Odvirování PC, zrychlení počítače, vzdálená pomoc prostřednictvím služby neslape.cz
Prosím o kontrolu logu - samorestarty notebooku
Moderátor: Moderátoři
Pravidla fóra
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.
!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Pokud chcete pomoc, vložte log z FRST [návod zde] nebo RSIT [návod zde]
Jednotlivé thready budou po vyřešení uzamčeny. Stejně tak ty, které budou nečinné déle než 14 dní. Vizte Pravidlo o zamykání témat. Děkujeme za pochopení.
!NOVINKA!
Nově lze využívat služby vzdálené pomoci, kdy se k vašemu počítači připojí odborník a bližší informace o problému si od vás získá telefonicky! Více na www.neslape.cz
Prosím o kontrolu logu - samorestarty notebooku
Dobrý den, chtěl bych požádat o radu ohledně notebooku. Asi od začátku letošního roku se začal notebook sám od sebe restartovávat. Nedá se říci, že by to bylo v nějakém pravidelném intervalu, ani během nečinnosti (i během práce na něm se prostě sám restartuje). Podle informací, co jsem dohledal na internetu, by se mohlo jednat o chybnou aktualizaci windows 10. Restartuje se nejspíš hned po automatickém stahnutí aktualizace. Podle návodu na netu jsem zkoušel zrušit automatický restart windows update v registrech i změnit dobu aktivního používání. Ale to nepomohlo. Mohl bych Vás tedy poprosit o kontrolu logu, zda není chyba někde jinde? Děkuji.
- Přílohy
-
- FRST.zip
- (26.72 KiB) Staženo 76 x
- Rudy
- Site Admin
- Příspěvky: 118715
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o kontrolu logu - samorestarty notebooku
Zdravím!
Zkusíme vyčistit. Problém samorestartu ale může způsobovat i chyba hardwaru. Spusťte tuto utilitu:
Zkusíme vyčistit. Problém samorestartu ale může způsobovat i chyba hardwaru. Spusťte tuto utilitu:
Ulozte na plochu AdwCleaner https://malwarebytes.com/adwcleaner/ nebo http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
ukoncete vsechny programy
odsouhlaste licencni podmiky (EULA) klikem na Souhlasim
kliknete pravym na ikonu AdwCleaneru a vyberte Spustit jako spravce (v pripade Win XP spustte obycejne dvojklikem)
kliknete na Skenovat nyni (Scan now), pote na Cisteni a opravy (Clean and Repair)
po restartu na Vas vyskoci log (pripadne jej najdete v C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[Cxx].txt), jehoz obsah zkopirujte do pristi odpovedi
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Re: Prosím o kontrolu logu - samorestarty notebooku
Přikládám log:
# -------------------------------
# Malwarebytes AdwCleaner 7.1.0.0
# -------------------------------
# Build: 04-12-2018
# Database: 2018-04-26.1
# Support: https://www.malwarebytes.com/support
#
# -------------------------------
# Mode: Clean
# -------------------------------
# Start: 04-26-2018
# Duration: 00:00:02
# OS: Windows 10 Home
# Cleaned: 1
# Failed: 2
***** [ Services ] *****
No malicious services cleaned.
***** [ Folders ] *****
Deleted C:\Users\Public\Desktop\..\App Explorer
***** [ Files ] *****
No malicious files cleaned.
***** [ DLL ] *****
No malicious DLLs cleaned.
***** [ WMI ] *****
No malicious WMI cleaned.
***** [ Shortcuts ] *****
No malicious shortcuts cleaned.
***** [ Tasks ] *****
No malicious tasks cleaned.
***** [ Registry ] *****
No malicious registry entries cleaned.
***** [ Chromium (and derivatives) ] *****
No malicious Chromium entries cleaned.
***** [ Chromium URLs ] *****
No malicious Chromium URLs cleaned.
***** [ Firefox (and derivatives) ] *****
Not Deleted Amazon Assistant for Firefox
***** [ Firefox URLs ] *****
Not Deleted mysearch.avg.com
*************************
[+] Delete Tracing Keys
[+] Reset Winsock
*************************
########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt ##########
# -------------------------------
# Malwarebytes AdwCleaner 7.1.0.0
# -------------------------------
# Build: 04-12-2018
# Database: 2018-04-26.1
# Support: https://www.malwarebytes.com/support
#
# -------------------------------
# Mode: Clean
# -------------------------------
# Start: 04-26-2018
# Duration: 00:00:02
# OS: Windows 10 Home
# Cleaned: 1
# Failed: 2
***** [ Services ] *****
No malicious services cleaned.
