Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

Kontrola logu

Máte problém s virem? Vložte sem log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Zamčeno
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
kekesko
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 149
Registrován: 16 led 2008 07:49

Kontrola logu

#1 Příspěvek od kekesko »

Zdravím, mám spomalený PC a občas zamrzne. Musím manuálne vypnúť zapnúť. Ďaku
FRST.zip
(20.31 KiB) Staženo 39 x
jem

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118715
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrola logu

#2 Příspěvek od Rudy »

Zdravím!
Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Start

CloseProcesses:
HKU\S-1-5-19\...\Run: [GoogleDriveFS] => C:\Program Files\Google\Drive File Stream\85.0.37.0\GoogleDriveFS.exe --startup_mode (No File)
HKU\S-1-5-20\...\Run: [GoogleDriveFS] => C:\Program Files\Google\Drive File Stream\85.0.37.0\GoogleDriveFS.exe --startup_mode (No File)
HKU\S-1-5-21-273892888-3553834652-1734267146-1001\...\Run: [com.messenger] => "C:\Users\User\AppData\Local\Programs\Messenger\Messenger.exe" messenger://openAtLogin (No File)
HKU\S-1-5-18\...\Run: [GoogleDriveFS] => C:\Program Files\Google\Drive File Stream\85.0.37.0\GoogleDriveFS.exe --startup_mode (No File)
HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Restriction <==== ATTENTION
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Edge: Restriction <==== ATTENTION
Task: {349609E5-EEC1-469D-96C8-384E98F77596} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskUserS-1-5-21-273892888-3553834652-1734267146-1001Core{2A5AE78F-7D0F-4D80-A192-C841D3A9C9FA} => C:\Users\User\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe [162072 2023-04-25] (Google LLC -> Google LLC)
Task: {3EDBBCC4-1FAD-4FC5-8D43-57BEF42E8CF2} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskUserS-1-5-21-273892888-3553834652-1734267146-1001UA{94C2E6BA-54D6-4484-9BE5-325EAB498430} => C:\Users\User\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe [162072 2023-04-25] (Google LLC -> Google LLC)
Task: {BABC4E97-40B2-4F3A-9A22-3F1A9F89B089} - System32\Tasks\Uninstall AdwCleaner Application => C:\Users\User\Downloads\Programs\AdwCleaner_2.exe /uninstall (No File)
"JunglecticsBibosa" => service was unlocked. <==== ATTENTION
R2 JunglecticsBibosa; C:\Program Files (x86)\JunglecticsBibosa\JunglecticsBibosa.exe [35074216 2023-06-15] (PrimelandSoftwares -> Opportunity Tatady) [File not signed] [File is in use] <==== ATTENTION
S3 rsDwf; \SystemRoot\system32\DRIVERS\rsDwf.sys [X]
C:\Users\User\AppData\Local\DCBC2A71-70D8-4DAN-EHR8-E0D61DEA3FDF.ini
ContextMenuHandlers1: [DriveFS 28 or later] -> {EE15C2BD-CECB-49F8-A113-CA1BFC528F5B} => -> No File
ContextMenuHandlers4: [DriveFS 28 or later] -> {EE15C2BD-CECB-49F8-A113-CA1BFC528F5B} => -> No File
ContextMenuHandlers5: [DriveFS 28 or later] -> {EE15C2BD-CECB-49F8-A113-CA1BFC528F5B} => -> No File
ContextMenuHandlers1_S-1-5-21-273892888-3553834652-1734267146-1001: [ kwpsshellext] -> {28A80003-18FD-411D-B0A3-3C81F618E22B} => -> No File
ContextMenuHandlers4_S-1-5-21-273892888-3553834652-1734267146-1001: [ kwpsshellext] -> {28A80003-18FD-411D-B0A3-3C81F618E22B} => -> No File
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\TEMP:1CE11B51 [306]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\TEMP:8CE646EE [138]

EmptyTemp:
End
Uložte do C:\Users\User\Desktop\Cleaner jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Uživatelský avatar
kekesko
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 149
Registrován: 16 led 2008 07:49

Re: Kontrola logu

#3 Příspěvek od kekesko »

Zdravím Vás, urobil som podľa návodu a nič. FRST mi vypisuje že fixlist nemôže nájsť pritom ho má vedľa seba. :o

Uživatelský avatar
kekesko
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 149
Registrován: 16 led 2008 07:49

Re: Kontrola logu

#4 Příspěvek od kekesko »

Tak chyby bola v koncovke txt bodka tam nepatrí.

