Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Prosím o kontrolu logu

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Odpovědět
Zpráva
Autor
andy206
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 11
Registrován: 23 srp 2008 01:04

Prosím o kontrolu logu

#1 Příspěvek od andy206 »

Dobrý večer přeji,

dnes jsem na svůj PC s Win 10 nainstaloval NOD 32. Následně projel scan, našel cca 10 souborů, které dal do karantény. Od té doby mi při spuštění PC hlásí chybu nejdříve wuau...dll a pak ještě druhý dll StarupCheckLibrary.dll. Dohledal jsem dané dll soubory a dle návodu na internetu provedl jejich smazání ze Správce úloh. No nevím, zda jsem udělal dobře. Dále mám problém s tím, že při spuštění Zabezpečení Windows v Nastavení mi naskočí prázdná stránka, kde není přehled resp. nabídka, jaká by měla být. V příloze přikládám report adwcleaner a FRST. Při snaze o aktualizace Windows se mi ukáže chyb. hláška (0x80080005). Děkuji moc za kontrolu logů a pomoc k návratu do normálu.
Přílohy
reporty.rar
(17.37 KiB) Staženo 76 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119418
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu logu

#2 Příspěvek od Rudy »

Zdravím!
V archivu je 2x log FRST, Addition ani jednou. Prosím o něj. Děkuji.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

andy206
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 11
Registrován: 23 srp 2008 01:04

Re: Prosím o kontrolu logu

#3 Příspěvek od andy206 »

Moc se omlouvám, opraveno.
Přílohy
reporty.rar
(20.74 KiB) Staženo 59 x

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119418
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu logu

#4 Příspěvek od Rudy »

OK. Především odinstalujte jeden z antivirů (Norton, ESET). Při 2 a více antivirech dochází k softwraové kolizi. Pak otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Start

CloseProcesses:
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender: Restriction <==== ATTENTION
Task: {5867715B-A906-4751-A82D-0D8A8C8D51E3} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [156968 2020-08-25] (Google Inc -> Google Inc.)
Task: {70766266-4F52-4783-8BC1-8DA07FE8DB27} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [156968 2020-08-25] (Google Inc -> Google Inc.)
Task: {C129D5C4-E4D2-4C8B-8D48-7A924277D095} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Wininet\Winlogui => winlogui.exe <==== ATTENTION
Task: {D65E5290-F77B-4E67-B811-737E45107932} - System32\Tasks\AutoKMS => C:\Windows\AutoKMS\AutoKMS.exe [5733888 2020-09-01] () [File not signed]
C:\Windows\AutoKMS
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Active Setup\Installed Components: [{73FA19D0-2D75-11D2-995D-00C04F98BBC9}] ->
C:\Windows\system32\wdbcache.tmp
ContextMenuHandlers1: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => -> No File
ContextMenuHandlers1: [ANotepad++64] -> {B298D29A-A6ED-11DE-BA8C-A68E55D89593} => -> No File
ContextMenuHandlers1: [BriefcaseMenu] -> {85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} => -> No File
ContextMenuHandlers3: [{4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C}] -> {4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C} => -> No File
ContextMenuHandlers4: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => -> No File
ContextMenuHandlers6: [BriefcaseMenu] -> {85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} => -> No File
FirewallRules: [{42FE50F0-0849-493F-B3BD-2AEC38E306C7}] => (Allow) C:\Windows\system32\winrmsrv.exe => No File
FirewallRules: [{446EFE70-27A9-40FA-9E49-1DD0B3DDE725}] => (Allow) C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe (Apple Inc. -> Apple Inc.)
FirewallRules: [{A888B123-56ED-424F-B63D-36D0C3A739C4}] => (Allow) C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe (Apple Inc. -> Apple Inc.)
FirewallRules: [{4ECA7AE4-BAC3-4DC9-9125-E198917902EB}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Bonjour\mDNSResponder.exe (Apple Inc. -> Apple Inc.)
FirewallRules: [{20F5E422-BF63-4D46-A6EA-4EC9B943BDF3}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Bonjour\mDNSResponder.exe (Apple Inc. -> Apple Inc.)
FirewallRules: [{0E2724D1-A753-4CB9-93C4-6DEAD6509252}] => (Allow) C:\Users\Tomáš Adámek\AppData\Roaming\BitTorrent\BitTorrent.exe => No File
FirewallRules: [{AE6F3DD5-78BA-4921-9A95-1879F2387A64}] => (Allow) C:\Users\Tomáš Adámek\AppData\Roaming\BitTorrent\BitTorrent.exe => No File