***** [ Folders ] *****
Deleted C:\Users\Public\Desktop\..\App Explorer
***** [ Files ] *****
No malicious files cleaned.
***** [ DLL ] *****
No malicious DLLs cleaned.
***** [ WMI ] *****
No malicious WMI cleaned.
***** [ Shortcuts ] *****
No malicious shortcuts cleaned.
***** [ Tasks ] *****
No malicious tasks cleaned.
***** [ Registry ] *****
No malicious registry entries cleaned.
***** [ Chromium (and derivatives) ] *****
No malicious Chromium entries cleaned.
***** [ Chromium URLs ] *****
No malicious Chromium URLs cleaned.
***** [ Firefox (and derivatives) ] *****
Not Deleted Amazon Assistant for Firefox
***** [ Firefox URLs ] *****
Not Deleted mysearch.avg.com
*************************
[+] Delete Tracing Keys
[+] Reset Winsock
*************************
########## EOF - C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt ##########
- Rudy
- Site Admin
- Příspěvky: 118715
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o kontrolu logu - samorestarty notebooku
Dejte nový log FRST.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Re: Prosím o kontrolu logu - samorestarty notebooku
V příloze ...
- Přílohy
-
- FRST.zip
- (26.51 KiB) Staženo 74 x
- Rudy
- Site Admin
- Příspěvky: 118715
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o kontrolu logu - samorestarty notebooku
Otevřte poznámkový blok a zkopírujte do něj:
Uložte na plochu jako fixlist.txt. Spusťte znovu FRST a klikněte na >Fix<. Po skončení akce se objeví log, který sem zkopírujte.Start
CloseProcesses:
HKU\S-1-5-21-1136740812-3029792116-2115340424-1001\...\MountPoints2: {7fe366fd-85af-11e7-9a0c-3ca067b7dce2} - "E:\HiSuiteDownLoader.exe"
HKU\S-1-5-21-1136740812-3029792116-2115340424-1001\...\MountPoints2: {bdbbc423-efa6-11e7-9a22-3ca067b7dce2} - "E:\HiSuiteDownLoader.exe"
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1136740812-3029792116-2115340424-1001 -> DefaultScope {6CCBF1B1-3BFB-4317-83C1-A4B4F4E2EDB0} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1136740812-3029792116-2115340424-1001 -> {6CCBF1B1-3BFB-4317-83C1-A4B4F4E2EDB0} URL =
BHO: No Name -> {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avg] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> No File
ContextMenuHandlers3: [00avg] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> No File
C:\WINDOWS\AutoKMS.exe
Task: {349C8609-5B6B-474F-A9BF-66CDA11967CB} - System32\Tasks\AutoKMS => C:\WINDOWS\AutoKMS.exe
C:\WINDOWS\Tasks\AutoKMS.job
C:\Program Files (x86)\Bonjour
EmptyTemp:
End
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Re: Prosím o kontrolu logu - samorestarty notebooku
Posílám log a děkuji.
Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 25.04.2018
Ran by NetolickáM (26-04-2018 18:40:46) Run:1
Running from C:\Users\NetolickáM\Desktop
Loaded Profiles: NetolickáM (Available Profiles: NetolickáM)
Boot Mode: Normal
==============================================
fixlist content:
*****************
Start
CloseProcesses:
HKU\S-1-5-21-1136740812-3029792116-2115340424-1001\...\MountPoints2: {7fe366fd-85af-11e7-9a0c-3ca067b7dce2} - "E:\HiSuiteDownLoader.exe"
HKU\S-1-5-21-1136740812-3029792116-2115340424-1001\...\MountPoints2: {bdbbc423-efa6-11e7-9a22-3ca067b7dce2} - "E:\HiSuiteDownLoader.exe"
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1136740812-3029792116-2115340424-1001 -> DefaultScope {6CCBF1B1-3BFB-4317-83C1-A4B4F4E2EDB0} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1136740812-3029792116-2115340424-1001 -> {6CCBF1B1-3BFB-4317-83C1-A4B4F4E2EDB0} URL =
BHO: No Name -> {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avg] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> No File
ContextMenuHandlers3: [00avg] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> No File
C:\WINDOWS\AutoKMS.exe
Task: {349C8609-5B6B-474F-A9BF-66CDA11967CB} - System32\Tasks\AutoKMS => C:\WINDOWS\AutoKMS.exe
C:\WINDOWS\Tasks\AutoKMS.job
C:\Program Files (x86)\Bonjour
EmptyTemp:
End
*****************
Processes closed successfully.
