHO - C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\5.7.7227.1100\swg64.dll [2012-01-11 346168]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3}]
Adobe PDF Link Helper - C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll [2012-01-03 63912]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06}]
avast! WebRep - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll [2011-11-28 809040]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar]
{32099AAC-C132-4136-9E9A-4E364A424E17}
{318A227B-5E9F-45bd-8999-7F8F10CA4CF5} - avast! WebRep - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE64.dll [2011-11-28 963064]
{2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - Google Toolbar - C:\Program Files (x86)\Google\Google Toolbar\GoogleToolbar_64.dll [2012-01-11 458352]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar]
{8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - avast! WebRep - C:\Program Files\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll [2011-11-28 809040]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"PAC7302_Monitor"=C:\Windows\PixArt\PAC7302\Monitor.exe [2007-12-10 323584]

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"DAEMON Tools Lite"=C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Lite\DTLite.exe [2011-11-10 3514176]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"avast"=C:\Program Files\AVAST Software\Avast\avastUI.exe [2011-11-28 3744552]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\Notify\igfxcui]
C:\Windows\system32\igfxdev.dll [2009-07-21 258560]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\ShellServiceObjectDelayLoad]
WebCheck - {E6FB5E20-DE35-11CF-9C87-00AA005127ED} - C:\Windows\system32\webcheck.dll [2010-11-20 290304]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellExecuteHooks]
"{AEB6717E-7E19-11d0-97EE-00C04FD91972}"= []

[HKEY_LOCAL_MACHINE\system\currentcontrolset\control\securityproviders]
"SecurityProviders"=credssp.dll

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\network\AFD]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\System]
"ConsentPromptBehaviorUser"=2
"EnableUIADesktopToggle"=0
"PromptOnSecureDesktop"=0
"dontdisplaylastusername"=0
"legalnoticecaption"=
"legalnoticetext"=
"shutdownwithoutlogon"=1
"undockwithoutlogon"=1

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\explorer]
"NoDriveTypeAutoRun"=145
"NoDrives"=0

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\explorer]
"NoDrives"=0

[HKEY_LOCAL_MACHINE\system\currentcontrolset\services\sharedaccess\parameters\firewallpolicy\standardprofile\authorizedapplications\list]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\system\currentcontrolset\services\sharedaccess\parameters\firewallpolicy\domainprofile\authorizedapplications\list]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Drivers32]
"vidc.mrle"=msrle32.dll
"vidc.msvc"=msvidc32.dll
"msacm.imaadpcm"=imaadp32.acm
"msacm.msg711"=msg711.acm
"msacm.msgsm610"=msgsm32.acm
"msacm.msadpcm"=msadp32.acm
"midimapper"=midimap.dll
"wavemapper"=msacm32.drv
"VIDC.UYVY"=msyuv.dll
"VIDC.YUY2"=msyuv.dll
"VIDC.YVYU"=msyuv.dll
"VIDC.IYUV"=iyuv_32.dll
"vidc.i420"=iyuv_32.dll
"VIDC.YVU9"=tsbyuv.dll
"msacm.l3acm"=C:\Windows\System32\l3codeca.acm
"wave"=wdmaud.drv
"midi"=wdmaud.drv
"mixer"=wdmaud.drv
"aux"=wdmaud.drv
"MSVideo8"=VfWWDM32.dll

======File associations======

.js - edit - C:\Windows\System32\Notepad.exe %1

======List of files/folders created in the last 1 month======

2012-01-20 14:17:13 ----D---- C:\rsit
2012-01-19 19:00:43 ----D---- C:\_OTM
2012-01-14 14:31:37 ----D---- C:\ProgramData\Malwarebytes
2012-01-14 14:31:36 ----D---- C:\Program Files (x86)\Malwarebytes' Anti-Malware
2012-01-09 23:38:04 ----D---- C:\Users\Mozi\AppData\Roaming\Alawar Entertainment

