Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Nejde mi zvuk, prosím pomoc!

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní: http://forum.viry.cz/viewtopic.php?f=12&t=123975 . Děkujeme za pochopení.
Odpovědět
Zpráva
Autor
djmotka
Návštěvník
Návštěvník

Nejde mi zvuk, prosím pomoc!

#1 Příspěvek od djmotka »

Prosím o pomoc,
z nějakého důvodu mi přestal hrát počítač, poněvadž nejsem odborník, do ničeho nehrabu a mám přítele na telefonu, který ale nemá čas a já toto potřebuju řešit co nejdřív.
Základní deska je Asus A7V400-MX, zvukovku mám údajně VIA AC'97 Enhanced Audio Controller PCI, system Win XP.
Před tímto postem jsem něco nagoogloval, ale k ničemu jsem nedošel, prostě potřebuju, pokud by někdo byl schopen mi napsat, co s tím mám dělat, berte to tak, že do toho opravdu moc nevidím a tak to zkuste popsat polopaticky. :oops:
Děkuju mockrát, pokud se to povede, budu moc rád. Jirka
Naposledy upravil(a) Mc_Murphy dne 10 čer 2012 06:15, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Upraven nevhodný název threadu.

Rudy
Site Admin
Site Admin
Kontaktovat uživatele:

Re: Nejde mi zvuk, prosím pomoc!

#2 Příspěvek od Rudy »

Zkuste nejprve reinstalovat ovladač zv. karty. Najdete ho buď na CD, které jste dostal k zákl. desce. Pokud ho nemáte, stáhněte ovladač k danému hardwaru a oper. systému z webu výrobce. Ovladače se instalují jako každý jiný sw.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!