Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Prosim o kontrolu logu RSIT

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
cernohous13
VIP in memoriam
VIP in memoriam
Příspěvky: 8721
Registrován: 09 pro 2006 06:19
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosim o kontrolu logu RSIT

#16 Příspěvek od cernohous13 »

Stáhni a nainstaluj MBAM zde http://www.download.com/Malwarebytes-An ... tag=button
Spustit > na 3.záložce "Aktualizace" > Kontrola aktualizací
následně na 1.záložce "Kontrolor" -> Rychlá kontrola -> Prohledat
po dokončení scanu vyskočí okno Notepad s výsledkem - obsah zkopíruj do své odpovědi
zatím nic nemazat - počkej na posouzení
Doporučení:
V průběhu léčení prováděj nové instalace a odinstalace jen na můj pokyn.
Důkladně prostuduj a proveď celou operaci podle mé odpovědi.
V případě nejasností se zeptej - vysvětlím Obrázek

-------------------------------------------------------------------------------------------------
> Podpora fóra <

peter.peco
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 94
Registrován: 09 dub 2008 13:25

Re: Prosim o kontrolu logu RSIT

#17 Příspěvek od peter.peco »

Malwarebytes' Anti-Malware 1.51.1.1800
www.malwarebytes.org

Verzia databázy: 7035

Windows 5.1.2600 Service Pack 3
Internet Explorer 8.0.6001.18702

4.8.2011 9:47:50
mbam-log-2011-08-04 (09-47-31).txt

Typ kontroly: Rýchla kontrola
Objektov kontrolovaných: 161151
Uplynutý čas: 3 min, 56 sek

Infikované služby pamäte: 0
Infikované moduly pamäte: 0
Infikované registračné kľúče: 0
Infikované registračné hodnoty: 0
Infikované položky registračných dát: 0
Infikované priečinky: 0
Infikované súbory: 1

Infikované služby pamäte:
(Škodlivé položky neboli zistené)

Infikované moduly pamäte:
(Škodlivé položky neboli zistené)

Infikované registračné kľúče:
(Škodlivé položky neboli zistené)

Infikované registračné hodnoty:
(Škodlivé položky neboli zistené)

Infikované položky registračných dát:
(Škodlivé položky neboli zistené)

Infikované priečinky:
(Škodlivé položky neboli zistené)

Infikované súbory:
c:\documents and settings\all users\application data\common.data (Malware.Trace) -> No action taken.

Uživatelský avatar
cernohous13
VIP in memoriam
VIP in memoriam
Příspěvky: 8721
Registrován: 09 pro 2006 06:19
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosim o kontrolu logu RSIT

#18 Příspěvek od cernohous13 »

v MBAM dej Odstranit vybrané - napiš jak se PC chová, ještě nějaké problémy?
Doporučení:
V průběhu léčení prováděj nové instalace a odinstalace jen na můj pokyn.
Důkladně prostuduj a proveď celou operaci podle mé odpovědi.
V případě nejasností se zeptej - vysvětlím Obrázek

-------------------------------------------------------------------------------------------------
> Podpora fóra <

peter.peco
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 94
Registrován: 09 dub 2008 13:25

Re: Prosim o kontrolu logu RSIT

#19 Příspěvek od peter.peco »

Zial PC nemozem pripojit do siete cez NIC. Pouzivam Orange internet cez 3G modem a prave to pripojenie mi prestalo fungovat po pouziti ComboFix. Ani preinstalacia ovladacov a aplikacie nepomaha.

Po ukonceni aplikacie mobile partner zostava visiet beziaci proces aplikacie, i ked na prvy pohlad sa zda, ze aplikacia je ukoncena. Vyskusam cccleaner.
Naposledy upravil(a) peter.peco dne 04 srp 2011 12:03, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
cernohous13
VIP in memoriam
VIP in memoriam
Příspěvky: 8721
Registrován: 09 pro 2006 06:19
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosim o kontrolu logu RSIT

#20 Příspěvek od cernohous13 »

Uklidíme po použitých programech - pak seženeme info pro nastavení připojení

:arrow: ComboFix odinstalujeme
jdi Start -> Spustit... a zkopíruj ComboFix /Uninstall (pozor, za x je mezera) -> OK