======List of files/folders modified in the last 1 month======

2012-01-20 14:17:26 ----D---- C:\Program Files\trend micro
2012-01-20 14:17:20 ----D---- C:\Windows\Temp
2012-01-20 14:16:26 ----D---- C:\Users\Mozi\AppData\Roaming\uTorrent
2012-01-20 14:15:13 ----D---- C:\Windows
2012-01-20 13:43:30 ----D---- C:\Windows\System32
2012-01-20 13:43:30 ----A---- C:\Windows\system32\PerfStringBackup.INI
2012-01-20 13:39:14 ----D---- C:\ProgramData\NVIDIA
2012-01-20 02:46:34 ----D---- C:\Windows\Prefetch
2012-01-20 02:46:27 ----SHD---- C:\System Volume Information
2012-01-19 19:00:51 ----D---- C:\Windows\system32\drivers\etc
2012-01-19 19:00:45 ----RD---- C:\Program Files (x86)
2012-01-19 19:00:45 ----D---- C:\Windows\Tasks
2012-01-15 15:59:39 ----D---- C:\Windows\system32\config
2012-01-14 14:31:37 ----D---- C:\ProgramData
2012-01-14 14:31:36 ----D---- C:\Windows\system32\drivers
2012-01-13 21:49:24 ----D---- C:\Windows\system32\catroot2
2012-01-13 17:19:07 ----D---- C:\Windows\system32\Tasks
2012-01-13 17:15:26 ----D---- C:\Windows\system32\NDF
2012-01-12 10:16:54 ----SHD---- C:\Config.Msi
2012-01-12 10:15:57 ----SHD---- C:\Windows\Installer
2012-01-12 10:15:29 ----D---- C:\Windows\SysWOW64
2012-01-11 01:15:09 ----D---- C:\Users\Mozi\AppData\Roaming\TS3Client
2012-01-08 23:54:33 ----D---- C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox
2012-01-04 02:34:08 ----D---- C:\Program Files (x86)\Ubisoft
2011-12-23 23:31:56 ----D---- C:\Users\Mozi\AppData\Roaming\Skype
2011-12-23 23:15:47 ----D---- C:\ProgramData\Skype Extras
2011-12-23 23:05:46 ----D---- C:\Users\Mozi\AppData\Roaming\skypePM

======List of drivers (R=Running, S=Stopped, 0=Boot, 1=System, 2=Auto, 3=Demand, 4=Disabled)======

R0 rdyboost;ReadyBoost; C:\Windows\System32\drivers\rdyboost.sys [2010-11-20 213888]
R1 aswRdr;aswRdr; C:\Windows\system32\drivers\aswRdr.sys [2011-11-28 42328]
R1 aswSnx;aswSnx; C:\Windows\system32\drivers\aswSnx.sys [2011-11-28 591192]
R1 aswSP;aswSP; C:\Windows\system32\drivers\aswSP.sys [2011-11-28 304472]
R1 aswTdi;avast! Network Shield Support; C:\Windows\system32\drivers\aswTdi.sys [2011-11-28 58712]
R1 dtsoftbus01;DAEMON Tools Virtual Bus Driver; C:\Windows\system32\DRIVERS\dtsoftbus01.sys [2011-11-13 279616]
R2 aswFsBlk;aswFsBlk; C:\Windows\system32\drivers\aswFsBlk.sys [2011-11-28 24408]
R2 aswMonFlt;aswMonFlt; \??\C:\Windows\system32\drivers\aswMonFlt.sys [2011-11-28 66904]
R2 atksgt;atksgt; C:\Windows\system32\DRIVERS\atksgt.sys [2011-03-23 314016]
R2 lirsgt;lirsgt; C:\Windows\system32\DRIVERS\lirsgt.sys [2011-03-23 43680]
R3 L1C;NDIS Miniport Driver for Atheros AR813x/AR815x PCI-E Ethernet Controller; C:\Windows\system32\DRIVERS\L1C62x64.sys [2009-11-27 67072]
R3 MBAMProtector;MBAMProtector; \??\C:\Windows\system32\drivers\mbam.sys [2011-12-10 23152]
R3 PAC7302;iLook 300; C:\Windows\system32\DRIVERS\PAC7302.SYS [2009-04-28 532480]
R3 VIAHdAudAddService;VIA High Definition Audio Driver Service; C:\Windows\system32\drivers\viahduaa.sys [2009-09-17 1250816]
S0 sptd;sptd; C:\Windows\system32\drivers\sptd.sys []
S3 catchme;catchme; \??\C:\ComboFix\catchme.sys []
S3 igfx;igfx; C:\Windows\system32\DRIVERS\igdkmd64.sys [2009-07-21 7345344]
S3 MSICDSetup;MSICDSetup; \??\D:\CDriver64.sys []
S3 pccsmcfd;PCCS Mode Change Filter Driver; C:\Windows\system32\DRIVERS\pccsmcfdx64.sys [2007-09-17 29184]
S3 pciide;pciide; C:\Windows\system32\drivers\pciide.sys [2009-07-14 12352]
S3 RTL8167;Realtek 8167 NT Driver; C:\Windows\system32\DRIVERS\Rt64win7.sys [2009-03-01 187392]
S3 TFsExDisk;TFsExDisk; \??\C:\Windows\System32\Drivers\TFsExDisk.sys []
S3 TsUsbFlt;TsUsbFlt; C:\Windows\system32\drivers\tsusbflt.sys [2010-11-20 59392]

