Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz

preventivní kontrola

Nemáte v tuto chvíli žádný problém s pc a chcete se jen ujistit, že je vše v pořádku?
Vložte log z FRST nebo RSIT.

Moderátor: Moderátoři

Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]

Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.

!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Odpovědět
Zpráva
Autor
pasik68
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 68
Registrován: 27 čer 2013 15:21

preventivní kontrola

#1 Příspěvek od pasik68 »

Dobrý den,
prosím o kontrolu. Zničeho nic zmizela nějaká data.
Děkuji
Přílohy
FRST.rar
(21.04 KiB) Staženo 79 x

Conder
VIP
VIP
Příspěvky: 4399
Registrován: 30 pro 2013 22:29
Bydliště: Bratislava

Re: preventivní kontrola

#2 Příspěvek od Conder »

Ahoj :)

:arrow: O ake data islo a kde boli umiestnene?

:arrow: Stiahni AdwCleaner: https://toolslib.net/downloads/finish/1/
  • Uloz na plochu a ukonci vsetky programy
  • Spusti AdwCleaner ako spravca
  • Odsuhlas licencne podmienky
  • Klikni na Spustit skenovani a pockaj na dokoncenie
  • V pripade nalezov nechaj vsetky nalezy oznacene a klikni na Karantena (ak nie su ziadne nalezy, tak na Spustit zakladni opravu)
  • V pripade, ze sa detekuje aj "predinstalovany software", tieto programy mozes, ale nemusis zmazat (toto nie su skodlive programy, ale iba zbytocnosti)
  • Potvrd vyzvu, pockaj na dokoncenie a potvrd restartovanie PC
  • Po restartovani PC sa otvori AdwCleaner, klikni na Zobrazit soubor protokolu
  • Otvori sa log, jeho obsah skopiruj a vloz do dalsej odpovede
Absolvent skoly pre novacikov :)
E-mail: conder (zavinac) forum.viry.cz

Ak nieco nie je jasne, pytaj sa. Odporucam mat vzdy zalohovat dolezite data (dokumenty, fotky a ine).

Fixlisty a ine scripty su pisane len pre konkretny PC. Nepouzivajte ich na inych zariadeniach, inak hrozi poskodenie systemu alebo strata dat.
Ak mate podobny problem ako iny uzivatel, prosim, zalozte si vlastnu temu.

V pripade spokojnosti je mozne podporit forum. Dakujeme!

pasik68
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 68
Registrován: 27 čer 2013 15:21

Re: preventivní kontrola

#3 Příspěvek od pasik68 »

Šlo o nainstalované programy na disku D ve složce Programs.Ze složek programů zmizela část souborů,takže programy nešly spustit.
Musel jsem je odinstalovat a poté znovu nainstalovat.

Díky

# -------------------------------
# Malwarebytes AdwCleaner 8.0.8.0
# -------------------------------
# Build: 10-08-2020
# Database: 2020-09-29.1 (Local)
# Support: https://www.malwarebytes.com/support
#
# -------------------------------
# Mode: Clean
# -------------------------------
# Start: 11-11-2020
# Duration: 00:00:00
# OS: Windows 10 Home
# Cleaned: 0
# Failed: 0


***** [ Services ] *****

No malicious services cleaned.

***** [ Folders ] *****

No malicious folders cleaned.

***** [ Files ] *****

No malicious files cleaned.

***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs cleaned.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI cleaned.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts cleaned.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks cleaned.

***** [ Registry ] *****

No malicious registry entries cleaned.

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries cleaned.

***** [ Chromium URLs ] *****

No malicious Chromium URLs cleaned.

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries cleaned.

***** [ Firefox URLs ] *****

No malicious Firefox URLs cleaned.

***** [ Hosts File Entries ] *****

No malicious hosts file entries cleaned.

***** [ Preinstalled Software ] *****

No Preinstalled Software cleaned.