:arrow:
Stáhni a spusť T-cleaner http://vyosek.ic.cz/pro_usery/T-Cleaner.exe - uklidí po použitých čističích.
Po spuštění ignoruj případné varování antiviru - je to v pořádku
Po provedení akce T-cleaner smažeš
:arrow: Stáhni TempFolderCleaner http://oldtimer.geekstogo.com/TFC.exe
Zavři všechny programy a spusť. Po ukončení akce bude PC restartován.
Pokud ne, restartuj sám.
(čistí Temp složky , nečistí URL, historii, prefetch ani cookies)

:arrow: stáhni program OTC tady: http://oldtimer.geekstogo.com/OTC.exe - spusť ho -> "CleanUp" (smaže dříve použité čističe)

:arrow: Vypni Obnovení systému -> restart -> zapni Obnovení systému http://www.viry.cz/forum/viewtopic.php?t=47040

:arrow: Mohu doporučit kontrolu a vyčištění Ccleanerem
Stáhni Ccleaner - http://www.slunecnice.cz/sw/ccleaner/
Při instalaci vyhodit fajfku u "Instalovat Yahoo! Toolbar"

zavřít Internetový prohlížeč a
spustit "Čistič" > "Spustit Ccleaner" - odstraní nepotřebné
spustit "Registry" > "Hledej problémy" > "Opravit vybrané problémy"
souhlas se zálohou registrů - opakovat dokud nebudou registry čisté.

Návod:http://jnp.zive.cz/Clanky/Prirucka-do-k ... fault.aspx
Ten si můžeš nechat i na budoucí občasné čištění.

:arrow: Po vyčištění by se hodila defragmentace
doporučuji http://www.slunecnice.cz/sw/defraggler/ + čeština

Kdyby něco z návodu nefungovalo, pokračuj dalším krokem.
Doporučení:
V průběhu léčení prováděj nové instalace a odinstalace jen na můj pokyn.
Důkladně prostuduj a proveď celou operaci podle mé odpovědi.
V případě nejasností se zeptej - vysvětlím Obrázek

-------------------------------------------------------------------------------------------------
> Podpora fóra <

peter.peco
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 94
Registrován: 09 dub 2008 13:25

Re: Prosim o kontrolu logu RSIT

#21 Příspěvek od peter.peco »

Cistenie prebehlo OK.

PC je dost pomale v reakciach. Obcas sa neda spustit IE a je nutny restart. Obcas spadne Win explorer.

Problemy s Mobile Partner aplikaciou a modemom 3G pretrvavaju. Ide o 3G USB modem v tvare USB kluca (HUAWEI E1752). Po jeho pripojeni do PC sa namapuje virtualna mechanika, z ktorej sa spusti instalator. Po nainstalovani aplikacie sa autoamticky doinstaluju drivre pre modem a zariadenie je pripravene na pouzitie. Po spusteni aplikacie a povele connect sa inicializuje spojenie ale zastane to vo faze Openning port. Na inom pc to s rovnako nastavenym profilom funguje OK. Vyskusal som aplikaciu odinstalovat, nasledny restart a cistenie s CCleaner, restart a nakoniec nova instalacie. Rovnaky problem. Momentalne mam PC doma na svojej sieti pripojene cez NIC. Taketo pripojenie je OK, len su problemy s IE. Iny prehliadac neprichadza do uvahy (asi). V prilohe je screen aplikacie v bode ked sa to zastavi.

Neviem mozno systemovy fw nepusti port v mobile partner, ale aj ked fw vypnem, problem pretrvava. Neviem ako dalej. Reinstall systemu ma nelaka.
Přílohy
mobilePartner.PNG
mobilePartner.PNG (27.63 KiB) Zobrazeno 578 x

Uživatelský avatar
cernohous13
VIP in memoriam
VIP in memoriam
Příspěvky: 8721
Registrován: 09 pro 2006 06:19
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosim o kontrolu logu RSIT

#22 Příspěvek od cernohous13 »

:oops: nastavení podobných sítí bohužel neovládám - požádal jsem kolegy o radu
Doporučení:
V průběhu léčení prováděj nové instalace a odinstalace jen na můj pokyn.
Důkladně prostuduj a proveď celou operaci podle mé odpovědi.
V případě nejasností se zeptej - vysvětlím Obrázek

-------------------------------------------------------------------------------------------------
> Podpora fóra <

Odpovědět