EmptyTemp:
End
Uložte do C:\Users\Tomáš Adámek\Downloads jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

andy206
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 11
Registrován: 23 srp 2008 01:04

Re: Prosím o kontrolu logu

#5 Příspěvek od andy206 »

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 11-10-2020
Ran by Tomáš Adámek (11-10-2020 22:37:17) Run:1
Running from C:\Users\Tomáš Adámek\Downloads
Loaded Profiles: Tomáš Adámek
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start

CloseProcesses:
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender: Restriction <==== ATTENTION
Task: {5867715B-A906-4751-A82D-0D8A8C8D51E3} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [156968 2020-08-25] (Google Inc -> Google Inc.)
Task: {70766266-4F52-4783-8BC1-8DA07FE8DB27} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => C:\Program Files (x86)\Google\Update\GoogleUpdate.exe [156968 2020-08-25] (Google Inc -> Google Inc.)
Task: {C129D5C4-E4D2-4C8B-8D48-7A924277D095} - System32\Tasks\Microsoft\Windows\Wininet\Winlogui => winlogui.exe <==== ATTENTION
Task: {D65E5290-F77B-4E67-B811-737E45107932} - System32\Tasks\AutoKMS => C:\Windows\AutoKMS\AutoKMS.exe [5733888 2020-09-01] () [File not signed]
C:\Windows\AutoKMS
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Active Setup\Installed Components: [{73FA19D0-2D75-11D2-995D-00C04F98BBC9}] ->
C:\Windows\system32\wdbcache.tmp
ContextMenuHandlers1: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => -> No File
ContextMenuHandlers1: [ANotepad++64] -> {B298D29A-A6ED-11DE-BA8C-A68E55D89593} => -> No File
ContextMenuHandlers1: [BriefcaseMenu] -> {85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} => -> No File
ContextMenuHandlers3: [{4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C}] -> {4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C} => -> No File
ContextMenuHandlers4: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} => -> No File
ContextMenuHandlers6: [BriefcaseMenu] -> {85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} => -> No File
FirewallRules: [{42FE50F0-0849-493F-B3BD-2AEC38E306C7}] => (Allow) C:\Windows\system32\winrmsrv.exe => No File
FirewallRules: [{446EFE70-27A9-40FA-9E49-1DD0B3DDE725}] => (Allow) C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe (Apple Inc. -> Apple Inc.)
FirewallRules: [{A888B123-56ED-424F-B63D-36D0C3A739C4}] => (Allow) C:\Program Files\Bonjour\mDNSResponder.exe (Apple Inc. -> Apple Inc.)
FirewallRules: [{4ECA7AE4-BAC3-4DC9-9125-E198917902EB}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Bonjour\mDNSResponder.exe (Apple Inc. -> Apple Inc.)
FirewallRules: [{20F5E422-BF63-4D46-A6EA-4EC9B943BDF3}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Bonjour\mDNSResponder.exe (Apple Inc. -> Apple Inc.)
FirewallRules: [{0E2724D1-A753-4CB9-93C4-6DEAD6509252}] => (Allow) C:\Users\Tomáš Adámek\AppData\Roaming\BitTorrent\BitTorrent.exe => No File
FirewallRules: [{AE6F3DD5-78BA-4921-9A95-1879F2387A64}] => (Allow) C:\Users\Tomáš Adámek\AppData\Roaming\BitTorrent\BitTorrent.exe => No File