======List of services (R=Running, S=Stopped, 0=Boot, 1=System, 2=Auto, 3=Demand, 4=Disabled)======

R2 AdobeARMservice;Adobe Acrobat Update Service; C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\armsvc.exe [2012-01-03 63928]
R2 AppHostSvc;@%windir%\system32\inetsrv\iisres.dll,-30011; C:\Windows\system32\svchost.exe [2009-07-14 27136]
R2 avast! Antivirus;avast! Antivirus; C:\Program Files\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe [2011-11-28 44768]
R2 MBAMService;MBAMService; C:\Program Files (x86)\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamservice.exe [2011-12-24 652872]
R2 nvsvc;NVIDIA Display Driver Service; C:\Windows\system32\nvvsvc.exe [2010-07-09 159336]
R2 SeaPort;SeaPort; C:\Program Files (x86)\Microsoft\Search Enhancement Pack\SeaPort\SeaPort.exe [2009-05-19 240512]
R2 Stereo Service;NVIDIA Stereoscopic 3D Driver Service; C:\Program Files (x86)\NVIDIA Corporation\3D Vision\nvSCPAPISvr.exe [2010-07-09 248936]
R2 W3SVC;@%windir%\system32\inetsrv\iisres.dll,-30003; C:\Windows\system32\svchost.exe [2009-07-14 27136]
R2 wlidsvc;Windows Live ID Sign-in Assistant; C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WLIDSVC.EXE [2009-03-30 2297216]
R3 WAS;@%windir%\system32\inetsrv\iisres.dll,-30001; C:\Windows\system32\svchost.exe [2009-07-14 27136]
S2 clr_optimization_v4.0.30319_32;Microsoft .NET Framework NGEN v4.0.30319_X86; C:\Windows\Microsoft.NET\Framework\v4.0.30319\mscorsvw.exe [2010-03-18 130384]
S2 clr_optimization_v4.0.30319_64;Microsoft .NET Framework NGEN v4.0.30319_X64; C:\Windows\Microsoft.NET\Framework64\v4.0.30319\mscorsvw.exe [2010-03-18 138576]
S3 IDriverT;InstallDriver Table Manager; C:\Program Files (x86)\Common Files\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe [2005-04-03 69632]
S3 NBService;NBService; C:\Program Files (x86)\Nero\Nero 7\Nero BackItUp\NBService.exe [2007-04-13 792112]
S3 NMIndexingService;NMIndexingService; C:\Program Files (x86)\Common Files\Ahead\Lib\NMIndexingService.exe [2007-05-16 271920]
S3 odserv;Microsoft Office Diagnostics Service; C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\OFFICE12\ODSERV.EXE [2008-11-04 441712]
S3 ose;Office Source Engine; C:\Program Files (x86)\Common Files\Microsoft Shared\Source Engine\OSE.EXE [2006-10-26 145184]
S3 ServiceLayer;ServiceLayer; C:\Program Files (x86)\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe [2008-04-07 430592]
S3 WatAdminSvc;@%SystemRoot%\system32\Wat\WatUX.exe,-601; C:\Windows\system32\Wat\WatAdminSvc.exe [2010-12-13 1255736]

-----------------EOF-----------------

mozitron82
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 75
Registrován: 06 led 2011 17:06