"HKU\S-1-5-21-1136740812-3029792116-2115340424-1001\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{7fe366fd-85af-11e7-9a0c-3ca067b7dce2}" => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{7fe366fd-85af-11e7-9a0c-3ca067b7dce2} => not found
"HKU\S-1-5-21-1136740812-3029792116-2115340424-1001\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{bdbbc423-efa6-11e7-9a22-3ca067b7dce2}" => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{bdbbc423-efa6-11e7-9a22-3ca067b7dce2} => not found
"HKU\S-1-5-21-1136740812-3029792116-2115340424-1001\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\\DefaultScope" => removed successfully
"HKU\S-1-5-21-1136740812-3029792116-2115340424-1001\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{6CCBF1B1-3BFB-4317-83C1-A4B4F4E2EDB0}" => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{6CCBF1B1-3BFB-4317-83C1-A4B4F4E2EDB0} => not found
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF}" => removed successfully
"HKLM\Software\Classes\CLSID\{B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\00avg" => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => not found
"HKLM\Software\Classes\AllFileSystemObjects\ShellEx\ContextMenuHandlers\00avg" => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => not found
"C:\WINDOWS\AutoKMS.exe" => not found
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Boot\{349C8609-5B6B-474F-A9BF-66CDA11967CB}" => removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{349C8609-5B6B-474F-A9BF-66CDA11967CB}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\AutoKMS => moved successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\AutoKMS" => removed successfully
C:\WINDOWS\Tasks\AutoKMS.job => moved successfully
C:\Program Files (x86)\Bonjour => moved successfully
=========== EmptyTemp: ==========
BITS transfer queue => 7888896 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 40177083 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 581 B
Windows/system/drivers => 7858464 B
Edge => 11974 B
Chrome => 0 B
Firefox => 425005028 B
Opera => 270476 B
Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
Users => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 0 B
systemprofile32 => 0 B
LocalService => 818 B
NetworkService => 0 B
NetolickáM => 86760779 B
RecycleBin => 46633579856 B
EmptyTemp: => 44 GB temporary data Removed.
================================
The system needed a reboot.
==== End of Fixlog 18:43:05 ====
Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 25.04.2018
Ran by NetolickáM (26-04-2018 18:40:46) Run:1
Running from C:\Users\NetolickáM\Desktop
Loaded Profiles: NetolickáM (Available Profiles: NetolickáM)
Boot Mode: Normal
==============================================
fixlist content:
*****************
Start
CloseProcesses:
HKU\S-1-5-21-1136740812-3029792116-2115340424-1001\...\MountPoints2: {7fe366fd-85af-11e7-9a0c-3ca067b7dce2} - "E:\HiSuiteDownLoader.exe"
HKU\S-1-5-21-1136740812-3029792116-2115340424-1001\...\MountPoints2: {bdbbc423-efa6-11e7-9a22-3ca067b7dce2} - "E:\HiSuiteDownLoader.exe"
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1136740812-3029792116-2115340424-1001 -> DefaultScope {6CCBF1B1-3BFB-4317-83C1-A4B4F4E2EDB0} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1136740812-3029792116-2115340424-1001 -> {6CCBF1B1-3BFB-4317-83C1-A4B4F4E2EDB0} URL =
BHO: No Name -> {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} -> No File
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avg] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> No File
ContextMenuHandlers3: [00avg] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => -> No File
C:\WINDOWS\AutoKMS.exe
Task: {349C8609-5B6B-474F-A9BF-66CDA11967CB} - System32\Tasks\AutoKMS => C:\WINDOWS\AutoKMS.exe
C:\WINDOWS\Tasks\AutoKMS.job
C:\Program Files (x86)\Bonjour
EmptyTemp:
End
*****************
Processes closed successfully.
