Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Mnoho složek "Windows" a "Program files" po reinstalaci OS

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní: http://forum.viry.cz/viewtopic.php?f=12&t=123975 . Děkujeme za pochopení.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Kedarek
Návštěvník
Návštěvník

Mnoho složek "Windows" a "Program files" po reinstalaci OS

#1 Příspěvek od Kedarek »

Ahoj. Potřebuji poradit s kompem od známého. Dostal se mi pod ruce ve stavu, kdy nešel spustit OS (WIN7 Home Premium, 64-bit). Prý: "Včera to ještě šlo..." Klasika. Nejsem sice odborník, ale zkusil jsem mu pomoct. Nejdřív jsem vybral z nabídky "Pokusit se opravit chybu" - to komp nedokázal. Pak jsem se zkusil "Vrátit do bodu, kdy bylo ještě vše OK" - to taky nešlo. Do třetice jsem se to pokusil opravit pomocí instalačního CD, ale takhle nešlo nic jiného, než znovu nainstalovat OS. To se tedy nakonec povedlo, vše se nainstalovalo OK a vytvořilo mi to složku "Windows.old". Dokonce na C: zůstaly i složky s fotkama, QIP atd...
V tuto chvíli mi komp běží dobře, ale při startu mi dává nabídku ze dvou OS - oba WIN7. Ten nově nainstalovaný a ten původní - poškozený.
Taky mám nějak moc složek "Windows" a "Program files" na HDD C: i D: - tak to vypadá, že některé programy mám v "Program files" na C:, některé na D:... Některé tam i tam... I vté složce "Windows.old" je "Program files (x86)...
Rád bych to s vaší pomocí nějak učesal, uspořádal.
Taky bych rád ze systému dostal ten poškozený WIN7.
A ještě otázečka - jaký je rozdíl mezi "Program files" a "Program files (x86)?
Pomůže někdo?

MiliNess
Přítel fóra
Přítel fóra

Re: Mnoho složek "Windows" a "Program files" po reinstalaci

#2 Příspěvek od MiliNess »

Do složky Program files se instalují 64bitové aplikace, Program files (x86) se instalují 32bitové.
Nejprve si musíte upřesnit, které složky patří k nové instalaci Windows.