Re: Prosím o kontrolu logu

#17 Příspěvek od mozitron82 »

Zde je nový log pomoci RSIT

Márty84
VIP
VIP
Příspěvky: 21679
Registrován: 05 pro 2009 20:08
Bydliště: Ostrava

Re: Prosím o kontrolu logu

#18 Příspěvek od Márty84 »

Márty84 píše:... a popiste stav pacienta :)
Bohuzel jste nenapsal, jestli se to zlepsilo, ci dokonce zhorsilo, takze nevim, jestli mam patrat dale, nebo muzem uklizet.
Tento log uz vypada v poradku, ale skeneru je vic :)
Pokud máte dotaz, který není určen pro veřejnost, můžete mi napsat na mail marty84zavináčforum.viry.cz

Možnost podpořit naše fórum https://platba.viry.cz/payment/

Z časových důvodů teď budu na fóru méně často. V případě delšího čekání na odpověď kontaktujte prosím některého z kolegů (většina má mailovou adresu ve svém podpisu).

mozitron82
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 75
Registrován: 06 led 2011 17:06

Re: Prosím o kontrolu logu

#19 Příspěvek od mozitron82 »

Dobré ráno,omlouvám se.V žádném případě se nic nezhoršilo.Počítač mě nyní připadá rychlejší,to znamená,že reaguje lépe.Např.otvírání různých programů na ploše,otevření internetového prohlížeče,manipulace s windows,vše je mnohem svižnější.

Márty84
VIP
VIP
Příspěvky: 21679
Registrován: 05 pro 2009 20:08
Bydliště: Ostrava

Re: Prosím o kontrolu logu

#20 Příspěvek od Márty84 »

Krasne sobotni dopoledne preji :)

Neni treba se omlouvat :shock: :D


:???: Pouzivate Deamon? Spousti se automaticky po startu pc a je to zbytecna brzda, takze pokud nemusi bezet, doporucuji ho vypnout a spoustet v pripade potreby rucne.
Vypnuti muzete udelat takto:

:arrow: Najdete tento soubor C:\Program Files\trend micro\Mozi.exe , kliknete na nej pravym mysidlem a levym na Spustit jako spravce
Kliknete na Main menu a na Do a system scan only
U techto radku dejte vlevo zatrzitko

Kód: Vybrat vše

O4 - HKCU\..\Run: [DAEMON Tools Lite] "C:\Program Files (x86)\DAEMON Tools Lite\DTLite.exe" -autorun
Kliknete na nápis Fix checked a potvrdte

:!: Jestli to mate zapnute schvalne, tak samozrejme tenhle krok nedelejte

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:arrow: Aktualizujte Internet Explorer

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Uklidime - Pozor, Avast pude chtit spoustet nektere veci v Sandboxu. Musite v jeho okne zvolit moznost Spustit normalne, jinak to nebude mit zadny ucinek

:!: Pokud mate windows Vista nebo windows 7, vsechny tyto programy - vcetne instalace - spoustejte jako spravce (kliknete na ne pravym mysidlem a zvolte - Spustit jako spravce) :!:

:arrow: Stahnete si OTC http://oldtimer.geekstogo.com/OTC.exe , ulozte a spustte.
Kliknete na napis CleanUp a pote OK - Po uklidu dojde k restartu pc.
Po pouziti muzete programek smazat

:arrow: Stahnete TFC http://oldtimer.geekstogo.com/TFC.exe , ulozte a spustte
Kliknete na START a pote OK - Po uklidu dojde k restartu pc.
Po pouziti muzete programek smazat

:arrow: Stahnete Ccleaner http://www.stahuj.centrum.cz/utility_a_ ... /ccleaner/ a spustte.
Pri instalaci pozor na toolbar, jestli vam nabidne jeho instalaci, tak zruste zatrzitko.
Po spusteni se ocitnete ve funkci Cistic. Jak vidite v odkazu, je vlevo spousta zatrzitek. Pozor dejte hlavne na kos, pokud nechate zatrzene, vysype ho :D
Dale smaze vsechna hesla ulozene na netu!!! Takze jestli mate nastavene, at si pocitac hesla pamatuje (coz neni pro bezpecnost dobre), budete je muset pak napsat znova rucne (napr mail, facebook, ruzna fora atd.)
Kliknete na Analyzovat a az dokonci analyzu, kliknete na Spustit Cleaner.
Potom kliknete vlevo na funkci Registry
Kliknete na Hledej problemy, kdyz najde, kliknete na Opravit problemy. Nabidne Vam zalohu, tu udelejte a ulozte ji tak, at ji v pripade potreby najdete :)
Funkce Nastroje umoznuje odinstalovani programu. Je dukladnejsi nez samotny windows, takze muzete pouzit take