*************************

[+] Delete Tracing Keys
[+] Reset Winsock

*************************

AdwCleaner[S00].txt - [1406 octets] - [06/11/2020 20:02:15]
AdwCleaner[S01].txt - [1480 octets] - [08/11/2020 11:04:06]
AdwCleaner[C01].txt - [1650 octets] - [08/11/2020 11:04:23]
AdwCleaner[S02].txt - [1589 octets] - [10/11/2020 18:51:47]
AdwCleaner[S03].txt - [1650 octets] - [10/11/2020 19:32:17]
AdwCleaner[C03].txt - [1840 octets] - [10/11/2020 19:32:55]
AdwCleaner[S04].txt - [1772 octets] - [11/11/2020 19:42:13]

########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C04].txt ##########

Conder
VIP
VIP
Příspěvky: 4399
Registrován: 30 pro 2013 22:29
Bydliště: Bratislava

Re: preventivní kontrola

#4 Příspěvek od Conder »

Poprosim o obidva nove logy z FRST.
Absolvent skoly pre novacikov :)
E-mail: conder (zavinac) forum.viry.cz

Ak nieco nie je jasne, pytaj sa. Odporucam mat vzdy zalohovat dolezite data (dokumenty, fotky a ine).

Fixlisty a ine scripty su pisane len pre konkretny PC. Nepouzivajte ich na inych zariadeniach, inak hrozi poskodenie systemu alebo strata dat.
Ak mate podobny problem ako iny uzivatel, prosim, zalozte si vlastnu temu.

V pripade spokojnosti je mozne podporit forum. Dakujeme!

pasik68
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 68
Registrován: 27 čer 2013 15:21

Re: preventivní kontrola

#5 Příspěvek od pasik68 »

Ahoj,
přkládám logy
Přílohy
logy.7z
(28.19 KiB) Staženo 96 x

Conder
VIP
VIP
Příspěvky: 4399
Registrován: 30 pro 2013 22:29
Bydliště: Bratislava

Re: preventivní kontrola

#6 Příspěvek od Conder »

:arrow: Otvor poznamkovy blok (Win+R -> notepad -> enter)
  • Skopiruj nasledujuci text a vloz ho do poznamkoveho bloku:

    Kód: Vybrat vše

    Start
    CloseProcesses:
    CreateRestorePoint:
    
    PowerShell: Get-ChildItem -Path "$ENV:USERPROFILE\Desktop" -Recurse -Force | Measure-Object -Property Length -Sum
    FF Plugin-x32: @google.com/npPicasa3,version=3.0.0 -> D:\Programs\Google\Picasa3\npPicasa3.dll [No File]
    2020-11-12 18:07 - 2020-11-12 18:07 - 000000000 ____D C:\Users\RSlos\Desktop\FRST-OlderVersion
    ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} =>  -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} =>  -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} =>  -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} =>  -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} =>  -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} =>  -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive7] -> {C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} =>  -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} =>  -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} =>  -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} =>  -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} =>  -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} =>  -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} =>  -> No File
    ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive7] -> {C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} =>  -> No File
    ContextMenuHandlers1: [ FileSyncEx] -> {CB3D0F55-BC2C-4C1A-85ED-23ED75B5106B} =>  -> No File
    ContextMenuHandlers1: [ANotepad++64] -> {B298D29A-A6ED-11DE-BA8C-A68E55D89593} =>  -> No File
    ContextMenuHandlers1: [BriefcaseMenu] -> {85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} =>  -> No File
    ContextMenuHandlers1: [VirtualCloneDrive] -> {B7056B8E-4F99-44f8-8CBD-282390FE5428} =>  -> No File
    ContextMenuHandlers2: [VirtualCloneDrive] -> {B7056B8E-4F99-44f8-8CBD-282390FE5428} =>  -> No File
    ContextMenuHandlers4: [ FileSyncEx] -> {CB3D0F55-BC2C-4C1A-85ED-23ED75B5106B} =>  -> No File
    ContextMenuHandlers4: [Offline Files] -> {474C98EE-CF3D-41f5-80E3-4AAB0AB04301} =>  -> No File
    ContextMenuHandlers6: [BriefcaseMenu] -> {85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} =>  -> No File
    ContextMenuHandlers6: [Offline Files] -> {474C98EE-CF3D-41f5-80E3-4AAB0AB04301} =>  -> No File
    FirewallRules: [TCP Query User{9EDF947F-13BF-43E4-9BE7-495F62E8A6BC}D:\programs\myphoneexplorer\myphoneexplorer portable.exe] => (Allow) D:\programs\myphoneexplorer\myphoneexplorer portable.exe => No File
    FirewallRules: [UDP Query User{040733F0-F5C2-4AF8-BE47-D4CC43B11398}D:\programs\myphoneexplorer\myphoneexplorer portable.exe] => (Allow) D:\programs\myphoneexplorer\myphoneexplorer portable.exe => No File
    
    Hosts:
    EmptyTemp:
    End
  • Uloz na plochu s nazvom fixlist.txt
  • Spusti znovu FRST a klikni na Fix
  • Po dokonceni si FRST vyziada restart PC, potvrd kliknutim na OK
  • Po restartovani PC bude na ploche subor Fixlog.txt, jeho obsah sem skopiruj
Absolvent skoly pre novacikov :)
E-mail: conder (zavinac) forum.viry.cz

Ak nieco nie je jasne, pytaj sa. Odporucam mat vzdy zalohovat dolezite data (dokumenty, fotky a ine).