Tu je ten fixlog.

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 21.03.2024
Ran by User (21-03-2024 22:16:07) Run:2
Running from C:\Users\User\Desktop\Cleaner\FRST-OlderVersion
Loaded Profiles: User
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start

CloseProcesses:
HKU\S-1-5-19\...\Run: [GoogleDriveFS] => C:\Program Files\Google\Drive File Stream\85.0.37.0\GoogleDriveFS.exe --startup_mode (No File)
HKU\S-1-5-20\...\Run: [GoogleDriveFS] => C:\Program Files\Google\Drive File Stream\85.0.37.0\GoogleDriveFS.exe --startup_mode (No File)
HKU\S-1-5-21-273892888-3553834652-1734267146-1001\...\Run: [com.messenger] => "C:\Users\User\AppData\Local\Programs\Messenger\Messenger.exe" messenger://openAtLogin (No File)
HKU\S-1-5-18\...\Run: [GoogleDriveFS] => C:\Program Files\Google\Drive File Stream\85.0.37.0\GoogleDriveFS.exe --startup_mode (No File)
HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Restriction <==== ATTENTION
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Edge: Restriction <==== ATTENTION
Task: {349609E5-EEC1-469D-96C8-384E98F77596} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskUserS-1-5-21-273892888-3553834652-1734267146-1001Core{2A5AE78F-7D0F-4D80-A192-C841D3A9C9FA} => C:\Users\User\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe [162072 2023-04-25] (Google LLC -> Google LLC)
Task: {3EDBBCC4-1FAD-4FC5-8D43-57BEF42E8CF2} - System32\Tasks\GoogleUpdateTaskUserS-1-5-21-273892888-3553834652-1734267146-1001UA{94C2E6BA-54D6-4484-9BE5-325EAB498430} => C:\Users\User\AppData\Local\Google\Update\GoogleUpdate.exe [162072 2023-04-25] (Google LLC -> Google LLC)
Task: {BABC4E97-40B2-4F3A-9A22-3F1A9F89B089} - System32\Tasks\Uninstall AdwCleaner Application => C:\Users\User\Downloads\Programs\AdwCleaner_2.exe /uninstall (No File)
"JunglecticsBibosa" => service was unlocked. <==== ATTENTION
R2 JunglecticsBibosa; C:\Program Files (x86)\JunglecticsBibosa\JunglecticsBibosa.exe [35074216 2023-06-15] (PrimelandSoftwares -> Opportunity Tatady) [File not signed] [File is in use] <==== ATTENTION
S3 rsDwf; \SystemRoot\system32\DRIVERS\rsDwf.sys [X]
C:\Users\User\AppData\Local\DCBC2A71-70D8-4DAN-EHR8-E0D61DEA3FDF.ini
ContextMenuHandlers1: [DriveFS 28 or later] -> {EE15C2BD-CECB-49F8-A113-CA1BFC528F5B} => -> No File
ContextMenuHandlers4: [DriveFS 28 or later] -> {EE15C2BD-CECB-49F8-A113-CA1BFC528F5B} => -> No File
ContextMenuHandlers5: [DriveFS 28 or later] -> {EE15C2BD-CECB-49F8-A113-CA1BFC528F5B} => -> No File
ContextMenuHandlers1_S-1-5-21-273892888-3553834652-1734267146-1001: [ kwpsshellext] -> {28A80003-18FD-411D-B0A3-3C81F618E22B} => -> No File
ContextMenuHandlers4_S-1-5-21-273892888-3553834652-1734267146-1001: [ kwpsshellext] -> {28A80003-18FD-411D-B0A3-3C81F618E22B} => -> No File
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\TEMP:1CE11B51 [306]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\TEMP:8CE646EE [138]

