Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz
Prosím o kontrolu logu
Moderátor: Moderátoři
Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.
!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.
!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
- Rudy
- Site Admin
- Příspěvky: 118715
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o kontrolu logu
Soubory se ale v minidumpu ukládají stále. Mám nainstalovaný soft ne jejich analýzu. Bez analýzy je všechno nanic.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Re: Prosím o kontrolu logu
Já vás chápu. Netušil jsem, že to bude na tomto váznout. Počítač funguje ok, dokud neprovedu něco příliš specifického, jako puštění videa, test na paměť v programu MemTest64... atd. U toho testu paměti se dá spolehlivě BSOD vyvolat na potkání. Pokud nejde o hw chybu, tak tipuji modrou smrt proto, že narušuji činnost infikovaného systému spuštěním nějaké aplikace, činnosti.. Ale jednou BSOD nastal i při hraní počítačové hry a následně mnoho hodin nic.
Ještě vypozorováno chování, kdy i při správném zavření Chrome prohlížeče, přes křížek a tedy ukončení prohlížeče ve Windows, následném vypnutí počítače, znovu zapnutí, otevření zmíněného prohlížeče, a Taby v něm vedle sebe řazené, najednou nejsou, je tam jen jedna stránka a vpravo nahoře se zobrazuje "Obnovit všechny Taby". Vždy ty taby nakliknu, aby byly všechny, a to se děje při každém zapnutí prohlížeče.
Ještě vypozorováno chování, kdy i při správném zavření Chrome prohlížeče, přes křížek a tedy ukončení prohlížeče ve Windows, následném vypnutí počítače, znovu zapnutí, otevření zmíněného prohlížeče, a Taby v něm vedle sebe řazené, najednou nejsou, je tam jen jedna stránka a vpravo nahoře se zobrazuje "Obnovit všechny Taby". Vždy ty taby nakliknu, aby byly všechny, a to se děje při každém zapnutí prohlížeče.
- Rudy
- Site Admin
- Příspěvky: 118715
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o kontrolu logu
Podle všeho systém infikován není. Chybu RAM pomocí memtestu poznáte, je to ale jen jeden z testů, který je možné provést. U memtestu to chce ponechat alespoň 2 kompletní průchody. Další možnost je disk. Ten se kontroluje pomocí CrastalDiskInfo, případně dalšími utilitami. Konečně pak HWMonitor, pomocí něhož lze poznat správnost napětí v systému, teploty klíčových součástek a další. Dale ještě je nutné vědět, zda není něco v systému přetaktováno.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Re: Prosím o kontrolu logu
Počítač je starý 18 měsíců a mám jej ve tříleté záruce. Takže v nejhorším ho vezmu do servisu prodejce. V počítači by nemělo být nic přetaktováno, ale mám verzi grafické karty, která umožňuje v Biosu nastavit pokročilou úroveň hodnot od výrobce. Tento profil jsem ale dosud nevyužil. Prach v počítači nějaký je. No, v rámci záruky to budu muset nějak vyřešit.
HDD Sentinel ukazuje u systémového SSD zdraví na 70 procent. Klasický HDD, disk D je ok. U obou je barva zelená, ale u SSD píše, že mám nepřetržitě monitorovat jeho stav a odhadovaná životnost je zhruba dva roky.
Grafické ovládače aktualizovány dva týdny před prvním BSOD. V den první chyby nebylo nic instalováno, jen byl počítač zapnutý něco přes den.
Také mi nefunguje dobře služba Windows Update. Mám Win10 déle neaktualizovaný velkou aktualizací, když dám stažení ručně, po chvíli se to přeruší. Zkoušeno opakovaně.
HDD Sentinel ukazuje u systémového SSD zdraví na 70 procent. Klasický HDD, disk D je ok. U obou je barva zelená, ale u SSD píše, že mám nepřetržitě monitorovat jeho stav a odhadovaná životnost je zhruba dva roky.
Grafické ovládače aktualizovány dva týdny před prvním BSOD. V den první chyby nebylo nic instalováno, jen byl počítač zapnutý něco přes den.
Také mi nefunguje dobře služba Windows Update. Mám Win10 déle neaktualizovaný velkou aktualizací, když dám stažení ručně, po chvíli se to přeruší. Zkoušeno opakovaně.