Fixlisty a ine scripty su pisane len pre konkretny PC. Nepouzivajte ich na inych zariadeniach, inak hrozi poskodenie systemu alebo strata dat.
Ak mate podobny problem ako iny uzivatel, prosim, zalozte si vlastnu temu.

V pripade spokojnosti je mozne podporit forum. Dakujeme!

pasik68
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 68
Registrován: 27 čer 2013 15:21

Re: preventivní kontrola

#7 Příspěvek od pasik68 »

Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 11-11-2020
Ran by RSlos (13-11-2020 17:35:46) Run:1
Running from C:\Users\RSlos\Desktop
Loaded Profiles: RSlos
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
Start
CloseProcesses:
CreateRestorePoint:

PowerShell: Get-ChildItem -Path "$ENV:USERPROFILE\Desktop" -Recurse -Force | Measure-Object -Property Length -Sum
FF Plugin-x32: @google.com/npPicasa3,version=3.0.0 -> D:\Programs\Google\Picasa3\npPicasa3.dll [No File]
2020-11-12 18:07 - 2020-11-12 18:07 - 000000000 ____D C:\Users\RSlos\Desktop\FRST-OlderVersion
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [ OneDrive7] -> {C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive1] -> {BBACC218-34EA-4666-9D7A-C78F2274A524} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive2] -> {5AB7172C-9C11-405C-8DD5-AF20F3606282} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive3] -> {A78ED123-AB77-406B-9962-2A5D9D2F7F30} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive4] -> {F241C880-6982-4CE5-8CF7-7085BA96DA5A} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive5] -> {A0396A93-DC06-4AEF-BEE9-95FFCCAEF20E} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive6] -> {9AA2F32D-362A-42D9-9328-24A483E2CCC3} => -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers-x32: [ OneDrive7] -> {C5FF006E-2AE9-408C-B85B-2DFDD5449D9C} => -> No File
ContextMenuHandlers1: [ FileSyncEx] -> {CB3D0F55-BC2C-4C1A-85ED-23ED75B5106B} => -> No File
ContextMenuHandlers1: [ANotepad++64] -> {B298D29A-A6ED-11DE-BA8C-A68E55D89593} => -> No File
ContextMenuHandlers1: [BriefcaseMenu] -> {85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} => -> No File
ContextMenuHandlers1: [VirtualCloneDrive] -> {B7056B8E-4F99-44f8-8CBD-282390FE5428} => -> No File
ContextMenuHandlers2: [VirtualCloneDrive] -> {B7056B8E-4F99-44f8-8CBD-282390FE5428} => -> No File
ContextMenuHandlers4: [ FileSyncEx] -> {CB3D0F55-BC2C-4C1A-85ED-23ED75B5106B} => -> No File
ContextMenuHandlers4: [Offline Files] -> {474C98EE-CF3D-41f5-80E3-4AAB0AB04301} => -> No File
ContextMenuHandlers6: [BriefcaseMenu] -> {85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} => -> No File
ContextMenuHandlers6: [Offline Files] -> {474C98EE-CF3D-41f5-80E3-4AAB0AB04301} => -> No File
FirewallRules: [TCP Query User{9EDF947F-13BF-43E4-9BE7-495F62E8A6BC}D:\programs\myphoneexplorer\myphoneexplorer portable.exe] => (Allow) D:\programs\myphoneexplorer\myphoneexplorer portable.exe => No File
FirewallRules: [UDP Query User{040733F0-F5C2-4AF8-BE47-D4CC43B11398}D:\programs\myphoneexplorer\myphoneexplorer portable.exe] => (Allow) D:\programs\myphoneexplorer\myphoneexplorer portable.exe => No File

*****************

Processes closed successfully.
Restore point was successfully created.