EmptyTemp:
End
*****************

Processes closed successfully.
"HKU\S-1-5-19\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\GoogleDriveFS" => removed successfully
"HKU\S-1-5-20\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\GoogleDriveFS" => removed successfully
"HKU\S-1-5-21-273892888-3553834652-1734267146-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\com.messenger" => removed successfully
"HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\GoogleDriveFS" => removed successfully
HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla => removed successfully
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Edge => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{349609E5-EEC1-469D-96C8-384E98F77596}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{349609E5-EEC1-469D-96C8-384E98F77596}" => removed successfully
C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskUserS-1-5-21-273892888-3553834652-1734267146-1001Core{2A5AE78F-7D0F-4D80-A192-C841D3A9C9FA} => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskUserS-1-5-21-273892888-3553834652-1734267146-1001Core{2A5AE78F-7D0F-4D80-A192-C841D3A9C9FA}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{3EDBBCC4-1FAD-4FC5-8D43-57BEF42E8CF2}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{3EDBBCC4-1FAD-4FC5-8D43-57BEF42E8CF2}" => removed successfully
C:\Windows\System32\Tasks\GoogleUpdateTaskUserS-1-5-21-273892888-3553834652-1734267146-1001UA{94C2E6BA-54D6-4484-9BE5-325EAB498430} => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\GoogleUpdateTaskUserS-1-5-21-273892888-3553834652-1734267146-1001UA{94C2E6BA-54D6-4484-9BE5-325EAB498430}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{BABC4E97-40B2-4F3A-9A22-3F1A9F89B089}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{BABC4E97-40B2-4F3A-9A22-3F1A9F89B089}" => removed successfully
C:\Windows\System32\Tasks\Uninstall AdwCleaner Application => moved successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Uninstall AdwCleaner Application" => removed successfully
"JunglecticsBibosa" => service was unlocked. <==== ATTENTION => Error: No automatic fix found for this entry.
JunglecticsBibosa => Unable to stop service.
"HKLM\System\CurrentControlSet\Services\JunglecticsBibosa" => removed successfully
JunglecticsBibosa => service removed successfully
HKLM\System\CurrentControlSet\Services\rsDwf => removed successfully
rsDwf => service removed successfully
C:\Users\User\AppData\Local\DCBC2A71-70D8-4DAN-EHR8-E0D61DEA3FDF.ini => moved successfully
HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\DriveFS 28 or later => removed successfully
HKLM\Software\Classes\Directory\ShellEx\ContextMenuHandlers\DriveFS 28 or later => removed successfully
HKLM\Software\Classes\Directory\Background\ShellEx\ContextMenuHandlers\DriveFS 28 or later => removed successfully
HKU\S-1-5-21-273892888-3553834652-1734267146-1001\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\ kwpsshellext => not found
HKU\S-1-5-21-273892888-3553834652-1734267146-1001\Software\Classes\Directory\ShellEx\ContextMenuHandlers\ kwpsshellext => not found
C:\ProgramData\TEMP => ":1CE11B51" ADS removed successfully
C:\ProgramData\TEMP => ":8CE646EE" ADS removed successfully

=========== EmptyTemp: ==========

FlushDNS => completed
BITS transfer queue => 1310720 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 40202055 B
Java, Discord, Steam htmlcache, WinHttpAutoProxySvc/winhttp *.cache => 0 B
Windows/system/drivers => 1350202 B
Edge => 0 B
Chrome => 680546848 B
Firefox => 1236092989 B
Opera => 12203058 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 0 B
systemprofile32 => 559 B
LocalService => 559 B
NetworkService => 559 B
User => 3210145221 B

RecycleBin => 12036756 B
EmptyTemp: => 4.8 GB temporary data Removed.

================================


The system needed a reboot.

==== End of Fixlog 22:18:13 ====

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118715
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrola logu

#5 Příspěvek od Rudy »

Bylo smazáno. Nastala změna k lepšímu??
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Uživatelský avatar
kekesko
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 149
Registrován: 16 led 2008 07:49

Re: Kontrola logu

#6 Příspěvek od kekesko »

Zdravím, bol som mimo tak píšem až teraz. Nenastala neviem prečo keď zapnem program na encodovanie videa tak po chvíli zamrzne a musím vypnúť a zapnúť PC.
Skúsim asi preinštalovať. Ešte som si všimol že mi na systémovej lište ukazuje zapnutý nejaký web indexing service. Dá sa vypnúť ale je tam po každom zapnutí.
Ďakujem za pomoc.

Uživatelský avatar
Rudy
Site Admin
Site Admin
Příspěvky: 118715
Registrován: 30 říj 2003 13:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Kontrola logu

#7 Příspěvek od Rudy »

OK. Zřejmě bude nějaký problém v systému. Indexing service je služba indexování souborů. To by měl být v pořádku. Nemáte zač! :(
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.

Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.

Navštivte: Obrázek

e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz

Varování:
Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!


Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.

Zamčeno