Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

prosim o kontrolu logu NB

Nemáte v tuto chvíli žádný problém s pc a chcete se jen ujistit, že je vše v pořádku?
Vložte log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
vyosek
VIP
VIP
Příspěvky: 56373
Registrován: 07 lis 2006 15:24
Bydliště: Šalingrad - Brno

Re: prosim o kontrolu logu NB

#31 Příspěvek od vyosek »

Pokud je to v zaruce tak zase hodit jim to na hlavu, nic jineho nezbyde :?:

Bud si MB nerozumi s tim SSD diskem nebo je primo poskozeny on :?: Tohle se na dalku velmi velmi tezko odhaduje a identifikuje
"Kdo víno má a nepije,kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl."
Člen Obrázek od 1. února 2011.

t420
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 20
Registrován: 13 pro 2011 23:50

Re: prosim o kontrolu logu NB

#32 Příspěvek od t420 »

je to v zaruce

kdyz jsem to koupil, bezel asi 6 hodin, dalsi prac. den jel do servisu, po mesici ho privezli a dalsi den jel znovu, po dalsim mesici ho privezli a ted cca 3 mesice "bezi"

SSD jsem tam dal pred par dny, takhle to "funguje" od navratu z druhe reklamace

zdejsi servisy jsou evidentne plne hochstapleru, jinak si to neumim vysvetlit, nebo mate tip na nekoho, kdo to opravdu opravi?

Uživatelský avatar
vyosek
VIP
VIP
Příspěvky: 56373
Registrován: 07 lis 2006 15:24
Bydliště: Šalingrad - Brno

Re: prosim o kontrolu logu NB

#33 Příspěvek od vyosek »

Urcite bych to nedaval jinak nez kde to byo koupene, bohuzel musite absolvovat kolecko 4x reklamace, pak si muzete vybrat jestli chcete nove zbozi nebo vratit penize - takto to uklada obchodni zakonik.
"Kdo víno má a nepije,kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl."
Člen Obrázek od 1. února 2011.

t420
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 20
Registrován: 13 pro 2011 23:50

Re: prosim o kontrolu logu NB

#34 Příspěvek od t420 »

no nic, koupim si jiny (ted jiz mainstreamovy "ASUS" za 5000,-), protoze s radoby business NB v ceskem podani zarucniho servisu (byt si nedelam iluze o kvalite cinskeho IBM) je to tragedie - stale jsme na urovni Kazachstanu (vlastni zkusenost)

tento zkusim vyreklamovat, nebo ho dam detem na hrani :D

moc jste mi pomohli, da se rict , ze jedini!
rad vam alespon symbolicky prispeju na provoz :)

diky!

Uživatelský avatar
vyosek
VIP
VIP
Příspěvky: 56373
Registrován: 07 lis 2006 15:24
Bydliště: Šalingrad - Brno

Re: prosim o kontrolu logu NB

#35 Příspěvek od vyosek »

Nemate zac, rad jsem "pomohl" :)

A za podporu fora jmene celeho tymu dekuji :worship:
"Kdo víno má a nepije,kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl."
Člen Obrázek od 1. února 2011.

Odpovědět