EmptyTemp:
End
*****************

Processes closed successfully.
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Logon\{5867715B-A906-4751-A82D-0D8A8C8D51E3}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{5867715B-A906-4751-A82D-0D8A8C8D51E3}" => removed successfully
C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineCore" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{70766266-4F52-4783-8BC1-8DA07FE8DB27}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{70766266-4F52-4783-8BC1-8DA07FE8DB27}" => removed successfully
C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskMachineUA" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{C129D5C4-E4D2-4C8B-8D48-7A924277D095}" => not found
"C:\Windows\System32\Tasks\Microsoft\Windows\Wininet\Winlogui" => not found
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Microsoft\Windows\Wininet\Winlogui" => not found
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Boot\{D65E5290-F77B-4E67-B811-737E45107932}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{D65E5290-F77B-4E67-B811-737E45107932}" => removed successfully
C:\Windows\System32\Tasks\AutoKMS => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\AutoKMS" => removed successfully
C:\Windows\AutoKMS => moved successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Active Setup\Installed Components\{73FA19D0-2D75-11D2-995D-00C04F98BBC9} => removed successfully
C:\Windows\system32\wdbcache.tmp => moved successfully
HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\7-Zip => removed successfully
HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\ANotepad++64 => removed successfully
HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\BriefcaseMenu => removed successfully
"HKLM\Software\Classes\CLSID\{85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D}" => removed successfully
HKLM\Software\Classes\AllFileSystemObjects\ShellEx\ContextMenuHandlers\{4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C} => removed successfully
HKLM\Software\Classes\Directory\ShellEx\ContextMenuHandlers\7-Zip => removed successfully
HKLM\Software\Classes\Folder\ShellEx\ContextMenuHandlers\BriefcaseMenu => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{42FE50F0-0849-493F-B3BD-2AEC38E306C7}" => not found
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{446EFE70-27A9-40FA-9E49-1DD0B3DDE725}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{A888B123-56ED-424F-B63D-36D0C3A739C4}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{4ECA7AE4-BAC3-4DC9-9125-E198917902EB}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{20F5E422-BF63-4D46-A6EA-4EC9B943BDF3}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{0E2724D1-A753-4CB9-93C4-6DEAD6509252}" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{AE6F3DD5-78BA-4921-9A95-1879F2387A64}" => removed successfully

=========== EmptyTemp: ==========

BITS transfer queue => 7626752 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 96385567 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 0 B
Windows/system/drivers => 14874902 B
Edge => 1359120 B
Chrome => 20779550 B
Firefox => 1233837877 B
Opera => 0 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
Users => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 0 B
systemprofile32 => 432 B
LocalService => 347522 B
NetworkService => 349404 B
Tomáš Adámek => 28392168 B

RecycleBin => 17789 B
EmptyTemp: => 1.3 GB temporary data Removed.

================================


The system needed a reboot.

==== End of Fixlog 22:37:45 ====

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119418
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu logu

#6 Příspěvek od Rudy »

Smazáno. Nastala nějaká změna?
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

andy206
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 11
Registrován: 23 srp 2008 01:04

Re: Prosím o kontrolu logu

#7 Příspěvek od andy206 »

Chybové hlášky se již nezobrazovaly. Stále jsem měl ale problém s tím, že mi nešly funkce u Windows Update (vyskakovala chyba, ostatní možnosti nefungovaly) a Zabezpečení Windows bylo prázdné. Po všech různých návodech, které nepomohly, jsem došel k opravě Windows přes Media Creation Tool a nyní je vše OK. Děkuji moc za podporu :)

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 119418
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosím o kontrolu logu

#8 Příspěvek od Rudy »

OK. Nemáte zač! :)
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Odpovědět