- Rudy
- Site Admin
- Příspěvky: 118715
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o kontrolu logu
OK. Ty aktualizace je možné vyřešit pomocí WuFix: https://www.thewindowsclub.com/repair-f ... wu-utility . Někdy je ale v systému taková chyba, že je nutný reinstal. Každopádně by nebylo od věci se dopátrat, co BSOD způsobuje.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Re: Prosím o kontrolu logu
Rád bych přišel na kloub těm BSODům, ale je to v mém případě asi marné. Nainstaloval jsem WhoCrashed, na jehož stránkách je uvedeno, proč někdo nemá požadované minidump soubory, i čím vším to může být způsobeno.
Tady dole jsou přímé linky na podrobnější popis
http://www.servispckupka.cz/stop_modra_ ... rashed.php
Ale zaujala mě možnost ručního shození systému, která je přímo ve WhoCrashed, jenže po vypsání ACCEPT a kliku na Crash se nic nestalo. Plocha jen problikla slabě a nic se neprovedlo. A zaškrtávátka v Tento počítač nic neřeší. V základu tam mám něco nastaveno, ale i když jsem to vědomě změnil a restartoval počítač, zůstaly hodnoty ve stavu před mou manipulací, Tzn. změna se neprojevila.
Proběhlá Analýza z WhoCrashed píše následující:
Crash Dump Analysis
--------------------------------------------------------------------------------
Crash dumps are enabled on your computer.
Crash dump directories:
C:\WINDOWS
C:\WINDOWS\Minidump
No valid crash dumps have been found on your computer
Tady dole jsou přímé linky na podrobnější popis
http://www.servispckupka.cz/stop_modra_ ... rashed.php
Ale zaujala mě možnost ručního shození systému, která je přímo ve WhoCrashed, jenže po vypsání ACCEPT a kliku na Crash se nic nestalo. Plocha jen problikla slabě a nic se neprovedlo. A zaškrtávátka v Tento počítač nic neřeší. V základu tam mám něco nastaveno, ale i když jsem to vědomě změnil a restartoval počítač, zůstaly hodnoty ve stavu před mou manipulací, Tzn. změna se neprojevila.
Proběhlá Analýza z WhoCrashed píše následující:
Crash Dump Analysis
--------------------------------------------------------------------------------
Crash dumps are enabled on your computer.
Crash dump directories:
C:\WINDOWS
C:\WINDOWS\Minidump
No valid crash dumps have been found on your computer
- Rudy
- Site Admin
- Příspěvky: 118715
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o kontrolu logu
Jj. V PC nebyly nalezeny žádné platné informace o pádech. Výpisy jsou povoleny. Tzn PC spadl rychleji, než se stačil vytvořit zápis. Budete muset tedy čekat, až se mo podaří něco zapsat.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Re: Prosím o kontrolu logu
Můj počítač se od úterý chová dost divně. Krom těch BSODů se to jakoby vrací furt do stejného stavu, od určitého bodu, kdy to začalo blbnout, nebo naopak ještě neblblo. A neposouvá se to v čase dál. Čas na liště plochy sice je správně, datum a hodiny. Ale pustím HHD Sentinel Pro a zobrazí se "Toto je váš první den zkušební doby" A to jsem to instaloval ve čtvrtek. Na ploše nezaznamenalo jeden odstraněný zástupce, jelikož program k němu v systému již není, je to jen bílá ikona. A stejně se to chová s dokumenty, počítač si nepamatuje, že je od úterý už prakticky neotevírám, že jsem je obnovoval již mnohokrát a tedy i řádně zavřel, a uložil v nich změny. Po každém BSODu, od zmíněného dne 30.7. 2019, následuje popisované chování. Před 30. 7. 2019 mě BSOD na nynějším počítači nepotkal, vše fungovalo naprosto perfektně.
- Rudy
- Site Admin
- Příspěvky: 118715
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o kontrolu logu
OK. Zkuste tedy obnovu systému k datu, kdy korketně fungoval.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Re: Prosím o kontrolu logu
Zkusil jsem po vaší zmínce dát Bod obnovy, ale nepomohlo. Jak přes C:\Windows\System32\rstrui.exe, tak držení Shift + Restart počítače. V prvním případě tam dva časy z července jsou, 17. 7. a 26. 7. 2019, ale u obou to neproběhlo úspěšně a krátce na to hodilo nějakou chybu. V druhém případě jsem vybral z nabídky Obnova systému, kde se měl dát nějaký bod uložený v počítači. Ale ve skutečnosti mi jen ztmavla obrazovka, počítač se klasicky spustil a nic se neobnovilo.
