Tak hurááááá!!! Už to fachčíííí!!!
Používam Mozillu. A to nastavenie od KB - tie ich pokyny si môžu strčiť niekam... Stiahol som si poslednú aktuálnu verziu priamo zo stránok Javy, dal som si skontrolovať či to bude pasovať s mojim OS, reštartoval som Mozillu a pomohlo to. Ešte som musel pri spustení aplikácie Moje banka prikázať Firefoxu, aby zásuvný modul, ktorý sa mu zdal byť zraniteľný, spustil. Tam na stránkach KB je to akési pofidérne. Asi to majú na starosti nejakí babráci.
Vám ďakujem za prínosné rady.

Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz
Hapruje Internet banking, prosím o kontrolu.
Moderátor: Moderátoři
Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.
!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.
!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Re: Hapruje Internet banking, prosím o kontrolu.

I za kolegu, nemate zac, radi jsme pomohli


A na zaklade Pravidla o zamykani temat