========= Get-ChildItem -Path "$ENV:USERPROFILE\Desktop" -Recurse -Force | Measure-Object -Property Length -Sum =========



Count : 16
Average :
Sum : 10764064
Maximum :
Minimum :
Property : Length




========= End of Powershell: =========

HKLM\Software\Wow6432Node\MozillaPlugins\@google.com/npPicasa3,version=3.0.0 => removed successfully
"C:\Users\RSlos\Desktop\FRST-OlderVersion" => not found
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive1 => removed successfully
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive2 => removed successfully
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive3 => removed successfully
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive4 => removed successfully
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive5 => removed successfully
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive6 => removed successfully
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive7 => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive1 => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive2 => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive3 => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive4 => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive5 => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive6 => removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\ OneDrive7 => removed successfully
HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\ FileSyncEx => removed successfully
HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\ANotepad++64 => removed successfully
HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\BriefcaseMenu => removed successfully
"HKLM\Software\Classes\CLSID\{85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D}" => removed successfully
HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\VirtualCloneDrive => removed successfully
HKLM\Software\Classes\Drive\ShellEx\ContextMenuHandlers\VirtualCloneDrive => removed successfully
HKLM\Software\Classes\Directory\ShellEx\ContextMenuHandlers\ FileSyncEx => removed successfully
HKLM\Software\Classes\Directory\ShellEx\ContextMenuHandlers\Offline Files => removed successfully
HKLM\Software\Classes\Folder\ShellEx\ContextMenuHandlers\BriefcaseMenu => removed successfully
HKLM\Software\Classes\Folder\ShellEx\ContextMenuHandlers\Offline Files => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\TCP Query User{9EDF947F-13BF-43E4-9BE7-495F62E8A6BC}D:\programs\myphoneexplorer\myphoneexplorer portable.exe" => removed successfully
"HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\UDP Query User{040733F0-F5C2-4AF8-BE47-D4CC43B11398}D:\programs\myphoneexplorer\myphoneexplorer portable.exe" => removed successfully


The system needed a reboot.

==== End of Fixlog 17:36:00 ====

Conder
VIP
VIP
Příspěvky: 4399
Registrován: 30 pro 2013 22:29
Bydliště: Bratislava

Re: preventivní kontrola

#8 Příspěvek od Conder »

Logy vyzeraju OK. Ako to vyzera s PC?
Absolvent skoly pre novacikov :)
E-mail: conder (zavinac) forum.viry.cz

Ak nieco nie je jasne, pytaj sa. Odporucam mat vzdy zalohovat dolezite data (dokumenty, fotky a ine).

Fixlisty a ine scripty su pisane len pre konkretny PC. Nepouzivajte ich na inych zariadeniach, inak hrozi poskodenie systemu alebo strata dat.
Ak mate podobny problem ako iny uzivatel, prosim, zalozte si vlastnu temu.

V pripade spokojnosti je mozne podporit forum. Dakujeme!

pasik68
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 68
Registrován: 27 čer 2013 15:21

Re: preventivní kontrola

#9 Příspěvek od pasik68 »

Počítač se zatím chová normálně. Takže žádný vir ani jiná havěť?

Díky

Conder
VIP
VIP
Příspěvky: 4399
Registrován: 30 pro 2013 22:29
Bydliště: Bratislava

Re: preventivní kontrola

#10 Příspěvek od Conder »

Ano, PC vyzera cisty podla logov.

:arrow: Tak este upraceme po pouzitych nastrojoch:
Absolvent skoly pre novacikov :)
E-mail: conder (zavinac) forum.viry.cz

Ak nieco nie je jasne, pytaj sa. Odporucam mat vzdy zalohovat dolezite data (dokumenty, fotky a ine).

Fixlisty a ine scripty su pisane len pre konkretny PC. Nepouzivajte ich na inych zariadeniach, inak hrozi poskodenie systemu alebo strata dat.
Ak mate podobny problem ako iny uzivatel, prosim, zalozte si vlastnu temu.

V pripade spokojnosti je mozne podporit forum. Dakujeme!

izerman
Návštěvník
Návštěvník
Příspěvky: 17
Registrován: 21 led 2008 13:15
Kontaktovat uživatele:

Re: preventivní kontrola

#11 Příspěvek od izerman »

Ahoj,
pardon, že otvírám staré téma, ale mám podobný problém, a nechci zbytečně zakládat nové téma abych nespamoval, a ani nevím jestli je to tak správně.
Na externím HDD 3TB (Záloha dat) mi zmizely složky. Přitom část disku je obsazená, ale na disku není nic vidět.
Můžu poprosit o pomoc? Děkuji za rychlou reakci, snad. :)

Odpovědět