:arrow: Muzete defragmentovat disk
Stahnete napriklad program Defraggler http://www.stahuj.centrum.cz/utility_a_ ... efraggler/
Pri instalaci opet pozor na toolbar
Po nainstalovani program spustte a kliknete na Analyzovat, po analyze kliknete na Defragmentovat a programek odvede svou praci :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

:arrow: Pak udelejte uplnou kontrolu s MBAM, ktery mate v pc, a v pripade nalezu dejte log. Predem nic nemazte, MBAM miva obcas falesne detekce

A samozrejme napiste, jestli jsou jeste nejake problemy :wink:
Pokud máte dotaz, který není určen pro veřejnost, můžete mi napsat na mail marty84zavináčforum.viry.cz

Možnost podpořit naše fórum https://platba.viry.cz/payment/

Z časových důvodů teď budu na fóru méně často. V případě delšího čekání na odpověď kontaktujte prosím některého z kolegů (většina má mailovou adresu ve svém podpisu).

mozitron82
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 75
Registrován: 06 led 2011 17:06

Re: Prosím o kontrolu logu

#21 Příspěvek od mozitron82 »

Dobré ranko.U Daemona jsem tedy zrušil samospouštění jak jste mi napsal.Potom jsem použil program OTC,který jsem si uložil do své složky na disku C se jménem aplikace.Po restartu jsem jej ale uložený nenašel-zmizel sám..?Pak jsem zkusil další a to TFC,ale po spuštění mi zůstala prázdná plocha bez zástupců,pouze tapeta.Dělal jsem vše podle návodu.Počkal jsem chvíli,ale žádná reakce,pouze jsem mohl jezdit myší po ploše,tak jsem restartoval PC sám.

Márty84
VIP
VIP
Příspěvky: 21679
Registrován: 05 pro 2009 20:08
Bydliště: Ostrava

Re: Prosím o kontrolu logu

#22 Příspěvek od Márty84 »

Dobre ranko :)
Pri uklidu TFC to tak je, ze z plochy vse zmizi a on pracuje. Nekdy to trva dele, ale taky se mohl seknout, to odsud bohuzel nezjistim :wink: Ale na tom az tak nezalezi. Pokracujte dale a uvidime, co z toho vzejde :James008:
Pokud máte dotaz, který není určen pro veřejnost, můžete mi napsat na mail marty84zavináčforum.viry.cz

Možnost podpořit naše fórum https://platba.viry.cz/payment/

Z časových důvodů teď budu na fóru méně často. V případě delšího čekání na odpověď kontaktujte prosím některého z kolegů (většina má mailovou adresu ve svém podpisu).

mozitron82
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 75
Registrován: 06 led 2011 17:06

Re: Prosím o kontrolu logu

#23 Příspěvek od mozitron82 »

Jsem opět zde,měl jsem pracovní víkend,tak mi vše trvá.CCleanerem jsem zkontroloval registry,našel 5 chyb,vše jsem zalohoval a nechal opravit.Poté jsem použil Defraggler.Je možné,že po jedné defragmentaci může ještě něco zůstat neopraveno?Když jsem udělal druhou analýzu napsal mi tohle:261 Fragmentované soubory(7,2GB),1117 celkem fragmentů,9% fragmentováno.A nakonec jsem použil MBAM,který nenašel nic.

mozitron82
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 75
Registrován: 06 led 2011 17:06

Re: Prosím o kontrolu logu

#24 Příspěvek od mozitron82 »

