Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

prosím o kontrolu logu

Nemáte v tuto chvíli žádný problém s pc a chcete se jen ujistit, že je vše v pořádku?
Vložte log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Odpovědět
Zpráva
Autor
oto
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 41
Registrován: 08 srp 2008 18:00

prosím o kontrolu logu

#1 Příspěvek od oto »

dobrý den, prosím o kontrolu logu, předem děkuji.



-----------------EOF-----------------
Naposledy upravil(a) oto dne 19 srp 2011 14:01, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Roli
VIP
VIP
Příspěvky: 13399
Registrován: 26 lis 2006 13:37
Bydliště: ČR

Re: prosím o kontrolu logu

#2 Příspěvek od Roli »

Zdravím, tohle fixni v HJT :

O2 - BHO: (no name) - AutorunsDisabled - (no file)
O2 - BHO: (no name) - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - (no file)
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOCAL SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETWORK SERVICE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O9 - Extra button: (no name) - AutorunsDisabled - (no file)


HJT najdeš zde :

C:\Program Files\trend micro\vi.exe

Fix znamená že spustíš HJT Obrázek

v okně které se ti otevře klikneš na Do a system scan only

v dalším okně najdeš řádky které jsem ti vypsal,

vedle nich je čtvereček do kterého uděláš zatržítko,

pak klikneš na Fix checked které je vlevo dole,

program se ti zeptá zda opravdu ANO s tím samozřejmě souhlasíš a je hotovo.


Přes Start >> Ovládací panely >> Přidat nebo odebrat odinstaluj vše od IObitu


Jinak v pořádku, je tedy nějaký problém s PC ?
| Rsit | Mbam | AVPTool | Cure It |

O víkendu odpočívám :all_coholic:

oto
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 41
Registrován: 08 srp 2008 18:00

Re: prosím o kontrolu logu

#3 Příspěvek od oto »

zásadní problém žádný, jenom mi jednou za čas nenaběhnou win. Zůstane to ve stadiu šipky na černé obrazovce a musím restartovat. Kontroloval jsem disk, nechal testovat paměti ale žádnou chybu to nenašlo.
jinak OK
ještě jednou dík za kontrolu a přeji hezký den.

Uživatelský avatar
Roli
VIP
VIP
Příspěvky: 13399
Registrován: 26 lis 2006 13:37
Bydliště: ČR

Re: prosím o kontrolu logu

#4 Příspěvek od Roli »

Dobře, kdyby se to dělo nějak častěji dej vědět, i když taková hloubková analýza by nebyla od věci.


Stáhni a ulož na plochu ComboFix,

spusť aplikaci jako Administrátor a povol instalaci Konzole pro zotavení - Recovery Console.

Poté se zobrazí okno s licenčními podmínkami které potvrdíš kliknutím na ANO,

pak ještě jednou klik na ANO a už to jede.

Celá akce trvá okolo 10 minut ale může i déle, během skenu se nepokoušej spouštět nic jiného.

Při skenovaní může být PC i restartováno nelekat se.

Upozornění: po dobu skenu vypni rezidentní štít Antiviru a AntiSpy programu,

protože Combofix se pokouší napadené soubory smazat a tyto programy mu můžou bránit.

Po dokončení skenu nebo následném restartu aplikace vytvoří log, uložený na C:/Combofix.txt

(při opakovaném použití jsou logy číslovány Combofix2.txt atd.), jeho obsah zkopíruj sem.


V případě nejasností je ZDE obrázkový návod.
| Rsit | Mbam | AVPTool | Cure It |

O víkendu odpočívám :all_coholic:

oto
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 41
Registrován: 08 srp 2008 18:00

Re: prosím o kontrolu logu

#5 Příspěvek od oto »

zdravím, postupoval jsem dle návodu a přikládám výpis. Po proběhnutí testu se ztratilo spojení na net, tak jsem restartoval a je zajímavé že po restartu mi nenaběhl Avast, musel jsem jej spustit ručně.
Naposledy upravil(a) oto dne 19 srp 2011 14:02, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Roli
VIP
VIP
Příspěvky: 13399
Registrován: 26 lis 2006 13:37
Bydliště: ČR

Re: prosím o kontrolu logu

#6 Příspěvek od Roli »

Abychom už jen kvůli zbytečnosti nemuseli pouštět znovu ComboFix, tak najdi a smaž :

c:\documents and settings\vi\Data aplikací\IObit


Přes Start >> Spustit zkopíruj do okna:

ComboFix /Uninstall

a stiskni Enter

To odinstaluje ComboFix a smaže s ním související soubory a složky.


Použij T-Cleaner, který smaže případné zbytky po aplikacích které jsme použili.

Jen před jeho stažením a při použití stopni antivir, protože ho muže detekovat jako vir ale není tomu tak.


Pak dej vědět jaký je stav PC.
| Rsit | Mbam | AVPTool | Cure It |

O víkendu odpočívám :all_coholic:

oto
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 41
Registrován: 08 srp 2008 18:00

Re: prosím o kontrolu logu

#7 Příspěvek od oto »

provedl jsem vše dle rady až na jednu moji hloupost:zapoměl jsem na shození avasta, který mi nutil spouštění přes Sanbox. Musel jsem každou žádost odkliknout jako normal - prostě práce navíc.
T-clean chtěl odsouhlasit zrušení záloh registru, souhlasil jsem.:-)
Vše se tváří že je OK až na avasta. Po startu nenaběhne, spouštím jej ručně, tj se spožděním. Zkoušel jsem aktualizace programu ale bez výsledku.
Asi jej budu muset znou instalovat ?
díky

edit:
pročítám výsledky skenu, ne že by mi to něco říkalo ale narazil jsem na řádek:
WindowsXP-KB310994-SP2-Home-BootDisk-CSY.exe
ale já instaloval SP3, mám XP prof, když se podívám do systému tak mi také říká že mám SP3, tak nevím..

Uživatelský avatar
Roli
VIP
VIP
Příspěvky: 13399
Registrován: 26 lis 2006 13:37
Bydliště: ČR

Re: prosím o kontrolu logu

#8 Příspěvek od Roli »

To je kvůli spouštění instalace OS z diskety.

Tak že v pohodě.

Ten Avast zkus přeinstalovat a pak dej vědět jaký je stav PC, respektive co ten náběh OS.
| Rsit | Mbam | AVPTool | Cure It |

O víkendu odpočívám :all_coholic:

oto
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 41
Registrován: 08 srp 2008 18:00

Re: prosím o kontrolu logu

#9 Příspěvek od oto »

avast přeinstalován, uděláno několik restartů a zatím to vypadá dobře. Uvidím jak dlouho to bude OK, protože ty špatné starty byly jenom občas, žádnou pravidelnost jsem v tom neobjevil.
Udělal jsi pro mě moc, vážím si toho a MOC děkuji.

Uživatelský avatar
Roli
VIP
VIP
Příspěvky: 13399
Registrován: 26 lis 2006 13:37
Bydliště: ČR

Re: prosím o kontrolu logu

#10 Příspěvek od Roli »

Nemáš zač a kdyby něco dej vědět.
| Rsit | Mbam | AVPTool | Cure It |

O víkendu odpočívám :all_coholic:

Odpovědět