- Rudy
- Site Admin
- Příspěvky: 118715
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o kontrolu logu
Tak už pouze oprava pomocí WindowsRepair: https://www.stahuj.cz/utility_a_ostatni ... ws-repair/ . Pokud se zdaří a PC znovu nespadne do BSOD, byla chyba v sw. V opačném případě je to chyba hardwarová.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Re: Prosím o kontrolu logu
Netuším, co jsem s počítačem měl. Ale již opraveno. Nicméně popíši pár vlastností, na které jsem tehdy přišel.
Malwarebytes přestal dobře pracovat. Vypsal, že nelze zavést Anti-rootkit ovládač, nejspíše v důsledku aktivního rootkitu v počítači. Nabízí se otázka, že kdyby byly mé potíže způsobeny něčím jiným, zda by měl důvod Malwarebytes tu hlášku psát. To asi ne.
Zpočátku jsem neměl nad těmi BSODy nijak kontrolu, ať už plnou či částečnou, ale postupně jsem tomu trošku na kloub přišel. Když byl zapnutý Google Chrome, byly BSODy o dost častější, s vypnutým Chrome byly max. čtyřikrát za den. V rozpětí několika hodin.
Ke BSODu došlo pokaždé, když jsem dával test nějakého anti-rootkit, anti-malware programu. Jeden, tuším od Avastu, nalezl něco o Kaspersky v kompu. Text měl žlutou barvu.
Na BSODy jsem pak vyzrál tak, že jsem je cíleně simuloval, abych vypozoroval, při jakých úkonech k nim dojde. Stačilo např. jen být v nastavení přihlašovacích údajů nějakého internetového účtu. Změna hesla a tak. Ale mám to poměrně dobře zabezpečené a jen v prohlížeči jsem tehdy nic uloženo neměl.
Ve výsledku došlo k poškození systémového disku, kde ani přeinstalace asi nepomohla. Jen fyzická výměna disku ano. A nechce se mi moc věřit, že by se můj systémový disk jen tak znenadání hw poškodil, aniž by to zavinil vir či rootkit.
Programy typu Malwarebytes/RogueKiller bych rád používal dál, ale momentálně mám v počítači jen základní Kaspersky antivir.
Můžeme zde jen spekulovat, co jsem s tím měl, ale zkuste mi když tak dát nějaké smysluplné informace a rady. Díky.
Malwarebytes přestal dobře pracovat. Vypsal, že nelze zavést Anti-rootkit ovládač, nejspíše v důsledku aktivního rootkitu v počítači. Nabízí se otázka, že kdyby byly mé potíže způsobeny něčím jiným, zda by měl důvod Malwarebytes tu hlášku psát. To asi ne.
Zpočátku jsem neměl nad těmi BSODy nijak kontrolu, ať už plnou či částečnou, ale postupně jsem tomu trošku na kloub přišel. Když byl zapnutý Google Chrome, byly BSODy o dost častější, s vypnutým Chrome byly max. čtyřikrát za den. V rozpětí několika hodin.
Ke BSODu došlo pokaždé, když jsem dával test nějakého anti-rootkit, anti-malware programu. Jeden, tuším od Avastu, nalezl něco o Kaspersky v kompu. Text měl žlutou barvu.
Na BSODy jsem pak vyzrál tak, že jsem je cíleně simuloval, abych vypozoroval, při jakých úkonech k nim dojde. Stačilo např. jen být v nastavení přihlašovacích údajů nějakého internetového účtu. Změna hesla a tak. Ale mám to poměrně dobře zabezpečené a jen v prohlížeči jsem tehdy nic uloženo neměl.
Ve výsledku došlo k poškození systémového disku, kde ani přeinstalace asi nepomohla. Jen fyzická výměna disku ano. A nechce se mi moc věřit, že by se můj systémový disk jen tak znenadání hw poškodil, aniž by to zavinil vir či rootkit.
Programy typu Malwarebytes/RogueKiller bych rád používal dál, ale momentálně mám v počítači jen základní Kaspersky antivir.
Můžeme zde jen spekulovat, co jsem s tím měl, ale zkuste mi když tak dát nějaké smysluplné informace a rady. Díky.
- Rudy
- Site Admin
- Příspěvky: 118715
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o kontrolu logu
Snad jen tolik: Nevěřím, že by virus poškodil fyzicky HDD. Toto viry neumí. Pokud je váš původní HDD fyzicky poškozen, byla to určitě jiná příčina. Pokud nebyl poškozen, stačilo ho přeformátovat.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.