"HKU\S-1-5-21-1136740812-3029792116-2115340424-1001\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{7fe366fd-85af-11e7-9a0c-3ca067b7dce2}" => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{7fe366fd-85af-11e7-9a0c-3ca067b7dce2} => not found
"HKU\S-1-5-21-1136740812-3029792116-2115340424-1001\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountPoints2\{bdbbc423-efa6-11e7-9a22-3ca067b7dce2}" => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{bdbbc423-efa6-11e7-9a22-3ca067b7dce2} => not found
"HKU\S-1-5-21-1136740812-3029792116-2115340424-1001\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\\DefaultScope" => removed successfully
"HKU\S-1-5-21-1136740812-3029792116-2115340424-1001\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{6CCBF1B1-3BFB-4317-83C1-A4B4F4E2EDB0}" => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{6CCBF1B1-3BFB-4317-83C1-A4B4F4E2EDB0} => not found
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF}" => removed successfully
"HKLM\Software\Classes\CLSID\{B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF}" => removed successfully
"HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ShellIconOverlayIdentifiers\00avg" => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => not found
"HKLM\Software\Classes\AllFileSystemObjects\ShellEx\ContextMenuHandlers\00avg" => removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => not found
"C:\WINDOWS\AutoKMS.exe" => not found
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Boot\{349C8609-5B6B-474F-A9BF-66CDA11967CB}" => removed successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{349C8609-5B6B-474F-A9BF-66CDA11967CB}" => removed successfully
C:\WINDOWS\System32\Tasks\AutoKMS => moved successfully
"HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\AutoKMS" => removed successfully
C:\WINDOWS\Tasks\AutoKMS.job => moved successfully
C:\Program Files (x86)\Bonjour => moved successfully
=========== EmptyTemp: ==========
BITS transfer queue => 7888896 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 40177083 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 581 B
Windows/system/drivers => 7858464 B
Edge => 11974 B
Chrome => 0 B
Firefox => 425005028 B
Opera => 270476 B
Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
Users => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 0 B
systemprofile32 => 0 B
LocalService => 818 B
NetworkService => 0 B
NetolickáM => 86760779 B
RecycleBin => 46633579856 B
EmptyTemp: => 44 GB temporary data Removed.
================================
The system needed a reboot.
==== End of Fixlog 18:43:05 ====
- Rudy
- Site Admin
- Příspěvky: 118715
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o kontrolu logu - samorestarty notebooku
Smazáno. Nastala nějaká změna?
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Re: Prosím o kontrolu logu - samorestarty notebooku
Moc děkuji za pomoc! Změnu asi zatím nepoznám ... až po pár dnech, podle toho zda se notebook opět sám během práce restartuje. Někdy ty samorestarty probílaly denně nebo jednou za dva tři dny. Jak jsem psal v prvním příspěvku nebylo to v pravidelném intervalu.
- Rudy
- Site Admin
- Příspěvky: 118715
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o kontrolu logu - samorestarty notebooku
OK, ozvěte se, nechám to tu zatím otevřené.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Re: Prosím o kontrolu logu - samorestarty notebooku
Dobrý den, tak notebook se bohužel opět sám restartoval. Mohu tedy poprosit znovu o kontrolu logu? Posílám v příloze. Děkuji.
- Přílohy
-
- FRST.zip
- (25.97 KiB) Staženo 53 x
- Rudy
- Site Admin
- Příspěvky: 118715
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o kontrolu logu - samorestarty notebooku
Tady už nám FRST moc nepomůže. Otevřte adresář windows\minidump, jeho obsah zabalte do raru a přiložte k vašemu příštímu postu.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Re: Prosím o kontrolu logu - samorestarty notebooku
Aha, jenže složka Minidump je prázdná ...
- Rudy
- Site Admin
- Příspěvky: 118715
- Registrován: 30 říj 2003 13:42
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o kontrolu logu - samorestarty notebooku
Tak to máme pech. Bez analýzy minidumpu těžko zjistím, kde je problém. Stáhněte, nainstalujte a spusťte HWMonitor: http://www.stahuj.centrum.cz/utility_a_ ... hwmonitor/ a po ustálení hodnot sem dejte scrren jeho okna.
Dotazy a logy vkládejte pouze do vašich threadů. Soukromé zprávy, icq a e-maily neslouží k řešení vašich problémů.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Podpořte, prosím, naše fórum : https://platba.viry.cz/payment/.
Navštivte:
e-mail: rudy(zavináč)forum.viry.cz
Varování: Před odvirováním PC si udělejte zálohy svých důležitých dat (pošta, kontakty, dokumenty, fotografie, videa, hudba apod.). Virus mimo svých "viditelných" aktivit může poškodit systém!
Po dořešení vašeho problému bude vlákno zamknuto. Stejně tak tehdy, pokud bude nečinné více než 14dnů. Pokud budete chtít vlákno aktivovat, napište mi na mail uvedený výše.
Re: Prosím o kontrolu logu - samorestarty notebooku
Tady je screen...
- Přílohy
-
- screen.zip
- (233.56 KiB) Staženo 55 x