postupně mi odchází systém, ale rychleji, než je to u windowsu běžné..
Widle používám pouze, když potřebuji používat Adobe programy, takže obvykle neřeším věci okolo které ze záhadných důvodů nefungují nebo přestali fungovat. Nicméně, když mě Microsoft donutil otevřít torrent a stáhnout si Adobe Premiere, když si za něj platím 60€ měsíčně, to už je trochu bizár i na mě.

Před pár měsíci mi z neznámích důvodů přestal fungovat Microsoft Store, když chci cokoliv nainstalovat, tak to napíše, že došlo k chybě na jejich straně a že to mám zkusit později a u aplikace se napíše "nainstalováno", ikdyž to tak reálně není.. A bez Microsoft Store nefunguje druhá věc, která dělá z Windowsu alespoň trochu použitelný systém... WSL Linux.. Respektive nějakýma oklikama přes cmd a appx soubory jsem ho rozběhl, ale asi se neaktualizuje a tak postupně odchází, měl jsem Linux-Kali a dvě verze ubuntu a nyní už funguje pouze Kali. WhatsApp, Termius a další appky napojené na store prostě nefungují a semtam se rozhodnou, že se sami odinstalují..
U Adobe to začalo dost podobně, prostě chci spustit creative cloud, načítá se to půl hodiny a pak to vypíše nějakou chybu.. Nicméně alespoň bezproblému fungovali programy, ikdyž jsem nemohl využívat cloud, stahovat adobe fonty nebo aktualizovat programy.. Teď už je problém i spouštění samotných programů..
Navíc jsem dnes hledal nějaké řešení pro remote desktop, který poběží alespoň na 60 FPS s nízkou latencí, abych mohl používat adobe z Linuxu a ze 6 programů nefungoval ani jeden a scénář vždy stejný, prostě se appka dlouho načítá a pak mi řekne, že nejsem připojen k internetu. Stejně se chová i Epic Store apod.. Fakt už nevím, kde by mohl být problém, appkám jsem nastavoval i úplnou výjimku ve firewallu i antiviru, že si mohou dělat co chtějí, ale ani to nepomáhá. Navíc se teď systém rozhodl, že mě čas od času odpojí od internetu (dnes asi 5x) a pomůže jen reset PC. Zkoušel jsem odpojení kabelu, reset routerů, diagnostiku připojení, manuální zadání IP adresy a prostě nic, dokud neresetuji PC..
Stroj:
Windows 11 Enterprise
12th Gen Intel i7-12700KF @ OC 5.2 GHz
32 GB DDR4 4000 MHz
nVidia RTX 3070 Ti
K ochraně a údržbě win používám Avast Premium Security (včetně těch dalších X aplikací, které jsou součástí) + MalwareBytes
FRST log:
https://code.psyche.gg/FRST
Addition log:
https://code.psyche.gg/Addition
RSIT log:
https://code.psyche.gg/RSIT
Předem děkuji za jakoukoliv radu, já se ve win bohužel moc nevyznám..