Ještě jsem znovu použil CCleaner a znovu hlásí 2 problemy.
1.)Neplatná nebo chybějící třída souboru .erf/OpenWithProgids/Ashampoo UnInstaller 4 HKCU/Software/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Explorer/FileExts/.erf/OpenWithProgids
2.)Neplatná nebo chybějící třída souborů .odt/OpenwithProgids/Word.OpenDocumentText.12 HKCU/Software/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Explorer/FileExts/.odt/OpenWithProgids
Když jsem je opravil objeví se po kontrole 2 následující chyby a to:
1.)nepoužívaná koncovka souborů .erf HKCU/Software/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Explorer/FileExts/.erf
2.)nepoužívaná koncovka souborů .odt HKCU/Software/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Explorer/FileExts/.odt
Tyhle problémy mi CCleaner analyzuje když jej spustím po každém zapnutí počítače,když jsem pár měsíců zpátky použil Ashampoo Uninstaller 4 a posleze jej odinstaloval.Zřejmě jsem nechtíc něco pomoci Ashampoo nahlodal a CCleaner si stím neví rady.Manuálně se neodvážím nic v souborech mazat,teda pokud by něco takového šlo.

Márty84
VIP
VIP
Příspěvky: 21679
Registrován: 05 pro 2009 20:08
Bydliště: Ostrava

Re: Prosím o kontrolu logu

#25 Příspěvek od Márty84 »

To je jasne, ja mel taky litacku. Vsak casu dost :D

Ohledne defraggleru. Mozne to je, nektere veci se mu treba nelibi, ale system mu nedovoli s tim hybat. To bych neresil.

Registry by samozrejme mazat sly, vsak jsem jich nekolik pomazal :). Ale do toho bych uz radeji nevrtal. Zakladni veci, co tam byt nemely, jsou pryc. Toto uz jsou spis jen kosmeticke upravy. MBAM nic nenasel, takze by to melo byt ciste.

Na zacatku jste psal, ze se vam zda pc nestabilni. Jak to vypada ted?
Pokud máte dotaz, který není určen pro veřejnost, můžete mi napsat na mail marty84zavináčforum.viry.cz

Možnost podpořit naše fórum https://platba.viry.cz/payment/

Z časových důvodů teď budu na fóru méně často. V případě delšího čekání na odpověď kontaktujte prosím některého z kolegů (většina má mailovou adresu ve svém podpisu).

mozitron82
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 75
Registrován: 06 led 2011 17:06

Re: Prosím o kontrolu logu

#26 Příspěvek od mozitron82 »

Počítač nyní reaguje opravdu mnohem mnohem lépe.Když spustím nějaký program rychleji najede.Internetový prohlížeč zobrazí stránku svižně,v samotných windows je manipulace s okny taky mnohem rychlejší než dřív.Celkově jsou reakce počítače o hodně lepší.Opravdu to vše pomohlo.

Márty84
VIP
VIP
Příspěvky: 21679
Registrován: 05 pro 2009 20:08
Bydliště: Ostrava

Re: Prosím o kontrolu logu

#27 Příspěvek od Márty84 »

To jsem rad :)
V tom pripade je to z me strany asi vse. Kdyby se vyskytly nejake problemy, staci se ozvat :wink:
Mejte se :bye:
Pokud máte dotaz, který není určen pro veřejnost, můžete mi napsat na mail marty84zavináčforum.viry.cz

Možnost podpořit naše fórum https://platba.viry.cz/payment/

Z časových důvodů teď budu na fóru méně často. V případě delšího čekání na odpověď kontaktujte prosím některého z kolegů (většina má mailovou adresu ve svém podpisu).

mozitron82
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 75
Registrován: 06 led 2011 17:06

Re: Prosím o kontrolu logu

#28 Příspěvek od mozitron82 »

Díky za pomoc,určitě se rád znovu ozvu pokud se objeví nějaký problem.

Márty84
VIP
VIP
Příspěvky: 21679
Registrován: 05 pro 2009 20:08
Bydliště: Ostrava

Re: Prosím o kontrolu logu

#29 Příspěvek od Márty84 »

Nemate zac :wink:
Pokud máte dotaz, který není určen pro veřejnost, můžete mi napsat na mail marty84zavináčforum.viry.cz

Možnost podpořit naše fórum https://platba.viry.cz/payment/

Z časových důvodů teď budu na fóru méně často. V případě delšího čekání na odpověď kontaktujte prosím některého z kolegů (většina má mailovou adresu ve svém podpisu).

Odpovědět